Néha szoktak ilyen durvaságokat csinálni. Én tavaly v tavalyelőtt szoktam egy Rába Contactot rendszeresen Zeg-Veszprém táblával látni....:) Meg még a BRN-2... rendszámú Ikarust Pest táblával...(nem tom a típusát régen neki is sárga-fekete festése volt aztán fehér lett és a sérülése után 395 ös alkatrészekkel javították ki. Azóta már leselejtezték.)
2 éve kb, egyik vasárnap ezt küldték pestre. Először mikor megláttam a lövői mögött, azt hittem valami rossz vicc, de amikor tornyosultak a csomagok a középső ajtónál, meg azzal szembe, akkor döbbentem rá, hogy ez a valóság :)))))
Csak a DZC tartalék a többi eltűnt....? Most a JLD-275 conectot pótolja mert az még mindig nincs kész (több mint egy hónap után) de KHA-t csak egy valami BHC Ikarussal pótolták(asszem 260-as). De a KHA-t gyorsan kijavították és már régóta újra az megy.
Az FKN még mindig jó állapotban van (nem olyan rosszak felénk az utak:P) Azt tudtam h a HUU előtt járt annak a vonalán. (sajnos ez lesz a HUU-val is:((( ). M62 kollégának is igaza van h nem ilyen útra tervezték ezek 10-15 évesen már használhatatlanok lesznek nem mint a jó öreg 200 as Ikarusok amiko még 30 év múlva is mennek.
Persze, régen is jó volt, hogy volt. De nagyon felértékelődött a szerepe a szlovén határátmenet megépülésével. Ha nem is csodát, de nagy javulást lehetett volna elérni abból a pénzből a 30-as és 41-es vonalakon, amit erre a játékra most elköltenek.
Nem értek a vonatokhoz, de szerintem ez mindig is fontos vonal volt. Persze lehet, hogy amióta elkészült Egerszegen a delta vágány, meg a szlovén vonal, azóta forgalmasabb lett.
Buszos téma: Kedvenc buszodban, a kanizsai HEH-518 ban jól láttam, hogy Joystick váltó van?
Az FKN is úgy fog járni, ha helyköziben használják :((
Kíváncsi lennék, milyen állapotban van, amíg pestre járt, meg se nyekkent benne semmi még a Kosztolámnyi tér és a Sasadi megálló között sem, pedig ott jobban hasonlít az út egy szántóföldhoz...
Ha nem építették volna ki a szlovén vonalat, akkor még mindig egy szar viciniális lenne az a vonal. Mivel odaterelték a teherforgalom jelentős részét, így most majd villamosítani is kell. Közben meg Murakeresztúr kihasználatlanul áll a már meglévő infrastrktúrájával, elsősorban a szlovén vonal miatt.
Múltkor 3 év után utaztam a HBA-935 ös alacsonypadlós setrával....Én buszban még nem csalódtam akkorát. Csörög-zörög,ráz minden baja van. Pedig régen nagy kedvencem volt az is:(