A MAN egyébként Szentgotthárdról jött, először úgy tűnt, beáll negyediknek, végül leparkolt, ezért is ment a HUU pacsa felé. Az ICE meg szabadnapos volt :)
FEY-995 esetében 5-tel kevesebb ülőhelyet számolj, táncteres a kocsi.
Még az is lehet, hogy valamelyik 17.00 Zeg - Bp lerohadt útközben és a mentesítő ennyivel később ért fel. De ez is csak egy feltételezés, én inkább hajlanék a szentgróti másodrész felé.
07.04.15.: 10-15 utas 07.04.22.: 30-35 utas 07.05.01.: a hosszú hétvége után FEY-995 tele +1 álló ember
Azóta semmit nem tudok róla. Ha azóta tényleg így megnőtt az utasszám (pedig most vizsgaidőszak van!), akkor ősszel simán lesz harmadrész is... ha most Lenti+Zeg-nek elég 3 busz. De ezt a verziót valószínűtlennek tartom.
Lehetséges. Én csak a "magasított" alapján gondoltam.
Mert a GXG nem magasított.
Este 9 körül két 395 ös ért a petőfi hídhoz (pár perc különbséggel), az egyik a GTE volt, a másik meg egy régebbi 395 ös... Mindkettő lefordult a Népliget irányába.
"Tegnap HUU-147 IAB-862 cserebere volt..." Ezt úgy érted, hogy tegnap azaz vasárnap a HUU ment Pestre?
Nem kell túlbonyolítani a dolgot... azért sem, mert tegnap pont láttam a veszprémi 17:30-ast, és egy magasított kéttengelyes fehér színű Setra ment a HUU helyett. Vissza fog minden szépen térni a régibe...
De akkor az öltönyös emberkéknek is le kellene tenni az autót, akik abba a nagy házba járnak dolgozni. Kicsit sűríteni kell a 2-es villamost, aztán hadd menjen! :)
Az ő tüdejükre is ráférne a tágítás, na meg a sörhasukra a szűkítés :)
Szó volt az elővárosiakról is, pl. Érd-Bp. Bár ez annak se igazán minősül, de azon kevés viszonylat közé tartozik, ahol lehet értelme a buszközlekedés felszámolásának.