Nyitott szemmel kell járni, sok dolgot észre lehet venni :-)
Arról nem tehetek, hogy szeretnek ezek a Vovlok a garázsban bújkálni ;-) De azért hidd el, mind a három Zegen van, mindent HB képtára sem tudhat jól ;-)
Most a HSR-438 a 1623 Zeg - Keszthely - Tapolca - Pápa - Győr vonalon, a HSR-439 pedig a 1624 Zeg - Szombathely - Csorna - Győr vonalon jár. Setra415HD majd kijavít, hogyha hülyeséget írok, de nekem úgy rémlik, hogy a HSR-438 kezdetben a lassú Zeg - Pécs járatot csinálta (ez 2002-ben Kanizsa és Pécs közé rövidült), a HSR-439 pedig Budapestre járt a déli parton 5.10-es indulással (a lenti járat akkor még az északi parton ment).
Azt tudtam, hogy 6 db van belőlük, csak az első, a GOB-499 az eredeti festésű(legalábbis az összes kép róla), és mivel három ajtós, helyközinek gondoltam. De tévedtem :)
Finnyás ízlésem van, biztosan azért nem tetszenek ;-) A 305-ösök hangulatosabbak voltak. Bár azokért sem rajongtam már a feltűnésük után egy-két évvel, mert rájöttem, hogy az Ikarus mindig is szebb buszokat gyártott ;-)
Az E94G-k nem alacsonypadlósak, kb. a Conectoval és a Rábával egyezik a padlómagasságuk. Egyébként 6 darab van, csak a HKF-106 helyközi.
Egerszegen sokkal több helyközis kocsi van mint Szombathelyen? Napközben szerintem fele pihen,csak csúcsidőben vanak inkább kihsználva,pl Egervár felöl 5.20-ra négy busz jön be telekesi,gősfai,lakhegyi,egervári megtelnek ezek hajnalba befelé?
Egyébként az a vicc, hogy 14:45 kor három busz is indul ebbe az irányba, pontosabban kettő (egyik Nagykanizsa-Veszprém), mert a harmadik 14:50-kor indul Bérbaltavárra (Zalabérig azonos útvonalon mennek), iskolai napokon mégis mindhárom busz tele van.
Amíg rendszersen jártam vele, néha 395 össel helyettesítették a HBA-t, hát nem lehetett állva sem felférni a szentgrótira...
HUU-147 hétköznap 5:50-7:10 között Zalalövőre fordul egyet, régebben ünnepnap végezte ugyanezt a fordát 7:15-9:10 között is, de ezt már egy 395-ös végzi.Napközben viszont szinte mindig más vonalon látni, tény, hogy többször láttam Zeg-Bp táblával.
Majd laprugós barátunk szolgál bővebb információval. :)
Két-három éve csinálja a 14:45-ös Zeg Zgrót járatot, előtte a HBA alacsonypadlós Setra járt ezen a járaton. Nemtudom, hogy luxus-e, de háromtebgelyes busz mindenképp kell, mert annyi utas van. Igaz, hogy visszafelé majdnem üresen megy.
Hétfőn például a 16:15 ös Zeg keszthely járaton volt.
Hétköznap milyen fordákat csinál az említett hosszú Setra? Vasárnap 17:30-kor Veszprémbe megy, pénteken meg Pesten van az ICE-568 helyett. (Illetve az FSJ-t is szokta helyettesíteni.) Nem "luxus" ilyen busszal csinálni egy Zeg.-Szentgrót járatot? :)