Látva a kommentedet, nagyon megörültem, hogy újra működik a JSZP, és lekérhető minden, ám hamar rá kellett jöjjek, hogy a HGR-en kívül semmit nem ad le továbbra sem azok közül, amiket eddig sem lehetett, amiben megint semmi logika, még csak az se, hogy azért mert ki lett vonva, mivel több busz is ki lett vonva tavaly, de úgyanúgy hibát dob rájuk. A HGR-nél furcsa, hogy csak decemberben vonták ki, hisz már nyáron tudni lehetett, hogy nem megy többet...
Igen, bocsi, arra gondoltam, láttam is utólag, hogy rosszul írtam, de szerkeszteni a kommentet ugye nem tudtam. Viszont ugye be van írva a "vége" dátum a Volánbusznál is, ami megzavaró lehet, így tényleg úgy fest, mintha befejezte volna a pályafutását a Volánbusznál.
....".....Készült egy táblázat - ha érdekli képviselőtársaimat, szívesen oda tudom ezt is adni - mind a tíz vonalról, aminek az eszközmódosítása megtörtént, azaz a vasútról autóbuszra álltunk, az autóbusz követte a vasút menetrendjét, megállóhelyeit, és zsír új buszok álltak rendelkezésre, teszem hozzá.
Én azt a módszert választottam, hogy nem bíztam a véletlenre, és az államtitkár kollégáimat köteleztem arra - ez mondjuk egy egészen kőkorszaki menedzsmentmódszer -, hogy ne jelezzék előre, hogy mikor, de menjenek végig a vonalon. Juhász Tünde államtitkár asszony megjelent a mezőhegyesi vonalon, méghozzá IX. hónap 1-jén, 4 fővel utazott együtt Mezőhegyesről Újszegedre, és leírta nekem a személyes tapasztalatait.
Az összes vonalat végigjárták az államtitkár kollégáim, pontosan azért, hogy első kézből legyen visszajelzés, hogy tiszta volt a busz, jött menetrendben, időben, milyen volt a buszsofőr - úgyse ismerték fel őket, a miniszter elnyomja a nyilvánosságban az államtitkárait -, ezért fontos információkkal rendelkezünk arról, hogy mi volt az utaslétszám például azon a napon.
Tíz fő alatti utaslétszámmal mentek az autóbuszok, és tíz fő alatti utaslétszámmal mentek ezek a vonatok is..................."
Beszerzéses topicban láttam egy olyat, hogy JSG-511 és LIW-792 selejt, nos, a JSG-ről én is úgy tudom, hogy az, mert annyira szét van rohadva, viszont a LIW nekem teljesen új infó. Tud erről valaki valamit? Fotobuson selejtnek van beírva, lehet csak onnan van az infó, ha igen, azt nem kell teljesen elhinni, emlékszem tavaly a HYG-625-öt is beírták selejtnek, pedig csak motorfelújítás miatt pár hónappal később kapott műszakit...
Továbbá úgy hallottam, hogy a HSX-202-ben motort cserélnek, nem tudom mennyire igaz, meg hogy mennyire éri meg, minden esetre talán így van esély arra, hogy kapjon még egy évet az LTE-942 is amire nagyon nagy szükség van jelenleg a megyében.
Anno réges-régen Szarvason nagy divatja volt annak, hogy a 10.10-es piaci napi Szarvas-Örménykút járatra (melyen szigorúan 266-os járt, még végig a "Berinkán", azaz a Szarvas-Örménykút-Hunya-Mezőberény összekötő úton) a "nénik" már jóval indulás előtt felszálltak a buszra, amikor az még oldalt a parkolóban állt. Egy forró nyári napon az öreg Antal Lajos, aki sofőrként nap mint nap ezen a járaton rótta köreit, aznap valószínűleg bal lábbal kelt fel. Az örménykútin szokás szerint az indulás előtt legalább fél órával megjelentek az öregasszonyok, hogy idő előtt felszálljanak a buszra. Az öreg Antal Lajosnak ez aznap annyira nem nyerte el a tetszését, de a nénik csak nem tágítottak. No, főhősünk ekkor gondolt egyet, felengedte a buszra a hölgykoszorút, majd azon a szép forró napon beindította a 266-ost, csutkára ráadta a fűtést, leszállt, becsukta a buszt és hagyta melegedni a társaságot. Többé soha senki nem akart idő előtt felszállni az örménykúti járatra....
Igen, nyáron az LSU-105 Kétegyházára szokott menni kora délután és akkor a 14.20-as járatpárt csinálja a Lion's Regio, bár láttam már azt iskolaidőben is a 14.20-ason.
A 16.20-as utolsó járatpárt az 5-ösön már az LSU csinálja, iskolaidőben reggel pedig az első (7.10-es) 5-ös előtt van egy sarkadi kanyarja.
LSU 105 ex kecskeméti 3 ajtós Credo végzi az 5-ös helyi járatot munkanapokon (hétvégén pihen, akkor helyköziből beugró kocsik csinálják a 2 kanyar 5-öst)
Az SWW-267 ügyében tudtok segíteni, hova valósi, merre jár? Sosem találkoztam vele, pedig megfordultam az elmúlt fél évben jópárszor az Orosháza-Békéscsaba-Mezőberény irányban.
Akkor már inkább a KBJ-810-ét, az van eltűnve, LSA-t láttam mostanában. Nem mellesleg az LTN-045 is hiányzó, de bonyolítja a helyzetet hogy az LMR-623 is Szeghalom környékén jár.
A HDY meg Békésen helyijáratozik, úgyhogy nem tudom, orosházi-e még... ;)
Tomi013: Ha jól tudom, a HSX-202 csak javításon van, szóval remélhetőleg lesz még az utakon...
Volvo576: HDY-516, HSX-071, HXT-671 mind orosházi tartalék, TGN-061 csak a csabai
IVE-630: MXU-952 műszakis, remélhetőleg gyorsan kész lesz. Az SBG nem kaphatta meg az LSA fordáját? Az LSA-t többször is láttam Csabán és környékén mostanában.