Gumiban jó a Schwallbe, KENDA, BARUM ezekben vannak vagyes mintázatúak is.
1100,- - 2000,- közötti árakban.
A tandem nem igazán turára való /szerintem /, inkább jó pofa dolog. A barátaim CAMPING 3sebességü!!!! tandemmal és utánfutóval !!! pár rövidebb turát tettek de már kigyógyúltak belőle.
Külön bringával, kevesebb a csomag 1 gépen, könnyebb a szélárnyék aki azt irta hogy a tandemen jobb az probálja ki egyszer a kettő közötti külöbbséget.
de te is mielőtt neki állsz a dolognak
csaó vigyor
Gumiban jó a Schwallbe, KENDA, BARUM ezekben vannak vagyes mintázatúak is.
1100,- - 2000,- közötti árakban.
A tandem nem igazán turára való /szerintem /, inkább jó pofa dolog. A barátaim CAMPING 3sebességü!!!! tandemmal és utánfutóval !!! pár rövidebb turát tettek de már kigyógyúltak belőle.
Külön bringával, kevesebb a csomag 1 gépen, könnyebb a szélárnyék aki azt irta hogy a tandemen jobb az probálja ki egyszer a kettő közötti külöbbséget.
de te is mielőtt neki állsz a dolognak
csaó vigyor
Egy eladó MALI /oria / 57 -es Shi - 300+SACHS+SACCON cuccok nagyon jó állapotban,kis fékes, irányára:38000,-
De nézhetsz a Fülöpkerékpárbizományiban
Gvadányi u. akárhányban is, és oda beviheted a régit eladni is.
Nekem is szabira kell mennem, de csak egy hét, tele úszással, futással + persze bringázással. Szerintem a topikon kívül magatokra is vigyázzatok, mert mostanában mindenféle események miatt nagyon megugrik a népsűrűség, és kevesebb hely marad kerekezni.
Vigyázzatok a topikra kollegák, mert szabira kell mennem. Itt leszek 20.-a körül. Remélem, mire visszajövök még élni fog a topik.
Kellemes kerekezést, frankó kerékpérokat, szépséges napfogyit.
Wildpig
Még jó, hogy benéztem ...
Szóval a vasakat el lehet felejteni ... marad a jó öreg szénacél, de gondolom erre gondoltál ...
A legjobb a crMO cső lenne, de az országban csak 35-ös és 28,8-as csövet lehet max. beszerezni.
Véleményem szerint, ha az ember csináltatja, akkor is jóval olcsóbb, mint egy tandem készen ...
Egy gagyi vázat úgy 20 E forintért megcsinálnak namármost ennél csak olcsóbbnak kell ennek a szörnyűségnek lennie...
Én nem a nyeregcsőre gondoltam, hanem a csomagtartó rögzítőre...
Természetesen, ha ez nincs, akkor marad a nyeregcső, de ez oly formában, hogy ténylegesen a nyeregtartó csőre illeszteném és bilinccsel. Szándékosan nem írtam bilincs elgondolásokat, mert ebből is többfélét be lehetne venni...
Mindenképpen bilincses, ill. csavaros megoldás szükségeltetik, mivel itt nagy vonósúly van ...
(elgondolkodtató, nem e nagyon rángatja az első bringát ???)
Stoki
Köszi a faxot, szép fekete fallikus szimbólumok jöttek át, de a szövegbol, meg a kontúrból ki lehet venni a lényeget.
A segédvázzal kapcsolatosan:
ha vasakból indulunk ki, k nehéz bír ám lenni egy ilyesmi. ha meg vmi vázgyártóval készíttetné emberfia, az derága.
A nyeregcsohöz csak támaszkodik, vagy bilincs rögzíti?
Kamikázé
Köszi a címet, persze egybol beugrott, hogy nekem is schwalbe van a szamáron oszt a címit igazán kitalálhattam volna magamtól is. Erre mondta markosnádas: De hülye vagy édes fiam....
Everybodry:
Jövo hét én menni USA, majd megnézem az ottan kerékpárutak kátyúsodási hajlamát + a qtyákat es.
Balmádiba ÉN megyek szombat reggel biciklivel! Érdekel valakit? ;-)
Te is a balmádi strandátúszásra mész? Mer' ha igen, akkor tényleg mehetnénk együtt. Én az alant említett czimborámmal megyek, úgyhogy min. hárman leszünk. Az indulás tervezett időpontja 7 körül lesz, de még pontosítani kell. Apropó, Bp-ről jössz?
Továbbá csatlakozom az előttem kérdezőhöz: érdekel még valakit?
Vizet érdemes (sósat) vinni, legalább két kulaccsal.
Hol van az megírva, hogy hűtött italt kell inni ? Több ember már kibírta hűtőszekrény nélkül is.
Nem a kényelem miatt kerékpározunk ! .-) Én legalábbis nem.
Lehűlés egy kútnál, víz fejre, meg a kar belső részérs - erek! - és kész.
Itten van egy oldal amit találtam gumiügyben (főleg montisoknak):
www.schwalbe.com
Nagyjából jól leírják, hogy melyik gumi milyen igénybevételre készült (angol, német). Szerintem a mintázat alapján más gyártók gumijait is be lehet kalibrálni.
Én nem terep utakról beszéltem, hanem közútról, ahol általában autók is mennek. Szerintem siralmas a helyzet, én autózom is, de volt már Bp belterületen vissza kellett fordulnom, mert nem mertem átmenni.
Kerékpár esetében akkor tudsz bármit elérni, ha összezúztad az úton a verdát, akkor mindenki azt mondja, hogy minek mentél arra. Még akkor sem fizetnek, ha van biztosításod a kerékpérra.
wildpig
Fax elment, bár 5 oldalt igazolt vissza 7 helyett...Fotó üzemmódban küldtem, remélem valamit látni fogsz a képekből...Ebből kettő aszfaltos a többi terepes...
A harmadik aszfaltos az az, amit Opipapa körbeírt...
A rajzot igyekszem elkészíteni és akkor elküldöm NEKTEK...
Robin - Mozar ella
Össszejön a taláka... ha már bejáródtatok lehetne csinálni egy nagyobb bulit is, ahogy ezt valamelyikőtök lejjebb már régebben felvetette...
Sajnálom... Annakidején PTP-nek hívták, vastgságtól függően ruha, tatyó, vagy kamionponyva- anyag volt.
Cérnához még:Masterfil 40-es újpesti müanyagcérnával varrtuk a beülőket, mikor barlangásztam, varrásmintától és módtól függően akár többszáz kilós terhelésre tervezve. De lehet, hogy spéci cégek készen, sorozatban gyártják is, ami neked kell. Én megkérdezném az Unisportot(triatlon), Mali-t (országúti), de talán a csepeles Hajdú is tud valamit. Sok szerencsét!
n.
Köszönöm a segítséget táska ügyben.
A varrás tényleg nem áll távol tőlem, de jó szabásminta nélkül nehéz jót alkotni. Ez most megoldódott. (táska ügyben kitanult lettem, elég sok üzletben és boltban jártam) A végeredmény egy közepesnél kicsit gyengébb anyagból, jó mérettel 3800-ért egy háromrészes, felső levehető táska, ami könnyű gyöngyvászon. (ha varrom, ennél erősebb anyagot vettem volna). Ameddig tart, addig használom, utánna meg jó lesz mintának.
A Graboplast üzlet jó ötlet, csak az a baj, hogy sok mindent gyártanak, de keveset lehet kapni belőle. Csinálnak nagyon jó lélegző, vizlepergető anyagot is (esőkabátnak pl.), csak kapni nem lehet, vagy ha igen az anyag majdnem annyi, mint a kész cucc.
Vecsés is kiesett igy, de az infot elraktároztam.
Kátyúk: Annyit tudok, hogy ha autóval mész bele, és kifordul a kerék, vagy bármi más, akkor semmi esetre sem szabad elmenni, mert a bizonyítás miatt kell csinálni egy pár fényképet a terepről, a kátyúról, a kárról és amiről még tudsz. Utána, vagy ezzel egyidőben fel kell hívni az útkarbantartókat, hogy neked nem teccik az út, mert kicsit hepehupás, és mennyenek ki. Ha akkor mennek ki, amikor ott vagy, akkor minden tiszta sor, felveszik a jegyzőkönyvet és mehetsz a biztosítóba.
Ha nem mennek ki de vannak fényképek, akkor a biztosítónál lesz egy kis huza-vona, de megoldható.
Ha nincs semmi bizonyítékod, akkor felejtsd el!!!
Talán ha rendőrt hívsz, akkor az tud adni valami igazolás félét, hogy ez meg az történt.
Szóval a bicajkereket most már el is felejtheted.
Qtyák: Vannak qtyák??? :o)))
Én még nem találkoztam velük. De komolyan.
Igaz hogy minden nap fix vonalon tekerek több kört, de szerencsére qtyákkal még nem futottam össze.
Engem leginkább az úthibák zavarnak. El is határoztam, hogyha útkarbantartás lesz, akkor körbefestem a kátyúkat magam. (Az útkarbantartók körbekerítéssel, vagy a négy sarok megjelölésével szokták bejelölni a javítandó utat.) :o))
Kajában nem egyszerűbb a müzlis szelet? Ilyen melegben az nem tud olvadni.
Hány kulacsot visztek magatokkal? Mert ha visztek kólát, akkor hűteni külön kulacsban lévő vizzel hűtitek magatok vagy kólával??? :o))
"Számomra rejtély, hogy ilyen utakon hogyan lehet országúti gépekkel menni. Istenkísértésnek tűnik."
Számomra az rejtély, hogy mely utakról beszélsz :-)
Ha terep, a válasz: sehogy. Ha kerékpárútról, akkor szerintem van néhány, amelyiken lehet menni kerékpárral is. :-)
(muszaki vagy skicc) rajzot küldhetsz (remélem nem ipari kémkedés) emilben, mert érdekel a dolog. Hátha após meglátja benne a qrvajót ;) és megcsinálj ;)))
A gumifajták általában érdekelnek (pl. ha van vmi katalóg, akkor csatolhatnád a rajzhoz) de azon belül is inkább a hosszútávú és inkább aszfaltra valók.
Szóval bármi van emilj egyet.
Csá by wildpig
Örülök, hogy felpiszkáltam a közönséget ...
Az az igazság, hogy ez egy saját"szerű" "találmány", de mire megvalósult volna, már láttam élőben is....Az én fantáziámat is piszkálta a tandemcucc, de az nagyon zavart, hogy a két ember tekerési áttétele nem volt egymástól elszeparálható, hiszen valaki pörgösen teker, valaki meg lomhán erőből...
Csináljak valami rajzot, érdekel titeket ???
wildpig
Gumi ügy .... konkrétan mi érdekel ???
Terepgumikon belüli különbségek érdekelnek, vagy úgy általában a gumimintázat ???
Ez a pótváz kérdés engem is érdekelne. Azt írtad, hogy ha nem kell a sok bringa egyben, akkor csak beteszed a villát és már kész is az egyke. Ebbol arra következtettem, hogy valamilyen, a villát pótoló cuccot kell a vonó bringára tenni. Ekkor viszont minden bringa nyeklik a másikhoz képest. Hogyan lehet így kanyarodni.