nyomjál bele spurit:))én még tettem hozzá egy kis faszéngyujtót mert az petruleum a javábol:))abba mosom a kawasakim láncát.na az takarít igen szépen.10 literbe 1 dl petróleum.bár én még raktam hozzá 2t olajat az agiptól.35 literbe 2 decit rakok.gyönyörüen jár az autó .halkabb lett.és nem utolsó sorban a lucas adagolónak sincs semmi baja
A Pappasnal csereltek a fekfolyadekom, ott mondta a szerelo ficko, hogy gyari tarcsa kibir 3 szett betetet is, az utangyartott 2-t. A tartalom valodisada nem fontos most, viszont ebbol azt szurom le, hogy cserelik kulon is?
Tapasztalatom szerint az autógyártók közül talán a Mercedes veszi legkomolyabban a fék környékét, márkaszervizben (elvileg) nem szabad tárcsát és betétet külön cserélni.
Üdvözletem az uraknak! Van egy regi megoldatlan ugyem amit most nagy elhatározásomban szeretnék megoldani . 190d-m mar régebben kapott egy 4es kéziváltot az automata helyett meg a hozzávaló sallangokat (hardy, kardan, felfuggeszto csapagy). 4.ben kb 50-65 kozott olyan bugo rezonancia van, hogy a gondolataimat sem hallom. Gondoltam rá hogy sok neki a 4. 50-nel de alatta meg nem csinalja. Van valakinek ötlete, hogy hol kezdjem a keresgélést? Diffimnek ugyan van hangja de nem tudom hogy az az e. Azt csak olyankor állitom biztosra amikor 50-nel kiteszem üresbe ès hallok egy kis morgo bugo hangot.
Ami engem meglepett, hogy tudtommal 210-esnel pl a hutofolyadekot soha nem kell cserelni. Nyilvan ha hutot cserelsz, stb, akkor muszaj lesz. Ettol fuggetlenul en cserelem (majd) par evente.
A rendelkezésemre álló infók szerint a190-eseknél a cserék esedékessége a következő:
motorolaj: 10 ezer km/1 év
automata váltó: 60 ezer km
fékrendszer: 1 év
hűtési rendszer: 3 év
A kézi kapcsolású váltónál, a szervónál és a difinél 20 ezer km-enkénti ellenőrzést írtak elő, ezeknél az egységeknél szvsz 100 ezer km-enkénti csere lehet a célirányos.
W202 2.5 td,automata. Tegnap egy kisebb tempózás kozben egyszer csak elment az erő -turbo off- es szegény,mivel gyorsítani akartam 4. es 5. közt váltogatott. Félreálltam,leállítottam és utána minden a régi volt,húzott,gyorsult. Mi fene ez? :(
Rászántam magam és megvettem a gyári értékű légtömegmérőt és megjavult az autó. nincs torpanás és durrogás...Hát reggel elsőre is kiváncsi leszek köszi...üdv
Köszönöm, csak az bosszant hogy régen filléres felújítókészletből életben tartható modell volt ez ma meg bontott alkatrészből tarthatom életben, de meddig ? Már folyamatban van a megoldás de ha kell szólok, még egyszer kösz a felajánlást.
Sziasztok, Mercedes A170-nél a központi zár belső gombbal működik, valamint automatikusan is le tud zárni, azonban kulccsal csak a bal első ajtót nyitja/zárja, valamint a távirányítóra sem reagál. Mi lehet a gond? Tudtok tanácsot adni?
Lenne egy olyan kérdésem, W210-es Mercihez az infrakulcs elromlott...cseréltem elemet benne, semmit nem csinál, megnéztem kamera alatt, semmi. Kérdésem az lenne, hogy mit tudok vele csinálni ilyenkor? Sehol nem találok infra kulcs javítást ehhez a típushoz.. Még egy kérdés ezzel kapcsolatban..a kulcsot kell az autóhoz tanítani, vagy az autót a kulcshoz? Esetleg ha tudnátok ajánlani valami helyet, ahol ezzel foglalkoznak, vagy tudnak mondani valami okosságot, nagyon szépen megköszönném.
Próbáltam utánakeresni de sajna nem találok infót, megpróbálom hátha valaki tud segíteni.
Egy Mercedes A-150 ről lenne szó. 2005 évjárat édesanyámé nemrég vette. A probléma ha esik az eső és belemegy egy nagyobb tócsába kivillan egy csapszerű ikon a műszerfalon és nem megy egy henger.
Két nap múlva semmi baja a kocsinak megy rendesen.
Ma szomorúan vettem tudomásul azt a már rég ismert tényt hogy a Mercedesnek már nem büszkeség ha sok régi autója fut az utakon és az emberek azt mondják nézd az 30-40-50 éves és még mindig megy mert " van benne anyag " . Sajnos elzárják az alkatrész csatornákat ezekhez az öreg autókhoz. Ma megdöglött a vákuumszivattyú a W123-on és sajnos csak bontott beszerzésére lesz esély . De azért így is működik csak kemény a fék, kézzel kell leállítani az adagolót és csúnyán vált az autómata ez a nem semmi.