Az előbbit Buscom, az utóbbit Emke jegykiadógépnek hívják.
Eleinte az egerszegi üzem, illetve a többi üzem távolsági járata kapott Buscom típust(mára már csak az egerszegi kocsikon van buscom). Az összes többi busz Emke típussal lett felszerelve. Az ok nagyon egyszerű volt: A Buscom lényegesen drágább volt, mint az Emke, és csak így tudtak megfelelő mennyiségűt vásárolni.
"(Nem is értem, hogyan lehet az 20 perccel gyorsabb. Hiszen bemegy Fehérvárra, Veszprémbe, Tapolcára is...)"
Gondolom mert minden településen a létező összes megállóhelyen megáll, míg a ZVR-102 csak a buszpályaudvarokon.
"Hova is lehetne elrakni: 15:40-es, 18:40-es közvetlen, bemegy Hévízre is. Keszthely ezen kívül elérhető 16:00 és a 17:00-ssal átszállással is. (Ismerik is, múltkor 6 átszálló volt...) Délután rengeteg busz van, viszont a 12:55 és 15:40 közötti majd' 3 órás "lyuk" sokaknak okozott bosszúságot... Ugyanez reggel is."
Ezért mondtam, hogy a keszthelyre utazóknak ez tökéletes időpont. (Annak a 15 nek)
Fehérváriakat el tudná vinni a JWC is. Hiszen régen (március előtt) is így volt...
A GTE a Bp-ről illeteve Fehérvárról Keszthelyre, Hévízre, Zalaszentgrótra utazóknak lett kitalálva. Nekik ez tökéletes időpont!
Hova is lehetne elrakni: 15:40-es, 18:40-es közvetlen, bemegy Hévízre is. Keszthely ezen kívül elérhető 16:00 és a 17:00-ssal átszállással is. (Ismerik is, múltkor 6 átszálló volt...) Délután rengeteg busz van, viszont a 12:55 és 15:40 közötti majd' 3 órás "lyuk" sokaknak okozott bosszúságot... Ugyanez reggel is.
JWC szinte üresen szokott pénteken megérkezni. Mindenki a ZVR-102-vel jön. (Nem is értem, hogyan lehet az 20 perccel gyorsabb. Hiszen bemegy Fehérvárra, Veszprémbe, Tapolcára is...)
A veszprémiek, de jobban a fehérváriak egyébként úgy utaznak, hogy kimennek a petőfi hídhoz, kosztolányihoz, a sasadihoz, vagy épp a népligetbe, aztán majd jön valami busz, és elviszi őket... Nem nézik ők az időpontot :)
De akkor azt képzeld el, ha az az 50 ember, aki a GTE-vel utazott, a JWC-re meg a ZVR-re préselődik fel, a GTE meg más időpontban újabb 50 embert visz el.
Mondjuk hihetetlen, hogy Fehérvár veszprém felé ennyi ember utazik, 14:00 kor a gemenc volán vitt el 40-50 fehérvárit...
Na meg pénteken is.... ha csak fehérvárig ment 50 ember, akkor is megérte. De pénteken valószínűleg többen mentek keszthelyre is, mint csütörtökön.
De az 50 ember azért is rengeteg, mert a ZVR-102 14:10 kor egy buszra való fehérvárit elvitt már....
Arra azért kíváncsi lennék, a JWC-n mennyien utaztak...
A 14:15 es indulás a keszthelyre utazóknak tökéletes. Hogy a járat jobban ki legyen használva fehérvárig, valószínű lehetne jobb időpontot is találni. De más volánok is hozzá akarnak férni a "húsosfazékhoz", úgyhogy nem egyeznének bele. Nem?
50 utas a GTE-n...? Ez nagyon jó, csak kérdés hogy ebből hányan szálltak le Fehérváron :( 2 hete csütörtökön alig volt 10-15 utas Fehérvártól... úgy látom, sajnos inkább csak vasárnap van létjogosultsága a járatnak. Pedig ennél jobb időpontot nem is lehetett volna találni neki...
Vagyok, majd írok ha látok valami érdekeset :) Szerintem nem nagyon hiányzom innen...
Ha a szentgrótira gondolsz, már "ezer éve" nem voltam vele. Inkább én érdeklődnék, hogy mostanában vasárnap hogyan szokott alakuni az utasszám. Ha valaki látta eseleg... :)
Pihenőben általában mindig tartok "csomagellenőrzést", hova kerül a táskám, nehogy a leszállásnál érjen meglepetés, hogy jobb oldalon tettem be, és bal oldalon van, (mert mondjuk rápakolnak, arrébb tolják, átpakolják). Vagy épp fordítva.
Na meg oylan is történt már, hogy felborították és kifolyt a kajám :)
Ha a vasárnapira gondolsz konkrétan, nem hagyhattam ki, hogy ne nézzem meg a hálófülkét, mert a többiek mindig zárva tartják. :)