Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Andreas89 Creative Commons License 2015.11.19 0 0 47040

Szia, igen beraktam a bontottat, kb. fél évet ment hiba nélkül, és most ugyan olyan mint előtte.. vezetékek jók, csak arra tudok gondolni, hogy tipushiba lehet.

Előzmény: Kornél 2 (47034)
ybt1100 Creative Commons License 2015.11.19 0 0 47039

Sziasztok!

Nem vagyok "hozzáértő", de ahogy Ivanmim írta, nekem is a légtőmegmérő miatt gyengélkedett. Rég volt, már nem emlékszem , h milyen ford. tartományban. Nem kellett cserélni, meggyógyította egy féktisztítóval történő tisztítás.

Ismerek 1.6 hdi-t, ami attól nyerte vissza erejét, h a szerelő az üzemanyagba töltött valami adalékot, járatták alapjáraton 10 percet, aztán jól meghajtották pályán.

Sok sikert!

Előzmény: R4ZOR26 (47035)
opoc Creative Commons License 2015.11.19 0 0 47038

Üdv, van -é valamilyen kifolyó a küszöbből? Miként juthat be és ki a víz belőle?

ivanmim Creative Commons License 2015.11.19 0 0 47037

Hali

Csak egy tipp.

Légtömegmérő hiba nem lehet ?Koszos ilyesmi.

Nekem azt mondták többen ha rossz a légtömegmérő 3000 felet meghal a az autó.Húzd le a a kábelét nézd meg mi lesz.

De lehet más is nem tudom tiedben milyen a rendszer de van 3 vákuum szelep ami működteti az egrt a turbó geometriát a 3. asszem egy fojtószelepet (nem mindegyikben van)ezek körül is lehet gáz.

Vagy turbó nyomás szenzor.

De majd jönnek a hozzáértők megmondják.

Üdv

Előzmény: R4ZOR26 (47035)
szipig1 Creative Commons License 2015.11.19 0 0 47036

Sajnos nem találom azt a hozzászólást. Úgy rémlik, hogy a golyót a rugó alá tette. Talán hétvégén lesz időm a rossz egységemen próbálkozni.

Előzmény: liili (47026)
R4ZOR26 Creative Commons License 2015.11.18 0 0 47035

Üdv mindenkinek!

 

Egy kis tanácsadásra,ötletre lenne szükségem, hátha valaki itt már tapasztalt ilyen, vagy hasonló problémát!

Adott egy 2002es évjáratú Peugeot 406 2.2hdi amely körülbelül 2-3 hónapja a következőt produkálja:

Kissé lomhábbnak érezhető az autó a 3-4 hónappal ezelőtti teljesítményéhez képest. Gondolok arra hogy 5. sebességben 80-90ről alig gyorsul, 130nál majdnem olyan érzés mintha falba ütközött volna az autó, iszonyatosan padlózni kell és még így se gyorsul közel sem úgy mint kellene, előzésbe bele se lehet menni ha nem kapcsol vissza az ember 4-be. Magával amikor gyorsul az ember nincs kimondott probléma, 2000 körül bekapcsol a turbó, húz is de egy idő után mintha kifogyna az erő belőle és megszűnik a húzás... továbbá 4.ben ha toljuk neki mintha egy minimális rángás lenne de  tényleg alig érezhető, mintha elmenne a turbó egy pillanatra aztán visszajönne. A szerelő gyanakodott olyanra hogy lyukas a turbó vagy egyéb meghibásodás lehet vele de szemre rendbe talált mindent, nincs lyuk rajta. Le lett méretve, nincs meg az a turbó nyomás aminek elvileg meg kellene és nem tudja miért. Lemérette a vákuum szivattyút, nincs probléma vele és már nagyon nem tud mire gondolni még egy olyan lehetőség van hogy kitakarítja a vákuumkapcsolót hogy esetleg az megoldja a hibát, ez a holnapi napon elválik elvileg hogy hogyan tovább h fennmarad a probléma. Számítógépre is rá volt kötve az sem talált hibát. Levegő szűrő, olajszűrő, olajcsere most volt.

 

Esetleg valakinek valamilyen ötlete hogy mi okozhatja a problémát? vagy attól hogy a turbó szemre jónak tűnik ( lapátok egyebek nem sérültek ) lehet meg fogja adni magát?

 

Válaszokat előre is köszönöm!!

Kornél 2 Creative Commons License 2015.11.18 0 0 47034

Háát nekünk még az alapjáratot nem bántja,sőt valójában csak a motor kontrol lámpa világít és nem érezhető semmilyen tünet.

Tehát egy időre megoldotta a problémát?

Előzmény: Andreas89 (47032)
manus53 Creative Commons License 2015.11.18 0 0 47033

Sziasztok! Ez történt! Van valakinek esetleg eladandó sötétkék metál jobb hátsó ajtaja, meg hátsó sárvédője? Azt hiszem, a sárvédőnél mindegy a színe, a hegesztés miatt úgyis fényezni kell. A hátsó lökhárító talán javítható, még nem nézte meg hozzáértő. Az talán valakinek, ebben a színben? Köszi a segítséget.

Andreas89 Creative Commons License 2015.11.17 0 0 47032

Szia,

 

nekem egy tönkre ment már ha jól emlékszem 3-4 között adta be a hibát, vettem bele egy használtat, most újra elkezdte ( kb. 1 éve) és volt hogy megemelte az alapjáratot 1000-1100-re..

 

idegesít és nem tudom mit tegyek..

 

András

Előzmény: Kornél 2 (47020)
FeZ_ Creative Commons License 2015.11.17 0 0 47031

Van olyan szett, amiben van vízpumpa és van olyan, amiben meg nincsen. (ugyanazon gyártótól)

Ha jót akarsz a motornak (és magadnak), akkor cserélsz vízpumpát is. ;-)

Ezen kívül én ajánlani szoktam cserére a vezérlés alatti főtengely- és vezérműtengely szimeringeket is.

Nem jellemző, hogy egy szimering kibír két vezérlés csereperiódust, ha meg idő közben kezd el folyni, lehet cserélni a szíjat újból, a szimeringeket és ezekre rájön még a munkadíj, ha nem magadnak csinálod. (miközben megspórolsz most kb. 5e ft-ot a szimeringeken)

 

Előzmény: liili (47024)
zolibp18 Creative Commons License 2015.11.17 0 0 47030

Szia. Nekem SKF típusú bevált.

Előzmény: liili (47024)
zolibp18 Creative Commons License 2015.11.17 0 0 47029

Sziasztok.Keresek 406-os (2000-es HDI 2000 évj.) jobb első ablakemelőt motorral együtt.Előre is köszönöm a segítséget!

sumes Creative Commons License 2015.11.17 0 0 47028

Mi a gond az eredetivel? Ha a rángatásos alapjárat, fémes hangok,  akkor van megoldás, ma javítottam egyet. 

Előzmény: "garázsmester" (47021)
toeguep Creative Commons License 2015.11.17 0 0 47027

Szia,

Nekem is volt küszöb befolyási problémám. Állitólag nem az a gond, hogy befolyik, hanem, hogy nem tud kifolyni belőle. Én is kifúrtam...

Előzmény: ivanmim (46922)
liili Creative Commons License 2015.11.17 0 0 47026

A golyó lehet elkopva benne? Vagy a golyó ház? Gondolom műanyag.

Előzmény: szipig1 (47025)
szipig1 Creative Commons License 2015.11.17 0 0 47025

Múltkor olvastam, lehet hogy a 307 fórumon, hogy egy 3 mm-es golyóval orvosolható a probléma. Én is hasonló gonddal küzdök, van rossz egységem is csak időm hiányzik az akcióhoz. 

Előzmény: liili (47022)
liili Creative Commons License 2015.11.17 0 0 47024

Vezérléscsere előtt állok. Van-e valami bevált márka, csapágy , ékszíj, stb. Van ez szettben is? Cseréljek vízpumpát is? 2002-es 110lovas HDI.

BruMi16 Creative Commons License 2015.11.17 0 0 47023

Sziasztok,

 

Érdekel valakit teljesen új KOYO csapágyas vezetőgörgő 2.1 TD hez? Ez a rugós feszítőnek a görgője külön.

 

7000 Ft.

 

liili Creative Commons License 2015.11.17 0 0 47022

Hali!

Irányjelzőt lehet javítani, vagy kuka? 2002-es, tempomatos. Nagyon gyenge a határolója, és a kormány átfordítja ellenkező irányba. Alig tudom megtalálni az "üreset", menet közben:-))

"garázsmester" Creative Commons License 2015.11.16 0 0 47021

Sziasztok

 

Szükséges lenne egy 2.1 Td 406-hoz bontott Lucas adagolóra (elektronikus). Remélem tudtok segíteni valami normális áron. Tel: harminc 9401 négyszáz.  Köszönöm  előre is a segítséget. Garazsmester

Kornél 2 Creative Commons License 2015.11.16 0 0 47020

Valakinek már ment tönkre a gázpedál poti S2-es hdi-n?

Mostanában panaszkodik az egyik "pályára". Az is eszembe jutott,hogy valójában nem az a ludas,hanem mondjuk kábel vagy valami egyéb érintkezés...

Szokott ezzel gond lenni?

GeRisZ110 Creative Commons License 2015.11.16 0 0 47019

Az nem tankbeömlő cső?

Előzmény: blaze334 (47016)
opoc Creative Commons License 2015.11.16 0 0 47018

A mai reggel megszemléltem a vízbejutás helyét (éjszaka esett és még most is esik :( ) és a gumi géder a bal hátsó ajtóbelsőnél a vízszintes szakasznál átszivárog a szőnyegre a lábtérbe. Az a műanyag , kb 3 centis műanyag sáv alól szivárog, ami leszorítja a szőnyeget és egyben van a gumi-hurkával, ami szigeteli az ajtót.

Csak még azt nem tudom, honnan van annyi víz, hogy nem tud kifolyni a gumi alól, ki az ajtó alatt ami ráadásul kifelé lejt. Valami Ötlet? Sajnos garázsom nincs, így korlátozva vagyok szerelésileg, és időjárásfüggő :( .

Előzmény: opoc (46946)
blaze334 Creative Commons License 2015.11.15 0 0 47017

Megtaláltam, tartály szellőztető szelep.

blaze334 Creative Commons License 2015.11.14 0 0 47016

Sziasztok.

 

Megtudnátok mondani, hogy az üzemanyag betöltő csövön mi ez a kis fehér házacska.

Mintha egy golyó lenne benne s nagyon csörög menet közben.

Vagy valami elszabadult benne. 

 

Mi ez a sok vékony cső egyébként ? 

 

Az enyém nincs kibontva még. Ez a kép a netről való.

 

Köszönöm a választ.

 

 

 

bendzso Creative Commons License 2015.11.14 0 0 47015

Sziasztok, S1-hez keresek fényszórómosó kupakot. Köszi!

szipig1 Creative Commons License 2015.11.12 0 0 47014

Ok, köszönöm!

Előzmény: FeZ_ (47013)
FeZ_ Creative Commons License 2015.11.11 -1 0 47013

Elhúzni nem kell, meghúzni azonban 50 Nm-el. ;-) 

(Azt csak halkan jegyzem meg, hogy a csavarokat csavarrögzítővel kell visszarakni, ha nem szeretnél meglepetést magadnak. És egyáltalán nem a kilazulásuk miatt.)

 

Előzmény: szipig1 (47012)
szipig1 Creative Commons License 2015.11.11 0 0 47012

Még kérdezném: Az 1,9 TD lendkerék csavart hány kilóval kell elhúzni?

Előzmény: szipig1 (47011)
szipig1 Creative Commons License 2015.11.11 0 0 47011

Köszönöm a tájékoztatásokat! Mivel 10 mm-es van benne, és ott kopott, így a 7-est rendeltem bele.

Előzmény: szipig1 (46980)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!