Keresés

Részletes keresés

tündérlala Creative Commons License 1999.07.03 0 0 582
Elkészült a telócsere (Rockshox Indy)!
Most megyek KIPRÓBÁLNI!!!
tündérlala Creative Commons License 1999.07.02 0 0 581
36-ról 26-ra van leértékelve, Rocksox Indy.
Az alu kerék (Bassano, olasz) tekintélyes súlyú, de baromi stabil és gyönyörű...
Nem tudom, hogy mennyibe került, mert az egész biciglit ajándékba kaptam.
Előzmény: garage (577)
mwr Creative Commons License 1999.07.02 0 0 580
Hali

Most készülök eladni a bringám, Mongoose alu Y váz (kék) Shimono Lx fékek és hajtókar Dyna-Compe fékkar, a maradék Stx, answer kormány, duplafalú felni, Cannondale merev első villa, hibátlan. 160.000.- at kérek érte. Ha valakit érdekel szóljon.

moga Creative Commons License 1999.07.02 0 0 579
Arra figyelj, hogy autogumi szelep legyen rajta, mert akkor a benzinkutaknál is fel tudod pumpalni a kereket.

moga

Előzmény: zsuzsa (569)
garage Creative Commons License 1999.07.02 0 0 578
Egyébként itt megtalálhatod az eredeti honlapról a két teló leírását:

rockshox

RST

Előzmény: garage (577)
garage Creative Commons License 1999.07.02 0 0 577
Egyébként menniyről van leértékelve menniyre?
Alu kerék? Mennnyi volt és milyen súlyú?
Előzmény: tündérlala (575)
Madarka Creative Commons License 1999.07.02 0 0 576
Zsuzsa!
En meg akkor sem vennek "cora-bajkot" ha csak havonta 1x bevasarololni. Akkor inkabb vegyel hasznaltan olcsobban egy kemingbicajt. Ott a Trabant-elv ervenyesul, se valto sem bonyolult fekek, nincs ami elallitodjon meg zorogjon. Ha valtos bicajt akarsz varosba akkor esetleg erdemes egy 3 sebesseges agyvaltos bicajt venni, ezen is viszonylag keves dolog tud elromlani, az agyvaltohoz nem kell es nem is szabad hozzanyulni. Ha turazni akarsz akkor tenyleg 50e. Ft-tol indulnak a bicajok, ha netan terepre is ki akarsz vele menni akkor meg dragabb.
Előzmény: garage (574)
tündérlala Creative Commons License 1999.07.02 0 0 575
Kösz a reagálást!

Nem tudom a tipusszámát, valami tavalyi, a fekete modell.
Elég hosszúnak tűnik az útja, és megnyomkodva szimpinek tűnt a rugózása. Egyébként enyhébb terep a kedvencem, viszont a bringám rugózása eleve keményebb, mert aluminium kerekeim vannak, nem küllős.

Előzmény: garage (573)
garage Creative Commons License 1999.07.02 0 0 574
Zsuzsa,
az a helyzet, hogy én olyan "cora-bájkot" akkor sem vennék, ha pisztollyal kényszertenének. De ez nézőpont kérdése. SZVSZ inkább megéri egy kicsit többet áldozni rá (kb. 50 e. HUF) és egy aránylag jobbat venni, mint szenvedni az "alig-működéstől". Persze ha csak havonta 1x használod a boltba, akkor meg nem érdemes többet kiadni rá, viszont elképzelhető, hogy többet fogsz később bicajozni, és akkor az új igénynek új bicajt veszel?
Előzmény: zsuzsa (569)
garage Creative Commons License 1999.07.02 0 0 573
Ha rám hallgatsz, akkor a Rockshock-ot választod. De ez ízlés kérdése, meg azé, hogy mire akarod használni. Azon belül melyiket veszed?
Előzmény: tündérlala (572)
tündérlala Creative Commons License 1999.07.02 0 0 572
Sziasztok,

én is tanácsot szeretnék kérni.
Fontolgatom egy jó teló beszerzését, az egyik boltban van egy leértékelt amerókai (Rockshock?), állíthatós, rulez, meg az RST 381-es jött szóba.
Árban kb. egyeznek, a boltos az elsőt ajánlja...
Tud valaki segíteni?
Előre is köszi.

Robin Creative Commons License 1999.07.02 0 0 571
Én nem tenném a helyedben - már megtettem egyszer, meg is bántam - annyi baj volt vele, de amikor venni kell, soknak tűnik nagyon amit ki kell adni egyszerre. Viszont annyit kellett rákölteni utánna, és a legváratlanabb helyzetekben hagyott cserben. Legtöbb bajom a fékekkel volt. Ha gondolod keress meg, szívesen megosztom veled, amit eddig tapasztaltam.
Előzmény: zsuzsa (569)
Törőlt_nick Creative Commons License 1999.07.01 0 0 570
Huh, pont az esetem!
Előzmény: zsuzsa (569)
zsuzsa Creative Commons License 1999.07.01 0 0 569
elnezest, hogy tanacskeressel zavarkodom.
Biciklit keszulok venni / female, 32 eves, ugyetlen / semmi vadulas, viszont 72 kg vagyok...
vegyek egy olcsot, amit pl itt a Florianban lattam, tizenezerert vagy van jobb otletetek is??
halas koszonet a tanacsokert elore is!
nagya Creative Commons License 1999.07.01 0 0 568
Az Istenhegyi egy rossz példa, mert én azt is mondtam, hogy ne legyen forgalmas. Egyébként 4,5 órával ezelőtt mentem 72-vel (Pannonhalma), meg 67-tel kanyarban (ez rekord, többet nem is próbálom, mert már alkalmam sem nagyon lesz rá). Egyébként tényleg jobb óvatosnak lenni, csak hát engem sokszor elkap a hév (meg a gravitáció). Olajfolt: a terepakadályokat már felfelé menet fel kell mérni (ha lehet).
Észak-Olaszország: ma akarok beszélni egy haverommmal, igazából még csak az én fejemben létezik a dolog (de ott nagyon mélyek a gyökerek). A Giro-t látva teljesen beindultam. Cortina: igazad van, biztos lyó.

A Tour-t meg alig várom, l'Alpe d'Huez (ilyen hülye nevet, alig tudom leírni) biztos cool lesz. Egyszer én is kipróbálom. Amikor nem látja senki. A júliusi délutánok programja elég stabilnak tűnik...

Előzmény: Bahh (567)
Bahh Creative Commons License 1999.07.01 0 0 567
sebesseg: az ismert ut sem jelent semmit.. Az Istenhegyin ugy tortem ossze magam, hogy kanyarban megcsuszott egy olajfolton a kerek:-( Ugyhogy ovatosan :-))
Az Eszak-Olaszorszagot mikorra tervezed es hanyan mentek? Sok jo hely van arrafele, Cortina d'Ampezzo sem rossz!
Nezd a Tour-t is, l'Alpe d'Huez :-)))
Előzmény: nagya (566)
nagya Creative Commons License 1999.07.01 0 0 566
Bahh !
Én is ilyen magasságokat tervezek a közeljövőben, Észak-Olaszországban. Az idei Giro alatt néztem ki jó helyeket: Passo di Gavia (2621 m), Passo Manghen, Stilfserjoch. Igazi bringás utak, csak kb. egy autó szélességűek. Előtte azért még egy kis készülés a Mecsekben...
Itt nagy vitát láttam a sebességet illetően: szerintem a 70 körüli hozható rendszeresen (én szoktam), de csak ismert, és forgalommentes utakon. Egyébként max 60. És ez nem csak a fékeken múlik, hanem hogy hogy fordulsz a kanyarokba (az útfestéseket nem árt kerülni). Nekem spec. eddig 81 km/h a rekord (Grossglocki), de itt már remegtek egy "kicsit" a lábaim.
garage Creative Commons License 1999.07.01 0 0 565
Robin,
szia, én nem a V-féket szidtam, csak a gyengébb típusait. Másrészt, ha városban használod a bicajt, akkor nem is olyan lényeges a fék fajtája, mint pl nálam, aki szinte csak offroad túrákra és downhillre használom. SZVSZ ha Shimano márkáról van szó, azért STX felett kell venni, az STX-RC szett az új típusok miatt kb hat rugó, ez nem vészes, ennyit megér.
Előzmény: Robin (564)
Robin Creative Commons License 1999.07.01 0 0 564
hello,
annyi rosszat mondtatok a V fékekről, akkor Valaki azt is mondja meg, hogy (itt Bp-en) mégis mit rakassak a bringára?
Szeretném ha segítenétek, melyik 'család' jobb, a Schwinn-Csepel Magellánjai, vagy az Olimpia Gepidái?
Nyírő András Creative Commons License 1999.07.01 0 0 563
Hi, a melléklethez kicsit több idő kell, azért ezt szervezni kell, meg gondolkozni, hogy mi legyen a tartalma. Tegnap beszéltem egy barátommal, aki downhilles, o is igert szakmai tanacsokat. O offline ember, mutattam a forumot, kinyomtatva, leesett az alla, es azt igerte, hogy o is gondolkozik, mit lehetne osszehozni. Szerintem itt augusztus eleje elott lathato melleklet nem lesz, tenyleg nem szeretnek valami vacakba belevagni. Az itt osszejott infokat is valahogy rendszerezni szeretnem, a linkekbol linkgyujtemenyt csinalni. Ha valakinek van otlete, esetleg emilezhetunk is. Az aug. eleje azert van, mert kozben meg szabira is megyek, persze bicajjal.
Bahh Creative Commons License 1999.07.01 0 0 562
Madarka
en mar tobbszor megtettem az altalad irt utat/sebesseget. En sem javaslom, mert az egyik szaguldasnak a mai napig latszik a nyoma a fejemen:-(
Nyilvan bukom sem volt, es a borszijas pedalt is azonnal lecsereltem onkioldosra.
nagya
Koszi a kepeket, csak ma reggel ert ide:-(
Egyelore hazakuldtem, hogy csomagoljak ki, mert nem tudom, hogy unix alatt mi a fenet kene vele csinalni:-(
Tegnap lattam egy itteni ujsagban utvonalajanlatokat 600m-rol felfele 2600-ra, 7-10%-os emelkedokkel:-))
Előzmény: Madarka (561)
Madarka Creative Commons License 1999.07.01 0 0 561
Ez nem turaleiras, de ha mar 70:
Budapesten a Szabadsag-hegyi viztoronytol az Istenhegyi uton lefele a fogaskerekuig el lehet erni 70km/h-t. Nagyon eletveszelyes, ugyhogy nem is en ajanlottam :)
garage Creative Commons License 1999.07.01 0 0 560
Madarka,
akkor remek, várhatóan nem fogod megtapasztalni azt, hogy milyen mikor kilazul, mivel pl az Alhonganál nincs is olyan "háromlukas" állítási lehetőség. De szerintem inkább a csavarokkal állítsd a feszességet, azok (az) minden bizonnyal arra való(k) :), a három lyuk a különböző fajták (méret, feszesség, hozzáférés) miatt van ott, egyfata alapbeállításra valók.
A drótos konzoloknak nincs közük a V-fékhez, az enyémen van cantihoz, meg V-fékhez való konzol is.
Azért csak lassan, az a 70 amúgy nem semmi, nekem még lejtőn is csak 64-et sikerült elérnem, igaz nekem terepgumijaim vannak, nem slick-ek.
szia
Előzmény: Madarka (556)
nagya Creative Commons License 1999.07.01 0 0 559
Egyetértek garage javaslataival a mellékletet illetően, a versenyekbe is tényleg jó lehetene energiát fektetni.
Vagy a túraleírások sem feleslegesek, mert a legjobb helyek szerintem a különböző erdészeti utak, ezek állapota pedig néha napról napra változik, így legalább lehetne egy mindíg (vagy majdnem mindíg) friss referencia.
Madarka Creative Commons License 1999.07.01 0 0 558
Jo minosegu szeles aszfaltuton szoktam csak szaguldozni (Magyarorszagon ilyen talan nincs is). Ha nem megyek 70-nel akkor az autok dudalnak meg eloznek le, ami kanyarban eletveszelyes. Raadasul ez itt Franciaorszag, ahol este 6 utan minden soforben van legalabb fel uveg bor.
Előzmény: Rich (555)
Jack Creative Commons License 1999.07.01 0 0 557
Sziasztok!
Nekem egy Hauser montim van, 44ezerért vettem. Nem egy nagy szám, de amire én használom, arra elég. Kicsit feltunningoltam (elöl telós), és főleg terepre használom hébe-hóba, meg túrára. Eddig nem esett szét, pedig nem egy túlcsicsázott gép. Cr-Mo vázas, alapban nem túl nehéz. Szerintem ezzel már el lehet kezdeni, aztán majd kiderül, hogy kell-e jobb bicó. De nekem speciel nem kell. Persze, elnézegetem én is a csicsás új cuccokat... :-)
Előzmény: Arabella (59)
Madarka Creative Commons License 1999.07.01 0 0 556
Garage,

Kosz a reszletes valaszt. Ertheto amit irtal. Nekem a vazra hegesztett kis izeknek (fekkonzol?) amin a fekek vannak van a vaz feloli vegen egy kis fule, ebben van harom luk es az egyikbe van akasztva a rugo. Ha feszesebbet vagy lazabbat akarok, leszedem a feket es atteszem egy masik lukba. Nem ugy nez ki, mint ami surlodni vagy kilazulni tudna. Ezenkivul meg van ket csavar, de nemtom mire valok.
Igazabol teljesen mashogy nezenk ki a fekkonzoljaim mint egy olyan vazon amin drotos fek van. Nem lehet, hogy nalatok (akiknek meghalt a V-fek) drotos fekre valo konzolok vannak, ehhez a Shimano csinalt tisztesseges V-feket, a tajvaniak meg csak buheraltak valamit?

Előzmény: garage (554)
Rich Creative Commons License 1999.07.01 0 0 555
Madarka
Nem akarlak megbántani, csak féltelek. Szerintem nagyon gyorsan szokj le a 70-nel történő száguldozásról. Nem csak rád nézve veszélyes, ha közúton teszed, de erdőben is okozhatsz gondot másoknak. Ha már tapasztalt bringás vagy (az vagy?) és nagyon megbízható bringád van, akkor sem célszerű olyan helyen száguldozni, ahol másokat ez felkészületlenül érhet.
Ennyit a figyelmeztetésről.
A fékről: szerintem cseréld le valami normálisra. Én sem szeretem a "vegyük meg a legdrágábbat, mert az jó hozzáállást", de érdemes olyat venni, amelyiknek van neve.
Rich
Előzmény: Madarka (553)
garage Creative Commons License 1999.07.01 0 0 554
A féked V-fék, avagy canti (olyan "drótos")? Mert a cantinál nincs nagyobb gond, az 1xű.
A V-fék esetében az a baj, hogy a működési elvéből kövekezően van egyfajta rugós visszafeszítés, hogy a fékpofák a fékezés után az eredeti állásba, a felnitől távolabb menjenek vissza, hogy ne súrolják azt. (Ezt most nehéz lesz rajz nélkül elmagarázni.) A rugós visszafeszítésre ma már több módszert kitaláltak, de a sz*rabbaknál egy szipla rugóval oldják meg, a rugó egyik vége a V-fék szárába, a másik vége meg a fék vázcsonkjához "akad be", így van egy feszítés. Csak az a baj, hogy a vázcsonkoz való csatlakozásnál nem oldották meg megfelelően a meghúzás lehetőségét, ezért állandóan kilazul és a fékpofa (a rugó másik oldali feszítése miatt) elmozdul, emiatt a két oldal asszimetrikussá válik, surlódik, nem fog jól.
A jobbaknál, az STX RC-nél pl úgy oldják meg, hogy a rugók szárát rövidebbre veszik és egy kis "házban" helyezik el, így nincs lehetősége kilazulni, ráadásul egy kis csavarral lehet állítani a "feszítését" is. Ennyi. Nem tudom, hogy így érthető-e?
Előzmény: Madarka (553)
Madarka Creative Commons License 1999.07.01 0 0 553
Valaki meg tudna irni kicsit reszletesebben, hogy mi bir behalni ezeken a fekeken es ezt lehet-e elore latni rajtuk, es ha igen mit kell megvizsgalni? En is most vettem uj bringat, ket honapja, noname tajvani fekekkel. Eddig nem volt gond veluk, de szoktam hagorol lezugni 70-nel, nem hasznalna az egeszsegemnek ha akkor szetesne.
Előzmény: garage (551)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!