NSF-311 visszatért a szerződéses világba, most már RIW-994 néven. A szélvédője mögött lévő papírra az volt írva, hogy Kispest - Samsung - Kispest, ráadásul cirill betűkkel. :D A megyeri temetőnél állt egyébként.
Hoppá, akkor viszont megvan, hogy honnan származik a kékesbuszos MWS-361, mert az meg 6902 PF 07 volt.
(Viszont az már fehéren vizsgázott le, ha jól emléxem a JSZP-s képeire.) Les Courriers Rhodaniens, az a cég neve, ahogy a PLB-383 első ajtaján is látható a képen (a TransIsere az csak a koncesszió/szolgáltatás neve).
A szaggatott vonal megszűnt kapcsolatot jelez, a piros háttér megszűnést. A gyár a céget jelenti, a fej pedig a magánszemélyt.
Amit még Céginfóban látok hozzá:
Solymosi 1998 és 2009 között volt ügyvezető. Ez idő alatt van még egy ügyvezető váltás 2001-ben, ekkor megy Králl és Némethy, akiket Balogh Zsolt vált 2009-ig. Ebben az évben kerül át a cég a Válságmenedzser Kft. alá.
2006 és 2009 között 4 alkalommal rendelt el a Vas megyei APEH végrehajtást, 2011-ben kezdik meg a felszámolást és 2015-re végeznek is vele.
Ehhez kapcsolódva kérdezném: az oroszlányi BorgWarnernél délután 2-es váltás is van, vagy csak este 6-os, amit ugyanakkor láttam? Rédéről 16.30 körül indult oda aznap egy sárga, ex-francia Ares - ez jó eséllyel ugyanaz a járat lehet, ami korábban Bakonyszombathelyen volt külső telephelyes. Aztán ezt egy órával később láttam bent az üzem területén, egy Irizar társaságában (az meg jó eséllyel az NPY-321 lehetett).
A kérdésedre a válasz: minden bizonnyal Rosenberger-járatokra keresnek embert, Gyöngyösre. Az egyik Temsa pont ott állt, és Rosenberger-toborzó volt a hátulján.
De állt egy Temsa a hatvani Horváth Rudolf telepen is, illetve egy miskolci kereskedésben is van egy, ahonnan jó eséllyel származnak. (Ott az RFK-210 állt, két további, még csupasz példánnyal.)
PWT-562, 563, 564, RBE-617, MCZ-780, POY-592, PKL-731, PZW-391, PWT-563. Az RBE-n kívül mindegyik fehér, az RBE sárga.
Desztinációk, amiket láttam: Polgár (zárójelben "ukrán" felirattal - s láthatóan a Tiszaújváros környéki gyűjtőjáratként működött, befordulgatott ide-oda), Balmazújváros, Hajdúdorog, Csincse (ez elég ritka végállomás), Szerencs, talán Tiszaladány (de nem biztos).
egy ideje egy sor JABIL-szerződésest is ez a cég csinál egyenfehér Bovákkal (Tiszaújvárosból pl. Kazincbarcika, Szerencs, Harsány, Debrecen stb.); emellett rendszeresen látom a Homm-ot a miskolci Bosch-ba szállítani Mezőkövesdről, illetve Tiszaújvároson át Tiszafüredről (ez már 110 km fölötti távolság!).
Közben átcsoportosatásokra is sor került: Denso-járatot végez már a PBB-011, PJZ-075 (ezek Coopervision-kocsik voltak), a PZW-393, PZW-394, PZW-395, RBE-868 (ezek BOS-kocsik voltak, egy kivétellel mindegyiken fent is van még a BOS-logó), és érkezett egy PZY-918 (FLD13) és egy RIC-110 (FHD13) is.
Szintén a Densóhoz jár az új Masterek közül három (PXZ-586, PXZ-589, RCN-925).
Bitter is újított, egyrész előkerült a korábban megkezdett rendszám-tartomány (PZW-186, 187, 188) folytatása: PZW-189 (Mercedes O510 Tourino) és PZW-190 (Setra S315UL), másrészt érkezett a '186 mellé még egy S415-ös, ez az RJR-857 rendszámot kapta.
A kocsiállásokhoz igényes, nagy méretű, olvasható és könnyen értelmezhető táblák kerültek ki, menetrendekkel. Egy-két apró hiba előfordul bennük, de semmi rendkívüli. (Talán a legérdekesebb jelenség, ami nem is igazán hiba, hogy a műszakos és nappalos járatok azonos megállói más-más néven futnak, de azért így is azonosíthatók.)
A járműpark egyébként tovább bővült, Bovákkal és Tourismókkal.