Keresés

Részletes keresés

Laminatkaa Creative Commons License 2014.11.21 0 0 116550

...most van Rácalmásnál.

Előzmény: Laminatkaa (116549)
Laminatkaa Creative Commons License 2014.11.21 0 0 116549

Tudja valaki, hogy mit és milyen formában cipel Jeges I? Szerettem volna fotózni, de elég lassan jön és világosban nem fog fölérni, de lehet, hogy ma egyáltalán nem ér Pestre.

Előzmény: Laminatkaa (116545)
gepesz Creative Commons License 2014.11.20 0 0 116548

Akkor az én megrendelésem legyen kettő. Jó lesz ajándékba. Minden ide író vagy tévedő szégyellje magát, ha nem rendel.

EMBEREK! Kikérem a megrendelő listát és szégyenfalat nyitok. :-)

Ezt nem kell komolyan venni, de buzdítalak benneteket a megrendelésre. Szép.

Mélek egy módosítást.

Előzmény: Zoltika (116546)
Una Vestrum Creative Commons License 2014.11.20 0 0 116547

Megérkezett.

 

          

Előzmény: Laminatkaa (116545)
Zoltika Creative Commons License 2014.11.20 0 0 116546

Köszönjük az elismerést! Szerintem is igen szépre sikeredett.

Remélem, nyomtatásra is kerül. Ebben a percben olyan csekély a rendelések száma, hogy ez kérdésessé teszi az egész projekt finanszírozhatóságát. (Kisebb példányszám -> magasabb darabonkénti ár -> visszamondott rendelések -> még nagyobb darabár; stb.)

Előzmény: Laminatkaa (116544)
Laminatkaa Creative Commons License 2014.11.20 0 0 116545

Jut eszembe...jön fölfelé a Jégmadár, 2-3 óra múlva Pesten lesz és megy tovább Komáromba, Jeges I Hartánál halad szép lassan szállítmányával.

Előzmény: Laminatkaa (116544)
Laminatkaa Creative Commons License 2014.11.20 0 0 116544

Szép a naptár!!!

Előzmény: Zoltika (116538)
uni-cum-laude Creative Commons License 2014.11.20 0 0 116543

Jó válasz! A vasút eleve kikapcsolódás. :-)

Előzmény: Mk45-2010 (116541)
davosbácsi Creative Commons License 2014.11.19 0 0 116542



Méltóságteljes és elegáns hajók. Remélem, egyszer még talán újra felbukkannak Baja felől a kőszórás mögül...
Isten Velük

Előzmény: viking star (116521)
Mk45-2010 Creative Commons License 2014.11.19 0 0 116541
Van aki a szabadidejében is dolgozik.:-)
Előzmény: uni-cum-laude (116533)
gepesz Creative Commons License 2014.11.19 0 0 116540

Mél ment. Nagyon szép lesz. (lett)

Előzmény: Zoltika (116534)
gumidani Creative Commons License 2014.11.19 0 0 116539

Köszönöm a soraidat és a képeket.

Előzmény: Mk45-2010 (116531)
Zoltika Creative Commons License 2014.11.19 0 0 116538

Szeptember

 

Október

 

November

 

December

Előzmény: Zoltika (116537)
Zoltika Creative Commons License 2014.11.19 0 0 116537

Május

 

Június

 

Július

 

Augusztus

Előzmény: Zoltika (116536)
Zoltika Creative Commons License 2014.11.19 0 0 116536

Február

 

Március

 

Április

Előzmény: Zoltika (116535)
Zoltika Creative Commons License 2014.11.19 0 0 116535

A címlap felirata még módosul egy kicsit.

 

Január

 

 

Előzmény: Zoltika (116534)
Zoltika Creative Commons License 2014.11.19 0 0 116534

Kedves Topictársak!

 

A Magyar Hajózásért Egyesület idén is kiad falinaptárat. A 2015-ös naptár témája a MFTR 120 évvel ezelőtti alapítása. Az oldalakon színes dokumentumok és fekete-fehér gőzhajós képek szerepelnek a naptáradatok mellett. A méret 48*33 cm (A3-asnál nagyobb) lesz. A naptár lapjait a következő hozzászólásokban mutatom be.

A naptárak ára 1-10 példány rendelése esetém 1800 Ft/db, a 11. pélánytól fölfelé 1600 Ft/db.

A naptárakat a számomra küldött e-mailben lehet megrendelni. E-mail címem nyilvános. A naptárak december 1-től lesznek átvehetőek, a postázást (jelentős többletköltség mellett) meg tudjuk oldani. Fizetés átutalással, esetleg postai utánvéttel. Az átvétel helyét, a számlaszámot, a postázási feltételeket a rendelést visszaigazoló e-mailben adjuk meg.

uni-cum-laude Creative Commons License 2014.11.19 0 0 116533

Azt hittem, talán némi munka a vonaton/hajón. :-)

A szabadidő az szabadidő. :-)

Előzmény: Mk45-2010 (116532)
Mk45-2010 Creative Commons License 2014.11.18 0 0 116532

Szabadidős tevékenységem keretein belül volt szerencsém hajókázni. :-)

Előzmény: uni-cum-laude (116522)
Mk45-2010 Creative Commons License 2014.11.18 0 0 116531

(Ez a kép lemaradt...)

Előzmény: Mk45-2010 (116530)
Mk45-2010 Creative Commons License 2014.11.18 0 0 116530

Ahogy én hallottam voltak/vannak ötletek a Van-tó mellett vasútvonal építésére, de a táj alapján nem tűnik nagyon rentábilisnak. Meglehetősen tagolt a partvonal és gyakorlatilag a tó szélétől egyből hegyek emelkednek. De nyilván ez is csak akarat és pénz kérdése. Települést a part mentén nem nagyon látni. Mindenesetre Tatvanban egy új hajót építenek, úgyhogy egy darabig nem fenyeget a kompforgalom megszüntetése.

A "központ" - az elmondások szerint - Tatvanban van, a személyzet egy "szolgálatban" egy fordulót teljesít Vanig és vissza. Azt nem tudom személyforgalom van-e, a hajó utasterei eléggé elhagyatott állapotban voltak. A büfé régen bezárt, a folyosón a vitrinekben meg nagyjából a hetvenes évekből származó, akkor újdonság vasúti kocsik képei porosodtak. A magyar személykocsik kirakodása után az Orhan Atlimanra TCDD-s teherkocsikat és egy kisteherautót rakodtak fel és fordult is vissza.

A teheráni vonat 13 kocsija három kompon kelt át a tavon. 6-6 kocsi fért fel egy-egy hajóra, az utolsó vagon már teherkocsik társaságában érkezett.

Ha valaki szerét tudja ejteni egy hasonló hajókázásnak, ne hagyja ki! A török személyzet nagyon barátságos, gyakorlatilag a géptértől a hajókonyhán át a kormányállásig mindenhol voltunk. A csapatunk szerencsésebbjeit - jókor voltak jó helyen - a kapitány ebédre is vendégül látta.

 

 

 

 

 

Az épülő komp Tatvan kikötőjében.

A hajó mellékhelységének tisztítására birkát használnak. :-)

gigabursch Creative Commons License 2014.11.18 0 0 116529

Pedig az a Mohács.

 

Félhátulról készül a kép és nem vehető ki rajta egyértelműen, hogy befordul a korlát a kerékállás irányába. Szerintem.

 

Esetleg még a Győr ami nejátszhatna, de ott azok a kis nyílások a két ablak között nem így helyezkednek el.

Előzmény: gumidani (116527)
csecsaba2 Creative Commons License 2014.11.18 0 0 116528

A rovidek 70/71-es gyartasuak? Igy megy az ido? 6 evesen mar 10 eves hajok voltak a Bestek?

Előzmény: viking star (116521)
gumidani Creative Commons License 2014.11.18 0 0 116527

Megvan!!! 

Mohács m/s

 

Megvolt. Itt:

http://forum.index.hu/Article/viewArticle?a=132472037&t=9011160

De valóban van egy kis bibi. A felépítményen levő ablakok és ajtó stimmel. De a híd korlátja nem. Az oszlopok számának különbségét nem lehet a kép rövidüléssel magyarázni.

 

Ezzel együtt úgy vélem, hogy a hídkorlát megváltoztatása valószínűbb, mint az ablakok, ajtók áthelyezése.

Előzmény: gigabursch (116526)
gigabursch Creative Commons License 2014.11.18 0 0 116526

Megvan!!!

 

Mohács m/s

 

A kanizsella visszahúzódik féldeck szélességre, az ablakkiosztás és egyéb rések megfelelnek.

A kanizsella visszahúzódásánál az oldallemez megtámasztása optikai csalódást okoz annak, aki azt hiszi, hogy ugyanabban a síkban folytatódik.

A pozíciófény fészek feletti furcsa lemezelés is stimmel, csak a festése más, de az bármikor változhatott.

 

 

A Gödöllő ex Mohács ex Elevátor 1. alatt találod meg a megfelelő oldalképet a Hajóregiszterben.

Előzmény: gigabursch (116524)
gigabursch Creative Commons License 2014.11.18 0 0 116525

Kár értük.

 

Hajók voltak, szépek, arányosak.

 

Ez a mai termésről kevéssé mondható el.

Előzmény: viking star (116521)
gigabursch Creative Commons License 2014.11.18 0 0 116524

A Dorognál ez már a "nagyfülkés" kerékállás.

(ugye a Dorog az egy öszvér és volt a közép-dunaiak "alapja")

Előzmény: gumidani (116514)
Una Vestrum Creative Commons License 2014.11.18 0 0 116523

Nem vagyok kabinos-fan, de sajnálom őket. Egyéniségek voltak, és a formájuk is hajóra emlékeztet.

Előzmény: viking star (116521)
uni-cum-laude Creative Commons License 2014.11.18 0 0 116522

Szia!

Bocs ha magánügy, de milyen "minőségben" voltál a fedélzeten? :-)

üdv

Előzmény: Mk45-2010 (116491)
viking star Creative Commons License 2014.11.18 0 0 116521

Kiküldött tudósítónk Izmailban járt.

 

Egy korszaknak ma reggel 9:30-kor vége lett. Leszerelték a VOLGA és a DNIPRO kabinost, jelenleg nincs tervben a felújításuk, meglévő erőforrásuk a két, náluk 10 évvel fiatalabb hajóra, a MOLDAVIA és az UKRAINA kabinosra összpontosul, melyekre a szerződésben álló német utazási iroda továbbra is fenntartja igényét. Ezek idén télen teljes navigációs, utaskiszolgálási (kabinok, szalon, étterem, stb.) illetve hajószerkezeti (bordák és lemezelés) felújítást kapnak. Sajnálatos módon a két idősebb testvér kárára.

 

A DNIPRO 43, a VOLGA 44 szezont szolgált végig. Rájuk emlékezünk.

 

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!