Keresés

Részletes keresés

Dampflok 50 Creative Commons License 2009.06.09 0 0 11483
Szép napot mindenkinek! M62 056-ról a balesete előtt vagy utánról van valakinek fotója?
cs1014 Creative Commons License 2009.06.09 0 0 11482
És milyen rosszul gondolod! De hagyjuk abba, mert egy hülye beszólás miatt nem kellene idecsalogatni a csőszöket, és kitakaríttatni a kollégát.
Előzmény: 698 (11481)
698 Creative Commons License 2009.06.09 0 0 11481
Gondolom a hülyékre gondolt, akik kísérleteznek az áramvezetéssel...
Előzmény: cs1014 (11480)
cs1014 Creative Commons License 2009.06.09 0 0 11480
Ezt nem kéne!
Előzmény: sörösgigant (11479)
sörösgigant Creative Commons License 2009.06.08 0 0 11479
Nézd meg hol történt,India,Pakisztán?Van belőlük elég....
Előzmény: doboztam (11476)
M.VIII Creative Commons License 2009.06.08 0 0 11478
Hú, ezt láttam már...nagyon durva. Hát, így járt.
Előzmény: doboztam (11476)
Dampflok 50 Creative Commons License 2009.06.07 0 0 11477
Durva!!! Mire gondolt vajon az illető.
Előzmény: doboztam (11476)
doboztam Creative Commons License 2009.06.07 0 0 11476
Ez ugyan nem magyar, de vasút ...
Csak erős idegzetűeknek.
Törölt nick Creative Commons License 2009.06.06 0 0 11475

Bár lehet hogy felétek gyakoribb ez a név:-)

 

Dél-nyugat Magyarország határmenti részein gyakoribb név.

Előzmény: ajm (11466)
ajm Creative Commons License 2009.06.05 0 0 11474
Lehet hogy rosszul emlékszem , majd megkérdezem alkalmas időben M62-238-at is.
Úgy rémlik akkor építették át az állomást és helyszíni állításúak voltak a váltók valamiféle ideiglenes kulcsos berendezéssel.
Előzmény: Bárdos Imre (11470)
endrebá Creative Commons License 2009.06.05 0 0 11473
OFF
A "nem publikus"- t hová írjam a borítékra...
Gyere át az én topikomra is!
ON
Előzmény: endrebá (11471)
endrebá Creative Commons License 2009.06.05 0 0 11472
Köszönöm, Bárdos úr.
Előzmény: Bárdos Imre (11470)
endrebá Creative Commons License 2009.06.05 0 0 11471
Írok mailt, mert kidobnak, ha hangosan röhögök...
Előzmény: sörösgigant (11469)
Bárdos Imre Creative Commons License 2009.06.05 0 0 11470
Annyit tudok róla, hogy valami biztber hiba miatt határom kívül álló tehervonat végébe vágódott bele a 14 851 sz. posta élén, ha jól rémlik 80-100 km/h sebességgel. Az állomáson lassújel volt érvényben (nem emlékszem 80-e, vagy 100?), amire ráfékezett a mozdonyvezető és felállt, hogy elővegye a vacsoráját a táskájából. Ebben a pillanatban ütközött és a vezetőálláson csak az a hely maradt meg nagyjábol épségben, ahol állt. Azt hiszem második születésnapjaként ünnepelhette ezek után 1987.08.07-t.
Előzmény: endrebá (11460)
sörösgigant Creative Commons License 2009.06.05 0 0 11469
Miért kit bántottam?Jó jó,a garaffitisek nevelése ill a kollégák fejszével való kergetése ill célbadobás machetével ill Zbr karral az ugye nem tartozik ide?  
Előzmény: endrebá (11467)
sörösgigant Creative Commons License 2009.06.05 0 0 11468
Nem hinném,hogy horvát név lenne,de a köfiben is van egy ilyen nevű irányító,aki éppen zalai,de asszem a magyar vidékről származik...
Előzmény: ajm (11466)
endrebá Creative Commons License 2009.06.05 0 0 11467
:-)))
Kell ám a kritikus meglátásmód is...de semmi ököljog!
Előzmény: sörösgigant (11465)
ajm Creative Commons License 2009.06.05 0 0 11466
Köszönöm az infót, neked és endrebának is!
Úgy látszik magamban boronáltam össze testvéreké őket, nem gondoltam hogy ez a ritka név csak névrokonság. Bár lehet hogy felétek gyakoribb ez a név:-)
Előzmény: sörösgigant (11463)
sörösgigant Creative Commons License 2009.06.05 0 0 11465
Hát nem,segény,de 1 hete a bukszaszájú jött mögöttem a 859-el,de jó nézett ki.Hiába ha v.ki volt a Kanizsa legfrekventáltabb mv.je....Tudod az emlékezetem az ilyen nüanszokra jól ki van hegyezve....
Előzmény: endrebá (11464)
endrebá Creative Commons License 2009.06.05 0 0 11464
Szia GigÁsz, erre te jobban emlékszel...én csak arra emlékszem, hogy volt itt ugyanilyen vezetéknevű kolléga, de nem lett szegény nyugdíjas...
Előzmény: sörösgigant (11463)
sörösgigant Creative Commons License 2009.06.05 0 0 11463
Aki meghalt az nem az öccse volt,csak névrokona.Üdv!
Előzmény: ajm (11461)
endrebá Creative Commons License 2009.06.05 0 0 11462
Igen, jók az értesüléseid. Nemrég találkoztam a nyugdíjassal...nagyon irigylésre méltó állapotban jött szembe a Tesco- ban...és nem kellett bemutatkoznom - tudta!
Én is ilyen akarok majd annakidején lenni...
Előzmény: ajm (11461)
ajm Creative Commons License 2009.06.05 0 0 11461
Fehérváron a direktben a fűtőház mögött állt egy darabig a gép, a fülke bal oldala maradt épen. Ha jól hallottam addig jutott a menekülésben, tényleg csodálatos szerencse kellett a túléléshez!
Z.J. az idősebbik és a soványabb volt a testvérek közül? Ha jól tudom ő jó pár éve nyugdíjas az öccse sajnos fiatalon és hirtelen elhunyt.
Előzmény: endrebá (11460)
endrebá Creative Commons License 2009.06.04 0 0 11460
Tisztelt Bárdos úr...
Az én saját vasutasemlékeim nem terjednek el addíg, mikor a 126- os Szergej a kanizsai postavonat élén belerohant Szabadbattyánban egy tehervonat végébe - de utaztam együtt a "túlélő" Zadravecz (Buksza)Jani bácsival. Csodálatos megmenekülés volt az övé...a maga feljegyzéseiben hogyan van dokumentálva az eset?
Főként a 126- osra kihegyezve a dolgot...nem a váltókezelőre...
RhB Creative Commons License 2009.06.04 0 0 11459
Köszönöm szépen! :-)
Előzmény: Bárdos Imre (11457)
Bárdos Imre Creative Commons License 2009.06.04 0 0 11458
Csak nagyon rossz minőségű újságfotóim vannak, sajnos.
Előzmény: nepszeru beci (11455)
Bárdos Imre Creative Commons License 2009.06.04 0 0 11457
Most az egyszer én mondok neked kocsiszámot! :) A kocsik a vonatba sorozás sorrendjében:

Ap 50 55 19-05 080-9 S 99.11.30 Tapolcán.
By 50 55 20-17 303-8 S 99.11.30 Tapolcán.
By 50 55 20-17 336-8 Ez siklott de nem borult, túlélte a balesetet.
Előzmény: RhB (11456)
RhB Creative Commons License 2009.06.04 0 0 11456
Az Indóházban megjelent M61,004-es cikk kapcsán kérdezem: mi volt a két kisiklott kocsi pályaszáma és mi lett velük (selejtezték-e őket)?
nepszeru beci Creative Commons License 2009.06.04 0 0 11455
Üdv!
Képet tennél-e fel?
Köszi.
Előzmény: Bárdos Imre (11454)
Bárdos Imre Creative Commons License 2009.06.04 0 0 11454
1986. november 26-án, 17,45-kor az M41 2124 psz. géppel közlekedő 2433 sz. vonat a biztosító berendezés hibája és hibás váltóállítás miatt Fót állomás szabad II. sz. vágánya helyett a járművekkel elfoglalt I. sz. vágányra járt és a vágányzáró sorompót áttörve kiméletlenül ütközött az M41 2101 psz segélygéppel és a vele összekapcsolt M41 2115 psz. üzemképtelen mozdonnyal. A 3 gép mozdonyvezetői, a személyvonat vonatvezetője és jegyvizsgálója, valamint 31 utas különböző fokú sérüléseket szenvedett. A három mozdonyban kb. 5 millió Ft, a siklott BDt 117 psz. vezérlő és 20-07 134 psz. kocsikban, illetve a súlypsan megrongálódott 20-07 117 psz. kocsikban 760 000, a pályában és a biztberben egyaránt 15 000 Ft. kár keletkezett, a pálya 5 óra időtartamra elzáródott.
Előzmény: Dampflok 50 (11451)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!