Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Bertrand de Beaufourt Creative Commons License 2018.07.22 0 0 12689

Jaja, volt nemrég egy körünk Erdélyben, és bár csak MOLnál tankoltunk, nem először hallanék darabos benzinről arrafele :-)

Előzmény: Ata61 (12686)
Bertrand de Beaufourt Creative Commons License 2018.07.22 0 0 12688

Jáááj. 

Előzmény: Törölt nick (12687)
Törölt nick Creative Commons License 2018.07.22 0 0 12687

Lassan csereérett neked is...

 

Előzmény: Bertrand de Beaufourt (12685)
Ata61 Creative Commons License 2018.07.22 0 0 12686

Ha üzemanyag gondja lehet,akkor tippem még a benzinszűrő is,de egy jó gyári diag a tutti.

Előzmény: Bertrand de Beaufourt (12685)
Bertrand de Beaufourt Creative Commons License 2018.07.21 0 0 12685

Szasztok, 2008-as 1.8 FFV Focus elkezdett nem annyira húzni érzésre pár hete, aztán tegnapelőtt elkezdett nagyon nem húzni gázadásra, kb szerintem a rendes teljesítménye 30%-t adta le, aztán megugrott, ment egy ideig (pár másodperctől percekig), majd megint vissza. Tehát nem annyira rángatás, inkább olyan húz-nagyon nem húz állapot váltakozik, főleg alacsony fordulaton. Mindezek mellett gázadásra sípoló hang hallatszik a motorból. Ma aztán kigyúlt a motor-led a műszerfalon. 

 

Hétfőn viszem szervízbe, de addig is, hogy ne rágjam a körmöm, ez valszeg benzinpumpa, nem? Vagy mi lehet még?

milyenautotvegyek Creative Commons License 2018.07.19 0 0 12684

1. Meg kell hallgatni nem a szervó olaj szivattyútól jön a hang? Teljes kitekeréskor a leghangosabb?

2.  Kanyar stabilizátor rúd gumi ágyra tippelek.

3. Próba szerencse...

Előzmény: TopSecret368 (12681)
Ata61 Creative Commons License 2018.07.18 0 0 12683

Ez lemaradt.

2:Nálam a gólyaláb nyikorgott így hátul,a porvédőnél bezsíroztam azóta kussol.

Előzmény: TopSecret368 (12681)
Ata61 Creative Commons License 2018.07.18 0 0 12682

1: lehet toronycsapágy is,,beszáradt zsír.Friss zsír lehet orvosolja.Elejét felemelve azért jól be lehet határolni a híba okát. 

Előzmény: TopSecret368 (12681)
TopSecret368 Creative Commons License 2018.07.16 0 0 12681

Sziasztok!

Új Focusos vagyok, 99-es kombit vettem (Trend 1.6 benzin). Egyáltalán nem ismerem a típust, ezért kérem a szakik segítségét, három kérdésem van. :)
1. Mikor a kormányt tekerem jobbra-balra, egyaránt folyamatos nyikorgó hang hallatszik kormányzáskor. Álló helyzetben és lassú tempónál is. Mi lehet az oka? Nem a kerék adja. Ismerősöm csak rávágta, hogy a fordok ilyenek - nem hittem neki. Nos?

2. Jobb hátsó futóműnél mi tud nyikorgó hangot adni, miközben kézzel le-fel rugóztatom a hátulját? Mikor kátyús úton megyek, belülről a zaj nem észlelhető (ebből gondolom nem fokozódik erőhatás növelésekor). Az úttartása egyébként nagyon jó a kocsinak!
3. A levegőterelőt állító gomb nagyon ragad, nem tudom a "csak fejre" módba állítani, mintha a lamellák beragadnának és nem fordulnának el. Nem bontottam még meg, mert nem tudom mekkora fába vágnám a fejszémet.
Srácok, köszönöm előre is a válaszokat! :)

Chili7 Creative Commons License 2018.07.16 0 0 12680

Sziasztok!

 

Focus 3- ferdehátúnál a hátsó lámpába integrált helyzetjelző led panelt hogyan lehet kiszerelni? Esetleg cserélni, mert meghibásodott. Ugyanis nekem nem izzós, mint ahogy a gépkönyvében van.

Pirossal jelöltem a ledsor helyét. A 2 csavar látszólag nem tart/old semmit.

 

 

Köszi

uati Creative Commons License 2018.07.13 0 0 12679

Megint köszi a választ! : )

Előzmény: márne (12678)
márne Creative Commons License 2018.07.13 0 0 12678

 Ja bocs! Én a motorházfedél burkolatról írtam. A motorburkolat az szerintem hasznos. A régi fókáknál gyakran előforduló hiba volt, hogy az ablakmosó fúvókájánál engedett a víz az meg lejutott a gyertyákhoz. Berohadtak az ott lévő menetes dolgok, meg talán gyújtásproblémát is írtak.

elemes Creative Commons License 2018.07.13 0 0 12677

szerintem csak az a különbség, hogy a motorburkoló műanyag lemezen LÁTSZIK a nyest nyoma :) egyébként meg nyestjárta vidéken leginkább acélhálóval lehet megvédeni az autót.

 

ilyesmivel:

 

https://mezmania.hu/index.php/expandalt-lemez-meheszeti-halo/expandalt-lemez-meheszeti-halo-galvanizalt-acel-4-40-m2-detail

 

https://mezmania.hu/index.php/expandalt-lemez-meheszeti-halo/expandalt-lemez-meheszeti-halo-aluminium-0-5mm-4-20-m2-detail

 

Előzmény: márne (12674)
Ata61 Creative Commons License 2018.07.13 0 0 12676

Azt a szivacsszerü anyagot (egér is kirágja)ami  alatta van.

Előzmény: uati (12675)
uati Creative Commons License 2018.07.12 0 0 12675

Köszi a válaszokat! Mit szeret rajta a nyest, megrágja? : )

Előzmény: márne (12674)
márne Creative Commons License 2018.07.12 0 0 12674

 Nekem még az MK1-es van. Szintén kispórolták belőle annak idején. 5e-ért lehetne bele venni most használtan. Talán csak annyit véd, hogy kíméli a motorházfedelet a melegedéstől. Viszont az elmúlt 15év eddig nem látszik meg rajta. Volt aki írt miután berakta különösebben nem tapasztalt semmi változást. Ha raksz bele a nyest szeretni szokta. Ahogy érzed. ;-) 

Előzmény: uati (12672)
Ata61 Creative Commons License 2018.07.10 0 0 12673

Szerintem csak kispórolták,mindenképp jó ha van rajta.

Előzmény: uati (12672)
uati Creative Commons License 2018.07.10 0 0 12672

Sziasztok!

Pár hete vettem át az 1.0 benzines autómat, felső motorburkolat nélkül. Egy havernak van rajta, ezért utánanéztem és elvileg rá lehet tenni utólag is. A kérdés az, hogy van-e értelme? Lehet, hogy direkt nincs rajta a jobb hőleadás, vagy a lehetséges zörgések miatt?! Mit gondoltok erről?

Ata61 Creative Commons License 2018.07.09 0 0 12671

Így igaz,osztom a véleményed.

Előzmény: márne (12670)
márne Creative Commons License 2018.07.09 0 0 12670

Talán azért, mert a jó szerelő előbb-utóbb saját műhelyt csinál magának, ha meg alkalmazott kell tudja kit érdemes odavenni. Rádob 50-100e forintot a fizura és megkapja a javát. Így a márkaszerviznél marad a középszint, aztán vannak a sufni szervizek ott meg a legalja. Ez csak egyéni vélemény és kivételek lehetnek az én hipotetikus rendszeremben is. Tehát márkaszervizben is előfordulhat jó szerelő csak-e szerint az nézet szerint ritka.

Előzmény: Ata61 (12669)
Ata61 Creative Commons License 2018.07.09 0 0 12669

Ebben neked teljesen ígazad van,és nem is lenne ezzel gond,ha a kocsit megjavitják.De tapasztalat szerint csak hümmögnek,széttárják a kezük, cserélik sorban  az alkatrészeket amit mind ki kel fízetned,(tisztelet a kivételnek,ha van)a kocsi meg mégsem jó,ráadásul ők gyári technologiával meg tudással dolgoznak.Szóval nem értem.Aztán kiköt egy maszek szervízbe,ahól javítanak is,és jó lesz a gép,és sokkal ólcsobban.Azért nekik is van alkalmazott,meg minden féle kiadás.

Előzmény: fefe1968 (12662)
Ata61 Creative Commons License 2018.07.09 0 0 12668

Kösz az infó.A 14.1-14.2 V az tökéletes töltés ezeknél az intelligens rendszereknél,csak a szerelők gondolják másképp.

Előzmény: elemes (12666)
Vappali Creative Commons License 2018.07.09 0 0 12667

Nem tudom milyen autód van, de a nagyon okos computer jegyzi az akksi adatait.

A Windowsos Forscannel ( most frissült nemrég ) van egy olyan menüpont, ahol az akksit lehet alapra állítani.

 

Itt is bemutatják.

 

De én ezt találtam a neten a resetelésre:

 

"A BMS szenzor resetelésére találtam egy módszert, ami vagy működik...vagy nem.

A link : Tessék.
Itt szerepel ez a "kapcsolgatós" módszer.

Vagyis:

1: Beül gyújtás rá
2: Tompított fényszóró felkapcsolása
3: Hátsó ködfényszóró kapcsolót 5x megnyomni
6: Vészvillogó kapcsolót 3x megnyomni

Nem törődni, a vészvillogó kattogásával, várni.

Ezután elvileg az eddig világító akksi ikon 3x felvillan. ha nem akkor várni kell, és kb. 20 mp. múlva villan fel.

Nekem kb. 20 mp. múlva megtörtént ez a villanás. Lehet nem is történt meg a BMS resetelése.....akkor placeboként működik a dolog."

 


Egyébként van egy program, a FoCCUS, amiben be lehet az akksi kapacitást állítani, a tank térfogatát, illetve a gumiabroncs méretét is. 

Előzmény: elemes (12666)
elemes Creative Commons License 2018.07.09 0 0 12666

nekem a tönkremenés előtt az akku töltőfeszültsége felmnet 14.6 fölé is. mos a jó akkuval 14.1-14.2V

 

viszont az akkucserét teljesen házilag csináltam, szerintem semmilyen szoftverben nincsen benne. megnézem majd azért, hogy a forscan mit gondol minderről :)

Előzmény: Ata61 (12664)
Vappali Creative Commons License 2018.07.09 0 0 12665

Igen kitárgyaltuk alaposan anno. Csak most ugye a téli 80% az lement 70 közelébe. Megyünk nyaralni, kicsit riányálok, nehogy gond legyen. De a töltőfeszültséget szoktam menet közben monitorozni, az rendben van.

De akkor megnyugodtam....nemcsak nekem rossz. :DD

Előzmény: Ata61 (12664)
Ata61 Creative Commons License 2018.07.09 0 0 12664

Köszi szépen.

Az akksid rendben van így.Nálam is kb ugyanezek a paraméterek vannak,70-75% os az akku,és nyugalmi állapotban 12,2-124szokott lenni.A töltésem az mióta leírtad a resetelés menetét kifogástalanul működik, 14,2-14,5V Emlékszel még a szerelők okfejtésére,hogy a 12,2V os töltés az a jó ennél a rendszernél,hát ha rájuk halgattam volna,már rég lerohadtam volna.

Előzmény: Vappali (12660)
nemenyigy Creative Commons License 2018.07.09 0 0 12663

Sziasztok!

Van eladó portékám.

A multimédia külön is eladó, 50.000

https://www.hasznaltauto.hu/kishaszonjarmu/ford/c-max/ford_c-max-13102790

 

fefe1968 Creative Commons License 2018.07.08 0 0 12662

"Úgyhogy menjenek a fenébe a márkakereskedők!". Én emberileg megértem, csak hogy a márkakereskedő adózik, jogtiszta programokat vesz, alkalmazottakat, TB-t fizet stb. Azért annyi az annyi. Meglehet oldani okosban és értem is, mert senki sem önmaga ellensége, de a márkakereskedőknek is megvan a maguk baja.

Előzmény: Ata61 (12658)
Vappali Creative Commons License 2018.07.08 0 0 12661

Az akksi decemberben lett vásárolva, 80aH-s Ford gyári (Varta) akksi. Kalibrálva lett anno.
FcCCCus-al csekkolva, ez a típusú szerepel a kocsi memóriájában is.

Előzmény: Vappali (12660)
Vappali Creative Commons License 2018.07.08 0 0 12660

Tessék! Windowsra Forscan

 

Nézd már meg légyszíves, hogy neked mennyit mutat az akksi töltöttségre! 

Nekem mostanában 71-73% között szokott lenni. Ráteszem az okos Lidl-s töltőt. Az is azt mutatja, hogy le van merülve.  12,2V -ot mútat. Feltöltöm vele, de utána megint ennyire áll be. 

Töltőfeszültség rendszeresen 14V környékén van, azzal nincs gond.

Rendben van ez vajon így? 

Előzmény: Ata61 (12648)
márne Creative Commons License 2018.07.07 0 0 12659

Face-n regisztráltok valamelyik Focus-os fórumba attól függően van-e fent megfelelő ember, 1-2 órán belül küldik a kódot. Előtte érdemes megnézni a magnó oldalát, hátulját ott sokszor felírják.

Ata61 Creative Commons License 2018.07.07 0 0 12658

Pont most volt ugyanez a problémája egy srácnak a C-max Fórumon,idézem

"Fogtam magam, irány az ebay és 1GBP-ért a V- sorozatszám megadása után 5 percen belül megkaptam a rádió kódját.

 

Úgyhogy menjenek a fenébe a márkakereskedők!  362Ft-ba és 5 percembe került szemben az ő áraikkal és a vállalási ideikkel.."

Amúgy a netten van fent Ford rádíókod megfejtő progi,le lehet tölteni ingyen.

Előzmény: kincso24 (12657)
kincso24 Creative Commons License 2018.07.06 0 0 12657

Sikerült vásárolni egy 2009-es Ford Focus 1.6 benzines kombit. A rádió kódot kér, az eladó nem tudta megadni. Ford 6000 CD rádió van benne. Típusa: V291550. Ha tud valaki, megkérem segítsen.

Törölt nick Creative Commons License 2018.07.04 0 0 12656

Klímával inkább 7,5. Klíma nélkül talán kijön 7-ből. Nem mindegy hogy magyar autópálya vagy olasz, görög. Keréknyomás stb.

 

Előzmény: szkorhetz (12654)
kakszilali Creative Commons License 2018.07.04 0 0 12655

Az 1.5 - 150 le-s 4 hengeres Ecoboost 6.7-et evett ilyen körülmények között, bár "csak" 2 emberrel a fedélzetén

A kisebb motor gyári adatai szerint ennél kevesebbel is beéri, de ki tudja.

Valami ilyesmi az tuti.

 

Előzmény: szkorhetz (12654)
szkorhetz Creative Commons License 2018.07.01 0 0 12654

Sziasztok!

A 125 LE-s Ecoboost (1.0) autópályán mennyit eszek? 4 emberrel, 140 tempomattal?

köszi!

truckerboy78 Creative Commons License 2018.07.01 0 0 12653

A gyár által ajánlott a Ford Castrol Magnet Professional E 5W20 ahogy olvasom. Ezt ajánlja az Ecoboot motorba.Nekem az van.

Maradok az első tanácsodnál,hogy a gyári.

Előzmény: D H (12652)
D H Creative Commons License 2018.07.01 0 1 12652

Nem vacillálnék az olajon sokat, a gyár által ajánlottat tenném bele.

Motorcraft olaj épp tökéletes erre, árban is jó - nem utolsósorban azon kevés olaj márka közé tartozik, ami bizonyítottan teljesíti a Ford szabványt.

 

Szűrőben is megnézheted a Motorcraftot - meg úgy általában minden másban is, amire van Motorcraft alkatrész.

Előzmény: truckerboy78 (12651)
truckerboy78 Creative Commons License 2018.07.01 0 0 12651

Néztem a könyvét abból kiindulva 215/55R16 ír. A télinek sajnos az marad mert szinte még új.De valamelyik gumis oldal 205 valamelyik 215.

Még olyan kérdéssel fordulnék hozzátok,hogy.

Most veszem meg az autót,le akarom cserélni az olajat,szűrőket,vezérmű szíj készletet (szíj,feszitők), gyújtógyertyák.

Melyik olajat érdemes? Gyárinak a Ford Castrol Magnet professional 5W20 írják. De sok ismerősöm akik más autókkal járnak ők a Liqi Molly ra esküsznek,amit sok embertől hallok.

Gyertyába melyiket érdemes? Mi a gyári vagy van e megbízhatóbb?

Szűrőbe MANt. 

Köszönöm.

 

Előzmény: Ata61 (12650)
Ata61 Creative Commons License 2018.06.30 0 1 12650

Hát téli guminak ez a 215-ös igen eltúlzott(télinek 1-el mindig kisebb méretet veszünk) méret,még nyárinak is.

Nyári:205/55R 16 Gyári méret

Téli  :195/65R15  Amikor a sebességmérő 100-at mutat, a valós sebesség:100,41 átmérőkülönbség 0%

 

Vagy 16-os felnire szerelve a téli is:195/60R16  Ebben az esetben amikor a sebességmérő 100-at mutat, a valós sebesség:101,35  átmérőkülönbség -1%

Előzmény: truckerboy78 (12649)
truckerboy78 Creative Commons License 2018.06.30 0 0 12649

Sziasztok!

Segítségeteket szeretném kérni Ford Focus gyári gumiméret ügyben.

Nyári gumit szeretnék venni de kettő fajta mérettel állnak elő a neten az ezzel foglalkozó oldalak. Na most döntsd el melyik.

Egy FORD Focus 1,6 SCTI ECOBOOST Titanium,kombi autóról van szó.

Téli gumi van most rajt ami 215/55R16 de így lett véve.

Ata61 Creative Commons License 2018.06.29 0 0 12648

Szia Imre Héjjas!

Tudnál nekem segíteni(vagy valaki más)ELM 327-hez a legfrisebb ForsCan(Magyar)verzió letöltésében?

márne Creative Commons License 2018.06.20 0 0 12647

Köszönöm!

Előzmény: elemes (12646)
elemes Creative Commons License 2018.06.19 0 0 12646

olcsó és korlátozottan használható -- nekem van egy ilyenem:

 

https://www.ebay.com/itm/Mini-ELM327-2-1V-OBD2-II-Bluetooth-Car-Auto-Diagnostic-Interface-Scanner-Tools-/131778620537

 

 

és egy konnwei, amit a forscan oldalán található linken rendeltem, de az aliexpress is forgalmazza, a forscan veboldalon vegyes a visszhangja:

 

http://forscan.org/forum/viewtopic.php?f=4&t=885

 

 

az androidos forscan lite az ezerforintos kék adapteren keresztül nem hajlandó kapcsolódni a board comupterhez, a konnwei adapterrel igen. szóval nekem eddig jó ez a konnwei. konfigurálni még nem mertem vele, szóval azt nem tudom, hogy írásra is alkalmas-e. FORD diagnosztikára a forscan sokkal alkalmasabb, mint a általános OBD2 scanner szoftverek, például a Torque -- viszont a Torque nem olyan finnyás az adapterre, működik az ezerforintossal is.

 

A forscannak van pl. laptopra telepíthető, windows verziója, ami szintén bluetooth-on tud kapcsolódni az adapterhez. nekem most nincs windows gépem ezért ezt nem tudtam még kipóbálni.

Előzmény: márne (12645)
márne Creative Commons License 2018.06.18 0 0 12645

Olcsó és használhatatlan eszköz nem érdekel. Mi az ami működik? Nincs okostelefonom, ezért kérdeztem az alternatívákat, viszont a jövőre nézve jó ha abból is képbe kerülök.

Előzmény: elemes (12643)
PannoniaT573 Creative Commons License 2018.06.17 0 0 12644

sziasztok. 

Focus mk2 vásárlásán gondolkodom. 2.0 benzin kombit néztem ki magamnak. Alapvetöen ismerem már a típust, többen megbizhatónak irják le. Ezzel a 2000cm-es van valami különössebb probléma? Típushiba?

Köszönöm elöre is.

https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?categories=EstateCar&cn=DE&damageUnrepaired=NO_DAMAGE_UNREPAIRED&fuels=PETROL&gn=Augsburg%2C%20Bayern&id=261719195&isSearchRequest=true&ll=48.3714407%2C10.8982552&maxPowerAsArray=PS&maxPrice=5000&minPowerAsArray=PS&minPrice=3000&rd=20&scopeId=C

elemes Creative Commons License 2018.06.17 0 0 12643

Párezer forintos OBD2 adapter (sokféle van, az ELM327 jobb-rosszabb utánzatai, persze mind kompatibilisnek mondja magát, csak nem mindnek sikerül).

A forscan program készítői ajánlanak egyet + ingyenesen leetöltheted a forscan lite demo verzióját andoridra, azzal már lehet hibakódot olvasni elég jól.

A Torque sokkal kevésbé érzékeny a kompatibilitás hiányára, de egy csomó, ford specifikus dolgot nem tud.

Előzmény: márne (12640)
márne Creative Commons License 2018.06.17 0 0 12642

Köszönöm! 

 

Előzmény: Ata61 (12641)
Ata61 Creative Commons License 2018.06.17 0 0 12641

Gratula hozzá.További híbamentes autozást,és sok sikert a kocsihoz.

Előzmény: márne (12639)
márne Creative Commons License 2018.06.16 0 0 12640

Ez a hibakód kiolvasás érdekel. Milyen lehetőségek vannak, mobilos és egyéb megoldások? Anyagilag, illetve technikailag melyik a legolcsóbb, legmegbízhatóbb? 

Előzmény: gondazol (12636)
márne Creative Commons License 2018.06.16 0 0 12639

Megtörtént a csere, úgy néz ki megoldódott. A 2250-nél tapasztalt rángás is megszűnt. 

Előzmény: Ata61 (12635)
Ata61 Creative Commons License 2018.06.16 0 0 12638

Ahogy nemenyígy is. írja, csak én részletezem is.Jobb hátsó  keréknél találsz  egy elektromos csatlakozot,azt kel átvizsgálni,korrodált lehet-vezeték megtörés-szakadás stb.Kap az ott vízet,sarat miegymást.

Előzmény: gondazol (12636)
nemenyigy Creative Commons License 2018.06.16 0 0 12637

a kérdésedben ott a valasz.

Előzmény: gondazol (12636)
gondazol Creative Commons License 2018.06.16 0 0 12636

Sziasztok .

Szeretnék segitséget kérni olyan hiba jelenségre műszerfalon kivillan abs lámpa és egy folytába világit .Hibakód olvasás  jobb oldali hátsó csatlakózo vagy vmi hasonló hiba . Előre is köszi. 

Ata61 Creative Commons License 2018.06.16 0 0 12635

Ok.Reméljük,hogy megoldodik.

Előzmény: márne (12634)
márne Creative Commons License 2018.06.15 0 0 12634

Az akksi sem régi. Holnap kicserélem a jeladót (ha sikerül) aztán meglátjuk. A fórumot a kérdésfeltevés után olvastam, köszi! Ezek szerint egy idő után magától is elalszik a visszajelző lámpa.

Előzmény: Ata61 (12631)
márne Creative Commons License 2018.06.15 0 0 12633

Mind kettő cserélve. Bár a trafót még az előző tulaj alatt, azért én ferde szemmel nézek a generátorra.

 

Előzmény: Ata61 (12630)
Ata61 Creative Commons License 2018.06.14 0 0 12632

Itt bőven találsz a problémádra megoldást,11-oldalon keresztül.

 

Sebességmérő - egyszer mér, egyszer nem!

Előzmény: márne (12626)
Ata61 Creative Commons License 2018.06.14 0 0 12631

Sebességmérőre nekem is tippen elsődlegesen a jeladó,és esetleg a halódó akkumulátor is csinál hasonlót.

Előzmény: márne (12626)
Ata61 Creative Commons License 2018.06.14 0 0 12630

Még esetleg hozzátenném,gyújtótrafók,üzemanyagszűrő is.

Előzmény: Manos70 (12629)
Manos70 Creative Commons License 2018.06.14 0 0 12629

A rángatást okozhatja gyertya és gyertyakábel is. 

Előzmény: márne (12626)
márne Creative Commons License 2018.06.14 0 0 12628

 Ja, tényleg. 1.6 benzines.

 

Előzmény: Ata61 (12627)
Ata61 Creative Commons License 2018.06.14 0 0 12627

Benzines vagy dízel?mert nem mindegy.

Előzmény: márne (12626)
márne Creative Commons License 2018.06.14 0 0 12626

Sziasztok! Mk1 Focusom van 2003-as. Nemrég vettem a kollégámtól. Már szólt a vétel előtt, hogy a sebesség jeladónál van valami, mert nem mindig mutatja a sebességet. Nálam egyre gyakoribb lett a jelenség (ma hoztam haza az új jeladót a boltból). A jeladó 2 éve lett cserélve. Tegnap már ott tartott a dolog, hogy a megtett kilométer helyett megjelentek a csíkok. Aztán egyszer csak megindult a mutató és azzal a lendülettel kigyulladt a szervizlámpa. Sebességmérő ismét nullára. Azóta van, hogy egy kis ideig működik van hogy nem a sebességmérő. Viszont amin meglepődtem, hogy a legutolsó indításnál elaludt a szervizlámpa!  Ez hogy? Nem addig kellene világítania, amíg ki nem törli a szerelő? Valamint 2250-es fordulatnál van egy lyukam, ahol rángat az autó egyenletes gázadásnál. Ez minek a rendellenes működése lehet?

szundi30 Creative Commons License 2018.06.14 0 0 12625

szundi30 Creative Commons License 2018.06.14 0 0 12624

Hasznalt már ilyen hibakodkiolvasot valaki?

Vasarolni szeretnek egyet.

Mi jött be nektek?

2006 1.6 tdci van

_c_ Creative Commons License 2018.06.14 0 0 12623

En a FORScan Lite-ot hasznalom evek ota 2009-es 2.0 Tdci-hez.

Nekem bejott.

Előzmény: dredly (12603)
Xplood_ Creative Commons License 2018.06.13 0 0 12622

Ez az Elm 327-es Bluetooth-os csodaketyerém van, de nem láttam hibakódot mikor néztem. Eddig még bem jáet szervízben mióta megvan. 

 

Előéletét sajnos nem tudom, de nem gondolom hogy nem gyárilag lenne benne a pillanatnyi mérése.

Előzmény: _c_ (12620)
Ata61 Creative Commons License 2018.06.13 0 0 12621

Ha gyárilag mutatja (nem utólag lett előcsalva)a pillanatnyi fogyasztást,akkor az átlagot is mutatnia kéne.

Előzmény: Xplood_ (12619)
_c_ Creative Commons License 2018.06.13 0 0 12620

Hibakod olvasod van? Hibakod van?
Ha nincs, diagnosztikan voltal mar vele?

 

 

Xplood_ Creative Commons License 2018.06.13 0 0 12619

Sziasztok!

 

Adott egy 2009-es Focus 1.6 Benzin, sedan kasztni és adott egy 2010-es szintén 1.6 benzin focus hatchback de Titanium felszereltséggel. 

 

A kérdésem az lenne hogy létezik hogy az újabb és jobban felszerelt változatban nem tudja a computer az átlagfogyasztást számolni ? Minden más megvan, átlag sebesség pillanatnyi fogyasztás .. De ag átlagot sehogy se sikerül előcsalbom belőle, míg a 2009-esbe ott van.

 

Köszönöm 

mex42 Creative Commons License 2018.06.02 0 0 12618

Akkor megkapja tőlem a megérdemelt törődést!
Köszönöm

Előzmény: nemenyigy (12616)
nemenyigy Creative Commons License 2018.06.02 0 0 12617

ha hidegen szepen indul. egyenletes alapjáraton es nem csorog nagOn akkor jo a befecskendezo

Előzmény: nemenyigy (12616)
nemenyigy Creative Commons License 2018.06.02 0 0 12616

késő bánat! én még vezérmű tengelyeket is cseréltem nemsokkal miutan megvettem. meg persze turbot meg befecskendezot. azóta viszont ment százezret a legisebb hiba nélkül,

Előzmény: mex42 (12615)
mex42 Creative Commons License 2018.06.02 0 0 12615

Az üzemanyag szűrő lenne a következő ötletem, de ennyi erővel lehetne porlasztó, befecskendező, lehet hogy szikrát nem kap rendesen...!
Nem szeretnék az egész rendszeren végig menni, nagyon drága egy-egy alkatrész így hirtelen már,  2.-es golfból átülve!

Előzmény: nemenyigy (12611)
sulep Creative Commons License 2018.06.02 0 0 12614

Lemaradt, hogy árban 600 max 700 körül gondolkodunk.

Előzmény: sulep (12613)
sulep Creative Commons License 2018.06.02 0 1 12613

Ha esetleg volna valakinek eladó Focus 2002 utáni benzines klímás, akkor keressen meg, mert szeretnénk vásárolni egyet. Kulturált állapotú legyen és max 170 ezer km-es.

márne Creative Commons License 2018.06.02 0 0 12612

Ugyan ez a problémám 2003-as 1.6 benzinessel. Nekem adott fordulatszámon csinálja. 2250-nél minden sebességben. Tegnap elkezdett villogni az ABS lámpa is. Tudom a kettő jelenség külön hiba lehet. 

Előzmény: mex42 (12610)
nemenyigy Creative Commons License 2018.06.02 0 0 12611

üzemanyag szurot is csereltel? Eloadatot is kellene nézni, mi kezd olyankor ingadozni.

Előzmény: mex42 (12610)
mex42 Creative Commons License 2018.06.02 0 0 12610

Sziasztok!

 

Segítségeteket szeretném kérni, ha esetleg találkozott már ilyen problémával!
Egy 2005-ös Focus mk2 kombiról lenne szó (1.6 TDCI /109 le).
Egy éve van meg, 204e km van benne.

Rögtön olaj csere, vezérműszíj szett csere, olaj-levegő szűrő csere, vízpumpa cserével kezdtem.

Sajnos kiderült hogy a turbó is tropa, kapott egy vadonat újat, nyomás csövekkel, tömítésekkel együtt!
A problémám a motorral van, akár városban, akár autópályán ha szeretnék egy adott sebességet tartani, és "betámasztom" a lában hogy hagy menjen 130-al, néha előfordul hogy el kezd rángatni a motor, mintha nem kapna üzemanyagot, vagy nem eleget...!
Vagy mintha szennyezett lenne az üzemanyag..., á nem tudom, lehet hogy semmi köze az üzemanyag ellátáshoz!
Ha leveszem a gázról teljesen a lában, vagy benyomom kicsit jobban a pedált megszűnik a döcögés, aztán ha megint tartani akarom a sebességet néha elkezdi néha nem, a rángatózást!
Nem mindig csinálja ezt a motor.
Ki tisztíttattam a részecske szűrőjét, mert nagyon piszkos volt, a comp. is bejelzett, már ez sem lehet a gond! :(


Előre is köszönöm az ötleteket!

Papamaci88 Creative Commons License 2018.06.01 0 0 12609

Sziasztok!

 

Tudnátok nekem segíteni, h milyen gyújtókábel készletet érdemes venni? Bosch-t néztem, mivel ugye a gyári trafó is az ha jól tudom.

 

Előre is köszi!

márne Creative Commons License 2018.06.01 0 0 12608

 Azért, hogy belátható időn belül újat vegyél.

-Az autó jó volt, így maradok a márkánál, de már eljárt felette az idő!

Előzmény: elemes (12604)
dredly Creative Commons License 2018.06.01 0 0 12607

Köszönöm a tippet. A legközelebbi pályás utamon majd folyamatosan figyelem a beszívott levegő hőfokát.

Előzmény: nemenyigy (12606)
nemenyigy Creative Commons License 2018.06.01 0 0 12606

Élő adatot kell nézni, jol mondták.
Volt egy pici lyuk egy turbo csovemen. Nem látszott, nem hallatszott, de ha nyomtam neki, elobb utóbb elment az erő, egyúttal a beszívott levegő hőmérséklete hamar elérte kb 60 fokot. Kicsit tulporgott a turbo, hogy kompenzálja a tömítetlenséget, de ezzel forró is lett, az elektronika meg visszakorlatozta.

Előzmény: dredly (12603)
elemes Creative Commons License 2018.06.01 0 0 12605

az első kerékagy nagyon masszívnak látszik -- de vajon miért nem kap valami felületvédelmet?

 

csapágycsere előtt -------- csapágycsere után

 

elemes Creative Commons License 2018.06.01 0 0 12604

nekem csinált ilyesmit még márciusban, erős gyorsításnál. néhány alkalommal fordult elő.
de nekem kiabált, hogy engine falióra, és gyengébb is lett az autó.

viszont kb harmadával csökkent a fogyasztása is.

aztán amikor leállítottam a motort és újra indultam, elmúlt (a hibajelzés is és az alacsony fogyasztás is).

 

javasolták itt páran az üzemanyagszűrő cseréjét, de azt végül elsumákoltam.

és most már jó ideje nem fordult elő a jelenség szóval egyelőre altatom.

 

-----------

 

megjött a forscan veboldalon javasolt ELM327, szép világos zöld, rá van írva, hogy konnwei.

 

még nem próbáltam ki.

Előzmény: dredly (12603)
dredly Creative Commons License 2018.05.31 0 0 12603

Üdvözlet. Pár oldalt visszaolvastam, de nem találtam olyan hozzászólást, ami korrelál a problémámmal, ezért hadd kérdezzek.

2010-es Focus 1.6TDCi kombi, a jelenség a következő: autópályán kb. 35-40 perc stabil 120-as tempóval haladás után egyszer csak azt vettem észre, hogy nincs ereje a gépnek, hiába nyomom a gázt, gyakorlatilag nem gyorsul.

A hiba először idén februárban jelentkezett, és független az időjárástól (hidegben, melegben, esőben, szárazban is előfordult már).

Városban és országúton eddig nem jelentkezett, csak autópályán, és a következő pihenőnél kiállva a motort leállítva, majd azonnal újraindítva a hibajelenség megszűnik, viszont újabb 35-40 perc elteltével ismét előjön. Tárolt hibakód és műszarfali hibajelzés nincs, a márkaszervízben (Ford Szabó, Érd) is csak a fejüket vakarták, és azt mondták, hogy menet közben szervizes számítógépre kötve kellene vizsgálni, ami sok időbe, és sok üzemanyagba kerülne (mert meg kell várni, amíg a hiba újra előjön), így azt nem vállalják. (A telefonomon futó DashCommand alkalmazás sem jelzett semmit sem menet közben, sem máskor.)

Valakinek esetleg van tippje, hogy mitől lehet ez?

További kérdésem, hogy tapasztalatotok szerint melyik androidos és/vagy PC-s kód-olvasó (diagnosztikai) alkalmazás passzol leginkább a Focushoz? (ODBII bluetooth interfészem van.)

 

Köszönöm

 

DrEdly

Ata61 Creative Commons License 2018.05.30 0 0 12602

Nem sok az,mA-ben mérve.Persze az igazán nagyon jó az 50mA alatt van.

A(CTM) relé a gyújtás levétele után kb. 30 percig meg van húzva, utána elereszt ezáltal áramtalanítja az utastérvilágítást védi az akkut.

A relé meghúzva kb. 0.15A-t fogyaszt, tehát a gyújtás levétele utáni első félórában ez az áramfelvétel normális, illetve a mért értékből levonható.

50mA (0.05A) alatt nagyon rendben van. (Egy jó riasztó kb 10-15mA-t eszik LED-estül)
100mA (0.10A) alatt jó.
200mA (0.20A) már aggályos. Az akku jó egy hét alatt lemerül.
500mA (0.50A) vagy fölötte gáz. Valamilyen fogyasztó állandóan működik. Az akuu pár nap alatt lemerül.

Ha nyugalomban van az autó, akkor az áramfelvételnek lehetőség szerint 0,05A alatt kell lennie, 0,2 felett már kifejezetten sok.

Előzmény: elemes (12599)
Mount Fura Creative Commons License 2018.05.30 0 0 12601

Sziasztok!

 

Ismertek olyan személyt Pest megyében (lehetőleg Nagykáta közelében) aki ki tudná olvasni a PSG-ből a hibakódot?

Valószínű, hogy az elektronika hibásodott meg. 1.8 TDDI-ről lenne szó, menet közben random leáll (messzire nem jutnék vele).

 

Előre is köszi!

elemes Creative Commons License 2018.05.30 0 0 12600

még nem tudom pontosan milyen relé ez, google most nem a barátom....


Előzmény: Ata61 (12598)
elemes Creative Commons License 2018.05.30 0 0 12599

60-80 mA az nagyon sok (lenne), két hét alatt nullára szívná az akkumulátort, 20 milliampert is nyomoznék. 

Előzmény: Ata61 (12598)
Ata61 Creative Commons License 2018.05.29 0 0 12598

Tehát amikor már minden lekapcsol,akkor  a nyugalmi áramfogyasztás  nem nagyon mehet 60-80 mA fölé. Ha ettől drasztikusan eltér,akkor vedd ki az akkumulátor védelmi relét és mérd meg újból. Ha a relé nélkül alacsony a nyugalmi áramfelvételed,akkor az akkumulátor reléje rossz.  Egy lehetséges ok a sok közűl.

Előzmény: elemes (12596)
sulep Creative Commons License 2018.05.29 0 0 12597

Ha esetleg érdekelne valakit gyári 5 ajtós Focushoz III-hoz való csomagtértálca (Száma: 2039791) vagy 1.0 motorhoz felső motorvédő borítás (9K540) csavarokkal (6A957A és 6A957B) valamint a facelift előtti 1.0 ecoboosthoz alsó motorburkolat (6P013) akkor keressen nyugodtan. Tel.: 06-70/310-6547

elemes Creative Commons License 2018.05.29 0 0 12596

Ha leállítom az autót teljesen (kulcs kivéve, autó bezárva stb) kb mennyi áramot fogyaszt az összes fedélzeti elektronika nyugalmi állapota...?

Ata61 Creative Commons License 2018.05.29 0 0 12595

Igen az is nagyon jó,meghálálják a gumirészek a törödést.

Előzmény: Klaus-max (12594)
Klaus-max Creative Commons License 2018.05.29 0 0 12594

Én szilikon olajat használok a kédergumi kenésre. Sűrű mint a méz, de szerintem jó megoldás. Az összes autónkon ezt használom, évente kétszer lekezelem őket, tavasz elején és ősz végén. A gumik olyanok még most is, mintha újak lennének, még az idősebb autóinkon is. Repedéseknek nyoma nincs a gumikon. Három autó van a családban.

Ata61 Creative Commons License 2018.05.28 0 0 12593

Nagyon helyes,minden kényeztetést meg kel adni nekik :)

Előzmény: elemes (12592)
elemes Creative Commons License 2018.05.28 0 0 12592

köszi, hát akkor ezen majd a ragasztás után, a többin meg már most elkezdem a glicerinezést :)

Előzmény: Ata61 (12591)
Ata61 Creative Commons License 2018.05.28 0 1 12591

Én azt tapasztaltam hogy még a régi trabi  meg Zsiguli korszakban is használtam a glicerint(kédergumi ott 2-3évessen repedezett)és 10-éves korában még jó állapotban voltak.Az ota  minden kocsimon sikeresen használom.Persze lehet kifogni  valami gagyi selejt terméket is.

Előzmény: elemes (12590)
elemes Creative Commons License 2018.05.28 0 0 12590

hát ezt én most meg fogom ragasztani, de hogy a használatból eredő kopáson mit segít a glicerin, azt nemtom...

Előzmény: Ata61 (12589)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!