Keresés

Részletes keresés

Törölt nick Creative Commons License 2005.07.12 0 0 28
Tényleg Józsefváros 2007 ig fog üzemelni? Van valami bérlő is a területen ami bonyolítja a szitut nem?
Előzmény: hjvb (25)
Törölt nick Creative Commons License 2005.07.12 0 0 27

Amikor sokkal több vonat járt arra, mint ma, akkor is bírta, ma is bírja bőven. Remélem, ott meg nem hatvágányúsítanál? :-))

 

Konkétan hány darab most és akkor hajdanán?

 

Nincsenek korabeli hiteles infóim, ha valaki tud mondani konkrétumot megköszönöm!

 

 

 

Törölt nick Creative Commons License 2005.07.12 0 0 26

6 vágány!??,

 

Kedves Manhattani! Te Amerikai tempóban gondolkozol!

 

Biztos a Keleti alatt levő titkos Nobahok meg Szergelyekhez vezetne ugye? D:)))

 

D:)))

 

Én az előztetésről beszéltem.

 

Két állomásközről, egy álomról amihez sose lesz pénz. /Elővárosi gyorsvasutat is akarnak az okosok 2-3-5 percenként azt hogy lehet megoldani, hogy a jelenlegi vonatforgalmat ne zavarja?/

Olyan ábránd mint a föld alatti Nohabok meg személykocsik.

 

Amúgy a Jó jó zsefváros miatt ma is 3 vágányú a az általam megnevett szakasz.

Józsit meg eladják , ha nem lesz pénze a MÁV nak és szűksége lesz lóvéra!

 

 

 

 

Előzmény: hjvb (25)
hjvb Creative Commons License 2005.07.12 0 0 25
Ő nem akar hatvágányúsítani, de Józsi megszüntetése esetén lesz még!
Előzmény: manhattani (24)
manhattani Creative Commons License 2005.07.12 0 0 24

eger26!
>Az északi vasút vonalát a király kedvéért vezették Gödöllőn át, ...
Egyáltalán nem. A cél a Salgótarján környéki érc- és szénbányák voltak. A felségek kedvéért egyedül a Királyvágány és a gödöllői királyi váró épült.

Ha érdekel, olvashatsz erről a nemsokára megjelenő Budapest magazinban.

 

M38!
>Én ahol lehet négyvágányúsítanám /szakemberek leveszik a fejem/, de én nem vacakolnék előztetéssel.
Uram atyám! ... :-))
És ha neked kéne fizetned a négyvágányúsítást, akkor vacakolnál?

 

>De a legszűkebb keresztmetszet a Keleti Kőbánya Felső.
Amikor sokkal több vonat járt arra, mint ma, akkor is bírta, ma isbírja bőven. Remélem, ott meg nem hatvágányúsítanál? :-))

M62 127 Creative Commons License 2005.07.12 0 0 23
Nem annyira ismerem az egri csatlakozásokat én max Hatvanig szoktam járni, viszont az tudom, hogy Hatvanban a salgótarjáni és a szolnoki vonalnak jó a csatlakozása Pest felé. Nekem álltalában a buszcsatlakozással szokott bajom lenni Isaszegen. Mivel elég messze lakom az állomástól így jól szokot jönni ha van busz a vonathoz, de a buszok mindig a Pest felől érkező vonatokhoz vannak (gondolom a nagyobb tömeg onnan jön) az meg fél óra várakozás.
Előzmény: Törölt nick (21)
Törölt nick Creative Commons License 2005.07.12 0 0 22

Ingaszerelvény jár két kocsival egy vezérlő +Bhv+v43

 

Kevesen utaznak mert a Volán az M3-on elkényeztette Őket.

Gyöngyösi vonaton 10-15 fő szokott lenni.

 

Nincs közvetlen vonat Pestre.

Még az 1956-os menetrendben is volt! D:))

Előzmény: hjvb (20)
Törölt nick Creative Commons License 2005.07.12 0 0 21

Én sajnos Egerig minimum 2 óra és 2 és fél órát, néha 2 óra 40 percet utazok.

Busz 2-2,15 alatt teszi meg,de a vonat kényelmesebb.

Csak nincs vagy át kell szállni vagy épp hosszabb várakozás van Füzesabonyban.

 

Fabonyig le lehet menni gond nélkül utána kezdődnek a bajok.

 

Vasutilag Füzesabony megyeszékhelynek tűnik,  Eger meg porfészeknek. A valóságban pont fordítva van Fabony 7 ezer lakosú Eger 55 ezer.

De nehezíti a problémát, Hogy Eger egy völgyben fekszik.

 

Hiába száguld a 80 ason  a gyors Hatvantól Fabonyig 120-al ez engem nem vigasztal.

 

A 14.15 Bp Miskolc gyors érdekes, a Hatvaig 47 perc alatt szokott leérni.

 

Más vonat nem ennyire fürge.

 

Már kétszer is megfigyeltem hogy a menetrennél 3 percccel előbb ér Hatvanba.

Ha minden gyors ilyen lenne akkor jobb volna.

 

Előzmény: M62 127 (19)
hjvb Creative Commons License 2005.07.12 0 0 20
Gyöngyös felé még ingáznak?
M62 127 Creative Commons License 2005.07.12 0 0 19
Az új bhv-k szerintem is elég jók pl: kényelmesek, relatívan tiszták. Mióta ezek az új kocsik vannak, azóta Isaszegen is sokan visszapártoltak a vonatra. A gyorsvonatokról ez már nem annyira mondható el:( Én még hiányolom, hogy az IC nem áll meg Hatvanaban. A menetrendell nekem semmi bajom nincs, csak amikor késik a vonat.
Előzmény: Törölt nick (18)
Törölt nick Creative Commons License 2005.07.12 0 0 18

Jelenleg az M3 ast csak a Szerencs utca fogja meg. Amiatt vannak dugók.

 

80ason Füzesabonynál Eger felé nem jó a csatlakozás, vagy 3 kocsis túlzsofolt vonat jár ami Hatvantól Egerig mindenütt megáll.

 

Miskolcra néha hamarabb leérni mint Egerbe.

 

Sok meddő várakozási idő.

 

És ráadásul Egertől még csak busszal tudok haza jutni.

 

Ez a gond.

 

Hatvan Keleti közötti felujjított szerelvények elég jók.

 

Gyorsok elég heterogén csoprtot alkotnak.

 

Igérték az ütemes menetrendet a 80 asra, de nem váltották be az igéretük.

 

 

 

 

Előzmény: M62 127 (16)
M62 127 Creative Commons License 2005.07.12 0 0 17

Pár kép az év elejéről:

 

Aszód (február)

Gödöllő

Isaszeg

aszódi tolató munka közben

márciusi délután csúcsforgalom Isaszegen

M62 127 Creative Commons License 2005.07.12 0 0 16
Gödöllőn már rengeteg a lassújel:( Az M3-as nem annzira ismerem. Én ahova tehetem vonattal megyek:) Szerintem vonattal gyorsabban el lehet jutni Gödöllőrő Aszódra mint busszal. Isaszegről meg még inkább!
Előzmény: Törölt nick (15)
Törölt nick Creative Commons License 2005.07.12 0 0 15

Én egy volt osztálytársnőm miatt mentem, anno Aszódra.

 

Végülis Gödöllő meg Aszód állomás is elhanyagolt sínek szempontjából.

 

Az is érdekes hogy a régi 3-as vagy M3 kb 12 kilométerrel rövidebb.

 

Ez kedvez menetidőben meg, a buszos menetdíjban.

 

Amúgy szép íves vonal , kár érte.

 

Én ahol lehet négyvágányúsítanám /szakemberek leveszik a fejem/, de én nem vacakolnék előztetéssel.

 

7 percet várt pl 17.32-39 ami kiesik egy vonatnál.

Ahol lehetne két állomásközben ezt a 4 vágányos megoldást csinálnám pl.

Ott van a Nabi+Rkoskersztúr régi vágány amit szintén lehetne + ban használni.

De a legszűkebb keresztmetszet a Keleti Kőbánya Felső.

 

 

Előzmény: M62 127 (14)
M62 127 Creative Commons License 2005.07.12 0 0 14
Aszódra. Hatvanba csak fényképezni szoktam menni:) Tavaly még volt gyorsított személynek nevezett vonat ami nem állt meg Rákos és Pécel között.
Előzmény: Törölt nick (13)
Törölt nick Creative Commons License 2005.07.12 0 0 13

Még suliba jársz?

 

hová?

 

Hatvanba?

 

Tulajdonképp, több vonat is megszünt szerintem ez csak olaj a tűzre.

 

Gödöllőtől kellene egy gyorsított személy olyan Vác-Budapest között meg nem állóhoz hasonló. Vagy olyan ami ritkított csak nagyobb állomásokon állna meg.

 

Előzmény: M62 127 (10)
M62 127 Creative Commons License 2005.07.12 0 0 12
Erről sajnos nem tudok:( Itt Isaszegen még van egy őrháznak kinéző épület a Gödöllő felőli fénysorompónál, de már azt sem a vasút használja.
Előzmény: Törölt nick (9)
Törölt nick Creative Commons License 2005.07.12 0 0 11

Balesetek a Magyar vasút történetében

 

Bocs.

Elírtam.

 

Nos ott voltak történetekk, és olyan jó hangulat alakult ki ott.

 

Volt ott valami, hajnali ködös balesetről szó, Leo  főszereplésével.

Meg sorompóőrházakról.

Előzmény: Törölt nick (9)
M62 127 Creative Commons License 2005.07.12 0 0 10
Én is ezt szoktam tapasztalni amikor reggel megyek suliba személyvonattal: Gödöllőig alig lehet helyet találni, Aszódig a fél vonat üres, Aszódtól pedigf már alig vannak utasok.
Előzmény: Törölt nick (8)
Törölt nick Creative Commons License 2005.07.12 0 0 9

Balessetek a Magyr vasút történetében.

Nagyon szép topic öröm olvasni.

Olvastam a régi őrházakról , azokat a 85-86 körüli átépítéskor számolták fel?

Előzmény: M62 127 (7)
Törölt nick Creative Commons License 2005.07.12 0 0 8

Gödöllőnek az egyetem miatt szép forgalma van napközben is.

Kár hogy a Turai felső részen már a buszok elviszik az utasokat.

 

Hatvanból is meg a csatlakozó vonalak állomásairól 81 Salgótarján, 82 Jászberény, 85 Gyöngyös, 86 Jászapáti Jászárok Vagy a 87 es Eger szerintem kb így 20 vonatnyi nép megy vonat helyett más eszközzel.

M62 127 Creative Commons License 2005.07.12 0 0 7
Honnan találtad ki?
Előzmény: Törölt nick (5)
Törölt nick Creative Commons License 2005.07.12 0 0 6

Elég kevés elővári vonat van a 120 ason szerintem több vonat jár, 1984 es menetrendben elég sok szép gyorsított vonat volt.

Én a mostani vonatmennyiséget keveslem.

Törölt nick Creative Commons License 2005.07.12 0 0 5
Melyik állomásnál? Isaszeg?
Előzmény: M62 127 (4)
M62 127 Creative Commons License 2005.07.12 0 0 4

De! Én itt lakom mellette:)

Előzmény: Törölt nick (3)
Törölt nick Creative Commons License 2005.07.12 0 0 3

Eltelt kis idő 04.15 óta.

Senki se utazik a Kedves topiclakók közül a 80-ason vagy kapcsolódó vonalain?

 

009 Creative Commons License 2005.04.15 0 0 2

Igazán adhatnának már normális csatlakozást az InterCity-khez Füzesabonyból Egerbe, és fordítva. A legideálisabb InterPici lenne, de azt úgysem kapunk a MÁV-ot ismerve.

Törölt nick Creative Commons License 2005.04.14 0 0 1
Az északi vasút vonalát a király kedvéért vezették Gödöllőn át, 1911-től pedig HÉV-vonal is összekötötte a fővárossal.
Törölt nick Creative Commons License 2005.04.14 0 0 0
Haladás zászlóvivője a közlekedés volt. 1867-ben megépítették a Pest-Hatvan és a Hatvan - Salgótarján vasútvonalat, majd a következő években a miskolcit és a szolnokit így aztán Hatvan vasúti csomóponttá vált.
Törölt nick Creative Commons License 2005.04.14 0 0 topiknyitó
A haladás zászlóvivője a közlekedés volt. 1867-ben megépítették a Pest-Hatvan és a Hatvan - Salgótarjáni vasútvonalat, majd a következő években a miskolcit és a szolnokit így aztán Hatvan vasúti csomóponttá vált.

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!