Gondolom pumpálós-kiengedős légtelenítés volt, mert akkor nem is csoda. Ezeket sajnos csak csak diagnosztikával lehet normálisan légteleníteni, addig viszont rugózni fog a pedál. Vagy a "B" verzió, hogy elhalálozott a főfékhenger.
Midig is takony volt, de én már-már megszoktam. A '98-as 1.0 swiftem fékje 1000szer pontosabb.
A lenyomás sebességétől nagyban függ, hogy hol kezd el fogni. Szép lassan, folyamatosan növelve az pedálerőt gyakorlatilag le lehet padlózni a pedált. Gyorsan lenyomva picit jobb, de nem jó.
A szerelő nem találja a hiba okát. fékmunkahengerből olaj nem szivárog, abs kockából sem.
Nem ezzel összefüggésben, de az első fékcsövek újak, hátsó tárcsa, betét csere nemrég volt. Ezek nem befolyásolták a taknyot.
Van egy kis gondom.Egy Peugeot 406 1.9TD-ről van szó.A következő a baj vele:
Hidegen alig akar elindulni, teker, teker, egyszer csak elkapja pici gázzal, anélkül van hogy el sem kapja, egyre nehezebben indul.Melegen pöccre indul.Annyi még h hidegen elindul okád ilyen büdös fehér füstöt majd utána már pár perc múlva nem.A víz nem fogy, az olajat nem eszi.Az izzítás jó.Elvileg a porlasztók jók azt mondja a szerelő.Beállította az adagolót, meg az alapjáratot, hát nem lett jobb sajna :S Azt mondja reszelni kellene a pogácsákból, mert valószínű h nincs elég kompresszió :S
Mi lehet ebből igaz vagy vigyem máshoz?Vkinek hasonló tapasztalat?
Attól félek így előbb-utóbb önindító, akksi, generátor csere lesz.
A mai reggel megszemléltem a vízbejutás helyét (éjszaka esett és még most is esik :( ) és a gumi géder a bal hátsó ajtóbelsőnél a vízszintes szakasznál átszivárog a szőnyegre a lábtérbe. Az a műanyag , kb 3 centis műanyag sáv alól szivárog, ami leszorítja a szőnyeget és egyben van a gumi-hurkával, ami szigeteli az ajtót.
Csak még azt nem tudom, honnan van annyi víz, hogy nem tud kifolyni a gumi alól, ki az ajtó alatt ami ráadásul kifelé lejt. Valami Ötlet? Sajnos garázsom nincs, így korlátozva vagyok szerelésileg, és időjárásfüggő :( .
hát akkor lövésem nincs miért rázkodik az autod.. de a fb csoporton belül tuti lenne valaki aki válaszd adna rá mert asszem már volt ilyen probléma már valakinél és nála asszem sikerült elháritani a problémát...
én meg most egy jopáran egy bal hátso ülés elötti beázással szenvedünk és nem tudjuk mi lehet a probléma... már mindent körbe néztünk de semmi ötletünk nincs mitöl ázhat be a kocsi onnan csak is onnan :S
Az összes bak ki lett cserélve (és nem is a legolcsóbbakra) a kuplung működik rendesen, már próbáltam úgy is hogy kivettem az alsó hátsó bakot mert lehet hogy az viszi át a remegést de nem, ugyanolyan volt.
Bármelyik szervizben voltam vele mindegyikben csak a vállukat vonogatták hogy ez dízel, ez ilyen, nekik nem tűnik fel semmi.
Én meg mindig csak azt tudom rá mondani hogy: ha új korában is ilyen volt "mert ezek ilyenek" akkor hétszentség hogy senki sem vette volna meg őket. (volt előtte is több dízel autóm ami mind sokkal öregebb volt ennél de azoknál nem volt ilyen)
Nekem is bal hátsó kerék előtt, tenyérnyi felületen, csak alulról láthatóan felhólyagosodott a festék. Gondolom bentről indult, és csiszolás+festés nem oldja meg, lakatosra is szükség lesz :( Viszont a motor nem ráz se kuplungozás előtt, se után.
nekem is rhy motorkodu a kocsim és nálam is mocsok mod berezonált a kaszni... kuplung csere motortartobak csere alulrol mind2 része.. és azota nincs rezonálás... engem is idegesitett h 1-2 be indulásnál rázta a kasznit aztán kiderült h a kinyomocsapágyam széjjel esett és ezért csuszott a kuplung.. de ezek cseréje ota semmi gond nincs hál istennek
Én annyit tudok hogy nekem (90Le RHY) gyárilag nem kéttömegű van és alapjáraton elég rendesen remeg a kormány-pedálsor, még az üléstámlán is érzem, valamint 1200-1300 körül úgy berezonál a kaszni hogy meg lehet benne hülyülni. (máshol nem csinálja, qrvára idegesítő)
Épp most reggel beszéltem a kollégámmal akinek 110Le-s 307 HDI van és mondom neki hogy nem tudok már mit kicserélni hogy abbahagyja, erre közli hogy nemrég került bele neki egy kiváltó szett, azóta neki is ugyanezt csinálja. Előtte a kéttömegűvel ez nem volt.
Én is cseréltem kuplungot kb. 20e km-rel ezelőtt mert a kinyomócsapágy már majdnem teljesen átrágta a rugót, (Luk szett ment bele) és előtte is volt és az újjal is van.
Én eddig 2 alkalommal voltam ennél a márkaszervíznél. A lámpához a patentet 4, a nívópálcát 3 éve hozzák... Bármelyik alkatrészboltban másnapra megérkezik a gyári, inkább ott vegyél.
Köszi a jó tanácsokat. Tavasszal lesz a csere, addig nem sokat használom a kocsit. Addig meg lehet, hogy levesszük a burkolatot, és megnézzük a szíjat, milyen állapotban van.
Én nemrég voltam ott a velük szerződésben álló céges kocsival, cégtől előre bejelentkezve, pontosan érkezve feltetetni a téli kerekeket.......vicces volt. (ahogy semmibe vettek)
Meg ha már ott voltam akkor gondoltam rendelek egy nívópálcát a pözsóhoz, na az is. (és persze még mindig nem hívtak hogy megjött)
Ajtó recsegés-ropogással nem küzdött már véletlenül valaki? J.e. ajtó szórakoztat zajával. Zsanér nem lóg, zár stabil. Ha valaki menet közben kinyitja az ajtót, akkor megszűnik. Mintha a kárpit csinálná, de ha próbálom mozgatni az is stabilnak tűnik.
Fuuu ez most így elég sok kérdés volt amire nem tudok hirtelen válaszolni, mi csak mint használók vagyunk nem szerelők :) . Tegnap visszakerült az autó, továbbra sem tudja a srác mi a probléma forrása. Turbó nyomást kevesebbet mér 0,2 bárral azt hiszem. Megtakarította a vákuum kapcsolót de semmi változás. Azt mondja hogy ő már nem tud nagyon mit tenni, gépre rá volt dugva de semmiféle hibát nem mutatott, igaz azt mondja hogy az övé nem is mér mindent, szerinte próbáljuk meg hivatalos márkaszervízben mert azoknak a gépeknek elvileg többet kellene mutatni, akkor talán meg tudják mondani hol a hiba forrása. Füstje nincs egyáltalán se kékes se semmilyen. Ennyi a probléma "csak" hogy lomha de nagyon(jelen pillanatban az 1.6os benzines 306-osom jobban megy :D ) ... talán mintha később is kapcsolna be a turbó, eddig emlékeim szerint(5 hetet állt egy test kábel szakadás miatt) olyan 1900-2000 körül kezdett húzni most úgy 2100-2200 körül kezd megindulni aztán legyengül és egyik fokozatban sem úgy gyorsul ahogy kell(tehát kipörgetem felváltok aztán annyit visszaesik a fordulat hogy megint csak lassan pörög fel). Azt mondja a srác hogy lehet szelep baj is, illetve neki úgy tűnik mintha a vákuum szivattyú is kicsit erőtlen lenne de mivel nem találkozott még ilyen, vagy hasonló problémával már nem tudja mit lehet. Beszéltünk rokonnal neki van talán egy cimborája aki mindent tud mérni a gépével, még ő meg lesz próbálva, ha semmi akkor valószínűleg marad a Peugeot szervíz.
Nem turbo hiba, mert akkor bevágja a sárga lámpát és 2500-nél nem pörög jobban. Élő adatban meg kell nézni a légtömeg adatokat, mert valószínűleg ott lesz a bibi. Ha alapjáraton olyan 550 körüli értéket mutat és csak minimálisan változik gázadásra, már rendelheted is légtömegmérőt. Ezt az 550-et akkor dobja be, mikor végleg elmúlt, de így azért még gurul az autó.
Mindenképpen szükséges lenne ellenőrizni menetközben azokat a paramétereket amik befolyásolhatják a teljesítményt (üz.a. nyomás,beszívott levegő menyisége,hőmérsékletek) Nem vágom pontosan hogy a 16 szelepeseken milyen EGR van,de ott megléphet a turbó által termelt nyomás ( a 2.2-es az 16 szelepes ha jól tudom. Jól tudom? ). Füst van? Bármilyen kék,fekete?
A folytószelepre is érdemes ránézni mert ha van akkor tud olyat hogy befordul ha nagy a légáram ( 2.2-es 8 szelepes HDInél már láttam ilyet(nem 406 ban)).