Kedves Manhattani! Te Amerikai tempóban gondolkozol!
Biztos a Keleti alatt levő titkos Nobahok meg Szergelyekhez vezetne ugye? D:)))
D:)))
Én az előztetésről beszéltem.
Két állomásközről, egy álomról amihez sose lesz pénz. /Elővárosi gyorsvasutat is akarnak az okosok 2-3-5 percenként azt hogy lehet megoldani, hogy a jelenlegi vonatforgalmat ne zavarja?/
Olyan ábránd mint a föld alatti Nohabok meg személykocsik.
Amúgy a Jó jó zsefváros miatt ma is 3 vágányú a az általam megnevett szakasz.
Józsit meg eladják , ha nem lesz pénze a MÁV nak és szűksége lesz lóvéra!
eger26! >Az északi vasút vonalát a király kedvéért vezették Gödöllőn át, ... Egyáltalán nem. A cél a Salgótarján környéki érc- és szénbányák voltak. A felségek kedvéért egyedül a Királyvágány és a gödöllői királyi váró épült.
Ha érdekel, olvashatsz erről a nemsokára megjelenő Budapest magazinban.
M38! >Én ahol lehet négyvágányúsítanám /szakemberek leveszik a fejem/, de én nem vacakolnék előztetéssel. Uram atyám! ... :-)) És ha neked kéne fizetned a négyvágányúsítást, akkor vacakolnál?
>De a legszűkebb keresztmetszet a Keleti Kőbánya Felső. Amikor sokkal több vonat járt arra, mint ma, akkor is bírta, ma isbírja bőven. Remélem, ott meg nem hatvágányúsítanál? :-))
Nem annyira ismerem az egri csatlakozásokat én max Hatvanig szoktam járni, viszont az tudom, hogy Hatvanban a salgótarjáni és a szolnoki vonalnak jó a csatlakozása Pest felé. Nekem álltalában a buszcsatlakozással szokott bajom lenni Isaszegen. Mivel elég messze lakom az állomástól így jól szokot jönni ha van busz a vonathoz, de a buszok mindig a Pest felől érkező vonatokhoz vannak (gondolom a nagyobb tömeg onnan jön) az meg fél óra várakozás.
Az új bhv-k szerintem is elég jók pl: kényelmesek, relatívan tiszták. Mióta ezek az új kocsik vannak, azóta Isaszegen is sokan visszapártoltak a vonatra. A gyorsvonatokról ez már nem annyira mondható el:( Én még hiányolom, hogy az IC nem áll meg Hatvanaban. A menetrendell nekem semmi bajom nincs, csak amikor késik a vonat.
Gödöllőn már rengeteg a lassújel:( Az M3-as nem annzira ismerem. Én ahova tehetem vonattal megyek:) Szerintem vonattal gyorsabban el lehet jutni Gödöllőrő Aszódra mint busszal. Isaszegről meg még inkább!
Tulajdonképp, több vonat is megszünt szerintem ez csak olaj a tűzre.
Gödöllőtől kellene egy gyorsított személy olyan Vác-Budapest között meg nem állóhoz hasonló. Vagy olyan ami ritkított csak nagyobb állomásokon állna meg.
Én is ezt szoktam tapasztalni amikor reggel megyek suliba személyvonattal: Gödöllőig alig lehet helyet találni, Aszódig a fél vonat üres, Aszódtól pedigf már alig vannak utasok.
Gödöllőnek az egyetem miatt szép forgalma van napközben is.
Kár hogy a Turai felső részen már a buszok elviszik az utasokat.
Hatvanból is meg a csatlakozó vonalak állomásairól 81 Salgótarján, 82 Jászberény, 85 Gyöngyös, 86 Jászapáti Jászárok Vagy a 87 es Eger szerintem kb így 20 vonatnyi nép megy vonat helyett más eszközzel.
Igazán adhatnának már normális csatlakozást az InterCity-khez Füzesabonyból Egerbe, és fordítva. A legideálisabb InterPici lenne, de azt úgysem kapunk a MÁV-ot ismerve.
Haladás zászlóvivője a közlekedés volt. 1867-ben megépítették a Pest-Hatvan és a Hatvan - Salgótarján vasútvonalat, majd a következő években a miskolcit és a szolnokit így aztán Hatvan vasúti csomóponttá vált.
A haladás zászlóvivője a közlekedés volt. 1867-ben megépítették a Pest-Hatvan és a Hatvan - Salgótarjáni vasútvonalat, majd a következő években a miskolcit és a szolnokit így aztán Hatvan vasúti csomóponttá vált.