Sziasztok,segítségeteket szeretném kérni olyan chek hibája van a kocsimnak ESP ASR ezt irja ki és van amikor nem engedi a fordulatot magasabba mint 2000 és nincs erő ilyenkor benne újra inditáskor egy darabig müködik de a check jel ott marad aztán kerzdödik minden elöröl.Ha esetleg valaki tudná merre keresem a híbát azt megköszönném.
Szia az ablaktörlő érdekes , híba , a kijelző nem létezik bontottban jó legalább is én még nem láttam , amit szétszedtem , vagy javitottam egyikben sem volt jó.
A régi szerelőm 2hónapig gipszben fekszik. Ő volt az egyetlen akit ismertem aki tudja is mit csinál egy 607-essel.
Keresek egy helyet az országban ahol van egy hasonló ügyeskezű értelmes szakember aki tudja is mit miért csinál.
Van egy 607 a családban most hozdtam mégegyet.
Hibák amit csinálni kellene:
Ablaktörlő: Ha megindítom ő csak töröl töröl. Leállított motornál is , kivett kulcsal , lezárva de ő csak töröl míg az aksiról le nem veszem a sarut. Kellemetlen.
Középen fent kiskijelzős. Pixelhibás alig látni mit ír. Cserélni kell. azt is keresek bontottat.
Vezetőülés előre hátra billen. 150kg-os embertől vettem valamit hegeszteni cserélni kell-e nemtudom. instabil érzés így vezetni.
Többi része hibátlan. Gyönyörű esztétikailag, motorikusan, vajbelsős kéziváltós.
Ha ismer valaki olyan embert akire rámeri bízni az autóját a kis ügyesbajos gondjaival. De a legfontosabb az ablaktörlő lenne.
Sziasztok! A csattanó az egészben az ,hogy a törtenet ausztriában zajlik le mivel itt dolgozok és itt is használnám az autót. Ezért is nem mindegy milyet veszek . Ez nem azt jelenti ,hogy nem mennék el vele pestre . Inkább az a kérdés ,hogy merjek e pl. telerakodott FAP szürövel neki vágni egy 500km es utnak. Nem e tennék kárt az autóban. Itt biztos lehetek benne,hogy nem csak a turbót hanem az egész motort ki akarják majd cseréltetni velem a ”szakemberek”. Az aútó ára 4200euró nál tart. Ez már le van alkudva és meg van beszélve ,hogy elvihetem a szakszervizbe ahol gondolom nagyon le akarnak majd húzni az aútóval. De csak átnézésröl lesz szó meg kérek egy előszámlát hogy mit szeretnének müvelni... A többi autó sem tökéletes de valahogy ez az amelyik megfogott. Viszont el állok töle ha valoban halálos a hiba. Ha viszont tudom ,hogy ez javitható és nem kell még 4ezret költeni rá akkor meg szeretném venni.
Én nem tartom kizártnak, ha csak azt veszem figyelembe, hogy amikor turbo gondokat jelzett a gép egy szerelő kapásból 400.000 Ft-ot mondott csak alkatrészekre, illetve további 7.000 Ft/óra a javítási költség. Szerencsére megoldódott az ügyes szerelőmnek köszönhetően.
Ha csak azt veszem figyelembe, hogy egy FAP kiiktatás itt nyiregyen 60.000 Ft, és amennyiben egy értelmes szaki csinálta a chip tuningot is bele az se kér 100.000 alatt, a munkadíjról még nem is beszélve.
Azt tudom mondani amit nekem is mondtak, ne az utolsó pénzből vedd meg a kocsit (nem tudom h állsz anyagilag, nem is érdekel, csak ezzel arra szeretnék célozni, hogy) ha megveszel valamilyen autót számítani kell rá, hogy valami nincs rendben vele, kell tartalék a javításra is. Tisztelet a kivételnek.
Ennél az autónál ha kifogod akár TÖBB 100.000 Ft-ot is költhetsz rá, ha visszaolvasol volt olyan aki megvette, majd kevesebb mint 100 km után beállt a váltó vagy egyébb problémák jelentkeztek.
Nem akarlak lebeszélni róla, de nézz meg azért még párat, ne kapkodd el.
A légtömegmérő elképzelhető, a 406-ban azzal nekem is voltak hasonló tünetek, 1 doboz féktisztító és a tisztítás megoldotta.
Szia ha Bp vagy környékén vagy akkor ,hozd el átnézem neked , sokszor nincs hibaüzenet , a részecskeszűrő is rendben és mégsem megy rendesen , élő adatokból lehet csak kitalálni, ép pár napja volt egy 607 nálam, a csoda szkbarbárszerviz rádugta a gépet aztán néztek okosan sok pénzért persze a hibát nem találták meg, de legalább pénzbe került a semmi.
Köszönöm a gyors segitséget. Most valamilyen szinten megkönnyebbültem ,hogy tudom mi lehet a hiba oka. Most még csak a diagnosztika van hátra és minden kiderül. Majd közvetitek a napokban a fejleményekröl :) azért remélem a fél millió forint csak elirás volt :) . Mégegyszer köszi!
Hasonló problámám volt nekem is,2,2 Hdi 2003 as . Én is úgy éreztem hogy gyenge az autó ,nics füst felpörőg csak éppen hogy megy ,Hibaüzenet semmi , irány a szerelő ( Jantó Gergely Balatonfüred ) Diagnosztika. fap szűrő tömitett + légtömegmérőben egy két koromszemcse . Fap szűrő kiiktatva ,vagyis fizikálisan kiszerelve az autó agyában a rendszer törölve új program irva hozzá ami kell ,légtömegmérő kitisztitva ,valami speciális tisztitóval talán karbúrátos tisztitó, az autó azota TÁLTOS ,hatodikban 100,110 km-nél még belenyom az ülésbe , Mindez 500000 ft !! Ha kell megadom a szerelőm elérhetőségét !
Örömmel jelentem működik a csomagtér ajtó (elektromos ) hála karesz 358 ötletének. Okúlásképpen mivel sokan panaszkodnak hogy nem igazán akarnak működni ezek a " túlkoros" szerkezetek, a jelenség a következő volt ,vagy nem csukodott be vagy nem nyílott ki ,olyat csinált mint amikor az ablaknál működik a becsipődésgátló,megált egy ponton és elindúlt visszafelé vagy egyáltalán nem akart kinyilni.
Megoldás : szembe a csomagtérrel a bal oldali ajtó tartó szerkezetére felfogatott kábelkötegben egy vékony barna színű kábel a sok nyitás csukás eredménye képp elfáradt és eltörött ,kivágtam egy darabot hogy a forrasztás ne ott legyen ahol hajlik ,megtörik a kábelköteg bele toldottam egy darabot ,leszigeteltem most TÖKÉLETES !!!!
A másodvéleményeteket szeretném kérni egy peugeot 607 platinum ügyében amit megszeretnék venni.
Az autó 2005ös évjáratú ,2.2 hdi motorral. Sehol egy rozsdafolt.Az autó kivül belöl olyan mint az új, pár kisebb karcolást leszámitva. Vezetett szervizkönyvel, elsö tulajtol. A fékek és a felfüggesztés nemrégiben fel lettek újitva. Fura módon minden elektronika is müködik. De viszont van egy problémám. Az pedig a motor ereje. Vezetés közben gyengébbnek tünik a többitöl . Viszont semmi hibaüzenet, a motort magasabb fordulatszámra is felpörög, nem szaggat,nem füstöl csak egyszerüen lomhább mint a többi amit probáltam . 238ezer km van benne jelenleg. Hamarosan elviszem átnézetni,hogy ott mit mondanak viszont a fórumot olvasva tudom, hogy nem egyszerü. Ennek ellenére nagyon rá álltam erre az aútóra és ha kell kisebb nagyobb összeget még rá is költenék mivel tudom hogy hibátlan aútó nincs. Mi a véleményetek? Nagyon kell aggódnom egy ilyen (szerintem nagy) probléma miatt? Tanácstalan és kicsit csalodott vagyok
megadtamagát a csomagter ajt is. a nullaval nem mindig nyilik a távirányitoval pedig ha megnyomom a nyitást akkor felugrik es visszazár.. ha meg nyitvavan megnyomom a piros gombot(lecsukás)akkor kicsit megmozdul es annyi:(((
Azt miért csinálja a 607 2.2benzin , hogy bemelegedett motornál egyszercsak elkezd ugrálni a fordulatszám és leáll?????? Ezek után pedig van , hogy elkezd sípolni a fojtószelep! Tapasztalat ezzel kapcsolatban valakinek esetleg????
Szia! Szóval szerinted futómű,vagy motortartó bak( vagy esetleg még más is...)... És ha mondjuk futómű,akkor azt hogy kell orvosolni?
Mit kell rajta kicserélni és mibe kerül? Lehet,h elég egy beállítás?... Nem lenne rossz... :) Vagy ha motortartó bak,akkor gondolom az is csere. Ennek ára? Ne haragudj,azért tapogatózom az ár miatt,mert ugye így nyár előtt sok sok tízezer forintot kiadni nem egy egyszerű dolog...