Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

scsabi Creative Commons License 2020.03.05 0 0 45819

A Dacia 1310 KZ-rendszámú, már szerintem TX-kivitel. Ez alapján inkább '84, vagy későbbi.

Előzmény: pumukli89 (45816)
pumukli89 Creative Commons License 2020.03.05 -1 1 45818
pumukli89 Creative Commons License 2020.03.05 -1 2 45817

regifotok.hu

 

"SA" rendszámmal mi lehetett az IKARUS 30-as? Patyolat Vállalat autóbusza?

 

pumukli89 Creative Commons License 2020.03.05 -1 0 45816

Az évszámot kaptuk a képhez. Emlékezhetett rosszul,látom "K" rendszámos. 

Előzmény: Köny (45815)
Köny Creative Commons License 2020.03.05 0 0 45815

Fura, de az a Dacia 1310 a háttérben későbbi évjáratnak tűnik. 

Előzmény: pumukli89 (45811)
pumukli89 Creative Commons License 2020.03.05 -1 2 45814

A szombathelyi Kemping 1971-ben. SKODA MB 1000, CO-32-36

 

bugadoktor Creative Commons License 2020.03.04 0 4 45813

Amíg azok a kocsik jártak, Farkasréten nem a hurokban fordultak - bár megvolt -, hanem vezetőállást cseréltek. Az én "vezetésem" miatt jártunk akkor körbe.

Előzmény: Pályaőr (45808)
A210 820 08 21 Creative Commons License 2020.03.04 0 0 45812

Ennyiből biztosat nem lehet mondani, de a sátor formája alapján több, mint valószínű. Jó szemed van.

Előzmény: gumidani (45804)
pumukli89 Creative Commons License 2020.03.04 -1 3 45811

Egy 1983-as kiskunhalasi baleset fotói. Skoda S 100 de lux,a rendszáma: ZE-05-15.

 

 

  

Desgrévres Creative Commons License 2020.03.04 0 1 45810

 

Ez Tabányi Mihály, majd fia, Sándor Mercije.

 

 

Előzmény: sváb nemes (45768)
Pályaőr Creative Commons License 2020.03.04 0 5 45809

Cserébe az Off-ért:

Palatinus utca 1965 körül a VTSK autóversenye, távolban a Csejtei utca épületei, a bal szélső Illyés Gyula otthona.

(fp178500- Bojár Sándor)

Köszönet a Rózsadomb Anno FB-oldalnak.

Pályaőr Creative Commons License 2020.03.04 0 2 45808

 

 


Villamos líra-, és pantográf-áramszedővel. Ha körön fordul, az a hurokforduló, ahonnan a másik vezetőfülkével előre jön vissza, az a fejállomás.

 

 

 

Előzmény: bugadoktor (45806)
Pályaőr Creative Commons License 2020.03.04 0 4 45807


  Proto Ik 250, 1967.

bugadoktor Creative Commons License 2020.03.04 0 1 45806

Köszönöm a segítségeket! Akkor még nem olyan áramszedője volt, mint a most betett 2 felvételen, hanem a hagyományos, áthúzással menetirányba fordítható. (Hiába, a nosztalgia....)

csepelzon Creative Commons License 2020.03.04 0 4 45805

Szintén...

Előzmény: gumidani (45800)
gumidani Creative Commons License 2020.03.04 0 3 45804

Jobban megnézve nem páros, hanem trió. Ugye ez is Unimog lehet?

Előzmény: gumidani (45786)
504LACI Creative Commons License 2020.03.03 0 0 45803

Unimog már '48-tól volt, Puch Haflinger '59-től. Viszonylag egyszerű a kérdés, mert a Puch farmotoros. Ez azért megmaradt volna fejben szerintem.

Előzmény: trizs77 (45790)
Törölt nick Creative Commons License 2020.03.03 -1 0 45802

Én is köszönöm. Nem gondoltam, hogy fp. kép és a felrakott képet próbáltam nagyítgatni. Hát "nem jött be". :))

Előzmény: gumidani (45799)
pumukli89 Creative Commons License 2020.03.03 -1 1 45801

Rendszám most nyista'. Egy autósbolt árú kínálata 1983-ban Fehérgyarmaton.

 

 

gumidani Creative Commons License 2020.03.03 0 4 45800

Vígasztalásul:

Előzmény: gumidani (45799)
gumidani Creative Commons License 2020.03.03 0 4 45799

fortepan_178849

Előzmény: bugadoktor (45792)
trizs77 Creative Commons License 2020.03.03 0 1 45798

Mivel rendszám ne volt rá, ha ki kellett menni évente 2x, a nagytávolságú távvezetési gyakorlatra akkor mi tettünk rá rendszámot.

 

Nem az '50-es évek elején hanem a legvégén keveredett vmi vadász ügyben Magyarországra.

Azután nálunk kötött ki.

 

Mindenki mondott róla egy anekdótát, hogy hogyan került ide, de mivel 1981-ben már csak 2-3 fő szolgált aki az alakulat alapításakor is, így hittem is meg nem is a történetüket.

 

Bika kocsinak használtuk.

Iciri platóján volt pár aksi.

 

 

 

 

Előzmény: A210 820 08 21 (45791)
Törölt nick Creative Commons License 2020.03.03 0 0 45797

"Megesküdni" nem merek de szerintem 1070. Erősen "sziszegett", ugye? Ezeknek szokásuk volt ha nem bántál szépen velük.

 

:))

Előzmény: bugadoktor (45792)
pumukli89 Creative Commons License 2020.03.03 -1 0 45796

Igen.

 

Előzmény: yenoee (45787)
pumukli89 Creative Commons License 2020.03.03 -1 0 45795

1056 lehet?

 

Előzmény: bugadoktor (45792)
pumukli89 Creative Commons License 2020.03.03 -1 0 45794

1966-ban még kapott a tatai 18-as AKÖV ilyen pótkocsijelzővel új SKODA 706 RT teherautót. (Lehet semmit nem segít a kérdésedre.)

Előzmény: gumidani (45786)
pumukli89 Creative Commons License 2020.03.03 -1 0 45793

Jó kép!

 

Előzmény: chauffeur.emeritus (45774)
bugadoktor Creative Commons License 2020.03.03 0 3 45792

OFF A jó szeműektől kérdezem, a villamos pályaszámát! Ha ez  a kerek 1000-es, akkor 1965-ben a Farkasréten, a visszafordítóban vezethettem. Az unokabátyám felügyelt, ott nem jártak körbe a villamosok, hanem a másik vezetőállással jöttek lefelé. Egy vasárnap este engedte meg, hogy próbálkozzak, de szidott, mert a menetszabályzó kart nem határozottan kezeltem, és az, nagy íveket húzott. ON

A210 820 08 21 Creative Commons License 2020.03.03 0 0 45791

A nagyon korai gépek még Boehringer néven futottak, később lett Unimog a nevük, de hogy a fenébe kerülhetett ide ilyesmi az ötvenes évek elején.

A Puch a tudomásom szerint nem gyártotta ezeket.

Előzmény: trizs77 (45790)
trizs77 Creative Commons License 2020.03.03 0 0 45790

UNIMOG.

A miénk (MN 7980) 1985-ben még biztosan üzemelt.

 

Bár a miénk is pont így nézett ki, de emlékeim szerint nem UNIMOG volt a forgalmijába írva.

Az akkori Pk.Tech.H. (Gjmű főnök) azt mondja, (most hívtam fel ezért), hogy szerinte vmilyen 1950-es évek végéről származó Steyer-Puch lehetett.

 

Előzmény: A210 820 08 21 (45788)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!