Van itt viszont egy sokkal érdekesebb fotó, mely a mai ZH-ban is megjelent: Lenti, 1984. Érdemes megfigyelni, hogy a sok laprugós között egy városi 260-as is megbújik, valószínűleg mint Lenti helyi kocsija.
Bocs, nem néztem meg, hogy mire is válaszoltál a #1468-ban. Tisztán abban a tudatban voltam, hogy az NF-ről beszélgetünk, aztán mégsem. Így már minden világos.
De ahogy látom, kicsit félre írtjük most egymást. :)
Akiről ugyanis én beszélek, hogy az IJL-114-et hajtja hetente 2-3napot, ő az ELL nevű 263-ason helyettesít hetente 1-2 napot, amely kukásautó nagyon is helyközi :)
Főleg, ha a lentiek lennének olyan szívesek, és beérnének a JOP-vel időben Zegre.... Majdnem minden héten velük utaztam a félévben, és ez kb 2 szer sikerült nekik.
Ha csak a 17:30 ast érem el, annál időbeli különség nagyon nincs az említett járathoz képest, de másfél km helyett csak 10 m-t kell gyalogolnom :)
Köszi! Gondoltam végre-valahára kipróbálom az FSJ-358-at, ha már annyira dícsérik. De ha nem ér fel előbb, akkor inkább nem kerülök Egerszeg felé, marad a vonatozás a déli parton :-(
Igaz, hogy nem sűrűn, de szoktam vasárnap áthaladni Pókaszepetken busszal. Minden esetben ott állt a nagykapornaki elágazónál a 260-as, mostanában meg a Setra.
Ideális esetben olcsóbb, de fél órával hosszabb az út, mintha bemenne Zalaegerszegre és Zalaszentiván felé menne haza. Van, akinek megér annyit az a fél óra előny...
Nappal készült az a kép, és valóban Szepetken. De nem tudom mit keresett ott, vasárnap reggel volt, és Zalaistvánd-Zalaszentlőrinc-Zeg tábla volt rajta. Elképzelni sem tudom, melyik járat lehet ez.
De emlékeim szerint az egyik sofőr szepetki, a másik zalaistvándi. De a busz istvándon alszik.
De azzal egy ép eszű pókaszepetki sem utazik Egerszegről. Onnan nem... csak ha Pestről jön az illető, és Nagykapornakon száll át :)) 135Ft-tal még olcsóbb is.