Keresés

Részletes keresés

xpolgartars Creative Commons License 2003.05.22 0 0 2
Köszönöm a választ - már szinte alig hittem, hogy bárki-emberfia betéved ebbe a topicba...

Fejlemények:
Többszöri szétszedés-tisztítgatás-összerakás és próba után úgy gondolom, az üzemanyag-ellátó rendszer körül nem stimmel valami.
Ez lehet a benzincső (cseréje folyamatban) illetve a porlasztó egyaránt.
A gyújtás illetve az elektromos rendszer szerintem hibátlan: a hengerbe manuálisan adagolt üzemanyaggal pöccre indul a gép.
A kérdéses porlasztót kiszereltem, most vadászok szervíz-kittet hozzá, amivel a régi, s kikeményedett gumi tömítéseket, diafragmákat ki lehetne cserélni.
Hát egyelőre ennyi.

xp

PS.
A válasszal - elviekben - természetesen egyetértek, ugyanakkor sajnálnék kidobni egy "majdnem jó" gépet.
Ha mégis rákényszerülnék erre, biztosan NEM benzines fűrészt vennék helyette, hanem a sokkal egyszerűbb s olcsóbb elektromos-meghajtásút.

Előzmény: TREWQ (1)
TREWQ Creative Commons License 2003.05.22 0 0 1
Szep napot!

Teljesen aterzem a problematokat, megoldast nem tudok, csak tanacsot a jovore nezve..
Motorfureszt csak Stihl-t, vagy Husquarna-t vegyetek! (esetleg Makita, vagy Hitachi, de ha ezek megallnak, igen melyen be kell nyulni a zsebbe) Tudom, hogy draga,(mármint a Stihl, meg a Husi is) de 1: jó, 2: alkatreszellatas biztositott.
Ahol megveszed a Stihl-t, vagy Husi-t, ott szervíz is van, komoly robbantottábrás gyári programokkal dolgoznak, sokszor az alkatresz polcon van, vagy ha nincs, pillanatokon belul megszerzik.
Motorf?részeket, komolyabb motoros gépeket stb.. TILOS Praktikerben, meg ilyen helyeken venni! Ilyeneket csak és kizárólag szaküzletben vegyetek, mert csak ott ertenek hozza!

Minden jot!

xpolgartars Creative Commons License 2003.05.19 0 0 0
Kedves Polgártársam,

hát, sajnos megoldást nem tudok adni, csak kellő empátiát:-(

Az én esetem a következő lenne:

Van egy istenverte Mc Culloch (benzines) láncfűrészem (mely a "Mac 130" nevet kapta a keresztségben), állandóan leállogat (meg qva nehezen indul el a drága).
Szervíz ("természetesen") nem vállalja, mondván hogy már nincs hozzá alkatrész.
Én úgy gondolom, egy kiadós porlasztó-tisztítás plusz egy gyertyacsere feltehetően pótalkatrész nélkül is megoldaná a dolgot.
Szívesen elvinném egy jó szervízeshez (aki már látott-szerelt ilyet, persze...). Végső esetben magam is nekiállnék, de kellene legalább egy rajz a belső felépítésről, szétszedésről.

Ezügyben tavaly lázas keresésbe, majd fax-váltásba keveredtem az (azóta többször átalakult meg tulajdonos-váltott) Mc Culloch céggel, de egy igen-egyszerű (s igen-használhatatlan) Móriczka-rajzon kívül semmi egeyebet sem küldtek-mondtak.

Sajnálnám kidobni - no meg egy új nem éppen két fillér -, de ez így most sajna használhatatlan.

Az esetleges válaszokat (topicindító kollegámra tekintetel) "két férfi - egy eset" jeligére kérném a kiadóba..
:-))

Köszönettel:

xpolgartars

Előzmény: Szögrágó (-)
Szögrágó Creative Commons License 2003.05.04 0 0 topiknyitó
Ikra electric A204 B láncfűrészem fékháza eltörött, tavaly egész nyáron hitegettek a szervízben, hogy lesz hozzá alkatrész, de nem lett. Nincs valakinek ilyen? Megvenném a jó fékházat, vagy eladnám az én fékház nélküli gépemet neki, szóval két rosszból esetleg lehetne egy jót csinálni. Vagy ha esetleg tudna valaki valami megbízható alkatrészforrást... (nem olyat, mint az én szervízemé)
Köszi előre is.

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!