Keresés

Részletes keresés

dbbuszos Creative Commons License 2007.05.28 0 0 1322
Értem, köszi választ.:) Megköszönném, majd ha egyszer beszkennelnéd a képet, ha lehetőséged lesz rá.;)
Előzmény: M62,171 (1320)
hármaskocsiállás Creative Commons License 2007.05.28 0 0 1321
Valaki meg tudná mondani, hogy melyik kocsi szokta csinálni a vasárnapi Nagykanizsa (18:00) - Veszprém járatot? És hogy menetrendileg miért "nem jön vissza" este?
M62,171 Creative Commons License 2007.05.28 0 0 1320

Utastérfotó van, csak szkennelni kéne. Szkennerem meg perpillanat nincs :-(

A típusuk az, amit írsz te is, bizonyára a google azért nem ismeri, mert nem sok ilyen kocsi készült :-)

Előzmény: dbbuszos (1316)
Törölt nick Creative Commons License 2007.05.28 0 0 1319
hát, megtörténhet, de nekem határozottan "hosszúként" van a fejemben.
Előzmény: M62,171 (1317)
M62,171 Creative Commons License 2007.05.28 0 0 1318

Volános, új beszerzés volt annak idején (1992-ben). Lenti-Bük előtt járt ő Budapestre és Gyulára is.

Előzmény: kettőhatvanhatos (1315)
M62,171 Creative Commons License 2007.05.28 0 0 1317
Ha a nyolcvanas évek vége, akkor az inkább valami 256-os volt. Voltak akkoriban még gyári fényezésű kocsik állományban, lehetett éppen egy piros is.
Előzmény: Törölt nick (1314)
dbbuszos Creative Commons License 2007.05.28 0 0 1316
Valamelyikről esetleg belső fotó nem készült? Külföldi oldalakon vajon vannak képek ilyen buszokról? Minden hazai oldalon így van írva a típusuk: Berkhof-Volvo B10L635. Ha ezt a Google-be beírom nem nagyon ad érdemi találatot.
Előzmény: M62,171 (1311)
kettőhatvanhatos Creative Commons License 2007.05.28 0 0 1315
BOS-572 eredeti Volános beszerzés? Én úgy tudtam exNDK-s kocsi, ami '95 körül kezdte a Lenti-Bük járatot még eredeti piros-fehér festéssel, majd később a 250-256-osokra jellemző csíkokat kapta és nemrég lett egyedire festve.
Tudtommal most is Lentiben van, van egy fordája délelőtt Zegre.
A büki vonalon EUX-336 váltotta, utolsó infóm szerint Bükre már IAB-864 jár.
Előzmény: MBman (1307)
Törölt nick Creative Commons License 2007.05.28 0 0 1314

ismerem az 572-est, mentem vele a mostani formájában jópárszor.

mint mondtam, nem tudom, és akkor ráadásul még tervben se volt új rendszám.

ez valamikor a 80-as évek végén lehetett.

Előzmény: MBman (1307)
Törölt nick Creative Commons License 2007.05.28 0 0 1313

időben mondom.

Előzmény: setra415HD (1303)
dbbuszos Creative Commons License 2007.05.28 0 0 1312

Köszönöm szépen.:)

Előzmény: M62,171 (1311)
M62,171 Creative Commons License 2007.05.28 0 1 1311
Előzmény: dbbuszos (1310)
dbbuszos Creative Commons License 2007.05.28 0 0 1310
Rakna be valaki képet a Zala Volán 3 db. csuklós Berkhof buszáról?
setra415HD Creative Commons License 2007.05.28 0 0 1309
Elképzelhető, nem tudom...
Előzmény: MBman (1308)
MBman Creative Commons License 2007.05.28 0 0 1308

Véletlenül nem összetörték az elejét, és akkor történt a rendszámcsere?

 

Mert az eleje nem teljesen úgy néz ki, mint a másik két GTE-enek.

És általában az egy rendelésből származó buszok teljesen egyformák.

Előzmény: setra415HD (1305)
MBman Creative Commons License 2007.05.28 0 0 1307

Nem a BOS-572 lehetett?

 

Amelyiknek most eltérő festése van, mint a többi 256-osnak, illetve 250-esnek.

Ugyanolyan, mint például a 395-ösök, de hogy háromszög, vagy négyszög matricák vannak-e rajta, arra nem emlékszem.

Mostanában a vasárnapi Lenti Zeg - 16:10 Zeg Zalaszentgrót járaton láttam.

Előzmény: Törölt nick (1299)
dbbuszos Creative Commons License 2007.05.28 0 0 1306
OFF A moderátori topikban elolvashatod mit vétett. ON
Előzmény: MBman (1294)
setra415HD Creative Commons License 2007.05.28 0 0 1305
Most már igen, mert a 339-ből, HDE-010 lett:-)
Előzmény: MBman (1304)
MBman Creative Commons License 2007.05.28 0 0 1304

Azt hittem, GTE-ből csak a 340 és a 341 van...

 

Akkor csak a 6:40 es lehetett, mert az 5:30 ashoz már 4:30 kor el kellett volna indulni Zegről.

Előzmény: setra415HD (1301)
setra415HD Creative Commons License 2007.05.28 0 0 1303

"hogy rettentő hosszú volt az út."

 

Közel 290 km.

Előzmény: Törölt nick (1299)
setra415HD Creative Commons License 2007.05.28 0 0 1302
Ezek nem belső infók, hanem - bármennyire furcsa is - emlékek.
Előzmény: MBman (1298)
setra415HD Creative Commons License 2007.05.28 0 0 1301

"A pécsi lassú járat az melyik... a 6:30 kor induló, vagy a 6:40 kor induló? )Mindkettő több, mint lassú.)"

 

Nem lesz nehéz rájönni, ha megnézed a menetrendet.

 

"Ez gondolom csak a GTE-341 lehet. Az viszont egerszegi busz volt. Akkor hogy végezhette a keszthelyi üzem? Először keszthelyi volt?"

 

Nem! GTE-339-re volt a beosztott kocsi.

Előzmény: MBman (1297)
Törölt nick Creative Commons License 2007.05.28 0 0 1300
ja kérem.... :)
Előzmény: MBman (1298)
Törölt nick Creative Commons License 2007.05.28 0 0 1299

én mentem egy párszor azzal a lenti-budapest-lenti monstre járattal:)

egyszer egy piros (nem emlékszem, de nyilván piros-fehér) 250-es vitte. nem tudom kinek a kocsija volt, kis szaros voltam még.:) az oldalán sötétkék zalás embléma, természetesen a régi fajta.

emlékszem, hogy rettentő hosszú volt az út.

Előzmény: MBman (1297)
MBman Creative Commons License 2007.05.28 0 0 1298
Belső infókból dolgozik a srác, úgyhogy valószínűleg alles stimmt... :)
Előzmény: Törölt nick (1296)
MBman Creative Commons License 2007.05.28 0 0 1297

Köszönjük a mindenre kiterjedő felvilágosítást!

 

 

Régen úgy látszik nem volt divat pesten tanulni, elég volt egy járat. :) De azzal is igazi büntetés volt pestig utazni, de főleg lentiből, ileltve lentiig :)

 

 

A pécsi lassú járat az melyik... a 6:30 kor induló, vagy a 6:40 kor induló? )Mindkettő több, mint lassú.)

 

 

"a Pécsi lassúra, a 438-as a Tapolcán át Győri járatra került."

Gondlom itt 439-et akartál írni.

 

 

"A 8:30-as Zeg-keszthely-Budapest járatot, illetve a 12:15 Budapest járatott 1997-2003 között a Keszthelyi üzem végezte, a Keszthely-Budapest járatta párban. Itt a GTE, illetve a HUU-146 volt a beosztott kocsi."

 

Ez gondolom csak a GTE-341 lehet. Az viszont egerszegi busz volt. Akkor hogy végezhette a keszthelyi üzem? Először keszthelyi volt?

Előzmény: setra415HD (1295)
Törölt nick Creative Commons License 2007.05.28 0 0 1296
jujj de király összefoglaló! már ha minden stimmel:)
Előzmény: setra415HD (1295)
setra415HD Creative Commons License 2007.05.28 0 0 1295

Csakhogy tisztán lássunk:

 

A Lenti-Budapest volt a Zala Volán első, budapesti járata. Mindig is az északi parton ment oda-vissza, sőt a 90-es évek elejéig, Keszthely- Balatonalmádi között, minden megállóban megállt. Ekkoriban döntöttek a gyorsítása mellett, és vették ki a megállókat Keszthely-Balatonalmádi között. A pótlására pedig indítottak egy új távolsági járatot, Zalaegerszeg-Tatabánya között, ami Almádiban csatlakozott a Lenti-Budapetre.

1994-ben indult be az 5:10-14:00-ás járatpár, illetve ez időtájt indult a vasárnapi 17:00-ás is. Később 1997-ben indult be a 8:30-18:30, illetve a 12:30-12:15-ös járatpár. Majd két évvel ezelőtt a vasárnapi 19:00-ás.

 

A fordák a következőképpen alakultak:

Egészen 2003-ig a Lentiek járták az északi partot oda-vissza. EUX-336 volt az első 395-ös a járaton, majd őt követte a GTE, majd IAB, illetve JOP.

Az Egerszegi üzem szintén 2003-ig végezte az 5:10-14:00-ás járatpárt. Eleinte az EFU-351, kezdte a járatot, majd a ZVR-101, illetve HUU-147 lett a beosztott kocsi.

A 8:30-as Zeg-keszthely-Budapest járatot, illetve a 12:15 Budapest járatott 1997-2003 között a Keszthelyi üzem végezte, a Keszthely-Budapest járatta párban. Itt a GTE, illetve a HUU-146 volt a beosztott kocsi.

A 12:30 Zeg-Budapest, illetve a 18:30 Budapest-Hévíz-Zalegerszeg járatot, az EFU-331 kezdte, majd a GKG-591 került a járatra, utána pár évig a GTE-341, majd ICE-568, ami jelenleg is ezen a járaton közlekedik.

 

2003-tól a vezetési idő szigorítása miatt, több fordát is át kellett variálni.

A Lentiek kapták meg az 5:10-es gyorsjáratot, vissza pedig a 12:15-öst. A Zegi üzem megkapta az 5:20-15:40-es járatpárt, illetve a 8:30-ast. A Keszthelyi üzem pedig megkapta a Tatabányai járatot.

Ekkor a fordák úgy alakultak, hogy Lenti:5:10-12:15, Zeg1: 5:00 Zeg-Keszthely, 6:35 Keszthely-Zeg, 8:30 Zeg-Bp, 14:00 Bp-Zeg, Zeg2 5:20 Zeg-Bp, 15:40 Bp-Zeg, Zeg3: 12:30 Zeg-Bp, 18:30 Bp-Zeg.

Később a Zeg1, illetve a Zeg2 fordák módosultak a jelenlegi verzióra.

 

A HSR-es Setrák tisztázása:

2001-ben kerültek a Zala Volánhoz.

Eleinte a 438-as a Pécsi lassúra, a 438-as a Tapolcán át Győri járatra került. Mikor a "lassú" pécsi vissza lett vágva Kanizsáig, a Szhely-Győri pedig Egerszegig, a 438-as került a Tapolcán át Győrire (jelenleg is azon közlekedik), mig a 439-es került a Szombathelyen át Győrire.

Mikor 2003-ban át lettek szervezve a Budapesti járatok, kellett egy normális kocsi, hiszen az Egerszegi üzem kapott egy újabb Bp-i fordulót. Ekkor a 439-es Került a Bp.-i fordára, Győrbe pedig az EFU-331 került. Mikor 2005-ben megérkeztek az újabb adag Setrák, akkor a JMD, került a HSR helyére, a 439-es pedig visszakerült a Szhely Győri járatra.

 

Tömören ennyi:-))

Előzmény: MBman (1293)
MBman Creative Commons License 2007.05.28 0 0 1294
Mit véthetett ez a jóember, hogy kitiltották a közlekedés fórumból....
Előzmény: M62,171 (1292)
MBman Creative Commons License 2007.05.28 0 0 1293

"Arról nem tehetek, hogy szeretnek ezek a Vovlok a garázsban bújkálni ;-) De azért hidd el, mind a három Zegen van, mindent HB képtára sem tudhat jól ;-)"

 

Elhiszem :) Egyébként azt sem onnan tudom, hogy 6 helyi connecto van Zegen, mert láttam mind 6-ot egyszerre :)

 

A 2002 előtti állapotról nemnagyon tudok mit mondani....

De épp az volt furcsa, hogy a HSR-439 2005 előtt tudtommal mindig is pestre járt, (5:20 kor fel, 14:00 kor vissza), és ezt a buszt láttam fehér rendszámmal Győr-Zeg táblával. Ami tuti, hogy 2003 előtti kép, gondolom nem HB fehérítette ki a rendszámot megtésvesztés képpen:). És a Zeg-Szombathely-Győr járatra csak 2005 febr-márc körül került, amikor a JMD-609 váltotta a Zeg-Bp vonalon

 

Nekem viszont úgy rémlik, hogy a lentiek mindig is a déli parton jártak budapestre fel (Bár ebben nem vagyok biztos), csak hazafelé jöttek 15:40 kor az északi parton (ez viszont 100)

 

A 38-asról is van fehér rendszámos kép, de ez készülhetett 2003 jan 1 és a lassú zeg-pécs járat megszüntetése között is.

 

Előzmény: M62,171 (1291)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!