Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

vbandit Creative Commons License 2008.01.24 0 0 14438
Remélem nyáron azért sikerül legalább 5 körülire levinni,de a klima megint beleszól majd a nagy melegben...
neho Creative Commons License 2008.01.24 0 0 14437
Persze, így jön ki a városi gyári 8.7 -es átlag. Van akinek 7 l-t eszik, van akinek 10-t. :))
Előzmény: Doki50 (14435)
ilias Creative Commons License 2008.01.24 0 0 14436
Helyes, az is valami.
:-)
Előzmény: vlevi (14425)
Doki50 Creative Commons License 2008.01.24 0 0 14435
A fene ett meg Lanosos koromban, amikor más Lanososok büszkén hazudták, hogy az övék 7-8 litert fogyaszt.

Lehet, hogy igazuk volt, ha lyukas tankkal állt az autójuk, és amíg én 100 km-t mentem, az övékből 7-8 liter csepegett ki!
Előzmény: neho (14434)
neho Creative Commons License 2008.01.24 0 0 14434
Persze, ez ennyi.

Csodák nincsenek, maximum emlegetni lahat azokat!
Előzmény: Doki50 (14433)
Doki50 Creative Commons License 2008.01.24 0 0 14433
Kb. ennyit ivott az 1,5 Lanosom is.
Előzmény: neho (14432)
neho Creative Commons License 2008.01.24 0 0 14432
Igen!

Ilye körülmények között 1.5 Daewoo Nexia - 11 l , 1.6 Lacetti - 13 l , 1.6 Fóka II. kombi - 13 l , Octavia Tour 1.6 10-11 - néha 12

Persze ezek szintén benzinesek.

Ilyen körülmények között az én 1.6 crdi sw-m 7.8 l
Előzmény: Doki50 (14430)
poklon Creative Commons License 2008.01.24 0 0 14431
Ez jó!!!
Előzmény: vbandit (14429)
Doki50 Creative Commons License 2008.01.24 0 0 14430
Ha benzinesed lenne, kb.ennyit nyakalna. Aki sokkal kevesebbet mond, olyan körülmények között, mint amelyeket írtam, az nagyon"elfogult" a kocsijával.
Előzmény: vbandit (14429)
vbandit Creative Commons License 2008.01.24 0 0 14429
Ma tankoltam 5,8L lett,és ez még a nagyon ráfagyott eső vakarását is tartalmazza fél órás egyhelyben járatással!!!!
A fedcomp 6,1 et irt!!!
1,6CRDI :)))
Doki50 Creative Commons License 2008.01.24 0 0 14428
1,4 városi fogyasztási adat: ez az elmúlt hideg időszakra vonatkozik, amikor sokat kellett kaparnom a jeget, járó motor mellett. Röüvid, 2-3 km-es távolságokon használva:

10 liter/100 km (lesz ez kevesebb is)
neho Creative Commons License 2008.01.24 0 0 14427
Na, kaptam magyarázatot miért eszik többet a dízel az OMW-ből.

Korábban írtam, hogy én ott tankolok, mert télre mindenképpen javallott. Ugyanis, mint ahogy korábban írtam /akik olvasták bocs az ismétlésért / az OMW /állítólag / nem adagol adalékokat, hanem egyszerűen a kén tartalom emelésével / természetesen az ésszerűség határain belül- ez nem orosz gázolaj / érik el, hogy télen ne dermedjen a gázolaj. Ezzel csökken a cetén szám /remélem ezt jól írom /, úgynevezetten vékonyabb lesz a nafta, ergó többet fogyaszt belőle az autó, viszont könnyen indul hidegben, illetve nem rakódnak le az adalékanyagok - és talán ez a legfontosabb, komoly dízel szerelők ezért ajánlják a köztudottan igen érzékeny PDTDI motorokba az OMW-t - azaz kíméli a motort, növeli az özemanyag ellátó rendszer élettartalmát.

Állítólag!

Úgyhogy télen jó az OMW a többletfogyasztás ellenére /amit egyébként olyan max 0.5 l -re saccolok/.
Előzmény: Buci sw (13937)
Apooca Creative Commons License 2008.01.24 0 0 14426
Vigyázok. Van egy karabiner, azzal van az övemre téve, és csak akkor veszem le, ha beindítok a kocsit. 24 éve egyszer megjártam :) Igaz az egy zsiguli volt még, egyszerűbb volt a dolog :)
Előzmény: Metal Dog (14417)
vlevi Creative Commons License 2008.01.24 0 0 14425
"Egy négyütemű motor motorolajának véleményem szerint nem a kipufogón keresztül kellene távoznia. "

Akkor ebben egyetértünk :)
Előzmény: ilias (14423)
ilias Creative Commons License 2008.01.24 0 0 14424
A 14422-t elvileg nem küldtem el.
:-)
ilias Creative Commons License 2008.01.24 0 0 14423
Nem látok semmilyen összefüggést. Egy négyütemű motor motorolajának véleményem szerint nem a kipufogón keresztül kellene távoznia. Ha jól egyben van. Én maradok 2 hét múlvától a Cee'd-nél. Tágasabb is, meg jobban tetszik.
Bocsánat, ha felzaklattalak és hogy már másodszor mondtam a részedre valami baromságot.
Előzmény: vlevi (14419)
ilias Creative Commons License 2008.01.24 0 0 14422
Nem látok semmilyen összefüggést. Egy négyütemű motor motorolajának véleményem szerint nem a kipufogón keresztül kellene távoznia. Ha jól egyben van. Én maradok 2 hét múlvától a Cee'd-nél. Tágasabb is, meg jobban tetszik.
Előzmény: vlevi (14419)
ilias Creative Commons License 2008.01.24 0 0 14421
Örülök neki, hogy a diesel nem ilyen.
Az olajzabálósaknál meg csodálkoznak, hogy nem bírja sokáig a katalizátor.
Előzmény: vbandit (14418)
ilias Creative Commons License 2008.01.24 0 0 14420
Remek lehetőség kipróbálni a védőszárny szolgáltatást.
Előzmény: Metal Dog (14417)
vlevi Creative Commons License 2008.01.24 0 0 14419
Ettől mindíg a falnak megyek. Akkor már inkább kétütemű trabit használok, az se fogyaszt sokkal több motorolajat.
Előzmény: ilias (14416)
vbandit Creative Commons License 2008.01.24 0 0 14418
Ez szerencsére,nem az a fajta olajevős motor (1,6CRDI),mint az opel twinportok...
Ott 15eKm alatt rátöltesz vagy 8-10L-t!
És ez sajnos nem vicc!!!!:(((
Előzmény: ilias (14416)
Metal Dog Creative Commons License 2008.01.24 0 0 14417
Vigyázz azzal a csak csomagtartót nyitó funkcióval. Ahogy lecsapod a hátsó ajtót, már zárja is be magától a kocsit, legalábbis nekem. Ha a kulcs ilyenkor nem a zsebedben, hanem mondjuk a csomagtartóban van, kínos percek következhetnek...
Előzmény: Apooca (14413)
ilias Creative Commons License 2008.01.24 0 0 14416
A leírásban írnak valamit erről, hogy mi fér bele. Egyes Opel Astráknál 0.8-1.0l/1000 km még belefér a gyár szerint.
ilias Creative Commons License 2008.01.24 0 0 14415
Motorolaj fogyasztás mennyire jellemző? Bár frissek a kocsik, azért ha később enné, akkor abba már most belekezd.
ceeee Creative Commons License 2008.01.24 0 0 14414

Lehet hogy átlagban ez jönne ki, de szerintem a nagytöbbség nem autózik évente 10-15 ezer km-nél többet, ha a munkájából kifolyólag nem kell. Legalábbis az én autós ismeretségi körömben kisvárosban ez a jellemző.

 

Én személy szerint egyébként szeretem minél hamarabb lcserélni az olajat, előző autómnél gyakran a minimum km-t se vártam meg, és cseréltem le.
Most se fogom a végsőkig húzni, nekem személyes tapasztalatom, hogy olajcsere után mindíg finomabb és csendesebb a motor járása.

Előzmény: GregHozta (14404)
Apooca Creative Commons License 2008.01.24 0 0 14413
Az volt, hogy pakoltam a kocsiba, na kipróbálom, hogy csak a csomagtartót nyitom. Gomb megnyom, nem történik semmi. párszor eljátszottam, semmi. Lepakol, gomb nyom, nem is világít a LED a kulcson. Mindegy, egész kocsi kinyit, bepakol, káromkodik. Biztos rossz a gomb, hiszen a LED sem világít. Aztán otthon rájöttem, hogy hosszú ideig kell nyomni a gombot, akkor kinyitja a csomagtartót. Az mindenesetre továbbra sem logikus, hogy a kontroll LED miért enm jelzi a kulcson a gombnyomást.
Előzmény: renesis7 (14410)
Törölt nick Creative Commons License 2008.01.24 0 0 14412
A középső gomb a bicskakulcson csak a csomagteret nyitja, a központi zárat nem.
Előzmény: renesis7 (14410)
renesis7 Creative Commons License 2008.01.24 0 0 14411
szerintem meg mindkét oldalon kéne világítania (SW)
Előzmény: Törölt nick (14372)
renesis7 Creative Commons License 2008.01.24 0 0 14410
nem értem mi van a csomagtartóddal? nekem van visszajelző a műszerfalon, ha nyitva van (+a beltéri  világítás ég), és a távirányítóval is lehet nyitni.
Előzmény: Apooca (14367)
Dzsoki01 Creative Commons License 2008.01.24 0 0 14409
Sziasztok!
Most jöttem meg a KiaM6-tól, szerződés aláírva: SW 1.6i EX + elektr. csomag + vonóhorog, bézs színben. Március közepére-végére ígérték.
Annyi egyébként kiderült, hogy minden hónap 5-én mennek el a rendelések a gyárba, ezért egy 6-i rendeléssel akár egy hónap is elveszhet!

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!