Keresés

Részletes keresés

audista80 Creative Commons License 2015.08.22 0 0 1479

Köszönöm a képeket, átnézem.

Igen a középső képen az után gyártott kerékagy, a féltengely furata kúpos, rá merőlegesen 2 furatot készítettek hornyolás és reteszelés helyett- nem is találták el az eredeti reteszkötést.

És kivésték a reteszhorony végét a féltengelyen.

Előzmény: Lki1 (1478)
Lki1 Creative Commons License 2015.08.22 0 0 1478

Ezek a PF-hez kapcsolódó képeim. Sok minden kiderül belőle számodra!

 

 

A Középső kép, a tákolt kerékagy???

Előzmény: audista80 (1477)
audista80 Creative Commons License 2015.08.22 0 0 1477

De akkor komolyan a PF kuplungról, megint. Trabi szerkezet 1 az 1 ben felrakható a PF lendkerékre? A trabi és a PF tárcsa is 160mm-es emlékeim szerint, az agy A PF-n 6 bordás a tabin csillag de átszegecselhető. Szén helyett akinek ingerere van, közdarabbal Swift 1000 kinyomót rakhat be. Igy oké?

Valamint, kinek milyen a kuplung oldása? Bovden / rudazat, nekem a 61 bovdenes de hiányzik, a 62 rudazat de tákolt, nagy a lógása.

audista80 Creative Commons License 2015.08.22 0 0 1476

Én csak 1 SL300-at ismerek, a Gullwing-et, durva motorokat raksz szegény PF-re :D.

Előzmény: Lki1 (1470)
audista80 Creative Commons License 2015.08.22 0 0 1475

Ohh, akkor félreértettem, a szlovák alkatrészforrás publikus?

Előzmény: drotszamaras (1468)
audista80 Creative Commons License 2015.08.22 0 0 1474

:) Nem tudom hol hagyták el, a PF-62-n kerékagyak a vonószem és a kormány alja is után gyártott, szerintem egy helyen készültek.

A sokodri fékpróbára nem tudom mikor kerül sor, mert a PF-61-n van keréksúly/dob, de törött az öntvény szimering ház/fékalaplap és pofák sincsenek egyikhez sem. Valahogy össze kell raknom a kettőből egy használható gépet mert már tavasszal, mikor a PF-61-t vettem akkor is nagy szükségem volt rá és még egy évet nem akarok elvesztegetni termés ügyileg. A telek meg meredek,kell a fék.

Előzmény: Lki1 (1466)
drotszamaras Creative Commons License 2015.08.22 0 0 1473

A párom szerint ez így jó , mert nem veszek meg minden féle ocskavasat😊!

Előzmény: kavicsos64 (1472)
kavicsos64 Creative Commons License 2015.08.22 0 0 1472

Én is nyitott szemmel járok ,meg üres zsebbel (:!!!! hihihihihi

Előzmény: Lki1 (1470)
drotszamaras Creative Commons License 2015.08.22 0 0 1471

Hogy szolgál az SL, esztergált hengerfejjel ?

Előzmény: Lki1 (1470)
Lki1 Creative Commons License 2015.08.22 0 0 1470
Nem úgy van ám az Kavicsos bácsi! Nyitott szemmel kell járni a nagyvilágban!.

Most az SL300-as van fent, de az is volt rajta, amikor hozzám került. Tehát, amikor leltem egyet a vastelepen, értelem szerű volt, hogy felpattintom.

De idő közben került egy 420ccm-es Hatz diesel csodás állapotban, és az lesz a végső cél.

Az Agria 1700D-nek is ilyesmi a kuplungja. Majd összenézem őket, mennyire passzol!
Előzmény: kavicsos64 (1469)
kavicsos64 Creative Commons License 2015.08.21 0 0 1469

Ez azért van ám mert ő a szerencse fia (:!!! Olyan dolgokat lel amiket mi földi halandók nem is látunk legfeljebb a yutubon !

Előzmény: drotszamaras (1468)
drotszamaras Creative Commons License 2015.08.21 0 0 1468

A regényemben említett (szlovák) beszerzés az egy eredeti Pf szerkeezetre értettem . Tehát nekem eredeti Pf szerkezetem van a Suzuki csapággyal meg spékelve ! De Lki1 nek tudomásom szerint Trabi szerkezete van !? De a moci azt nem tudom mi van neki a Pf -en mert már nem tudom követni mikor éppen mi is kerül neki fel !😉

Előzmény: audista80 (1464)
drotszamaras Creative Commons License 2015.08.21 0 0 1467

De tudom,hogy a trabi is szenes ,két évet gyürtem én is a döbenetett! Mig nálam volt kapott egy teljes generált lakatolást fényezést. Meg ha lud legyen kövér ! Meg a tél is ott volt !

Előzmény: Lki1 (1462)
Lki1 Creative Commons License 2015.08.21 0 0 1466

Majd Írd meg, hogy mire jutottál vele!

A kerékagyakat ugyan hol hagyták el???  Vagy 40kg darabja!

 

Mikor vittem a fékpofás taghoz felújítani a cuccokat, néztek igen nagyot! Azóta megismernek ott...

Előzmény: audista80 (1465)
audista80 Creative Commons License 2015.08.21 0 0 1465

Amikor a keréksúlyt-dobot szedtem le nekem is bevillant a skodri dob leszedő. Sajnos s100-ra 230mm x 40mm -t írnak, a PF 200x35 lehet kb. Audi80-ból van 200mm átmérőjű, az enyém is az, csak a PF-nek ugye motorkerékpár rendszerű a féke és a felfekvő felületeket valahogy ki kell alakítani a típusidegen fékpofákon.

A keréksúly nélkülire jó ötlet a skodri fékdob  ha jó a kúp, a felni osztása is stimmelhet. Köszönöm.

 

A hegesztés szerintem a kuplung hibája, a hézagolás hiánya és a csapágyak lógása ill. kimozdulása miatt lehetett. Mindkét PF-en 1mm-t lógott a nyeles tengely és a csapágyak is könnyen jöttek ki az öntvényből. Lehet megforogtak már 1-2x... A motor alu öntvényét a csapágyak mellett már szétkalapálták, talán zömítés végett.

Előzmény: Lki1 (1463)
audista80 Creative Commons License 2015.08.21 0 0 1464

Drotszamaras, köszönöm a részleteket, alaposan végigjártátok a kuplung témát. nem lett nehezebb kuplungolni a trabi szerkezettel?

Az ígért képek, a bemaródásra az eladó hívta fel a figyelmemet.

Egy érdekesség a lehajtásnál, ezt vajon hogyan?

Lki1 Creative Commons License 2015.08.21 0 0 1463

Skoda 100-as, vagy régebbi típusok fékpofáját kellene jobban megnézni, mert a csehek is szerettek spórolni a dolgokkal. 

Sajnos nekem is az van csak, ami a traktoromba van beépítve.

A régi Skodák agylehúzója jó hozzá. Még az is lehet, hogy a hátsó fékdobot is fel lehet rá tenni!

 

Csinos ez a hegesztés! Nem telt nekik seeger gyűrűre???

Előzmény: audista80 (1454)
Lki1 Creative Commons License 2015.08.21 0 0 1462

A Trabantok is szenes csapágyasok voltak, és nem vetted észre rajtuk.

Sőt, az én PF-emben még mindig az eredeti van...

Előzmény: drotszamaras (1461)
drotszamaras Creative Commons License 2015.08.21 0 0 1461

Üdv !

Mikor én megvettem a Pf et ,ebben egy maszek kinyomó szerkezet volt egy támcsapággyal kombinálva . A kuplung szerkezet meg a három villa és ennek feszült a támcsapács . Eltört az egyik villa és így muszálj voltam szerezni valamilyen szerkezetet,ekkor kerölt képbe a trabicseké és sikerült szereznem egy gyárit is (Szolvákoknál) amin még meg volt a három villán a kerek tárcsa is. Itt tudtam venni eredeti szenes kinyomó csapágyat is . De nekem nem tetszett az ,hogy a 3000 ret forduló kuplung szerkezethez neki tuszkolok egy álló szenet ! Ki vettem a szenet és ebbe kerestem megfelelő méretet a szomszéd autószerelő segítségével katalógusból ,ezt találtuk ebben a méretben . Pedig az autó tipusokat az A betűvel kezdtük ,így jó pár esténk rá is ment a keresgélésre . Volt még ennél kisebb méret is de töbsége nagyobb volt ! Mivel nekem a régi kinyomó csapágy tartóba nem tudtam be helyeznem az ezedeti csapágy tartót ezért kellet gyártanom egyet ami meg egyizik az eredetivel .A kinyomó csapágy 1125 Ft a persely vitt anyagból 2000 forint volt . Ez így egy hosszú távra megfelel ,a szén bizti nem birná addig mint a csapágy .

Előzmény: audista80 (1460)
audista80 Creative Commons License 2015.08.21 0 0 1460

Szia,köszönöm az infókat.

Miért kellett új kinyomóvillát készítened és a suzuki csapágy választás eredménye vagy az volt otthon? Csak azért kérdezem, mert elég hosszadalmas és drága az alkatrészgyártás errefelé, pl persely a kinyomóhoz, jobb lenne egy méretben belepasszolót találni.

Üdv audista80.

Előzmény: drotszamaras (1459)
drotszamaras Creative Commons License 2015.08.20 0 0 1459

Üdv!

Megint a kuplung téma. Ezt az iskolát én is kijártam itt a forumon 2014 novemberében . De a trabi kuplun szerkezet 1az1 ben felhasználható . A kinyomó csapágy pedig a suzuki swift 1000 minyomó csapágyát használtam fel amiröl a. Forumon a 2015 .02.28 (1253 as ) hozzászolásnál találni a pontos infot .

Előzmény: audista80 (1457)
Lki1 Creative Commons License 2015.08.19 0 0 1458
Vagyok, csak telefonról. Holnap, amint gépközelben leszek megrágom a témát!
Előzmény: audista80 (1457)
audista80 Creative Commons License 2015.08.19 0 0 1457

Volt szó PF kuplung átalakításról,trabi alkatrész felhasznáásával, de már nem emlékszem. A 62-es kuplungja is kész.

A lényeg,hogy a 61-es tárcsája nem lötyög a 62-es nyeles tengelyen, de ferrodolozni kéne. A 3 békás szerkezet meg bemaródott (lesz kép), hegeszteni és beállítani kéne. A trabi szerkezet 1 az 1-ben felrakható a PF lendkerékre PF tárcsával? Kinyomócsapágyat lehet a szén helyére tenni?

Köszönettel audista80.

 

audista80 Creative Commons License 2015.08.19 0 0 1456

Akkor megvárjuk LKI1-t, köszi.

kavicsos64 Creative Commons License 2015.08.19 0 0 1455

LKI1 talán tud segíteni neked ! Neki is van ilyen gépe !

Előzmény: audista80 (1454)
audista80 Creative Commons License 2015.08.19 0 0 1454

Ezt a képet akartam 3.-nak :).

Van valakinek 1 felesleges fékpofája mintának öntetni, vagy eladó esetleg más megoldás?

Köszönettel audista80.

audista80 Creative Commons License 2015.08.19 0 0 1453

Sziasztok.

Szétjött a PF-62 is. Csapágyak kb. 1 mm-t lógtak egyet felhegesztettek a nyeles tengelyre, de általában lehúzóval lejöttek, ellentétben a 61-esel, amiről mindet le kellett vágni. A fogaskerekek használhatónak tűnnek, a tulaj megengedte,hogy belenézzek vásárláskor. Nincs keréksúly és ezáltal fék sem, után gyártott az agy, a vonórész és a kormány alsó  része, utóbb csőből is hullott  rozsda a váltóba. Valószínűleg fűkaszaként használhatták, mert a konzoltól építették ki a kormányt. Motoron csak gyűrűzés és főtengely csapágy csere lesz egyelőre, aztán meglátjuk.

Eltérések amiket találtam a PF-61 és 62 között: 

Fogaskerekek fogszáma 1. és hátramenet, féltengely szimeringház öntvénye, dugattyúgyűrű mérete. 

Üdv.

studiod1 Creative Commons License 2015.08.09 0 0 1452

Köszi,találtam http://traktor60.hu/japantraktor-alkatresz/japantraktor-gumiabroncsok/japantraktor-gumiabroncs-5-12  ráadásul nem is használt csak pillanatnyilag szegény az eklézsia.

Előzmény: kavicsos64 (1451)
kavicsos64 Creative Commons License 2015.08.09 0 0 1451

Használt japán keress rá !

Előzmény: studiod1 (1449)
Lki1 Creative Commons License 2015.08.09 0 0 1450
Ezt nem tudom. Nincs tapasztalatom.
Viszont a 91-es ukrán traktoromon még az eredeti van...
Előzmény: studiod1 (1449)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!