Keresés

Részletes keresés

dhpage Creative Commons License 2019.08.27 0 0 231976

valahogy a táska nem kompatibilis a csomagtartóval (gondolom van alatta). az enyémet szépen megakasztja oldalt is, így nem lóg bele semmibe. nálad ahogy látom szinte a fogaskoszorúba is beleér.

Előzmény: Calamayca! (231969)
dhpage Creative Commons License 2019.08.27 0 0 231975

ez egyszerű. vegyél olyan lámpát, amihez van övcsíptető. azt (a csíptetőt) fúrd fel egy csavarral a sárhányóra. erre már csak rá kell pattintani a lámpát és kész.

bármikor levehető, de leesni csak úgy meg nem fog.

Előzmény: Calamayca! (231969)
djz Creative Commons License 2019.08.27 0 0 231974

Én sokáig aktívan kerékpároztam, sokat. Ezért tökéletesem megértem, hogy miért nem az út szélétől három centire mennek, esetleg kikerülnek egy kátyút, vagy egy lefolyót, amiről valamiért eltűnt a rács. 
Autósként viszont nagyon méltányolom, ha szürkületben, sötétben lámpát használnak és nem hagyatkoznak a fehér! fényvisszaverő csíkra.

Egy konzolos, arról leszedhető lámpa, és a konzolt popszegeccsel, csavarral, epoxival, ráolvasással rögzíteni a sárvédőre?

Előzmény: tanárnéni kedvence (231973)
tanárnéni kedvence Creative Commons License 2019.08.26 0 0 231973

Túlaggódod. Vagy világos van, és akkor mindenki lát, aki nem vak, vagy megközelítés közben még teherautóról is látszik a lámpád. Normálisabbak meg világítanak, így a fehér fényvisszaverőid is ragyognak. Ennek ellenére ne bízz senkiben fényes nappal sem az utakon! Ködben meg főleg ne.

Előzmény: Calamayca! (231969)
henngergely Creative Commons License 2019.08.26 0 0 231972

Elemes, vagy dinamós lámpát keresel?

Előzmény: Calamayca! (231969)
Calamayca! Creative Commons License 2019.08.26 0 0 231971

A nyeregcsőbe is belelóg a tatyó, ha ki van tömve. Nagyon... khm.. törpe vok... 160 cm... :)

Előzmény: NAR (231970)
NAR Creative Commons License 2019.08.26 0 0 231970

A nyeregcsőre szerelt lámpa nem látszik? Övre csiptethető?

Előzmény: Calamayca! (231969)
Calamayca! Creative Commons License 2019.08.26 0 0 231969

Sziasztok! Ez a bringám fara:

 

 

A tatyó belelóg a lámpába, és szerintem ez veszélyes az egészségre. De viszont számomra nélkülözhetetlen, mert ezzel járok vásárolni, gyurmázni, úgyhogy nem akarok szabadulni tőle. Szeretnék egy jó kis lámpát a sárhányóra, de a helyi bringásboltban azt mondták, h nem lehet. Szerintem meg de. Szerintetek? A sárhányó műanyag. Lehet ezzel valamit kezdeni? Van vmi ötletetek? Ha van tanácsotok, lécci jó minőségű lámpákat, megoldásokat ajánljatok, ésszerű határokon belül bármennyit megér a testi épségem. Hm? Ha tudtok segíteni, megköszönöm! :)

hitman Creative Commons License 2019.08.25 0 0 231968

van hozzá két tépőzáras szíj is, amivel a tokot rögzíteni lehet.

ha azt használod, nem zörög.

Előzmény: Holland Lovas (231966)
Sánta Kutya (SK) Creative Commons License 2019.08.25 -1 0 231967

Hát ez a két hollandi viccesen néz ki egymás után. :-)

Holland Lovas Creative Commons License 2019.08.25 0 0 231966

Sziasztok,

 

Akinek valamilyen újabb fajta Abus Bordo lakatja van, tudna kérem írni tapasztalatokat kifejezetten a menet közbeni hangjára vonatkozóan a gyári tokban? Nekem első generációs Bordo-m van, és az egy közepesen szar úton is (szóval Magyarország nagy része) zörög-csörög, ami engem eléggé idegesít. Viszont a Bordo koncepció tetszik, így ha van már belőle olyan típus, ami tutira nem zörög a tokjában, akkor beruháznék egy újra.

HUBbAsztikus Creative Commons License 2019.08.25 0 0 231965

en hollandiaban elek 5eve(zero hegy/dombsag van itt), es tavaly megmasztam a Stelvio-t. nem volt gond, sztem menni fog, ne parazz.

 

bar ha a versenytempo a cel, akkor mindig lesz 1-2 motoros aki felfele megeloz, nah oket el lehet kapni lefele :D

Előzmény: duke81 (231964)
duke81 Creative Commons License 2019.08.24 0 0 231964

Sziasztok!

Tekert már fel valaki közűletek az olasz alpokban a stelvio-ra? Tényleg olyan hardcore ahogy mondják? Jövőre oda szeretnék felmászni. Most vettem egy cube nature sl 2019-es kerékpárt és nagyon jól megy vele meredeken. Dobogókő-pilismarót-paprét-szentendre nagyon lazán lement vele, az kb összesen egy ezres szintemelkedés. Ok tudom a magashegység az más de még nem voltam ilyen magasan és kiváncsi vagyok ha ezt simán birom akkor vajon az is menne e?

Tisztul_A_Visztula Creative Commons License 2019.08.21 0 0 231963

Szégyen, nem szégyen, én azt hittem, hogy nem viszik át, hanem a filmstúdiónál ér véget a bringaút, s ott tudsz, átmenni, ahol ma is. Tehát a MOL kút és a HÉV állomás között lévő legális gyalogos átjárón, ahol már legalább 20 éve van cikkcakk korlát.

 

Azon is gondolkodtam, hogy mi van, ha a korábban említett veszélyes átkelőnél majd utólag lámpát raknak, addig meg esetleg egy zebrát. Mert ennyire hülyék csak nem lehetnek.

Előzmény: SzeZo (231961)
dhpage Creative Commons License 2019.08.21 0 0 231962

"a bringások miatt vannak a balesetek!!! életveszély ahogy közlekednek!!! nem valók az utakra!!!!"
https://bpiautosok.hu/video-perceken-at-szelfizgette-magat-vezetes-kozben

SzeZo Creative Commons License 2019.08.21 0 0 231961

Gyerekkoromban még nagyközség címnek örvendett.

A HÉV-en mindenképp át kell vinni. Megnéztem a kanyargó folytatást, még nincs készen. Gondolom, már hegesztik a cikk-cakkos korlátot a vasúti átkelőhöz.

Előzmény: BPeter11 (231960)
BPeter11 Creative Commons License 2019.08.21 0 0 231960

Pomáziként tiltakozom a falu ellen :). (Persze nem mondanám városnak sem.)

A gond az, hogy közben van a Dera patak, és egy híd már nem fért bele a költségvetésbe.

Előzmény: NAR (231953)
BPeter11 Creative Commons License 2019.08.21 0 0 231959

Ezeket az előnyöket ki is felejtettem, pedig nagyon így van.

Előzmény: olahtamas (231957)
BPeter11 Creative Commons License 2019.08.21 0 0 231958

Egyrészt jóval kisebb.

Árkategóriát nézve jobb hangminőség.

Duplex üzemmód, vagyis egyszerre lehet beszélni, és hallani a másikat, nem marad le a mondat eleje, vége.

Walkie-talkie esetén nyomsz egy gombot ha beszélni szeretnél. Ha van rajta VOX üzemmód, akkor ez nem kell, de alsó kategóriánál ez elég rossz minőségben működik. A szélzaj erősen bele tud szólni, márpedig kerekezés közben ezzel kell számolni. 

Egyetlen előnye van a walkie-talkienak, ez pedig a nagyobb áthidaló távolság. Ez viszont egy fölösleges előny. 

Én próbáltam mindkét verziót, tudom miről beszélek. 

És természetesen nem akarok senkit se rábeszélni, mindössze egy nagyon praktikus eszközt szerettem volna itt felkínálni szintén használati tapasztalatok alapján. 

Előzmény: Sánta Kutya (SK) (231956)
olahtamas Creative Commons License 2019.08.21 0 0 231957

Első ráérzésre leginkább azt, hogy a telefonnal össze lehet kötni és azt is kezeli, ha jön egy hívás.

Valamint talán az, hogy a beszélgetés privát, és nem hallgatják/szólnak bele mások.

De ez csak tipp, nekem nincs ilyesmim.

Előzmény: Sánta Kutya (SK) (231956)
Sánta Kutya (SK) Creative Commons License 2019.08.21 0 0 231956

Mit tud, amit egy normál walkie-talkie headsettel nem?

Előzmény: BPeter11 (231949)
tanárnéni kedvence Creative Commons License 2019.08.20 0 0 231955

Nem alkudni akarok, nekem ingyen sem kell. :) A fiamat hangszigetelés mögül füldugóval atomrobbanás közepette is lehet hallana, én meg nem azért járok bringázni, hogy beszéljek. Ettől még elfogadom, hogy másnak hasznos lehet, főleg ha kütyümániás. :)

Előzmény: BPeter11 (231948)
Tisztul_A_Visztula Creative Commons License 2019.08.19 0 0 231954

Pomáziként akár extrán érintett is lehetnék, de a gyerekeim nagyok és nem bringáznak sem sport, sem praktikus célból, hanem héveznek vagy gyalogolnak. Én meg vigyázok magamra, amíg tudok.

 

Abban bízok, hogy pár sérülésmentes balhé után körforgalmasítás lesz itt is. A belinkelt cikk http://www.pomaz.hu/hirek/3067/vicsi_laszlo_polgarmester_pomaz_varos_onkormanyzata_megbeszelest_tartott_a_varost_erinto_forgalmi_allapotokrol utolsó bekezdésében utalnak erre az utcára, de szerintem az ominózus budakalászi elkerülő a Céhmester utca másik végén fog egy körforgalmat generálni. Mindenesetre éppen ezért egy kicsit érthetetlen, hogy ugyanazon a területen egyszer eszükbe jut a tervezőknek a körforgalom, egyszer nem.

Előzmény: NAR (231953)
NAR Creative Commons License 2019.08.19 0 0 231953

"valamint Pomáz előtt keresztezi a Dobogókői utat (ezer autó óránként, percenként !!! - kódolt halál)."

 

Azt a kereszteződést én is néztem. Kb. 300 métert kellett volna továbbvinni az északi oldalon és akkor elérte volna a falut...

Előzmény: SzeZo (231950)
Sánta Kutya (SK) Creative Commons License 2019.08.19 0 0 231952

:-D

Előzmény: koller andor (231951)
koller andor Creative Commons License 2019.08.19 0 1 231951

Ma reggeli esetem: "Miért nem a bicikliutat használod te köcsög?"

 

-"Azért mert rajta állsz keresztben." :-)

 

Pesterzsébet Topánka utca.

Előzmény: SzeZo (231950)
SzeZo Creative Commons License 2019.08.19 0 4 231950

Úgy gondolom, nem lenne szabad minden jöttmentet bringaút tervezéshez engedni. Ezek a mindenféle alakok gyártatnak olyan szörnyszülötteket, mint a pákozdi csoda (kb. 2 km-en négyszer kell átmenni az úton), vagy, mint az Óbudai temető mellett, a hegyről lezúduló hordalékra tervezett sávot (a vasút mellett tök szabad hely lett volna, akár ráparkoló autósok nélkül is), vagy a most épülő Szentendre - Pomáz csík, amelyiket a megvalósított oldalon csak  kétszer szakítja meg a bevásárlóközpont kijárója, valamint Pomáz előtt keresztezi a Dobogókői utat (ezer autó óránként, percenként !!! - kódolt halál).

Lehet utalni arra, hogy nem a tervező a felelős, pedig de. Mert azután, hogy megvalósították csodáit (Pákozd, Aranyhegyi út), a bádogdobozosok őrülten dudálnak, ha nem használom a nekem, az ő pénzükből épített sztrádát. Némelyik nemcsak dudál, hanem nevel is, azaz rám húzza a kormányt. Én felkészült vagyok ezekre. Más, pl. egy holland nem.

Előzmény: dhpage (231947)
BPeter11 Creative Commons License 2019.08.19 0 0 231949

Ezzel nem tudok vitatkozni, tényleg egy újabb eszköz, amit időnként tölteni kell. De a telefon vagy okosóra sem marad otthon csak azért, mert gyakran töltőt igényel.

Egyébként meg el kell adni a sok-sok kütyüt, és az árából megvenni ezt :). Még alkudni is lehet.

Előzmény: Sánta Kutya (SK) (231944)
BPeter11 Creative Commons License 2019.08.19 0 0 231948

Teljesen egyetértek, a bringás vackok legyenek filléresek, nekem is van belőlük a fiókban jó pár. Erre viszont bizton állíthatom, hogy nem egy kacatról van szó. Több mint három éve használunk ilyen jellegű kütyüt, és most már el sem indulunk nélküle.

Nagyon kényelmessé teszi a közös kerékpározást. Sokat kerekezek (munkába, túrázni), és sok olyan kerekezővel találkozom, akik egymás mellett kerekeznek, hogy tudjanak beszélgetni. Ezzel nem is lenne baj, ha egy keskeny kerékpár úton meghallanák, ha a hátuk mögül jövök és rájuk csengetek, vagy akár ha szemből jövök, akkor nem nekem kellene lehúzódnom.

DE ez egy kicsit más téma. 

Hosszabb utakra nehéz volt elcsalni a fiaimat, de legutóbb a Fertő tó körüli túrán ilyen eszközt használva sokkal hosszabb távokat tudtunk megtenni, mert kényelmesen elbeszélgettük az "unalmas" tekerési időt. 

Az ára persze ettől függetlenül lehet, hogy nem annyira vonzó, de lehet velem egyezkedni :).

 

Előzmény: tanárnéni kedvence (231943)
dhpage Creative Commons License 2019.08.19 0 1 231947

kódolt balesetforrás. ráadásul ez a kis helyen derékszögben, szűk átjáró egy halál. hátranézni kb. lehetetlen és én még nem mentem úgy arra, hogy ne lett volna piros a lámpa (mikor semmilyen villamos nincs a közelben).
gyalogos, bringás megy át a piroson folyamatosan. a gyalogosok ráadásul a kerékpárutat elállva.
ha nem épp teleholdas van, akkor az úton megyek, sokkal biztonságosabb, mint ez a kavargó agyhalál.

Előzmény: NAR (231945)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!