Gödöllőn már rengeteg a lassújel:( Az M3-as nem annzira ismerem. Én ahova tehetem vonattal megyek:) Szerintem vonattal gyorsabban el lehet jutni Gödöllőrő Aszódra mint busszal. Isaszegről meg még inkább!
Tulajdonképp, több vonat is megszünt szerintem ez csak olaj a tűzre.
Gödöllőtől kellene egy gyorsított személy olyan Vác-Budapest között meg nem állóhoz hasonló. Vagy olyan ami ritkított csak nagyobb állomásokon állna meg.
Én is ezt szoktam tapasztalni amikor reggel megyek suliba személyvonattal: Gödöllőig alig lehet helyet találni, Aszódig a fél vonat üres, Aszódtól pedigf már alig vannak utasok.
Gödöllőnek az egyetem miatt szép forgalma van napközben is.
Kár hogy a Turai felső részen már a buszok elviszik az utasokat.
Hatvanból is meg a csatlakozó vonalak állomásairól 81 Salgótarján, 82 Jászberény, 85 Gyöngyös, 86 Jászapáti Jászárok Vagy a 87 es Eger szerintem kb így 20 vonatnyi nép megy vonat helyett más eszközzel.
Igazán adhatnának már normális csatlakozást az InterCity-khez Füzesabonyból Egerbe, és fordítva. A legideálisabb InterPici lenne, de azt úgysem kapunk a MÁV-ot ismerve.
Haladás zászlóvivője a közlekedés volt. 1867-ben megépítették a Pest-Hatvan és a Hatvan - Salgótarján vasútvonalat, majd a következő években a miskolcit és a szolnokit így aztán Hatvan vasúti csomóponttá vált.
A haladás zászlóvivője a közlekedés volt. 1867-ben megépítették a Pest-Hatvan és a Hatvan - Salgótarjáni vasútvonalat, majd a következő években a miskolcit és a szolnokit így aztán Hatvan vasúti csomóponttá vált.