Ahogy már pár nappal ezelőtt említettem, megválnék az évek alatt felhalmozott teljes tartalék alkatrész készletemtől, legalábbis ami a Grande Punto és Punto 2 típusokat illeti.
ja ezt ismerem. Nálunk szinte mindenben egy év után van olajcsere és ehhez max 10-12 ekm futás tartozik. (Több autó, hossz(abb) távra dizel, városba, hobbihoz (bicaj, kutyázás) benzines, motor + ez lett a fiamnak....
Nem tapasztaltuk még ezt, de használt autónál bármi bármikor lehet... (Mondanám, hogy vezetett szervizkönyves, német autó, stb.) Mindenestre pozitivum, hogy a csomagtartóban volt egy tartalék olaj, bontatlan, de legalább a specifikációja megfelelő volt...
Szia, köszi a választ. Annó már raktatok fel képeket a nagy mozis változatról. Viszont a Punto Evo-ban teljesen más a műszerfal. Ez most annyiból nem érdekes, hogy márka kompatibilis android rádió van benne ami elég sok mindent "levesz" a fedelzeti elektronikáról. Többek közt mutatja az ajtó nyitást, a kormányszög állást (tolatásnál) és mutatja a nem valós konstans hőmérsékletet is.
Ha szerencséd van, akkor a tükörben levő csatlakozóig elvitték a kábeleit. Ha nincs, akkor a bodytól kell neked kivinni az ajtócsatlakozón keresztül.
Szoftveresen mindenképp engedélyeztetni kell. A kijelződ alkalmas a C fok megjelenítésére? Mert ha nem "nagymozis", akkor azt is venned kell.
Én nem vettem kompletten, mert párszáz forintos termisztorral megoldottam. Vezeték nélkül beledugtam a lábait a csatlakozóba, oszt annyi. Így is tökélesen mér, nem vezettem fel a tükör alá. Az az igazság, hogy még nem is láttam, hogy egy gyári hová van téve. Mindenesetre az a jó, ha mentül szellősebb helyen van.
A takaró lemezkére szerintem bárhogy vigyázol is, a fülei törni fognak. Ha jól emléxem, felül kellene kibillenteni! De szilikon ragasztóval, kis pöttyökkel vissza lehet tenni. 165-nél, még nem vitte le a szél.
Persze mindent csak saját felelősségre!
És szerencsém is volt, a tükörben volt a kábelvég :) Képeket is teszek fel nemsokára....