Így mindjárt más, csak azért gondoltam, mert általában egy ilyen szar szokta helyettesíteni, ha szervizen van. Volt olyan is, hogy egy hétig járt helyette sárga villám
A 263-asnak csak egy gazdája van, így valószínűleg a bérbaltaváriak is járnak arra a kocsira dolgozni, amikor az emberünk szabadnapos. Ezt tudom elképzelni, esetleg azt, hogy a focicsapatot vitte át Bérbaltavárra.
Tudtommal IOA-340, mint Baltavár-Zeg. járat az egyetlen, viszont tavaly nyáron ELL-979-et is ott sikerült lencsevégre kapnom. Ő milyen járat keretében lehetett ott?
Más: Zalaistvándon a Setra elött melyik kocsi volt?
"Tavalyi tanévben melyik kocsi járta a Bp.-Hévíz-Zeg. pénteki 15:40-es gyorsjáratot? Úgy tudom, Egerszeg csinálta... (esetleg ZVR-101?)"
Kérdés, hogy volt-e ilyen egyáltalán :)))))
A lentiek biztos nem, mivel akkor még ők 14:00 másodrészét csinálták. Az én verzióm szerint 2006 dec 11 től tették át őket a 15:40esre, és egészen április végéig azt nyomatták. Május elején cserebere következtében és visszakerültek a 14:00-ra rendes járatként.
Végre a JOP-515 is átesett a szélvédő és lökhárító cserén. A szélvédő elég kontár módon van beépítve, nemtem nem ázik-e be :))))
- Hány GAC-... rendszámú 395 van Egerszegen? 242, 250-et ismerem. Van még több is? :) - ZVR-100 szélvédőjéről hány éve "tűnt el" a "Zala Volán"-felirat (gondolom szélvédőcsere történt...) - Tavalyi tanévben melyik kocsi járta a Bp.-Hévíz-Zeg. pénteki 15:40-es gyorsjáratot? Úgy tudom, Egerszeg csinálta... (esetleg ZVR-101?)
Valószínűleg feltűnt azoknak, akik utaztak vele, hogy nem "vigyáz ülésben" kellett ülniük, hanem kényelmesen elhelyezkedhettek :) Csak nem írta itt senki meg :)
De azért eléggé övön aluli ütés pestre járatni a volán részéről, főleg hogy eddig klíma sem volt benne. :)
A csereberékhez még annyit, hogy ma meg az FSJ ment 18:40kor :)