Keresés

Részletes keresés

haha 1970 Creative Commons License 2016.08.25 0 0 14749

Ok,de azt még mindig nem tudom mi az amit "zjakabfi" topictárs hiányol!

Előzmény: BahnScorper (14748)
BahnScorper Creative Commons License 2016.08.25 0 0 14748

A 3. pótlékkal kiegészített menetrendben is így van...

Előzmény: haha 1970 (14747)
haha 1970 Creative Commons License 2016.08.25 0 0 14747

Olyat én is kaptam,légyszi segits mi nem jó benne! Keletiböl indul 16 óra 45 perckor Tubes-Somogy-Adria néven!

Előzmény: zjakabfi (14746)
zjakabfi Creative Commons License 2016.08.24 0 0 14746

Ma kaptam Start hírlevelet, amelyben hirdetik az utószezoni Adriát az eredeti, nem vágányzári menetrenddel...

 

 

martinaxe7 Creative Commons License 2016.08.18 0 0 14745

realfan Creative Commons License 2016.07.28 0 0 14744
Seat61.com?
Előzmény: timetable (14738)
Töck Jenő Creative Commons License 2016.07.27 0 1 14743

Biztos, hogy van akinek számít. Nekem mindegy, még fejjel lefelé forogva sem zavar. (kipróbálva, természetesen nem vonaton)

Előzmény: haha 1970 (14742)
haha 1970 Creative Commons License 2016.07.26 0 0 14742

Nem tudom mennyire ismered a komfort kocsit,de van egy nagy előnye mindig menetirány szerint tudsz ülni bent!

Előzmény: pista79 (14740)
pista79 Creative Commons License 2016.07.26 0 0 14741

Bocsánat, természetesen komfort. :)

Előzmény: pista79 (14740)
pista79 Creative Commons License 2016.07.26 0 0 14740

Sziasztok!

Augusztus elején utaznánk az Adria gyorsvonattal Rijékába. A hálókocsiba már nem kaptunk jegyet mert a rendszer szerint teltház, a fekvőhelyesben lett volna még... Végül a konfort mellett döntöttünk. Érdeklődnék, hogy a konfort milyen kihasználtsággal közlekedik? Két helyjegyünk van, de lehet számítani szabad négyesre? Magyar kocsikísérő közlekedik a konforttal? Horvát belföldi utas mennyire jellemző?

vonatozó Creative Commons License 2016.07.26 0 0 14739

Van-e arról infó, hogy decembertől milyen változások várhatóak a nemzetközi forgalomban?

Esetleg tervezet elérhető már valahol?

timetable Creative Commons License 2016.07.25 0 0 14738

Sziasztok!

A Balkan-Expresst venném igénybe Belgrádból Szófiába. Az árát nem sikerül kiderítenem (sem a szerb, sem a bolgár vasút honlapján nincs róla adat), ebben kérek segítséget. Egy forrás az ún. SET-tarifára hivatkozik, és arra hogy ez az NRT-hez képest 50%-kal olcsóbb - de csak helyben lehet megvásárolni. Köszönöm, ha bármi pontosabbat tudtok mondani...

zjakabfi Creative Commons License 2016.07.22 0 0 14737

München HBF. lezárva... :(

 

 

gabor144 Creative Commons License 2016.07.19 0 0 14736

De, minden bizonnyal így van. Nekem is eszembe juthatott volna... :(

 

Előzmény: stepboy83 (14734)
Törölt nick Creative Commons License 2016.07.19 0 0 14735

A 366-os Hargita miért késik minden nap másfél órát? Romániában pályafelújítás van? Pontosan hol?

stepboy83 Creative Commons License 2016.07.19 0 0 14734

Kérdés: nem azért érkezik a müncheni RJ 21-re mert azt csatolják a bregenzi RJ-hez? Amaz a reptérről jön, az van elöl, mögé áll be a Pestről jövő vonat.

Előzmény: gabor144 (14733)
gabor144 Creative Commons License 2016.07.19 0 0 14733

A reggeli RJ162 igen, de abban az órában nem indul RJ Knittenfeld felé. A többi RJ 21-kor érkezik. (Jó kérdés, hogy miért van az, hogy a münchemi Railjetek 21-re érkeznek, míg az összes többi vonat (Zürichi RJ, Dacia, Hortobágy, Avala, Lehár, Kálmán) 18-kor, pedig mindegyik 32-kor indul Hegyesből.)

Előzmény: BahnScorper (14732)
BahnScorper Creative Commons License 2016.07.19 0 0 14732

18-kor érkezik, nem 21-kor a pesti rj...

Előzmény: gabor144 (14730)
haha 1970 Creative Commons License 2016.07.18 0 0 14731

Vasárnap ismét megtörtént az eset,csak most már elég lett ebböl felsőbb szinten is,most az egyszer talán felelöse is lessz a dolognak!

Előzmény: haha 1970 (14715)
gabor144 Creative Commons License 2016.07.18 0 0 14730

Rosszabb a helyzet, Hbf-re Rj érkezik Bp felől páros óra 21-kor, Rj indul Klagenfurt felé páros óra 25-kor. (Ha a hajnali indulást bevállalod, akkor a Dacia estén elvileg 4 helyett 7 perced van, gyakorlatilag szerintem a negatív érték a jellemzőbb...) Szerintem aligha vár egy percet is a klagenfurti a pesti vonatra, és őszintén szólva nem is várható sok átszálló ebbe az irányba.

 

De nincs baj, ha nem éred el, mert elég hamar van más lehetőség: A Bécsből óra 58-kor Graz felé inuló Rj-vel Bruck an der Mur állomásig érdemes utazni, és ott kell átszállni (12 perc van rá, ez azért igen jó eséllyel teljesül) személyre, ami Zeltwegban is megáll. (Hétvégén nem minden órában van!)

 

Bp-Zeltweg így 6 óra 18 perc, ha sikerült az átszállás 4 perc alatt, akkor Knittenfeldig 5 óra 5 perc.

 

Wien-Zeltweg menetrend itt:

 

http://www.oebb.at/file_source/reiseportal/strecken-%20und%20fahrplaninfos/Fahrplanbilder/Fahrplanbilder%202016/kif600.pdf

 

Előzmény: etomcat (14729)
etomcat Creative Commons License 2016.07.18 0 0 14729

Köszi!

 

> 7-8 perces átszállási idők vannak

 

Ez jó vagy rossz? Úgy értem, ha Bp-ről indulok és késve ér a vonat Bécsbe, akkor meg fogja várni a csatlakozás? Mindenesetre nagyon szűkösnek tűnik a 7-8 perc tartalék, főleg ha le kell szedni migráns-gyanúsakat a határon.

 

> Knittelfeld-ben személyvonatra

 

Ez talán nem is kell, gondolom lesznek különjárati buszok, amik Kn-ből egyenesen a reptérig viszik a vonatozó jónépet?

Előzmény: BahnScorper (14728)
BahnScorper Creative Commons License 2016.07.18 0 0 14728

Bécsben kell átszállni railjetről railjetre, aztán Knittelfeld-ben személyvonatra - vissza ugyanígy. 7-8 perces átszállási idők vannak, a menetidő kevesebb mint 5 és fél óra.

Előzmény: etomcat (14727)
etomcat Creative Commons License 2016.07.18 0 0 14727

Sziasztok! Budapest - Zeltweg (Knittelfeld) értelmes ötlet vasúton? Szept. elején újra lesz az osztrákoknál hivatalos repülőnap, több év kihagyás után és szeretnék kimenni - de a tartós buszozást, autózást nem jól viselem. Ha jól értem vonattal csak átszállással lehet menni, Bécs felé vagy pedig Graz felé?

Aln 663 1189 Creative Commons License 2016.07.17 0 0 14726

Jelenleg az Isztria ülőhelyes kocsija milyen kihasználtsággal közlekedik? 

Aln 663 1189 Creative Commons License 2016.07.14 0 0 14725

Jó, csak a horvátoknak Pulán kizárólag Fiat motorkocsijaik vannak, a HZ Cargo meg már évek óta megszűnt arra, dízelmozdony nincs. Szlovénokkal közösen meg kitudja mennyi lenne 3-4 kocsi cibálása arra fele. Nem érné meg.

 

Motorvonat csak április végén május elején és szeptemberben jár közvetlenül Ljubljanából Pulára. Télen és a tavasz jó részében semmi sincs, leszámítva 16 óra előtti buzeti átszállásos kapcsolatot az Isztrián ami tőlünk elérhetetlen. Volánbusz-Flixbus-Autotrans trióval lehet csak megoldani az eljutást.

 

Sezana pici város nagy pályaudvarral semmi jellegzetesség, pár utcát leszámítva. Triesztbe meg valahogy az olaszoknak köszönhetően nem működik semmi sem. A FUC sem tudta motorvonataival elindítani a szolgáltatást Ljubljana és Trieszt között. Nem egy sikertörténet ez a régió. 

Előzmény: keszekusza76 (14723)
BahnScorper Creative Commons License 2016.07.14 0 0 14724

Velence nélkül nem ér az egész semmit. Az Orientnek sem volt már értelme, miután Strasbourg lett a vége...

Előzmény: keszekusza76 (14723)
keszekusza76 Creative Commons License 2016.07.14 0 0 14723

 

 

A pulaira csak Hrpelje-Kozinától kell dízel:)("téli"időszakban motorvonat jár Ljubljanától)

 

Sezana sem lenne rossz úticél,

de kizárólag legalább Triesztig.(csatlakozást adva Velence....stb. felé)

Előzmény: Aln 663 1189 (14722)
Aln 663 1189 Creative Commons License 2016.07.14 0 0 14722

Tényleg! Nekem meg olyanról magyaráztak, hogy 50%-ot ad csak az SZ az Istriára. Habár a 93€-ért oda-vissza Győr-Koper pofátlanul drága. (Bp-Koper 69€) Legalább pl.: Győr-Boba közé lehetne valami csatlakozó kedvezmény a vonathoz. 

 

Azért nem lenne olcsó heti két vonathoz egy plusz mozdonyt Sezánában dekkoltatni, adott napokra egy helyett két mozdonyvezetőt 664-esre fizetni.

Előzmény: keszekusza76 (14721)
keszekusza76 Creative Commons License 2016.07.14 0 0 14721

Így van akarat és pénz kérdése:)

 

Amúgy az Istriára a szlovén 60%,a pulai csatlakozásra 50%-ot ad a horvát vasút.

Előzmény: Aln 663 1189 (14720)
Aln 663 1189 Creative Commons License 2016.07.14 0 0 14720

Pólával az a nagy gond, hogy Buzet-Pula szakaszra nincs megoldva a kocsik továbbítása, gondolom a máv csoport meg nem akarna fizetni a horvát pályavasútnak és a szlovén vontatásért. A jelenlegi H-Kozinában az Isztriát megváró ott motorvonatra átszállós megoldás a legjobb megoldás. Amúgy meg eléggé drágult a viszonylat, az SZ nem ad már 60%-os kedvezményt saját szakaszára.

Előzmény: keszekusza76 (14719)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!