Keresés

Részletes keresés

M62 127 Creative Commons License 2005.07.12 0 0 16
Gödöllőn már rengeteg a lassújel:( Az M3-as nem annzira ismerem. Én ahova tehetem vonattal megyek:) Szerintem vonattal gyorsabban el lehet jutni Gödöllőrő Aszódra mint busszal. Isaszegről meg még inkább!
Előzmény: Törölt nick (15)
Törölt nick Creative Commons License 2005.07.12 0 0 15

Én egy volt osztálytársnőm miatt mentem, anno Aszódra.

 

Végülis Gödöllő meg Aszód állomás is elhanyagolt sínek szempontjából.

 

Az is érdekes hogy a régi 3-as vagy M3 kb 12 kilométerrel rövidebb.

 

Ez kedvez menetidőben meg, a buszos menetdíjban.

 

Amúgy szép íves vonal , kár érte.

 

Én ahol lehet négyvágányúsítanám /szakemberek leveszik a fejem/, de én nem vacakolnék előztetéssel.

 

7 percet várt pl 17.32-39 ami kiesik egy vonatnál.

Ahol lehetne két állomásközben ezt a 4 vágányos megoldást csinálnám pl.

Ott van a Nabi+Rkoskersztúr régi vágány amit szintén lehetne + ban használni.

De a legszűkebb keresztmetszet a Keleti Kőbánya Felső.

 

 

Előzmény: M62 127 (14)
M62 127 Creative Commons License 2005.07.12 0 0 14
Aszódra. Hatvanba csak fényképezni szoktam menni:) Tavaly még volt gyorsított személynek nevezett vonat ami nem állt meg Rákos és Pécel között.
Előzmény: Törölt nick (13)
Törölt nick Creative Commons License 2005.07.12 0 0 13

Még suliba jársz?

 

hová?

 

Hatvanba?

 

Tulajdonképp, több vonat is megszünt szerintem ez csak olaj a tűzre.

 

Gödöllőtől kellene egy gyorsított személy olyan Vác-Budapest között meg nem állóhoz hasonló. Vagy olyan ami ritkított csak nagyobb állomásokon állna meg.

 

Előzmény: M62 127 (10)
M62 127 Creative Commons License 2005.07.12 0 0 12
Erről sajnos nem tudok:( Itt Isaszegen még van egy őrháznak kinéző épület a Gödöllő felőli fénysorompónál, de már azt sem a vasút használja.
Előzmény: Törölt nick (9)
Törölt nick Creative Commons License 2005.07.12 0 0 11

Balesetek a Magyar vasút történetében

 

Bocs.

Elírtam.

 

Nos ott voltak történetekk, és olyan jó hangulat alakult ki ott.

 

Volt ott valami, hajnali ködös balesetről szó, Leo  főszereplésével.

Meg sorompóőrházakról.

Előzmény: Törölt nick (9)
M62 127 Creative Commons License 2005.07.12 0 0 10
Én is ezt szoktam tapasztalni amikor reggel megyek suliba személyvonattal: Gödöllőig alig lehet helyet találni, Aszódig a fél vonat üres, Aszódtól pedigf már alig vannak utasok.
Előzmény: Törölt nick (8)
Törölt nick Creative Commons License 2005.07.12 0 0 9

Balessetek a Magyr vasút történetében.

Nagyon szép topic öröm olvasni.

Olvastam a régi őrházakról , azokat a 85-86 körüli átépítéskor számolták fel?

Előzmény: M62 127 (7)
Törölt nick Creative Commons License 2005.07.12 0 0 8

Gödöllőnek az egyetem miatt szép forgalma van napközben is.

Kár hogy a Turai felső részen már a buszok elviszik az utasokat.

 

Hatvanból is meg a csatlakozó vonalak állomásairól 81 Salgótarján, 82 Jászberény, 85 Gyöngyös, 86 Jászapáti Jászárok Vagy a 87 es Eger szerintem kb így 20 vonatnyi nép megy vonat helyett más eszközzel.

M62 127 Creative Commons License 2005.07.12 0 0 7
Honnan találtad ki?
Előzmény: Törölt nick (5)
Törölt nick Creative Commons License 2005.07.12 0 0 6

Elég kevés elővári vonat van a 120 ason szerintem több vonat jár, 1984 es menetrendben elég sok szép gyorsított vonat volt.

Én a mostani vonatmennyiséget keveslem.

Törölt nick Creative Commons License 2005.07.12 0 0 5
Melyik állomásnál? Isaszeg?
Előzmény: M62 127 (4)
M62 127 Creative Commons License 2005.07.12 0 0 4

De! Én itt lakom mellette:)

Előzmény: Törölt nick (3)
Törölt nick Creative Commons License 2005.07.12 0 0 3

Eltelt kis idő 04.15 óta.

Senki se utazik a Kedves topiclakók közül a 80-ason vagy kapcsolódó vonalain?

 

009 Creative Commons License 2005.04.15 0 0 2

Igazán adhatnának már normális csatlakozást az InterCity-khez Füzesabonyból Egerbe, és fordítva. A legideálisabb InterPici lenne, de azt úgysem kapunk a MÁV-ot ismerve.

Törölt nick Creative Commons License 2005.04.14 0 0 1
Az északi vasút vonalát a király kedvéért vezették Gödöllőn át, 1911-től pedig HÉV-vonal is összekötötte a fővárossal.
Törölt nick Creative Commons License 2005.04.14 0 0 0
Haladás zászlóvivője a közlekedés volt. 1867-ben megépítették a Pest-Hatvan és a Hatvan - Salgótarján vasútvonalat, majd a következő években a miskolcit és a szolnokit így aztán Hatvan vasúti csomóponttá vált.
Törölt nick Creative Commons License 2005.04.14 0 0 topiknyitó
A haladás zászlóvivője a közlekedés volt. 1867-ben megépítették a Pest-Hatvan és a Hatvan - Salgótarjáni vasútvonalat, majd a következő években a miskolcit és a szolnokit így aztán Hatvan vasúti csomóponttá vált.

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!