Zalalövő: IAB-862 Setra 319 UL, GTY-221 Rába Contact, JJT-604 Setra 315 NF, JIL-562 Credo (Lenti kocsi, előtte néhány hónapig EUX-336-os Ik.395-ös volt, azelőtt pedig DUD-469-es Ik. 256.44). ELE-471 is telephelyezett Lövőn, de a járatot meghosszabbították Őriszentpéterig és a buszt is lecserélték a KEZ-586-os MB Conectora. Egy kis plusz: Zalaháshágy: KMC-044 Alfa B12R (előtte HRE-729 Ik.E95, most Dobri-Zeg közt jár), GTY-223 Rába Contact, IGR-581 Ik.E94F, DUD-877 Ik.256.42. Zalaboldogfa:DUD-464 Ik.256.44, Nagykutas: DUD-800 Ik.256.42.
Ha két sofőr van rajt és egyik mondjuk istvándi, a másik szepetki és szombaton az istvándi teszi le a buszt, akkor hétfőn is ő kezd vele, akkor Zalaistvándon alszik a gép. Ha szepetki sofőr teszi le a buszt szombaton,akkor hétfőn is ő kezd, ezért vasárnap Pókaszepetken alszik a gép. Az én okoskodásom szerint így van.
Az, hogy egy busz máshol "alszik", mint ahol telephelyes, elég általános gyakorlat. Példa a DUD-877, ami zalaháshágyi, de néha Vaspörben van, vagy láttam már a zalaboldogfait is Vaspörben és Salomváron is, nem beszélve a lövői buszokról, amik néha Irsapusztán vagy Pankaszon tanyáznak, stb...
De az a poén, hogy mi vasárnap délelőtt Pókaszepetken láttuk többször is az óvoda előtt, (inenn indulnak a járatok zalaistvánd-nagykapornak irányában zegre). A fényképeket is ott készítettem róla, viszont nem itt telephelyezik, hanem zalaistvándon.
Mit kereshetett vasárnap Szepetken, ha szabadnapos?
Egyébként a menetrendváltozások előtt szombatonként az elődje hajnalban elment zalabérig, ott megfordult, és visszafelé vitte be az dolgoókat Zegre, 5:20-ra ért be! Akkor még a hajnali Zalaszentgrót-Zeg járat csak munkanapokon és vasárnap közlekedett.
A vasárnap esti zeg-Bp járatok közül, így a lentiek fognak menni ZVR-101-el, ha nem tévedek. Ha esetleg szükség lesz rá, beugrik az ICE, vagy egy 395-ös...
Viszont az a poén, hogy két éve június közepe után már nem jöttek a lentiek, mvelhogy vége volt a tanításnak, csak egerszegről indultak buszok. A lenti utasok meg mentek a 15:05-el Letenye-KAnizsa felé a volánbusszal.
KNM-526 Setra munkanapokon 4:38-kor indul Zalaistvándról Zalaszentlőrinc felé Zegre, ahol helyijáratozik és 18:30-kor Zalaszentiván felé megy vissza Zalaistvándra. Szombaton Nagykapornak felé járkál Zegre, vasárnap nem közlekedik, a táblát a sofőr valószínűleg a hétfői indulásra rakta ki.(Bocs a rossz minőségű képért)
Ma reggel IAB-862 volt a 2-es vonalon, de nem is ez a lényeg, hanem az, hogy nyáron műhelybe vonul első szélvédőcsere és az oldalablakok párásodás miatti javítása miatt. HUU-147 ugrik be addig helyette, mivel Pestre sem kell járni egyiknek sem a tanszünet miatt.
Én még a tényleges helyijáratnál sem láttam táblát, nemhogy a helyközinél... Pl. a Lenti - Zalaegerszeg feliratból a zajdai tudni fogja, hogy neki az a busz jó lesz hazafelé.
Helyi 260-as és semmi más csak helyijáratra tartott kocsi nincs ott. A helyközi fordákba van belepakolva az összes helyijárat.
Huszonhárom évvel ezelőtt még valószínűleg volt akkora helyijárati teljesítmény Lentiben, hogy lehetett ezért külön kocsit tartani. 1988-as a legrégebbi lenti menetrendem. Akkoriban jóval több volt a tényleges helyijárat, mint most. Manapság a legtöbb esetben a helyközi járatok vehetők igénybe helyi utazásra a helyi vonalakon.
Szentgróton volt egy ex egerszegi helyi 260-as, de az egy másik történet.
Van itt viszont egy sokkal érdekesebb fotó, mely a mai ZH-ban is megjelent: Lenti, 1984. Érdemes megfigyelni, hogy a sok laprugós között egy városi 260-as is megbújik, valószínűleg mint Lenti helyi kocsija.