Én még a tényleges helyijáratnál sem láttam táblát, nemhogy a helyközinél... Pl. a Lenti - Zalaegerszeg feliratból a zajdai tudni fogja, hogy neki az a busz jó lesz hazafelé.
Helyi 260-as és semmi más csak helyijáratra tartott kocsi nincs ott. A helyközi fordákba van belepakolva az összes helyijárat.
Huszonhárom évvel ezelőtt még valószínűleg volt akkora helyijárati teljesítmény Lentiben, hogy lehetett ezért külön kocsit tartani. 1988-as a legrégebbi lenti menetrendem. Akkoriban jóval több volt a tényleges helyijárat, mint most. Manapság a legtöbb esetben a helyközi járatok vehetők igénybe helyi utazásra a helyi vonalakon.
Szentgróton volt egy ex egerszegi helyi 260-as, de az egy másik történet.
Van itt viszont egy sokkal érdekesebb fotó, mely a mai ZH-ban is megjelent: Lenti, 1984. Érdemes megfigyelni, hogy a sok laprugós között egy városi 260-as is megbújik, valószínűleg mint Lenti helyi kocsija.
Bocs, nem néztem meg, hogy mire is válaszoltál a #1468-ban. Tisztán abban a tudatban voltam, hogy az NF-ről beszélgetünk, aztán mégsem. Így már minden világos.
De ahogy látom, kicsit félre írtjük most egymást. :)
Akiről ugyanis én beszélek, hogy az IJL-114-et hajtja hetente 2-3napot, ő az ELL nevű 263-ason helyettesít hetente 1-2 napot, amely kukásautó nagyon is helyközi :)
Főleg, ha a lentiek lennének olyan szívesek, és beérnének a JOP-vel időben Zegre.... Majdnem minden héten velük utaztam a félévben, és ez kb 2 szer sikerült nekik.
Ha csak a 17:30 ast érem el, annál időbeli különség nagyon nincs az említett járathoz képest, de másfél km helyett csak 10 m-t kell gyalogolnom :)
Köszi! Gondoltam végre-valahára kipróbálom az FSJ-358-at, ha már annyira dícsérik. De ha nem ér fel előbb, akkor inkább nem kerülök Egerszeg felé, marad a vonatozás a déli parton :-(