tenyleg mentek? En is, en is! Ize, mostanaban nem megbizhato a torzsasztalos felbukkanasom, de ha tenyleg mentek, dobjatok melt, legyetek oly deragak es keddveschekk!
vAN EGY megszállott kerékpárista ismerősöm. 45 körül jár. 160-akat simán leteker (másnak nem, nekem ez sok. Inkább futok 10 kilcsit). Ő Szentendrén lakik és szívesen túrázna, mert egyedül már unja. MTB-vel jár. Akit érdekel egy szívós és beszédes biciklistárs (anno mozdonyvezető volt a lelkem, most metrós logicista vagy mi a bánat), az emailjen nekem!
lemy@egon.gyaloglo.hu
Szerintem nem Bp-rol kell kiindulni, hanem Szentendrerol vagy Vacrol, Hev vagy vonat kozbeiktatasaval, onnan aztan vegtelen sok utvonal van Pilisben meg Borzsonyben.
garage:
Az en biciklimet "sajnos" betonra terveztek (ott viszont szuperul megy).
Azt hiszem, hogy megvan valahol az a Biciklivel Budapest korul konyv, bar mar vagy 2 eves kiadas... Na majd belenezek.
MEgkérhetlek, hogy küldd el a mail-emre. Lásd fent !!! HA van további információ, mennyiért melózik, MAG-gal, MIG-gel, vagy TIG-gel hegeszt írd már meg azt is, légyszi ...
Milyen bicajod van? Alkalmas terepre? Mert akkor hanyagold a beton + az faltot, menj a Pilisbe, millió + egy túraútvonal van, egy térkép 450 péz. De ajánlhatom a Budai hegyeket is, a Hűvösvölgy nagyonjó, a Háromashatárhegyi repcsülőtér felé. Kellenek pontos útvonalak?
En is kedvelem a rekumbenseket, de leginkabb a kerek nelkuli, nyugagy nevre hallgato fajtat. :) A rendorsegnek meg csak gratulalni tudok a tervezett intezkedeseikhez. A bringasokat nyilvan konnyebb basztatni, mint pl. az Oktogonon a bringautra parkolo taxisokat.
Én Pilisbuzi vagyok !!!
Próbáld meg Pilisszentlászló felé, majd a túloldalon a Lepencei fürdőhőz legurulni. Vagy tudnám még a Pilisszentlászló felé vezető úton a hegycsúcsnál van egy pihenő rét. Itt lefordulsz jobbra és egészen a Visegrádi szerpentinig gurulhatsz. Tiszta erdő az egész. Onnan vagy bringával vagy hajóval vissza, vagy ha combos vagy akár hazáig. A nagy kör úgy 80 km, a kicsi 70 km Budapestig. Kell még tipp van egy csomó ...
zsombi:
Na igen... A szokasos dolog (es szoveg:)
Mennyivel egyszerubb egy biciklist megbuntetni, mint egy tolvajt elkapni ;-)
Amugy kivancsi lennek, hogy a balesetek hany %-at okozza a csengo v. lampa hianya... Szerintem elenyeszot, aki nappal jar biciklivel, annak miert kell lampa?
Amugy meg fek az meg johogy van, anelkul el se lehet indulni...
"Az összes baleset 3-4 százaléka írható a biciklisek számlájára."
Akkor ideje jól megregulázni őket. A maradék 96-97 százalék igazán nem számottevő.
Nem kellenek ide kerékpárutak. Egy-két bírság oszt majd elmegy a kedvük a kerekezéstől.
Fokozottabban ellenőrzik a fővárosi kerékpárosokat, Budapest, 1999. június 4., péntek (MTI)
A BRFK motoros járőrei fokozottabban ellenőrzik az elkövetkező hónapokban a főváros útjain kerekezőket, mert a tapasztalatok azt mutatják, hogy sokan nem tartják be a KRESZ-szabályait, és nem rendelkeznek a kötelezően előírt tartozékokkal sem - közölte a BRFK közbiztonsági igazgatója.
Lapid Lajos ezredes elmondta: a rendőrök eddig elnézőek voltak a kerékpárosokkal, azok szabálysértés esetén általában megúszták figyelmeztetéssel. A nemrégiben kiadott rendőri utasítás szerint azonban szigorúbban ellenőrzik az idegenforgalmi időszakban a bicikliseket.
Hozzátette: szabálysértést követnek el például azok, akik a KRESZ-ben előírt felszerelések (lámpa, csengő, megfelelő fékek) nélkül használják a közlekedési eszközt.
Sok kerékpáros viselkedik felelőtlenül, hiszen gyakran lehet látni olyan esetet, hogy buszok és teherautók szélárnyékát kihasználva közvetlenül a járművek mögött haladnak, veszélyeztetve
ezzel a maguk és mások testi épségét.
A közbiztonsági igazgató szerint nem maradnak ki a fokozott ellenőrzésből a görkorcsolyások és a gördeszkások sem, akikre a gyalogosokra vonatkozó szabályok érvényesek, ám sokszor előfordul, hogy az úttesten bravúroskodnak.
A tavalyi statisztikákból kiderül: a kerékpáros balesetek többsége (26 százalék) az elsőbbség meg nem adása miatt következik be, de dobogós helyezett az elsőbbség meg nem adása induláskor (20 százalék), valamint a párhuzamosan haladó jármű akadályozása (20 százalék) is.
Az összes baleset 3-4 százaléka írható a biciklisek számlájára.
Én azt ajánlanám, hogy vigyázzatok magatokra. Most olvastam az MTI terminálon, hogy a BRFK bekeményít. A bringásokat is igazoltatni fogják, és megbüntetik őket ha nincs a gépen csengő, megfelelő fékek és lámpák.
Tisztára mint a Gazdálkodj okosan-ban.
(Én meg nemsokára ráállok a biciklis névtáblák kisipari gyártására ha-ha!)