Ha esetleg valaki féktuningban gondolkodna, itt a lehetőség, van egy pár 4 dugós Fiat Coupe 20vt Brembo nyergem, amit eladnék, betétekkel, stiftekkel és rugókkal. A betétek gyakorlatilag újak (ld a képeket). 28x305-ös tárcsa passzol hozzá, amiből létezik 4x98-as verzió. Ha valakit érdekel írjon/kérdezzen bátran, mindenre szívesen válaszolok.
Valakinek nincs véletlenül elfekvőben 2001-es Bravahoz sötétzöld jobb első sárvédő gyári fénnyel, nem szétütve? Bal első is érdekelne, ugyanilyen kondiciókkal. :) Karcos és kicsit horpadt nekem is van. :)
Nagyon szépen köszönöm a részpetes választ! Nem az enyém a gépjármű hanem a fateré, hosszú évek óta hálás kis gépjármű az öregnek. Viszont mostanában fel szokott villani az üzemanyagellátási hibát jelző lámpa, józan paraszti eszemmel arra gondoltam, hogy hátha üzemanyagszűrő probléma, de akkor nem az.
Így akkor mélyebben bele kell merülni a problémába.
Sok ember fórumozott még itt, mikor ez a kérdés már poénszámba ment. Nincs benne. :)
Bár már elég fáradt vagyok mára, de azért leírom, hátha érdekel a miértje is.
Ilyen szűrőt visszafolyó ágas üzemanyag rendszernél alkalmaztak, ahol a szivattyú által szállított teljes üzemanyag mennyiség áramlott a tanktól az injektorokig, aztán onnan vissza (nyilván az adott idő alatt befecskendezett mennyiséggel csökkentve).
A típus motor facelift-jei alkalmával ez a rendszer átalakult egy utassá, ahol a nyomásszabályzó a tankba került, a szivattyú által szállított fölösleges mennyiség már ki sem lép a tankból, hanem tankon belül ereszti el. Ebből következik, hogy a tank és az injektorok közötti üzemanyagvezetékben az áramlás mértéke hihetetlenül kicsi, hiszen csak a motor által elfogyasztott mennyiséget szállítja minden időpillanatban. Ide egyszerűen nem kell szűrő, átkerült a szivattyú egység házába, ahol a szállított teljes mennyiség áthalad.
Összeakadtam a fécen okoskába és be akarta magyarázni hogy van benne. Annyit se tudott hogy a gyári kulcsba nincs elem, mondtam neki hogy szét se lehet szedni a kulcsokat, csak a barnát.
A szerelőnek van vmi ismerőse akinek van fizetős szoftvere, megpróbálja jövőhétre kihívni.
Nincs köze hozzá és elképzelhetetlen, hogy az ABS miatt tiltson le. Annak a szokásos relé vagy forrasztási hibája lehet. Nem can-bus rendszerű, nincsenek összeköttetésben az ABS és a motor vezérlői. Egyébként sem tiltana le, Stilo Abarth Selespeed pl. csak 1-2-R fokozatokat enged kapcsolni kuka ABS egységénél a sebességjel hiányában, de még akkor is megy. Nem így programozzák ezeket ebből is kiindulva.
Pontos típust, motort, évjáratot írj és adok kapcsolási rajzot.
Abs: elvileg szelephibát ír, de valami elektronikai hiba is van, mert ha rámért mindig más értéket kapott, és ha megütögette a dobozt változott az érték.
Immo: immobiliser jel nem található.
Du. levittem neki a barna kulcsot. Mondtam neki hogy kódkártyám nincs.
Kéne neki kapcsolási rajz az elektronikáról. Az abs-röl van neki.
Úgy tünik, hullanak el a Bravo-k......nekem is sikerült idén , mintegy 4, azaz négy kilométert megtennem....saját lábon. A többi utat, egy másik Fiat társaságában realiźáltam..... :D:D
....picture coming soon.... túl nagy méret....indafotó upload nem működik...
Kb. 8-10 km után menet közben leállt a motor, épphogy be tudtam a közért parkolójába gurulni. Be se indult utána. Kijött a szerelő, rádugta laptopot, semmilyen hibát nem irt. Kérdezte hogy benzin van benne? Mert olyan hangja van indítózáskor mintha nem kapna benzint. Mondtam neki hogy az óra alapján min. 60 km-re való benya van benne, közelebb van a fehér jelzéshez mint a piroshoz. 30l tankoltam, a napi számláló 260 km-t mutat, nem létezik hogy mind a kettő rosszat mutat. A motor elején csavarhúzóval benyúlt vmi szelepfélébe, kispriccelt belőle némi benzin. Szemre benzinnyomás van. Többször próbáltuk indítózni közbe nézte a laptopot, többször újracsatlakoztatta de semmi.
Az igaz! Ez is milyen dolog már...belebasztak valami bontott automata hűtőt és nem maradt hely a relédoboznak, á nem kell az, dobjuk ki...és hányan ezt csinálják, szerencsétlen autóknak nagyon hosszú ideje csak a gányolás az osztályrészük. Tákolják azzal ami kéznél van, csak menjen...