Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

FeZ_ Creative Commons License 2019.01.06 0 0 124747

Hát.....elvileg rá lehet kötni a központizár motorok vezérlő kábeleire, de aztán, hogy a BSI mit szól hozzá, nem tudom.

Korai (régebbi) BSI-re (más PSA típus) már kötöttem rá, az köszöni szépen jól van, de a 307-é amúgy is nyűgösebb darab. Én nyugodt szívvel nem tudom ajánlani, nehogy engem emlegess, ha valami gond lenne belőle.

 

Előzmény: Katyina (124742)
Katyina Creative Commons License 2019.01.06 0 0 124746

Köszönöm!

 

Honnan tudom meddig töltsem?

 

Konkrétan azért akarom cserélni mert nagy hidegben befagy, oldal irányba nem mozdul csak a 3-4.ik fokozatba előre hátra.

Előzmény: FeZ_ (124745)
FeZ_ Creative Commons License 2019.01.06 0 0 124745

Teljesen megfelelő lesz feltöltésre, igen.

(mert nem ez a feltöltőnyílása, ez csak a szuszogója, de használható a célra természetesen)

 

Előzmény: Katyina (124744)
Katyina Creative Commons License 2019.01.06 0 0 124744

Ez lenne az?

 

 

Előzmény: Katyina (124743)
Katyina Creative Commons License 2019.01.06 0 0 124743

Váltóolajat szeretnék cserélni, van egy 17-es műanyag csavar a váltó tetején, az lenne a feltőltő nyilás?

Katyina Creative Commons License 2019.01.06 0 0 124742

Értem, köszi!

Ezek szerint távos központi zárat nem tudom összehozni?

Előzmény: FeZ_ (124739)
Papalac Creative Commons License 2019.01.06 0 0 124741

Gondolom van a középkonzolon egy kulcs jelű kapcsoló, amivel lehet zárni-nyitni az ajtókat. Én arra kötném a távvezérlőt. Nem tudom minden 307-ben elektromos zárásúak-e az ajtók.

Előzmény: Katyina (124738)
hegizoli 307 SW Creative Commons License 2019.01.06 0 0 124740

Szia! A közp.zárról olvasva volna egy kérdésem,vagyis a riasztóról. A szirénája nem működik,ha bezárom a gépet távval és nyitom kulcsal. Régebben ilyenkor beindult a hang :) Állítólag a kis led jelez valami hibát a villogásával? Elől melyik oldalon van és hogy férek hozzá a legegyszerűbben?

Köszi

Előzmény: FeZ_ (124739)
FeZ_ Creative Commons License 2019.01.05 0 0 124739

Nincsen külön központizár vezérlő, a BSI intézi ezt is.

 

Előzmény: Katyina (124738)
Katyina Creative Commons License 2019.01.05 0 0 124738

Olyan kérdésem lenne még, hogy hol találnám a központi zár vezérlőt? Sajna nekem csak kulcsos van, de a vezérlőt univerzális távosra szeretném kicserélni ha ilyen lehetséges?

Move1 Creative Commons License 2019.01.05 0 0 124737

Szia

Köszönöm, én addig jutottam, hogy fixen ki lehet kabelezni az aksi sarukról 1-1 vezetéket, és ha kell tölteni akkor erre a két vezetékre csatlakoztazható a töltő...

Előzmény: Cajg001 (124736)
Cajg001 Creative Commons License 2019.01.05 0 0 124736

Szia!

a Cetek-hez van olyan csatlakozó amit rá lehet csavarozni az akkusarukra és egy LEd-es kijelző mutatja a töltötséget. Én ilyet használok a motoron, mert az is le szokott merülni a téli leállítás alatt, amikor lemegy zöldről sárgára felteszem egy éjszakára és reggelre kész.

 

Előzmény: Move1 (124724)
Katyina Creative Commons License 2019.01.04 0 0 124735

Értem!

 

Igazából sokat olvastam utána, előfordul néha olyan is amikor nem úgy húz meg megy az autó ahogy kell, leállítom, majd beinditom, utána megint jó, de a hibát jelzi.

Előzmény: morcibacsi (124734)
morcibacsi Creative Commons License 2019.01.04 0 0 124734
Ez egy általános hibaüzenet, nem biztos hogy a részecskeszűrő okozza. A diagnosztika célravezetőbb találgatás helyett.
Előzmény: Katyina (124733)
Katyina Creative Commons License 2019.01.04 0 0 124733

Lenne egy Peugeot 307 1.6 HDI 2005-ös évjáratú autóm.

Ki irja ezt a hibát: Syst antipollu defaillant

Ha jól olvastam a részecskeszűrő miatt irja ki, rövid távon van használva és kormolódik.

 

 

Ha kitisztíttatom a részecske szűrőt, mennyi idő alatt kormolódik vissza megint?

Illetve lehet jobban megérné végleg kiiktatni nem?

Move1 Creative Commons License 2019.01.03 0 0 124732

ok, köszi

Előzmény: didyman (124731)
didyman Creative Commons License 2019.01.03 0 0 124731

A felsővel igen, érdemes lehet, érzékenyebb autóknál okozhat gondot a szulfátoldó üzemmódja (ekkor a töltő többtíz V-os csúcsokkal bombázza az akkut, hogy ezzel a szulfátot leszedje a lemezekről). Az alsó az alkalmas lehet érzékenyebb járművekhez is, de egyszerűsége folytán odafigyelést igényel.

Előzmény: Move1 (124724)
didyman Creative Commons License 2019.01.03 0 0 124730

Először is, nem ilyen stílusban szóltam hozzád, tartsd meg ezt légyszíves azoknak, akikkel együtt őriztél libát gyerekkorodban.

A feszültség kapcsán: mint azt írtam, a menet közben mért generátorfeszültség az akku töltöttségének megállapítására nem alkalmas az általad írt, 4-500 méteres távon. Az függ a generátortól, a többi fogyasztó terhelésétől és az akku állapotától is. Ha a mérést a jármű leállítását követően végzed el vele, láthatod, hogy lassan csökkenő értéket fog felvenni. Ezért, az akku feszültségének mérését a töltés megszűnését követően, kb. fél órával lehet pontosan elvégezni, az ekkor mért nyugalmi feszültség a mérvadó. A gyújtás ráadása egyáltalán nem üresjárat, ilyenkor könnyen kicsorog akár 5-10 A az akkumulátorból. De ha ilyen körülmények között az általad írt 12,5 V megvan, akkor valóban nem szükséges aggódni.

Valamint, ismét leírom, a dugaszolható mérők pontossága gyakran alkalmatlanná teszi azokat érdemleges eredmény közlésére. Az általam látott és mért példányoknál akár egy V eltérést is sikerült találnom, illetve erős hőfokfüggést is tudnak mutatni, egy bizonyos, pár éve kapható fajtájuknak például ez típushibája. Nyilván, ezek szélsőségek, de éppen ezért célszerű pár összehasonlító mérést tenni, ha van rá mód.

Előzmény: Papalac (124728)
Janika005 Creative Commons License 2019.01.03 0 0 124729

köszi nem tudom érdemes e hegeszteni vagy inkább cseréljem egyből . majd beszélek valami hegesztőszakival .

Előzmény: Papalac (124726)
Papalac Creative Commons License 2019.01.03 0 0 124728

Az akku töltöttségéről nem a feszültség ad információt? Taníts mester!

https://www.varta-automotive.hu/hu-hu/varta-akkumulator-tamogatas/toltes/az-akkumulator-toltese

 

Annó a wartburg 13,8V-ra töltött és sosem kellett utántölteni, pedig városban, rövid utakon volt használva. A 307 14,4V-ra tölt és töltöttségtől függöen ez visszamegy 14,0-ra, vagyis beindítás után 14,4 és rövid időn belül (4-500 m) elkezdi csökkenteni. A lényeg, hogy üresjáratban (gyújtás ráadásakor) meglegyen a 12,5 V az akkumulátorban. Az alatt tölteni kell, felette nem igényel semmilyen kezelést.

Előzmény: didyman (124721)
Move1 Creative Commons License 2019.01.03 0 0 124727

Szia,

Sima akksi van benne, értem, köszi

Előzmény: Papalac (124725)
Papalac Creative Commons License 2019.01.03 0 0 124726

https://www.autoalkatreszek24.hu/mts-7350104.html

Elvileg egyben van a csővel. A hátsó dob és a cső hamarabb szokott kilyukadni és a cső miatt cserélni kell az első dobot vagy hegesztik.

Előzmény: Janika005 (124723)
Papalac Creative Commons License 2019.01.03 0 0 124725

A CTEk-et. Az automata, a másik az nem, abban csak egy trafó és egyenirányítás van. A 3008-ba nem AGM-es akkumulátor való? A sima akkut 14,4-ig, az AGM-et 14,8V-ig töltik.

Szerintem felesleges töltögetni, de nem tilos. Hamarabb fog a városban eltömödni a kipufogó rendszer mint tönkre menni az akkumulátor. Ha nem töltené vissza a generátor, akkor egy hét alatt lemerülne és nem indítana az akku.

Előzmény: Move1 (124724)
Move1 Creative Commons License 2019.01.03 0 0 124724

Sziasztok

Először is köszönöm a válaszokat. Korábban 307 sw benzinesünknél kellett sűrűbben aksit cserélni (kb. 2 év), ezt követően álltunk rá az otthoni töltésekre.

Aksis kollega ajánlására vettem 2 éve ezt:

 

 

Van amúgy egy régebbi töltőm is:

 

 

Tavaly cseréltük az autót 3008-asra, ez diesel, még jó hogy garázsban áll, mert a párom ülésfűtéssel, világítással indul és érkezik a napi pár km út során.

A kevés használat miatt nem igazán javasolt a diesel, de az autót ismerőstől szereztük be, nem lehetett kihagyni :). Tegnap halt be a gyári aksi (5 évet bírt), ezért vettem egy újat, szeretném jó karban tartani az aksit. Szóval szerintetek melyik töltőt használjam és vegyem-e le a pozitív sarut?

 

KÖSZI, JA AMÚGY BUÉK MINDENKINEK

 

 

Előzmény: didyman (124722)
Janika005 Creative Commons License 2019.01.03 0 0 124723

Sziasztok olyan kérdésem lenne hogy a kipufogo középsődob az hegesztve van a csövel hátrafel? mert nekem kifuj csak nem tudom hogy azt lehet hegeszteni vagy szerelni kell?

307 2002 1.6 benzin

didyman Creative Commons License 2019.01.03 0 0 124722

Ha nem impulzus üzemű a töltő, hanem hagyományos, konstans feszültségre, csökkenő árammal töltő (vagyis, pontosan ugyanazt teszi, mint a generátor..), akkor semmit nem kell levenni. 

Előzmény: Move1 (124718)
didyman Creative Commons License 2019.01.03 0 0 124721

Biztos, hogy nem tölti fel 4-500 m alatt ugyanarra a szintre. Amit ilyenkor látsz a kijelzőn, annak köszönhető, hogy az akku és többi fogyasztó felé elfolyó áram addigra már kisebb, mint amennyit a generátor leadni képes a kimeneti feszültségének esése nélkül. AZ akku töltöttségéről ez semmit nem mond el (meg egy ilyen bedugós mérőeszcájg sem sokat-arra jó, hogy a nagyobb bajt időben észrevedd).

Előzmény: Papalac (124720)
Papalac Creative Commons License 2019.01.03 0 0 124720

Én is napi 2x5 km-t megyek és nem kell töltögetni. 4-500 méter alatt visszatölti az indításnál elhasznált áramot. Érdemes valami ilyen szivargyújtós feszültségmérőt venni, ha gond van az indításokkal :https://hamoriautosbolt.hu/termek/szivargyujto-eloszto-usb-digitalis-voltmero-ae-wf021-2/

Amikor megadja magát az akksi cserélni szoktam, a töltoögetés csak arra jó, hogy valahol megadja magát az akksi.

Az autó nemigazán szereti az akksi gyakori levételét. Ha eddig jó volt így a töltés, akkor ne változtass.

Előzmény: Move1 (124718)
Koki82 Creative Commons License 2019.01.03 0 0 124719

1.6 hdi. Képet majd délután tudok lőni, de jobb oldalt a lámpa búra felett van a motor mellett egy fekete műanyag háromszög alakú. A turbóhoz van köze

Előzmény: Papalac (124716)
Move1 Creative Commons License 2019.01.02 0 0 124718

Köszi, egy aksival foglalkozó kollega javasolta, azért mert sokszor napi 2-3x5 km-t megy az autó csak. A negatív sarut nem tudom levenni, ha csak a pluszt veszem le és a negatívot testre teszem az jobb, mintha a plusz sarun keresztül töltöm ?

Előzmény: Papalac (124717)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!