Keresés

Részletes keresés

038 Creative Commons License 2014.03.25 0 0 2557

Szép kishajó,használd egészséggel!

 

Én is elakartam adni a naszádot a tavaly,de ahogy kisütött a nap meggondoltam.

Az ország melyik részén hajózgatsz?

big-dewil Creative Commons License 2014.03.25 0 0 2556

Sajnos nem sikerült wennem, mert tul drágán ajánlották mindenhol.

Persze nem tettem le rola.

Egyenlöre egy ilyet szereztem. )))

 

 

 

Előzmény: 038 (2555)
038 Creative Commons License 2014.03.25 0 0 2555

A kormányzás az OK hydraulikával,de az irányváltás, és a gázadás ennél bonyolultabb.Mikor hátramenetbe váltasz,a motor fordulata le kell csökkenjen alapjáratra,és úgy tudsz váltani.Szerintem elég macerás hydraulikával,ráadásul 2 kormány állásnál.

 

Apropó Big-dewil vettél naszádot? Mert egy éve kb, mintha kerestél volna eladót.

big-dewil Creative Commons License 2014.03.25 0 0 2554

szerintem hidraulikával...

Előzmény: 038 (2553)
038 Creative Commons License 2014.03.25 0 0 2553

Szia Diesel44!

Írod,hogy bovdennel oldottad meg az irányváltást,és a gáz működését.Elég hosszan kell hátra vezetni a naszádba,így sokan idegenkednek tőle,hogy berozsdázik stb.

Én 2 kormányállást szeretnék ,valahogy össze kell közösíteni a kettőt .Hogyan csinálják ezt a profik?

big-dewil Creative Commons License 2014.03.06 0 0 2552

Urak. Kellene nekem egy naszádra valo hátso daru.

Ajánlatokat ide legyetekszivesek irni, ha lehet, akkor ármegjelöléssel:

 

bigdewil kukac gmail pont com

Diesel44 Creative Commons License 2014.02.09 0 0 2551

Még nem elég világos minden amit leírtál. Ezek szerint, ha van párhuzamkapcsolód, akkor átalakítottad a rendszeredet 12V-osra. A párhuzamkapcsoló az indításhoz kell az csinál 24V-ot az indítómotornak. Akkor az equalizerre neked nincs szükséged. Az csak 24V-os rendszerhez kell. A hajón az energia hacsak nem járnak nagy fordulaton a motorok, sajnos mindig kevés. :( Nekem kiegészítésképpen van egy 80w-os napelemem is ami napsütésben 6 amperrel tölti az akkumulátorokat és van egy 1000W-os benzines aggregátorom is, amit használunk. Mi ha találunk egy jó helyet van, hogy 3-4 napig is ott vagyunk, ilyenkor nem járnak a motorok. Az elektromos rendszer fejlesztése együtt kell, hogy járjon a fogyasztás csökkentésével is. Arra gondolok, hogy a belső világítást ki kell cserélni alacsony fogyasztású ledes izzókra. Így is sok fogyasztó van, pl van tv, rádió, hűtőszekrény, töltjük az elemlámpákat, mobilokat, laptopot. A 220V-os átalakító (inverter) főleg ha 1000w-os sajnos sokat fogyaszt. Az új digitálisakat ún. inpulzusszélesség modulációs működésűket célszerű megvenni a jó hatásfokuk miatt. Bekapcsolt állapotban nem fogyasztanak sokat, de ha terheljük sajnos a terhelés függvényében zabálják az áramot. Az ötleted jó és már én is gondolkodtam azon, hogy általában kis fordulaton használjuk a naszádot. Ilyenkor a generátor nem adja le a maximális töltést. Jó lenne megváltoztatni egy kicsit az áttételét. Én két darab Volvo-Penta 270-es hajtóművet használok, vetus irányváltó karral, bowdennel működik.

Ha valakit érdekel van egy Volvo-Penta 280-as hajtóművem eladó.

fon Creative Commons License 2014.01.06 0 0 2550

szia.aktuális de nekem  nem jelenik meg az e mailed.az enyém :vol2@freemail.hu

Előzmény: Diesel44 (2549)
Diesel44 Creative Commons License 2014.01.03 0 0 2549

Publikus a mailom, tudsz írni ha még aktuális.

Előzmény: fon (2538)
fon Creative Commons License 2014.01.02 0 0 2548

szia.elmondanád pontosabban hogy kötötted át a höcserélőt.nekem is hűtésgondjaim vannak.csak nem értem te hogy oldottad meg hogy nincs hőcserélő

Előzmény: popeye010 (2332)
dutrancs Creative Commons License 2013.12.30 0 0 2547

Persze ki lehet deríteni fiam és én megmozgattuk a motorokak (bakon) pár évvel ezelőtt.Én lerobbantam egészségileg és ezt a további feladatokat átpasszolnám.Köszi a választ. A megh. tengelyek ki vannak kötve most is.

Előzmény: arenarock (2546)
arenarock Creative Commons License 2013.12.30 0 0 2546

Van süllyesztett nyerges is, a telepről olyannal is vitték anno.
De mindenképp túlméretes szerelvény lesz a szélessége miatt, és akkor a szállító megnézi rendesen a lehetőségeket...
Mivel nem egyformák egy kis logikával ki lehet deríteni mi merre megy a  külső körnél, de van ami a kipufogóba nyom, van ami oldalra szóval nem egyforma a hűtés sem.
Van pár dolog  amit jó tudni, pl. emelés előtt szét kell kötni a hajócsavar tengelyt az irányváltótól.
De majd talán a komolyabb szakik is írnak...

Előzmény: dutrancs (2545)
dutrancs Creative Commons License 2013.12.30 0 0 2545

Szervusztok! Van egy ismerősöm,akinek van egy AN-2.-e .

Nem tudja mitévő legyen? Meghagyja-e vagy eladja-e? Vacillál!

Nem ismerős a net világába és megkért kérdezzelek meg titeket. (mert mondtam neki,hogy van ez a fórum).Ahova szállítani akarja ott van egy vasúti felüljáró és fél,ha kamionnal szállítja akkor magas lesz és beszorul. Sólya kocsija nincs neki. Érdeklődni szeretnék ,hogy akinek van és nem éppen a hajó trónol rajta, azt egymásnak oda szoktátok netánn bérbe adni, egy szállítás erejéig?Olyan hajógépész is érdekelné aki tisztába van a gép hűtési körének beüzemelésével egy estleges "lábon" való helyre vitel esetén.R.S.D.-ről kellene feljuttatni Neszmélyre.Amennyiben valaki tud segíteni, akkor megadom a tulaj tel.számát.Előre is köszönöm.

Előzmény: dutrancs (2544)
dutrancs Creative Commons License 2013.12.29 0 0 2544

Köszi szépen!

Előzmény: arenarock (2543)
arenarock Creative Commons License 2013.12.29 0 0 2543

10,5 tonna üresen. Tudtommal...

Előzmény: dutrancs (2542)
dutrancs Creative Commons License 2013.12.29 0 0 2542

Szervusztok!

Ma azt kérdezték tőlem,hogy hány kiló lehet egy AN-2-es?

Ki tudná megmondani? Daruzás-szállítás miatt kellene. sürgősen. ( Nem olvastam vissza) Lehet,hogy már leírta valaki.

Előre is köszönöm.

hadihajos Creative Commons License 2013.12.21 0 0 2541

A Fotón a PN-1-es ( parancshoki naszád)  látható  3 db mottorral volt és nagyobb lakótérrel...

Előzmény: Törölt nick (2536)
fon Creative Commons License 2013.12.21 0 0 2540
Diesel44 Creative Commons License 2013.12.13 0 0 2539

Írj, hogy mire van szükséged.

Előzmény: fon (2538)
fon Creative Commons License 2013.12.09 0 0 2538

diesel 44 kellene pár dolog a 24 voltos cuccokból.irnál elérhetöséget?üdv

Előzmény: Diesel44 (2463)
fon Creative Commons License 2013.12.08 0 0 2537

sziasztok.nekem egy an 1 es naszádom van.valaki szedett már szét an 2 es irányváltót .segitség kellene hozzá

Törölt nick Creative Commons License 2013.11.11 0 0 2536

Ismeri valaki ezt a honvédségi naszádot?

Hasonlít az AN-2-re, de a melső szálláshelység 3 oldalablakkal és 2 melső ablakkal rendelkezik...

fotó tulajdonosa: Alfacentauri62

 

big-dewil Creative Commons License 2013.10.16 0 0 2535

Tegnap délben láttam egy AN2-t Dunakeszi kompnál hegymenetben.

Sajnos a számát nem sikerült leolwasnom. Wiszont jol nézett ki és nagyon jol ment.

D-414 Creative Commons License 2013.10.06 0 0 2534

Szervusztok!

Idén nem sokat hajóztunk, de egy képet azért felteszek.

Üdv: 023

542-022 Creative Commons License 2013.09.18 0 0 2533

Szerintem jól néz ki,és látom volt motor csere is, jó lenne ha a motorról és a triebről is tennél fel képeket!

Mi lett a régi gépekkel,csigákkal? Van 1 volvo 270 es hajtóművem én is azt szeretném beépíteni,talán a tiéd is az?

Állítolag 1 motorral nem megy egyenesen ,folyamatosan kormányozni kell,már próbáltátok?

Coop Creative Commons License 2013.09.18 0 0 2532

Kár, hogy fehér. Tiszaörvénynél fotóztam.

 

Diesel44 Creative Commons License 2013.09.18 0 0 2531

Diesel44 Creative Commons License 2013.09.18 0 0 2530

A kép lemaradt.

 

 

Diesel44 Creative Commons License 2013.09.18 0 0 2529

Sziasztok!

Én nyár elején alakítottam át a 026-os hátulját. Az alapkoncepció az volt, hogy ha akarom egyszerűen vissza tudjam állítani az eredeti állapotot.

542-022 Creative Commons License 2013.09.10 0 0 2528

Sziasztok!

 

Szeretnék hozzájutni egy jó álapotú tiszttakaró ponyvához ami a hátsó korlátra való!

Előre is kösz!

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!