Staron gondolkodom ám! :) Csak annyi a gond, hogy azt nem kapok 25-ér. De az lenne a legjobb megoldás, elég sok rosszat hallottam a Mustangról! :) Bár mit nekem, akinek rometje volt?! :)
A segítségetek kérném!!
A jelenlegi tuningolt szép állapotú Simsonom mellé vennék egy fostalicskát boltbajárósnak, meg télen marhulni.
Szóval szerintetek megfelel erre a Mustang??? Egyébként 90 kiló körül vagyok.
JA, és mennyit fogyaszt egy ilyen jószág???
Most hívtam egy csávót, aki hirdetett, 20-ér hirdette egy öreg csóka, sztem 15ért el lehetne hozni. Azt mondta a blokkja nem volt hajtva, és új gumik vannak rajta.
Tegnap éjjel jövök haza jó öreg Mustangommal és nézem, hogy a kilóméteróra most is, mint mindig nem enged 40 fölé (gyorshajtásnál lehet rá hivatkozni:) de úgy saccoltam, hogy 45-50-között megy a dolog, erre előz egy pajti és üvölt, hogy hogy bír menni ez 60-at? Hú, mondom ezt énse tudom. Bár hallottam régikasztnis mustangról, ami 80 fölött teljesített...
Megjavult a gyönyörményem! Másodjára engedte el a karbiját, de ismét meg lett erősítve, meg sziloplaszt volt a fuvókákban :) elég furi, de most újra megy :)
Nem olyan vészes ez a mustang amugy...
[A hivatkozott kép már nem található meg a tar.hu-n]
Nem is a külalakja aggaszt, sokkal inkább az, hogy nem akar menni, üresben jól veszi a fordulatot, terhelés alatt sokat kihagy és emiatt nemmegy, de a mechanikus részei könnyen forognak :/
Nos én átültem simsonra. Mielőtt megvettem volna a mustangot, fél évig haverom simsonjával jártam. Teljesen motorbarátian használtam a megkímélt és nem széthajtott blokkot, ennek ellenére mai napig nincs benne 1-es, nem veszi be, meg tök szar kapcsolni, alig érezni a fokozatokat, rutintalanok ráültek el se bírtak indulni. A megszakítója legalább akkora szemét, mint a mustangé, úgyhogy nemtudom... A hasonlat meg aztán végképp nem állja meg a helyét a jelenlegi helyzetben :) a LADA és egy BMW között kissé más különbségek vannak azért, mint egy Mustang és egy Simson között. Az biztos a német részről, hogy jól néz ki és jól megy, de egyáltalán nem tökéletesek, sőt. A LADA és a Mustang nem összehasonlítható, talán inkább Mustang Skoda, akkor viszont nem egy BMW-vel kéne hasonlítgatni, hanem inkább egy wartburggal, vagy trabanttal, az is IFA, mint ahogy a Simson. Na mind1 :)
Hali!
PÁL mustsngjának baja van! odaadta egy hülyegyereknek hogy menjen egy kört ment is csak mikor visszajöt volt egy kis probléma: vagy egyes és ketetes fokozat nincs üres vagy ha van akkor ez a sorrend egyes üres hármás (kettes nuku).
Ötletek?
Üdv.: Dóczi
Én 100 kiló fölött vagyok, és így is jól gyorsul velem! és megközelíti a 60-at! Az utazási komfortja nekem bejön, szeretem a keménységét, én egyszer azon vettem észre magam, hogy menet közben 2 kézzel igazgattam a bukót, és tök jól ment egyenesen. Azt aláírom, hogy nem túl szép, de nekem bejön. Ami viszont a mai napomat tönkretette az az volt, hogy 5-re kellett volna mennem egy helyre. Megyek vele, húzom tökig a gázt, szépen megy, 2 perc múlva elkezd lasssulni, nem gyújt, elengedem a gázt, visszaváltok, és eőjön az alapjárat, utána megint megy, de ha a teljesítménye nagy részét ki akarom használni, akkor megint megjátssza ezt. Na megszakítót vettem neki újat, betettem, kicsit jobban indul tőle, de a hiba nem szűnt meg, valószínű a karbi szopat. Vettem hozzá 2 parafás kuplungot, sikerült felkínlódnom rá, lehúzó szerszám nélkül is, bár sokat kínlódtam vele, és anyáztam az agyahagyott kuplungrugó lefogatás miatt. Erős rugó, 2 alátét, meg egy zégergyűrű, mindezt éjfél körül. A szerelhetősége kicsit aggasztó, de nem brutális, nem mondanám. Most hazajöttem vele, de a gond nem oldódott meg még. A hátsó fék bowdenem meg megadta magát. A szivató/dúsítót mondtad, kicsit lestem, mert nekem olyan nincs, van 1 pilicka az úszóházon, amivel elöntöm a karbit, de semmi egyéb!
Közben elolvastam a hozzászólásokat...
Az enyém is citromsárga volt. A vége kereken 60 volt, de "jószívű" ember 40 fölött nem ment vele tartósan. Ez volt az a sebesség, aminél még könnyedén ment.
14-16 éves koromig használtam, lehettem úgy 60 kiló...
Nekem volt egy ilyen jószágom 2 évig. Atyámtól "örököltem", igen megkímélt darab volt. Talán 6000km volt benne.
Ezután Simsonra váltottam. A két motor ég és föld.
A Jawa szerelhetősége katasztrófális. A szerelők többségének a haja égnek áll tőle. Iszonyatosan elfuserált, "sérülékeny" konstrukció a Simsonhoz képest. Motorja gyengébb, rugalmatlanabb. Futóműve, komfortja nulla. A kormányt ne próbáld meg elengedni menet közben...
Tipikusan az a motor, amit az ellenségemnek vennék.
Ha füstöl, akkor romlik a menetteljesítménye, nincs alapjárat és nehezen pörög fel gázadáskor is. Arra gyanakszom, hogy a váltóműből szivárgog esetleg valami!
Az enyém gyárilag sárga volt, de iszonyat ocsmányul, iszonyat ocsmány kékre festették át!
Na most az a spec, hogy ma pl végig volt alapjáratom, de ha csomót tépek fele és felfő a blokk, akkor füstöl a kipu mint a gyárkémény, nincs alapjárat és 1-2sec késéssel reagál a gázra. ÜDv!
sergei!
Milyen színű?
PÁLé most lett felújítva( óezüst tank, fekete sárvédő, elöl aszfalt, hátul endurogumi) egész faszán néz ki, majd megpróbalok egy képet fölrakni. Az a próbléma nála is van hogy nincs alapjárat és a gázra se mindig reagál.
Üdv.:Dóczi
Nemrég sikerült szereznem egy 79-es mustangot! A reptértől hazáig toltam, de le a kalappal előtte, mert amennyire koszos volt a tankja és össze volt gányolva csoda hogy ment! Mára helyre lett kapva egy kicsit! A kuplungja csúszik kicsit, esztétikailag se tökéletes és még 1 apró, hogy időnként valami érdekesen büdös olajat szed elő valahonnan! Megyek vele, egyszer füstöl egyszer nem! Ha füstöl, akkor romlik a menetteljesítménye, nincs alapjárat és nehezen pörög fel gázadáskor is. Arra gyanakszom, hogy a váltóműből szivárgog esetleg valami! Ez a motor még mindig betegnek minősül, ennek ellenére a 100 kilómat jó esetben 55 is viszi sík úton! Ennyi!