Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

gibbonpitti Creative Commons License 2018.01.27 0 0 15153

ritkán ár erre,de ha elég sokat visszaolvasol akkor megtalálod a nick-jét...

 

ha meg utána kérdeztél gondolom az okosok azt is elmondták,hogy mivel ez egy dózispumpa a fenékszelep csak tehermentesítésre szolgál a munkát a dugattyú végzi a közepében.ami szintén be tud rozsdásodni és egyrészt ha a fenékszelep golyója rozsdás volt akkor azt hiába rozsdamarozód már sosem fog tömíteni a fészkében másrészt ha a dugattyú is megrozsdásodott akkor annak sem lesz jó a tömítetsége és mivel a fenékszelep sem segít neki í tehermentesítésben ezért az a vége h kevesebb lesz a szállított mennyiség.

 

ha 5 perc után áll le az több dologtól is lehet.az akku fesz ne essen 11.2 volt alá,ezt tudod magad is mérni.

 

ha keveset szállít az ac akkor egy bizonyos szintig még megy a kályha sőt hőt is termel csak nem eleget és ezt biza a lángőrön keresztül a kályha is látja ezért simán lehet a leállás ettől is.

 

diag nélkül csak találgatás megy.

Előzmény: geo5 (15152)
geo5 Creative Commons License 2018.01.26 0 0 15152

kicsit utána kérdeztem ennek a benzin pumpának és mint Kiderült egy végtelen egyszerű rugós-golyós mágneses szerkezet, melybe bele rozsdásodheat a golyó. Ezért kiszedtem, a pici szűrő helyére csöpögtettem Ro55-öt és adtam neki tápot, amit ügye kapcsolgatni kell mert nem működik fyo folyamatosan. Pár perc után át bírta nyomni az anyagot. Ezután átmostam wd40-el, hogy kimossa a ragascsos ro55-öt, és jó lett, melegít a kályha.

 

egyetlen gondom van még, hogy pontosan 5 perc után leállítja magát holott még van 55perc hátra a számlálója szerint. Miért? Amúgy balumacit nem találom. Nincs már itt?

Előzmény: geo5 (15132)
LRROV2 Creative Commons License 2018.01.25 0 0 15151

Kösz ! Annyira nem akarok elmerülni, nem akarok másik szakmát már megtanulni. Kizárólag ezt a bontott kályhát akarom beszögelni a saját autómba ( kezdek fázni a Lndrover-ben ) Korábban is csak a Jaguar és Landrover kieg fűtéseit szóllongattam , miért nem mennek. Olyan nagyon nem is nyúltunk beléjük. De most éppen a hóhért akasszák  !!! Utolsó:- az újabb 3.4-es WTT még elviseli a nem gyári interfészt. Én korábbit használtam, az vitte a KL kábellel. Mondjuk flashellni nem nagyon szeretnék, nincsen annyi pénzem. Egyszer már kerestelek egy hétvégén telefonon, ha minden összeáll, viszem ezt a kályhát hozzád tesztelni.  

 

Előzmény: gibbonpitti (15150)
gibbonpitti Creative Commons License 2018.01.25 0 0 15150

több oka is van,egyrészt van belőle jópár féle lábkiosztással verzió másrészt ezek szakmai anyagok az adott kályha szoftveréhez van rendelve minden dokumentációnk.

 

amúgy az analóg ttc állónak a lábkiosztása fent van a neten mindenütt....ez ami szabadon elérhető.

 

az a baj ha minden séma elérhető lenne akkor a sok otthon farigcsáló user(mondjuk azért próbálkoznak és sikereket is érnek el azon a téren h megcsapolják a bukszájukat rendesen) elkezdene minden panelon mindent kipróbálni...folytassam?

Előzmény: LRROV2 (15149)
LRROV2 Creative Commons License 2018.01.25 0 0 15149

Köszi az infót ! Miért van az, hogy a dealerportal,webasto.com oldalon sem adják meg az X1 csatlakozó lábkiosztását?

Hol látok ilyet? Szükségem lenne rá nehogy elb...ak valamit még. 

Előzmény: gibbonpitti (15148)
gibbonpitti Creative Commons License 2018.01.25 0 0 15148

nem w -bus-os az......x1 3-as láb + és életre kell kelnie ha jó.....

Előzmény: LRROV2 (15147)
LRROV2 Creative Commons License 2018.01.25 0 0 15147

Puff neki ! Pont ezt a tíousú kályhát vettem most is, hogy egy egyszerű kapcsolással tudjam használni. Hogyan tudom indítani?  Az X1 csatlakozásról egy lábkiosztást ha tudnál........ ?  W buszos kapcsoló órám mondjuk lenne.

 

Előzmény: gibbonpitti (15146)
gibbonpitti Creative Commons License 2018.01.25 0 0 15146

akkor annak a diag csatornája hibás volt

Előzmény: LRROV2 (15144)
gibbonpitti Creative Commons License 2018.01.25 0 1 15145

régi eber diaggal...balunak van.keresd meg.

Előzmény: innovo___ (15143)
LRROV2 Creative Commons License 2018.01.25 0 0 15144

Igen !  Volt egy másik ugyan ilyen kályhám, ami a 2 lábra adott testtől beindult és ment . Ezért kérdeztem hogy ez mitől van.

 

Előzmény: gibbonpitti (15142)
innovo___ Creative Commons License 2018.01.25 0 0 15143

Üdv!

És mivel lehet?

Előzmény: gibbonpitti (15135)
gibbonpitti Creative Commons License 2018.01.25 0 0 15142

az az x1 stekker....és azon a 2-es láb a diagé....

Előzmény: LRROV2 (15141)
LRROV2 Creative Commons License 2018.01.25 0 0 15141

A6 pólusú csati 2 lábára. 

Előzmény: gibbonpitti (15140)
gibbonpitti Creative Commons License 2018.01.25 0 0 15140

nem tudom milyen terminálra gondolsz.....

Előzmény: LRROV2 (15139)
LRROV2 Creative Commons License 2018.01.24 0 0 15139

Gibbonpitti !!

A kályha egy ROVER 75-ösben volt.

A pontos típusa Thermotop Z/C-D

Ident number: 66232C

A 2 sz terminálra adott testre ennek indulnia kell, jól gondolom?

Köszönöm a segítséget !

 

innovo___ Creative Commons License 2018.01.24 0 0 15138

Azt már próbáltam, de nem hozott sikert. Egyébként a típus szerint (251864) ez Tranzporterbe való az EDiTH szerint.

Előzmény: grandegabo (15137)
grandegabo Creative Commons License 2018.01.23 0 0 15137

Az ha valóban sharan kályha akkor egy régi vag-com kábellel és programmal (talán) meg tudod diagolni.

Előzmény: innovo___ (15133)
geo5 Creative Commons License 2018.01.22 0 0 15136

ok. Köszönöm!

Előzmény: gibbonpitti (15134)
gibbonpitti Creative Commons License 2018.01.22 -1 0 15135

azt te edith-el nem fogod diagolni....  :)

Előzmény: innovo___ (15133)
gibbonpitti Creative Commons License 2018.01.22 0 0 15134

mint írtam lejjebb anno én nem szeretek eberekkel foglalkozni.keresd akit ajánlottam vagy valaki mást aki eber partner.

 

ha az ac nem szállít annak lehet több oka is,ezek nem bontható egységek.

Előzmény: geo5 (15132)
innovo___ Creative Commons License 2018.01.22 0 0 15133

Sziasztok!

Segítséget szeretnék kérni D3W Z kályha ügyében. Előélete ismeretlen, kaptam vmi Sharan maradék.
Bekapcsolás után a ventilátor kb: 5mm-t mozdul és utána nem történik semmi.
Szétszedtem kontakt hibára gyanakodtam. Forrasztásokat átnéztem ami olyan volt azt javítottam. Összeszerelés után a helyzet semmit nem változott.

Szenzorok motor, izzító mért értékei az alábbiak
motor: 1,4 ohm
izzító: 0,9-1 ohm
lángőr: 1066 ohm
szenzor1: 13,16 kohm
szenzor2: 12,87 kohm

Hogyan lehet életre szítani az EDiTH programot?
Érdekelne, hogy a diag mit mond, vagy mi történik illetve nem történik.

geo5 Creative Commons License 2018.01.22 0 0 15132

Elkezdtem jobban foglalkozni az üggyel:

A csatlakozónál elnyíródott a pozitív vezeték. Ezt megcsináltam.

Az érzékelő és a begyújtó gyertya jó. A henger szűrő jó.

A ventillátor és a vízszivattyúk jók.

Sajnos a benzin szivattyú romlott el. Kattog, de mégsem adja át az üzemanyagot. A szivattyú előtti pici szűrőt is kitisztítottam. Ez javítható vagy mindenképp cserélni kell horror áron?

Előzmény: gibbonpitti (15087)
Marton Balazs Creative Commons License 2018.01.22 0 0 15131

Ojatis hallotam h ha gyengélkedik az aksim már azért se müködhet!!  Ebben lehet valami?? Még gyári aksim van es kicsit kekeckedik is!!

gibbonpitti Creative Commons License 2018.01.21 0 0 15130

nagyságrendileg az sem olcsóbb ha cseréled mint a javítás....

 

hozzám is jár pár erdélyi....tudom mi megy arra felé....

Előzmény: Marton Balazs (15127)
Marton Balazs Creative Commons License 2018.01.21 0 0 15129

Megkérlek adj cimet es tel számot ha tudsz légyszives nagyon szépen köszi

Törölt nick Creative Commons License 2018.01.21 0 0 15128

Szia!

 

Meg tudom adni egy Erdélyi partnerem elérhetőségét ha érdekel. Beszerel és javít is kályhákat.

Előzmény: Marton Balazs (15127)
Marton Balazs Creative Commons License 2018.01.21 0 0 15127

Hát igen erre énis gondoltam de nemigazan van a közelemben ilyen szerelö sajnos Erdélyböl vagyok es itt picivel hátréb van a tudomány mindt nállatok Magyarországon it akit kerdeztem azt mondta vegyek mást es hoza tanitja mert 350 -400km es körzetben nincs javito!!! Amit kaptam azt kiprobalyák mielöt elküldik!  A lényeg probalyak egyet vagy nem érdemes?

gibbonpitti Creative Commons License 2018.01.21 0 0 15126

hidd el jobban jársz ha a tiédet javítattod.....egyrészt veszel egy ki tudja milyen kályhát másrészt ha nem fogja az autód elfogadni akkor lehet hozzátanítani...amit az otthoni szoftverek sokszor nem támogatnak csak a márkaszervízesek.

Előzmény: Marton Balazs (15124)
Marton Balazs Creative Commons License 2018.01.21 0 0 15125

Elnezést a név elirásért gibbonpitti!!!!

Marton Balazs Creative Commons License 2018.01.21 0 0 15124

Gobbonpitti mi lehet az h nem fog müködni talaltam egyet ugyna az mindt az enyém motor talal kod széria szám vegen az enyémnek R vegzödese van es annak AV a szam többi része ugyan az  2004 -5- 6 model az enyémenis ugyan azt irja 2.5 bar  12v/42 w 5KW DIESEL!! Azt mondta az eladó h padon tesztelt 1 hó gari!! Meg vegyem?????

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!