Scania motorossal még nem nagyon utaztam. De a beázás meg az ülések nem a motortól függ...(Eddig az összes ilyen busz közül amivel utaztam csak az ELE-384es nem ázott be)
Nem emlékszem, hogy az IAB-862-nek vannak-e az ülés fölött légbefúvói.... Olvasólámpa az biztos nincs.
Na de ez nem akadály, az IJL-114-ben sincsenek légbefúvók az ülések felett, a klíma mégis nagyszerűen üzemel. A sofőrhöz is le van vezetve, egy pár hete magyarázta, amikor utaztam vele.
Pedig csináltak nagyon jó buszt is Pl: e95 express. érthetetlen volt a régiek színvonala is: gyenge motor kényelmetlen ülés, beázott a tető szinte kivétel nélkül mindegyiken...
Lehet gyári is nem tom. Thermo King úgyh lehet gyári, de ha ez is felújított akkor nem biztos:) Az IAB-862 is új klímát kapott pedig nincsenek is légbefúvói?(tudom h ez nem ikarus:))
A Zeg-Zalaszentgrót vonalon egy régi (nem a sárga) 256-osra cserélték le a HZT-852-t, nemcsak múlt héten, hanem tegnap és mai is ez ment helyette :))))
Ez tényleg érthetetlen, hogy veszni hagynak egy ilyen nagy múltú gyárat. Egyre inkább azt gondolom, hogy a Széles-féle buszokból sem lesz semmi, pedig nagy csinnadrattával harangozták be tavaly a hírt, hogy újra termelni fog az Ikarus, de már a neve is HungarianBus. Pedig állítólag még a 200-as szériából is akart gyártani.
ISG-817-est láthattad, Szhelyről 13:20-kor indul Kanizsára tanítás alatt péntekenként másodrészként, hétfőtől csütörtökig, illetve tanszünetben pénteken is Zegről 14:30-kor indul Kanizsára.
Nekem is a régebbi fajta E94-esek tetszettek, de már megszoktam az újakat is, szerintem elég jól el lettek találva, külsőleg is tetszetősek. Kár, hogy csak vegetál az EAG, lenne tippem, mely típusok helyett kellene őket gyártani és forgalomba állítani a Volánoknál.
Véleményem szerint ez a fajta E95, mint a HRE, a Rába motoros E94 nek a ráncfelvarrt változata. (Ha jól tudodm, a pontos típuskódja E95/E94)
Van ebből Távolsági változat is (pl a kisalföldnél), csak nálunk nincs, azmeg a EFU, GTE féle E95 újabb változata. Ennek meg E95/E95, valakinek a honlapján így láttam)
Az E94F az meg elvileg új típus, kellett egy nagyobb befogadóképességű változat is.
Amúgy ha nem feketére lennének festve hátul, akkor a koromtól lenne fekete a hátuljuk :)))Borzalmasan füstöl mindkettő. A 101-ből ráadásul a kartergáz is jön rendesen...
Na de a MAN, meg ezek nincsenek egy súlycsoportban :)))
Azokat nem alfákra cserélték le?? pedig alig voltak 3évesek. ( Mondjuk én ezt a fajta e95 öst alapból nem értem... Miért kellett még egy e94-et csinálni?)
Mi a véleményetek a ZVR-100, ZVR-101 es e98-okról??? Sztem simán vannak olyanok mint a MAN sőt! Na jó azért nem mondom h jobbak de kényelmesebbek az biztos:P:)