HUU-147 Egerszeg. Vasárnap veszprémbe megy, pénteken meg pestre
IAB-862 Egerszeg (Zalalövő) Lövő és egerszeg között járkál, pénteken és vasárnap Pestre megy.
IJL-113 Kanizsa (úgy tudom, külső telephelyes, lehet hogy pacsán).
JJT-603 Kanizsa, Nagykanizsa-Sopron járatra van beosztva
JWC-938 Kanizsa, 7:40-es Nagykanizsa-Szombathely járatra van beosztva
JWC-940 Keszthely, Keszthely Bp járatot csinálja. 4:00-kor indul pestre, 14:15 kor indul haza
KNM-642 Egerszeg 5:20 kor indul az északi parton, 12:15 kor gyorsjáratban jön haza. (De tegnap például 12:15 kor ment fel, és 18:40 kor jött haza egy tök "idegen" sofőrrel)
Rajtuk kívül van még 4 háromtengelyes egy 319 és három 317 típus
Az egyetlen CLY-os és a DUD-0..-széria '93-as, a DUD-4.. széria '94-es, a DUD-5.. széria '95-ös, a DUD-7... és DUD-8... széria '98-as, a C56-os HLD-... 2000-es, a HOG-... szériát nem tudom, de talán 2001-2002-es lehet.
Némelyik 256.42-re 256.44-es embléma van felrakva, de miért, azt nem értem. Fordítva még nem láttam, de lehet, hogy az is előfordul. Egyébként tényleg a hosszú változat a 42-es és a rövid a 44-es.
Én meg nem is gondoltam rá, hogy egyáltalán kötnek a buszokra Cascot. :) (Egy sofőrtől hallottam) Egyébként a te állításod járhat közelebb az igazsághoz, mert ha mind a 300 buszra Casco van fizetve, az tuti drágább, mint ha néha néha egy-egy összetörik. A nemzetközi vizsgának meg valószínű a Casco feltétele...
De a Connectokon úgy tűnik van, érthető okokból.
Az a gáz ezekkel a Connectokkal, hogy nem ikarusok, amelyekből leselejtezettek tömkelege áll kint a telepen, és belőlük ki lehetne pótolni őket. Vagy esetleg lemezekkel kihegeszteni. :)
A két összetört Connecto még ott áll a telepen. Addig nem nyúlhatnak hozzájuk, míg a biztosító fel nem méri a kárt (mindegyik buszon van Casco).
Infóim szerint a bucsutai telephelyes JLD-375nek a bal hátulja törött össze, a KHA-782-nek meg a jobb eleje. Nem két fillér lesz a javításuk....
Pótlásukra meg előszedtek egy (vagy kettő) kétajtós 280-ast, ma láttam is az egyiket Zegen.
Régebben volt róla szó, hogy mely évjáratúak a setrák.
A JOP-499-ben újfajta kormány és műszerfal van, úgyhogy biztos 2002 utáni. Nagyon szép üléshuzatok, és beltere van. Nagyn hasonló, de lehet, hogy pont ilyen, csak a fejtámlánál nem műanyagozott:
Csonkahegyháton elméletileg nem telephelyezik busz, de Kustánszegen 2, Pálfiszegen , Milejszegen és Becsvölgyén 1-1 telephelyes. Viszont elképzelhető, hogy ezek közül valamelyik mégis Csonkahegyháton van.