Mennyi ideig hallod a kattogást? Ha csak pár másodpercig az nem nagy gond, nehezen kapja fel az olajat... Egy olaj és olaj szűrő csere sokat javít rajta... És alaposan töröljétek ki az olajszűrő házat mert általában kb 1cm olajsár marad az alján és az új olajjal ugyan úgy bekerül a motorba... De ez csak az én szerény véleményem...
Kiszemeltem magamnak 2005-os, 3.0 tdi quattro A4-et. Mi a velemenyetek illetve tapasztalatotok az eroforrassal kapcsolatban? Ez lesz az elso dizelem. Valoban jobban eltalalt konstrukcio a 3.0 tdi mint a 2.0 tdi? ma voltam probauton, mennire normalis hideg inditasnal a kattogo hang a motorter felol? illetve mire figyeljek vasarlasnal? Bocsanat a laikus kerdesekert...elore is koszi a valaszokat.
Nekem van még egy Lupo 3L-es autóm 1.2 PD , és a blokk oldalából ahol kijön az egr-re menő cső, mi ott tőben falaztuk le.. Ezt fogom tenni a saját Audimmal is :) Ja a szívósort egr-t előtte leszedtem, és eltakarítottam.... semmilyen hibát nem dob, az autó talán még jobban is megy, de ez lehet placebohatás :)
Most beszétem egy diesel mágus ismerősömmel... ő azt mondta a kiszedés nem a legjobb megoldás mert befog golyózni a cumputer. Ő a sajátjában chip tuningal egyetemben átírták az egr szelep vezérlését és így nem nyit ki soha és nem kerül bele olaj és így nincs mi kijöjjön belőle.
De amúgy egy képpel illusztlálhatnád hogy iktattad ki a tiedet...
Olyan gondom van hogy az EGR szelep tetején a perem alatt jön ki az olaj, tudtok esetleg segíteni hogy mit lehet vele kezdeni? kiszedtem, meg pucoltam de nem látok rajta semmi bonthatóságra utaló dolgot...
Sziasztok! 2-3 hete recseg a kormányom, de nem minden alkalommal :S toronycsapagyakat kicsereltuk, de a hiba továbbra is jelentkezik. Valakinek volt hasonló esete? Ötletek esetleg ?
Ha xenonosra akarod alakítani, akkor ugye kell a két lámpa, az elektronika, a lámpamosó, a szintszabályzó az első és hátsó lengőkarra... És még szerintem a komputerben is be kell aktiválni a szintszabályzást...