Lehet, hogy nem kell kiszerelni az egész kardánboxot, lehet, hogy a magnó kivétele is elég.Holnap megmondom pontosan, kiveszem a magnót és akkor látom , hogy mi a helyzet.
Nekem is van egy Pug 605-öm. Nagyokat bámulok, hogy milyen mélyen szántjátok a hozzáértést és műszaki tudást. Én magam részéről csak vezetem, és imádom. Sajnos lányként az egyéb hozzáértés nem az erősségem. Azért olvaslak benneteket továbbra is, hátha fényesedik a tudásom.
Semmi gond, ismeretlenül is gratula, meg neked is, hogy túlélted... :-) Köszönöm a képeket, holnap megy olajcserére a jószág, majd megpróbálom elmesélni a szagembereknek, hol keresgéljenek... Köszi még egyszer. Üdv
bocsi de az egyik haveromnak született egy kislánya és 3 napigtartó ivászat után most vagyok képbe... :)
De rossz hírem van nem lesz egy egyszerű eset kicserélni azt az izzót...
Igy néz ki ha kiveszed a hamutárcát nálam bal oldalt felül van egy kis izzó, de elég nehézz hozzáférni...
Lehet hogy csak úgy férsz hozzá ha lebontod a boxot, az pedig nem egy egyszerű felada, én el is akadtam vele mert van két kereszthornyos csavar alul amihez nem férek hozzá rendesen ,és még meg is van jó tépve... majd valami célszerszámot kell csinálni hozzá...
OK, remélem, boldogulsz vele, lehet, hogy a nálam nagyobb tudósok - mondjuk raider mester - ennél nagyobba is fel tudják pakolni neked ezt az oldalt. Sok sikert a klímásításhoz. Üdv
Ez is segítség! A 605-öm 94 és eddíg nem volt benne a klíma. Kifeküdt a motorja, vettem hozzá egy Xm turbo D12-t ami 95-ös ,és kompletten építettem át a motort, csak még nem tudtam bekötni a klímát.Az egész fűtés boxot át kell rakni, de a vezérlést a saját műszerfalamról akarom megoldani. Köszi mégegyszer!
Na félig szétszettem a fütést, hát én nem találtam az enyémben semmiféle elektronikát, minden mechanikus, bovdenek mozgatnak mindent... ahol a senzoroknak lenni kéne a könyvben ott nekem nincs semmi...
A problémámra szerintem a fütőradiátor cseréje fogja a megoldást jelenteni, tudjátok multkor mondtam hogy szivárog a fütőradiátorom, na ez most megszünt a hütötömítő hatására, és gondolom eltömitette a kis járatait a fütőradiátornak...
Bandinak üzenem hogy van képem a hamutál világitásáról majd holnap felrakom...
Alkatrészek: bb0 akksi bb1 akksi pozitív zátóergység ca indítókapcsoló (gyújtás) c1030 diag.csatl. motorüzemhez c8000 diag.csatl. fűtés, szellőzés, klíma 1020 generátor (ez nem bizt. mert németül Lichtmaschine és nem generator) 1030 motorüzemjel-relé 1200 üzemanyagpumparelé 1320 befecskendező és gyújtásszabályozás 3050 világítássyabályozó ellenállás 6235 központizárvezérlő egység (itt csatlakoztasd(? sztaki szótár szerint betroffen=megdöbbent) a dupla csatlakozót a (test?)vezetéken a kapcsoló 2. pólusán)
Megnéztem, automata klímában három kis léptetőmotor van (az sem habostorta), sima tekerősben is van valami keverőegység (Luftmischklappe) és hőmérsékletszenzor, szóval biztosan ezek vannak elromolva neked. Jó esetben csak a szenzor.
Nem tudja valaki hogy a 605-bem mechanika, vagy elektronika szabájozza, hogy fűtsön vagy ne fűtsön...
Ugyanis nagyon gyanus a fütésem, egyszer úgy gondolja magát csak úgy tolja a meleget máskor pedig épp hogy langyos, független attol hogy hány fokos a viz, és hány fok van kint...
arra gondoltam hogy levegös a rendszer, de többször is légtelenítettem, de nem változott semmi,
Az se lehet hogy el van tömödve a radiátor mert a bemenő csö is forró és a kimenő is.
Mi lehet a gond?
Amúgy nincs klima az autóba és a fütésállitás is tekerös... (nem digitális...)
Nem jutottam még sokkal előrébb, didergek csendesen beüléskor... majd T16 Zolival kell megbeszélnem a továbbiakat... most egyébként is kicsit kialmoltam magam alól: a héten valószínűleg megveszem azt a gyári magnót, amit MI164x4 árul, és akkor elég sok minden a nyakamba szakad vele - ezzel függ össze, nem érdekel-e valakit a mostani cuccom: Kenwood fej egy belső CD-játszóval, tízes CD-tárral, kormányról vezérelhetős kis távirányítóval stb.stb. méltányolható áron... A műszerfalvilágításom egyébként rejtélyes módon megjavult...