Keresés

Részletes keresés

- Tyt - Creative Commons License 2003.08.23 0 0 36
Babetta kilőve, nem elég erős.

Staron gondolkodom ám! :) Csak annyi a gond, hogy azt nem kapok 25-ér. De az lenne a legjobb megoldás, elég sok rosszat hallottam a Mustangról! :) Bár mit nekem, akinek rometje volt?! :)

Előzmény: Joceee (35)
Joceee Creative Commons License 2003.08.23 0 0 35
Tyt!
Miért nem veszel babettát, vagy start? Akkor legalább 2 motorod lenne...érted?:D Boltba járni tökéletes...
Joc
Előzmény: - Tyt - (29)
- Tyt - Creative Commons License 2003.08.23 0 0 34
Ah, I see!!

Thanks!

Előzmény: Dóczi (32)
Dóczi Creative Commons License 2003.08.23 0 0 33
Pöpö=pölö=pl.
Nem tok írni:)
Előzmény: Dóczi (32)
Dóczi Creative Commons License 2003.08.23 0 0 32
Tudod, Pálnak Mustangja van és majd tőle megkérdezem pöpö mennyit zabál?
OK?
Előzmény: - Tyt - (31)
- Tyt - Creative Commons License 2003.08.23 0 0 31
?
Előzmény: Dóczi (30)
Dóczi Creative Commons License 2003.08.22 0 0 30
Majd megérdeklődük mindent!
Előzmény: - Tyt - (29)
- Tyt - Creative Commons License 2003.08.22 0 0 29
Sziasztok!!

A segítségetek kérném!!
A jelenlegi tuningolt szép állapotú Simsonom mellé vennék egy fostalicskát boltbajárósnak, meg télen marhulni.
Szóval szerintetek megfelel erre a Mustang??? Egyébként 90 kiló körül vagyok.

JA, és mennyit fogyaszt egy ilyen jószág???

Most hívtam egy csávót, aki hirdetett, 20-ér hirdette egy öreg csóka, sztem 15ért el lehetne hozni. Azt mondta a blokkja nem volt hajtva, és új gumik vannak rajta.

Na mi a vélemény?

Üdv (és plííz sürgőőős... :) )

Dóczi Creative Commons License 2003.08.21 0 0 28

Na ehhez mit szóltok?
sergei Creative Commons License 2003.08.06 0 0 27
Üdv!

Tegnap éjjel jövök haza jó öreg Mustangommal és nézem, hogy a kilóméteróra most is, mint mindig nem enged 40 fölé (gyorshajtásnál lehet rá hivatkozni:) de úgy saccoltam, hogy 45-50-között megy a dolog, erre előz egy pajti és üvölt, hogy hogy bír menni ez 60-at? Hú, mondom ezt énse tudom. Bár hallottam régikasztnis mustangról, ami 80 fölött teljesített...

Üdv!

sergei Creative Commons License 2003.07.28 0 0 26
Üdv!

Megjavult a gyönyörményem! Másodjára engedte el a karbiját, de ismét meg lett erősítve, meg sziloplaszt volt a fuvókákban :) elég furi, de most újra megy :)
Nem olyan vészes ez a mustang amugy...

Üdv!

sergei Creative Commons License 2003.07.27 0 0 25
Üdv!

Na szörnyülgödjetek, itt a csúnyaságom!

[A hivatkozott kép már nem található meg a tar.hu-n]

Nem is a külalakja aggaszt, sokkal inkább az, hogy nem akar menni, üresben jól veszi a fordulatot, terhelés alatt sokat kihagy és emiatt nemmegy, de a mechanikus részei könnyen forognak :/

Üdv!

sergei Creative Commons License 2003.07.15 0 0 24
ya, és olyan egy 4 dugattyús LADA-hoz egy 6 dugattyús BMW-t hasonlítani, mint a Mustang-hoz egy MZ-T :)))))))))
sergei Creative Commons License 2003.07.15 0 0 23
Üdv!

Nos én átültem simsonra. Mielőtt megvettem volna a mustangot, fél évig haverom simsonjával jártam. Teljesen motorbarátian használtam a megkímélt és nem széthajtott blokkot, ennek ellenére mai napig nincs benne 1-es, nem veszi be, meg tök szar kapcsolni, alig érezni a fokozatokat, rutintalanok ráültek el se bírtak indulni. A megszakítója legalább akkora szemét, mint a mustangé, úgyhogy nemtudom... A hasonlat meg aztán végképp nem állja meg a helyét a jelenlegi helyzetben :) a LADA és egy BMW között kissé más különbségek vannak azért, mint egy Mustang és egy Simson között. Az biztos a német részről, hogy jól néz ki és jól megy, de egyáltalán nem tökéletesek, sőt. A LADA és a Mustang nem összehasonlítható, talán inkább Mustang Skoda, akkor viszont nem egy BMW-vel kéne hasonlítgatni, hanem inkább egy wartburggal, vagy trabanttal, az is IFA, mint ahogy a Simson. Na mind1 :)

Üdv!

Szkátó Creative Commons License 2003.07.14 0 0 22
Hali!

Mondom, hogy sérülékeny, "vacak" konstrukció. A váltó például az egyik gyenge pontja...

Üljetek át Simsonra. Olyan, mintha egy Lada után 6 hengeres BMW-be ülnél át.

Dóczi Creative Commons License 2003.07.14 0 0 21
Köszi, már rájöttünk
Előzmény: Törölt nick (19)
sergei Creative Commons License 2003.07.14 0 0 20
Üdv!

Nekem teljesgázzal alig 2 percig akar menni, utána le akar fulladni, és max 20-30-al megy félgázzal, meg rángatózik....

Törölt nick Creative Commons License 2003.07.13 0 0 19
Elállítódott a váltókar.
Előzmény: Dóczi (18)
Dóczi Creative Commons License 2003.07.12 0 0 18
Hali!
PÁL mustsngjának baja van! odaadta egy hülyegyereknek hogy menjen egy kört ment is csak mikor visszajöt volt egy kis probléma: vagy egyes és ketetes fokozat nincs üres vagy ha van akkor ez a sorrend egyes üres hármás (kettes nuku).
Ötletek?
Üdv.: Dóczi
sergei Creative Commons License 2003.07.12 0 0 17
Üdv!

Én 100 kiló fölött vagyok, és így is jól gyorsul velem! és megközelíti a 60-at! Az utazási komfortja nekem bejön, szeretem a keménységét, én egyszer azon vettem észre magam, hogy menet közben 2 kézzel igazgattam a bukót, és tök jól ment egyenesen. Azt aláírom, hogy nem túl szép, de nekem bejön. Ami viszont a mai napomat tönkretette az az volt, hogy 5-re kellett volna mennem egy helyre. Megyek vele, húzom tökig a gázt, szépen megy, 2 perc múlva elkezd lasssulni, nem gyújt, elengedem a gázt, visszaváltok, és eőjön az alapjárat, utána megint megy, de ha a teljesítménye nagy részét ki akarom használni, akkor megint megjátssza ezt. Na megszakítót vettem neki újat, betettem, kicsit jobban indul tőle, de a hiba nem szűnt meg, valószínű a karbi szopat. Vettem hozzá 2 parafás kuplungot, sikerült felkínlódnom rá, lehúzó szerszám nélkül is, bár sokat kínlódtam vele, és anyáztam az agyahagyott kuplungrugó lefogatás miatt. Erős rugó, 2 alátét, meg egy zégergyűrű, mindezt éjfél körül. A szerelhetősége kicsit aggasztó, de nem brutális, nem mondanám. Most hazajöttem vele, de a gond nem oldódott meg még. A hátsó fék bowdenem meg megadta magát. A szivató/dúsítót mondtad, kicsit lestem, mert nekem olyan nincs, van 1 pilicka az úszóházon, amivel elöntöm a karbit, de semmi egyéb!

Üdv!

Szkátó Creative Commons License 2003.06.25 0 0 16
Közben elolvastam a hozzászólásokat...
Az enyém is citromsárga volt. A vége kereken 60 volt, de "jószívű" ember 40 fölött nem ment vele tartósan. Ez volt az a sebesség, aminél még könnyedén ment.
14-16 éves koromig használtam, lehettem úgy 60 kiló...
Szkátó Creative Commons License 2003.06.25 0 0 15
Nekem volt egy ilyen jószágom 2 évig. Atyámtól "örököltem", igen megkímélt darab volt. Talán 6000km volt benne.
Ezután Simsonra váltottam. A két motor ég és föld.
A Jawa szerelhetősége katasztrófális. A szerelők többségének a haja égnek áll tőle. Iszonyatosan elfuserált, "sérülékeny" konstrukció a Simsonhoz képest. Motorja gyengébb, rugalmatlanabb. Futóműve, komfortja nulla. A kormányt ne próbáld meg elengedni menet közben...

Tipikusan az a motor, amit az ellenségemnek vennék.

Törölt nick Creative Commons License 2003.06.25 0 0 14
Ha füstöl, akkor romlik a menetteljesítménye, nincs alapjárat és nehezen pörög fel gázadáskor is. Arra gyanakszom, hogy a váltóműből szivárgog esetleg valami!

Nézd meg a dúsító/szivató bowdenjét.

Előzmény: sergei (10)
sergei Creative Commons License 2003.06.24 0 0 13
Üdv!

Az enyém gyárilag sárga volt, de iszonyat ocsmányul, iszonyat ocsmány kékre festették át!
Na most az a spec, hogy ma pl végig volt alapjáratom, de ha csomót tépek fele és felfő a blokk, akkor füstöl a kipu mint a gyárkémény, nincs alapjárat és 1-2sec késéssel reagál a gázra. ÜDv!

Törölt nick Creative Commons License 2003.06.23 0 0 12
Az alap 50-es Simóban 3,5 van, az én 70-esemben pedig ~7 LE.
Előzmény: Dóczi (9)
Dóczi Creative Commons License 2003.06.23 0 0 11
sergei!
Milyen színű?
PÁLé most lett felújítva( óezüst tank, fekete sárvédő, elöl aszfalt, hátul endurogumi) egész faszán néz ki, majd megpróbalok egy képet fölrakni. Az a próbléma nála is van hogy nincs alapjárat és a gázra se mindig reagál.
Üdv.:Dóczi
Előzmény: sergei (10)
sergei Creative Commons License 2003.06.23 0 0 10
Üdv!

Nemrég sikerült szereznem egy 79-es mustangot! A reptértől hazáig toltam, de le a kalappal előtte, mert amennyire koszos volt a tankja és össze volt gányolva csoda hogy ment! Mára helyre lett kapva egy kicsit! A kuplungja csúszik kicsit, esztétikailag se tökéletes és még 1 apró, hogy időnként valami érdekesen büdös olajat szed elő valahonnan! Megyek vele, egyszer füstöl egyszer nem! Ha füstöl, akkor romlik a menetteljesítménye, nincs alapjárat és nehezen pörög fel gázadáskor is. Arra gyanakszom, hogy a váltóműből szivárgog esetleg valami! Ez a motor még mindig betegnek minősül, ennek ellenére a 100 kilómat jó esetben 55 is viszi sík úton! Ennyi!

Üdv!

Dóczi Creative Commons License 2003.06.22 0 0 9
Az a baj szerintem hogy csak 2 paci van benne mint egy újjab babettába a simomba meh ha jól tudom 3,6LE van
Előzmény: Törölt nick (8)
Törölt nick Creative Commons License 2003.06.22 0 0 8
Nem gagyi, szerintem nem sokkal marad el a Simson-tól...
Előzmény: Dóczi (7)
Dóczi Creative Commons License 2003.06.22 0 0 7
MJL!
Csak te vagy itt még én aki ismeri ezt a motort?
Vagy annyira gygyi hogy inkább senki se foglalkozik vele?
Dóczi

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!