Csak abból, hogy a délután kint lévő 59-esek között nem ritkán láttam egy olyat, ami reggel 61-es volt. De akkor lehet, hogy csak a kiadási szükség hozta így.
Hányan vannak most kint a reggeli és délutáni csúcsban az 59-esen és 61-esen? Az biztos, hogy az 59-es délután 8.
4075-ről és 4126-ról tudni valami aktuálisat? Szilveszter óta 4076-4124 vannak párban.
Más: az általános, vagyis a kotta szerint van így, hogy az egyik reggeli 61-esből délutánra 59-es lesz? Már jópárszor láttam ilyet a hosszú 61-es megindulása óta.
Nem, Szépilonára nem költöztettek át classic Tátrákat, voltam ott a vágányzár alatt, és egy törött RET fék-tárcsájú T5C5K-n kívűl semmi érdekesség nem volt:)
Elég sűrűn látom Szépilonát, és nekem nem tűnt fel, hogy lenne sima Tátra is (meg legutóbb - ha jól emlékszem - elég gyakran a sima Tátrákat éjszakáztatták kint, úgyhogy valószínűleg könnyen észrevehető lenne).
A körtéri vágányzár kapcsán felmerült a kérdés, hogy Ilonára költöztettek-e át hagyományos Tátrát, vagy Kelenföldre Kátrát? Ha igen, akkor a pályaszámokat is szívesen látnám itt. :-) Tud valaki valami infóval szolgálni - lehetőleg valaki bennfentes bennfentes?
mk4047: igen így utólag már biztos csa kösszekevertem ,mert azóta többször láttam a TW6000-eseket. Őszintén szólva enge mmindkét típus hidegenhagy, nem túl jó egyik se, a T5C5K annál jobb:D
Amíg a szépilonai állományt gazdagította semmi gond nem volt vele, tökéletesen működött az egyedi ajtónyitás. Amikor átkerült Pestre, nos ott már nem figyeltek rá...