reggel átmegy Bucsutára és úgy jön be Zegre. Furcsán fog hangozni de a 21.20-as járatot egy Lenti busz csinálja. Rendszámát nem tom egy Eos klímás Ikarus C56, a hátsó ajtónál mozgássérült rámpával (elektromos)
2004 májusában amikor utaztam vele, már Zegről indult.
Valamikor a két időpont között szűnt meg.
Az okokról a Volánbusz kellene kérdezni. Valószínűleg nem érte meg elmenni letenyére. Más ok nemnagyon lehet.
Amíg letenyéről jött, a söfőrcsere zalacsányban történt. HA jól emlékszem, négy sofőr váltotta egymást.
Amikor csak zegig ment, már csak két sofőr volt. Három-négy napot dolgoztak a egyhuzamban. Az egyik MArcaliban lakik, a másikk meg alahol keszthely mellett.
Akkor reggel átrobog rezsiben Bucsutára, hogy onnét menetrend szerint induljon Zegre és a nap végén fordítva? Bár nem tudom mikor végez. Én úgy gondoltam, hogy a 21:20-as (Zeg) Szentliszlóit Ő csinálja.
Nekem mondod??:) Az EUX egészen idén tavaszig volt a szegedi járaton hol a lassún hol a gyorson( néha olyan is volt h cseréltek a GXG-vel) Most úgy tom h ált. Keszthelyre jár (Az FBE-451 söfőrjével szoktam látni....)
Először is mi tekinhető pihenőidőnek: Legalább 1 órás megszakítás nélküli időtartam, ami alatt a vezető szabadon rendelkezik az idejével. A gépkocsivezető napi pihenőideje 9 óra lehet, amit heti 2 alkalommal, további 1 órával meg lehet hosszabbítani. A napi munka végeztével 24 óránként, 11 órát kell pihennéssel eltölteni. A napi egybefüggő pihenőidő egy adott héten belül, legfeljebb háromszor csökkenthető, minimum 9 órára. A gépkocsivezető napi 11 órás pihenőideje, hetente legfeljebb 3 alkalommal, 2 órával csökkenthető, de a ki nem vett pihenőidőt a következő hétvégéig ki kell adni. A napi 11 órás pihenőidőt a gépkocsivezető felbontva, 2 vagy 3 részben töltheti el, de az egyik részletnek legalább 8 órának kell lennie. A heti pihenőidő általában 45 óra lehet. 4 és fél órás folyamatos vezetés után legfeljebb 45 percet kell pihenni, kivéve ha pihenési időszakot kezdett meg az illető. Ebből következik, hogy folyamatosan 4 és fél órát lehet vezetni. Vége.:)
A jelenlegi szabályozást pontosan nem ismerem, de abban biztos lehetsz, hogy a foglalkoztatási szabályok maradéktalan betartása mellett készült a szegedi menetrend.
Azt tudtam. De valami szabály van arra is, hogy (a kötelező rövidebb pihenőket betartva) maximum mennyit vezethet, ami után minimum 9 óra pihenőt kell tartani.
A gyorsnál ezt hogy oldják meg? Ott ~7 óra az út, szinte pihenők nélkül. Régebben minden megállónál ~15 perc várakozást írt a menetrend, (akkor majdnem 8 óra volt az út, ha jól emlékszem).