Yo. Holnap már nem is izzítok... :-))) Egyébként szerintem nem árt neki, ha kap egy kis plusz forró hangulatot, kerülni nem kerül semmibe - tehát tejem is van, időm is van, miért ne szoptassak, ahogy mondani szokás... Köszönöm szépen az ötleteket, mocorgunk a dolog irányába, következő szerviznél rávizsgáltatok...
"hogy bírja az autótok a hűvöskét? Az enyémre nagyon büszke vagyok - ma -15-ben három izzítás után első forgatásra indult, gáz nélkül, és már ketyegett is... két autón tudtam segíteni mindössze reggel... :-)"
Én úgy tudom ha jó az izzitógyertya akkor első izzitásra is kell hogy induljon, gázt meg alapba nem szabad adni inditáskor....
Látatlanba ha már a kapcsolod szarakodott, lehet hogy az a hibás, vagy az azt müködtető relé is lehet hogy beégett esetleg biztosíték... meg az elöttem hozászoló ötlete se rossz hogy a fényerő szabályzó...
Tuning-os cégek rengeteg van ha a neten rákeresel egy 20-at biztos találsz...
kapásból a www.magnumtuning.hu cimet tudom, de nem ismerem a céget nem tudom milyen munkát végeznek, de az biztos hogy chiptuninggal foglalkoznak...
Tegnap Tamásiba jártam, ha már ott voltam megnéztem a kilátót, lefele menet találkoztam egy magárahagyott árválkodó kis pözsóval, hát lekaptam a kicsikét :)
Szegénykére ráférne a suvickolás, de még nagyon hideg van hozzá...
Szerintem nézd meg a világítás erősségét állító potmétert, lehet ,hogy az a hibás( más autónál már szívtam vele) az én 605-m hamutartójában van világítás 2db vezeték kell hozzá meg egy jó égő és jó foglalat és már működik is
Izé... nem tudjátok véletlenül, miért nem megy a műszerfalvilágításom? :-) A lámpakapcsoló már kontaktosnak tűnt egy ideje, aztán pár napja eljutottam oda, hogy se kép, se hang műszerfalvilágítás tárgyában. Érdekessé teszi a helyzetet, hogy a kapcsolósor (ködlámpák, vészvillogó stb) fantomfénye megy, a klímáé megint csak nem... Lehet ez valami biztosíték vagy mi egyéb? És még egyszer pusztába kiáltom: nem tudja valaki, hogyan lehet világítást varázsolni a hamutartóba???
Bocsánat... lassan egy hete nem enged bejelentkezni ez a kacat... no sebaj, úgy néz ki, ezen a módon talán menni fog... szevasztok... hogy bírja az autótok a hűvöskét? Az enyémre nagyon büszke vagyok - ma -15-ben három izzítás után első forgatásra indult, gáz nélkül, és már ketyegett is... két autón tudtam segíteni mindössze reggel... :-)
A tompitottakat kicseréltem Xeon fényüre, elég furcsa hogy nem sárgán világít hanem kékes-fehéren, de csak 55W-os izzójuk volt H1-es ben, ez pedig nekem nem tünik valami erősnek... héten hoznak erösebbet...
A helyzetjelzönél is megszivtam mert csak bajonett zárasba volt led-es, ami nekem nem jó, ami jó lett volna az nem ledes hanem kék izzó, mondjuk megvettem, de nekem nem igazán tetszik. Mondjuk a barátnömnek igen, de azért mert nem látta milyen a ledes...
Már majdnem nekiálltam kicserélni az aljzatot a helyzetjelzöbe, hogy bajonett záras legyen, de az egyik haverom hoz majd olyan tipusú ledet ami nekem jó lesz...
Multkor elkiabáltam hogy nincs gond a kipufogmmal hát a hétvégén el kezdett zörögni, megnéztem a hátsó dobnál ahol be megy a cső, el van törve...
Nagyon szépen köszönöm a kis csomagot, nem is gondoltam volna hogy ennyire részletes a leírás... Azt hiszem holnap egész nap fog dolgozni a nyomtatóm a cégnél :)))
Marci, az enyém 2.1, és nagyon kellemes a fogyasztása - nálam most, téli viszonylatban olyan 7-7.2 tájéki átlagok jönnek ki, nyáron még ennél is bitangabb - igaz, ritkán forog ötezret a motor, de az országúti tampóm 130-140 közötti rendőrmentes övezetben, és járok városban is rendesen... tekintve hogy 50k körül megyek évente, nekem nagyon nem mindegy...
innen pedig a lábad dönti el hogy mennyit fogyaszt, a 2,5l -es P. 605-öst tényleg nehéz találni, mert egy jó széria, aki el akarja adni az azért mert már sok kilométert megtettek vele, amelyik meg jó álllapotban van azt meg 2 millió alatt nem lehet hozzájutni sajnos...
Én ha el tudnám adni az enyimet, vagy a mostani eszemmel vennék autót, akkor 3000-rest vennék, vagy 2000 Turbósat, mert ehez a nagy kasznihoz kellenek a lóerők.
A másik amire vigyázni kell ha veszel akkor ne automata váltósat vegyél mert bizonyos km-után beszarnak és a javításuk nagyon költséges... Mondjuk ez az első generációs 605-re igaz, és ha valaki ez miatt okolná a francia gyárat joggal teszi mert német automata váltót épített beléjük...
Ezt az egész autógyártást nem nagyon értem, a németek az autójukba olasz elektronikát építenek (marelli) a franciák meg németet (Bosh) az olaszok meg nem tudom mit de nem lepődnék meg ha japánt :)
Én is átlátogattam körülnézni a 405oldalról,sok sikert a topichoz,remélem nem fullad be mint a régi. Én is kacérkodtam a gondolattal hogy nagy dizelt vegyek, volt egy turbo 2es cx-em nagyon bejött ,a teljesitmény fogyasztás arány. Egy bajom van ,nem nagyon lehet megkimélt 2,5tádét találni,rengeteggel taxiztak,sok a futásteljesitményük.Most egy nagyon megkimélt 1.9d 405-öm van,de a töbletluxusért és a többlettteljesitményért kicserélném eccer egy 605re ha találnék vmi szépet. Tudtok irni a 2.5td motor fogyasztásáról???
Fehér testvérem jól cselekedett... uff... :-) Megkaptad már az anyagot? (Állambiztonsági és kommandós szervek felé szolgálati közlemény: nem arról van szó...)
Na rászántam magam és vettem egy új akksit a régi 66Ah-órás volt és 300A-es az inditási árama, ja és idén töltötte be az 5-ik évet. Amit vettem az 74Ah-ás és 680A-es az inditási árama, úgy hogy reggel úgy kell tekernie, hogy ha nem lenne benne keró akkor is el kéne hajtania a munkahelyemig :)
Nem károgni akarok, csak a saját tapasztalatomat mondom: akkor nem fog elindulni, amikor a legjobban kéne... És nekem olyankor szokott valami nagyon sokba kerülni... általában többe, mint egy új akku...
Azon meditálok most nagyon hogy vegyek -e aksit, mert ezekben a nagy hidegekben nagyon nehezen akarja reggelente forgatni... De eddig szerencsére mindig elindult...