Keresés

Részletes keresés

- Tyt - Creative Commons License 2003.09.03 0 0 65
NEHOGY! Nehogy vegyél nekem Mustangot! ÁÁÁ
Figyi. Gyűjts még egy kis pénzt, add el a Babettát, és vegyél egy S50 Simsont. Azt már 30tól kapsz, 15ért szép lassan rendberakod, de az legalább JÓ!

A mustangon nem tanulsz meg váltani, mivel teljesen fordítva vannak benne a sebességek, mint egy normális motorban!

Előzmény: Dóczi (64)
Dóczi Creative Commons License 2003.09.02 0 0 64
Na én is rászánom magam egy mustangra. Simóra nincs pénz de mustngra van. Legálláb megtanulok váltani vele. Milyen áron van egy olyan mototr ami nem is túl szar, de nem is túl fasza?
Előzmény: sergei (62)
perfavore Creative Commons License 2003.09.02 0 0 63
hello! milyen hirdetési újságban érdemes eladó musztángot nézni? józan távolságokon belül hajlandó vagyok elautózni érte kis hazánkban...
egyébként jó pár éve nekem is volt egy sárga tankos, igaz csak egyetlen egyszer indult be, de az valami hihetetlen filing volt. talán nem éreztem át a jelentőségét, hogy mustang tulajdonos voltam és most szeretném magam kárpótolni.
[perfavore]
sergei Creative Commons License 2003.08.31 0 0 62
Hát igen, mustangocska szegényke elég félresikerült modellecske :) nem tom, voltak ennek elődjei is, azok is ilyenek voltak? Hallottam valami Pionírról is, meg stb.
Hogy mi adta meg mégis a létjogosultságát a Mustangnak (ha tényleg nem sokkal került többe a Simson) azt nem igazán tudom. Talán a Simson nem volt hozzáférhető? Elkapkodták és akkor maradt a Mustang, vagy a Riga? Ki tudja... Lényeg az, hogy most itt van, csak kibírt 25 évet, és mindig megy és mennie is kell, mert most nincs pénz jobbra :) ennyiből jó a dolog, hogy legalább a használt piaci ára a lehető legalacsonyabban csücsül. :)
Dóczi Creative Commons License 2003.08.29 0 0 61
:))))))
Előzmény: sergei (59)
Szkátó Creative Commons License 2003.08.29 0 0 60
Mikor a boltba megvette az ember, egy Simson nem volt sokkal drágább a Mustangnál.
A konstrukció milyenségét a használtpiaci áron lehet legjobban lemérni...
Előzmény: sergei (59)
sergei Creative Commons License 2003.08.29 0 0 59
Üdv!

Szkátó: nem mondtam, illetve nem akartam azt mondani, hogy a mustang dejó, a simson meg deszar. Csak a két motor között van 1 kis különbség. A legfontosabb talán az ára. Én 10-ért vettem az enyémet és már túl vagyok az 1000-ik kilóméteren. Ez van, ezt kell szeretni, amugy tök jó feeling, de tényleg szériában nem ellenfele a Simsonnak, de ez már azóta köztudott, mióta kapni lehet, úgyhogy talán lerágott csont a téma. A példa meg továbbra is állítom hogy szar, mert azért a LADA és a BMW azér na :) gondolkozz má el egy kicsit :)

ja még 1 tapasztalat: kuplujngcsere megvolt, kapott új hajtóműolajat, de miután átmelegszik a blokk, kb 15 perc motorozás, kezd egyre jobban nem kiemelni a kuplung :) tök mókás ez a motor :) Letört az ülésem hátsó felfogatása, úgyhogy csövön ültem végig, keresztül a városon hazáig. Visszahegesztetttem drága jóapámmal, de a bélése lángrakapott. Ezt persze azonnal nem vettem észre, csak 2 óra elteltével mikor úton voltam, hogy kezdte égetni a valagamat a dolog, aztán haza, letéptem róla és beletettem 1 vödör vízbe :) kialudt, de még mindig égett szag van utánam, amerre megyek a motorral :)

Na üdv!

Dóczi Creative Commons License 2003.08.26 0 0 58
Olyan hogy nem arről a témáról beszélünk amiről kell. Itt pölö elvoleg a JAWA MUSTANGról lenne szó de most épp a babettáról beszéltünk tehát nem a JAWA mustangról.
Előzmény: BUSZNYI (56)
Dóczi Creative Commons License 2003.08.26 0 0 57
Bocs de márkás az index:)
Előzmény: Dóczi (55)
BUSZNYI Creative Commons License 2003.08.26 0 0 56
MI az az Off???
Előzmény: Joceee (53)
Dóczi Creative Commons License 2003.08.26 0 0 55
Szerintem is:)
Előzmény: Joceee (53)
Dóczi Creative Commons License 2003.08.26 0 0 54
Szerintem is:)
Előzmény: Joceee (53)
Joceee Creative Commons License 2003.08.26 0 0 53
15 ezerből kitűnőt nem tudsz venni, de egy átlagosan jó állapotút igen.
Mondjuk ezeket megbeszélhetnénk a babetta topicban:) tul sok lesz az off...
Joc
Előzmény: - Tyt - (49)
Joceee Creative Commons License 2003.08.26 0 0 52
Én elég sok babettát láttam már, abból kettő volt , amin egyezett a vázszám meg a motorszám...az egyik az enyém volt:) Gyárilag ennek igy kell lennie. De ha már túl van egy blokkcserén, akkor nyilván nem egyezik a szám.
Most ment el egy tuning romet a ház előtt:DD
Joc
Előzmény: BUSZNYI (50)
- Tyt - Creative Commons License 2003.08.26 0 0 51
Köszönöm szépen a segítséget!!!
Előzmény: BUSZNYI (50)
BUSZNYI Creative Commons License 2003.08.26 0 0 50
Hi!
Itt láthatod a kormány zárat a 4337-es képnél pontosan a nyak tábla alatt! én még hozzátenném hogy ne csak a görbületet nézd hanem hogy mély karcolások vannak e a környékén mert ha lopott akko ki is véshették a zárat és az meglátszik!
Mindenképpen ellenőrizd a táblán lévő motor számot a motoron lévővel és ha lehet irjatok szerződést is!
Én a vásárlásnál még az ülés állapotát is megnézném mert kellemetlen tud lenni ha egy jó huzattal(600Ft) lefedik a szart és mikor mész vele 10 Km-t szét megy a segged!!

http://kep.tar.hu/kuja98g/index.phtml?aid=27586936

Üdv Busznyi

Előzmény: - Tyt - (49)
- Tyt - Creative Commons License 2003.08.26 0 0 49
Köszönöm bő válaszod!!!

kb. 15E Huf-ot szánok rá.

Jah, a kormányzár hol van rajta?

Írhatsz még nyugodtan, babettákhoz nem értek!! :)

Előzmény: Joceee (47)
Joceee Creative Commons License 2003.08.25 0 0 48
Egyébként az enyémen már nem volt dekompresszor, hanem gyujtáskapcsoló volt rajta, mert a kétsebességes hengerfejét raktam rá.
Meg nézd meg rajta a világitást is+stb. Ugyis tudod te eztet, mit magyarázok összevissza:D
üdv: Joc
Előzmény: Joceee (47)
Joceee Creative Commons License 2003.08.25 0 0 47
mi olyan sürgős mán?:P
Nehéz összeszednia gondolataimat:D Ha látnám a motort, könnyebben megmondanám, hogy ok-e, vagy nem...
Mennyi pénzed van a dologra?
Én először végignézném a vázat, mert a szeret elrepedni a babettákon. Ahol össze van hegesztve(a fekete lemez alatt) meg a csomagtartónál. A csomagatartó ne legyen megroggyanva. Nagyobb esés után a kormányütközők elhajlanak, és az első villa behorpasztja a tankot.(Én már csak tudom:DD) Ettől még megveheted, csak mondtam...
öööö kuplung: Ha rátekersz, azonnal meg kell forgatnia a motort. Ha nem, akkor szar az inditóröpsúly.
Azt is nézd meg, hogy indulásnál nem csúszik-e nagyon sokáig a kuplung. Ha csuszik, akkor szarok a röpsulyok.
A fékek eleve gyengék rajta, ezen ne lepődj meg.
Indítani dekompresszorral szokás, ezt majd elmutogatják neked. A dekompresszor szuszogni szokott, mert már általában nem a kipuffba fuj, hanem ki a hengerfej mellett. Ezen se lepődj meg.:) Ja és a babik amúgyis szeretnek kifujni a hengerfejnél. Én ezt egy kis hőállóezüsttel megoldottam.
A szívató helyén soxor 100as szöget találsz, ez a gazdit jellemzi.
Az első telóban gyakran szar a műanyag persely, és kotyogni szokott. Ezt is nézd meg.
Ha a kipufogó ki van belezve, az is a gazdit jellemzi...
A többi általámos dolgot te is tudod biztos. Ne csörögjön a motor, induljon könnyen, ne legyen nyolcas a kerékben, stb.
Ja és van rajta egy biciklikapcsoló is, kérd meg a gazdit, hogy kapcsoljon át bicikli módba meg vissza. Nekem az a tengely szar volt, és ha biciklibe váltottam, 90% volt, hogy nem tudom visszakapcsolni. Mondjuk engem nem érdekelt, nem bicikliztem a babival:))
Ja! Tudod, hol van a babin a kormányzár? Ha a tartója el van hajolva, ne vedd meg, mer valszeg lopott.
Hirtelen ennyi jutott eszembe, biztos van még mási is...
Soxerencsét!
Joc
Előzmény: - Tyt - (46)
- Tyt - Creative Commons License 2003.08.25 0 0 46
Ok, de holnapig kell!
Előzmény: Joceee (45)
Joceee Creative Commons License 2003.08.25 0 0 45
Majd elmondom, most nem érek rá...ugyhogy ne siess annyira;)
Előzmény: - Tyt - (42)
Dóczi Creative Commons License 2003.08.24 0 0 44
Pál mustangján is csúszik a berugókar!
Előzmény: Szkátó (43)
Szkátó Creative Commons License 2003.08.24 0 0 43
Akkor egy lestrapált Simsonra ültél...
Én mint írtam atyámtól örököltem egy igen megkímélt citromsárga Mustangot 1988-ban. Az a motor gyári állapotú volt, apám csak simogatta.
Én is kíméletesen használtam, tartósan 40 fölött nem mentem vele. Néha meghajtottam, hogy rendesen kiégjen, és ne lustuljon el.
Két év használat után jöttek olyan problémák, hogy az amúgy is kőkemény első teleszkóp beállt, nem rugózott. A berugókar egyre gyakrabban "csúszott", nem lehetett berugni. Állításkor meg a kuplung nem volt tökéletes. (Berugókar állítás- kuplung...éretd!? Melyik torzszülött mérnök tervezte?)
Aztán jött a váltó. Valamelyik része könnyen berágódik, típushiba.
A szerelhetősége meg olyan, hogy már akkor a szerelők többsége berohant a műhelybe a Jawa Mustang szó hallatán....
90-ben ültem át egy 83-as! N51-es Simsonra. Makulátlan gyári állapotú gép volt, egyhén tuningolva. (Hengerfejből a perem egy picit lemarva, kimlő "megreszelve", + a gyárilag 3 sebességes motor kapott egy + sebességi fokozatot. A motor 4-ben 50-nél kb. annyit forgott, mint a gyári áttételezéssel (3-as) 40-nél). Egy osztálytársamtól vettem. Új dugó és gyűrű volt benne megvételkor. Ezt a motort 97-ben ellopták (Szeged), de addig az időpontig csak ment és ment és ment.
Két defektem volt a kopott hátsó gumi miatt (aztán újat vettem rá), és a hibalistának ezzel vége is van, pedig 5-ször nagyobb igénybevételnek volt kitéve, mint a Mustang. Ezt a motort hajtottam rendesen.
Megvételkor a + sebességi fokozatot is le tudta forgatni, így ment 70-et (gyári 3-dik fokozatban 61-62-t ment). Ez az érték a széliránytól független volt, tehát a motor nem pörgött többet...
> 10 000km-t mentem vele, mikor meglovasították. Ekkor már "csak" 65-öt ment 4-ben (a gyár áttétellel továbbra is símán ment 62 körül).
A Mustangnak 60-nál volt a vége, de az előadásmód az ég és föld. A Simson "lazán" forgott, a Mustangnál meg ilyenkor gyilkosnak éreztem magam...
Motort, futóművet, kényelmet összevetve van akkora különbség a két motor között, mint egy Lada (elforgatod szétesés veszélye), és egy 6 hengeres BMW között (6000-nél is "lazán", erölködés nélkül pörög).
A Mustangom 3 litert evett, a Simsonom (valószínűleg a + sebességnek köszönhetően) 2,5-öt, de ez részletkérdés.
Aki mazohista, szeret szerelni, és próbára akarja tenni az idegrendszere határait, az vegyen Mustangot!
Előzmény: sergei (23)
- Tyt - Creative Commons License 2003.08.24 0 0 42
80-at? :)))))

Figyi, kedden veszek déliaprót,abban kinézem a jószágot. Mire figyeljek vásárlásnál? (Simsonba Penge vagyok, de ez még sem ua.)

Előzmény: Joceee (41)
Joceee Creative Commons License 2003.08.24 0 0 41
Lehet rajta tuningolni, ha veszel babettát, tudok ötleteket adni. (Csatornákat alakitani+hengerfej, és máris egész fürge lesz) Eddig ez, ami biztos. Meg szeretném tudni, hogy milyen az a láncfűrész karbi, amivel 80at megy:))
Joc
Előzmény: - Tyt - (38)
- Tyt - Creative Commons License 2003.08.24 0 0 40
Csak egysebességeset vennék, arra van pénzem! :)
Előzmény: Dóczi (39)
Dóczi Creative Commons License 2003.08.24 0 0 39
De csak egysebbeségest vegyél!!! Kétsebességeset ne!!!!
Előzmény: - Tyt - (38)
- Tyt - Creative Commons License 2003.08.23 0 0 38
Most mégiscsak elgondolkodtam egy egysebességes babettán (az előbb mentem egy ilyenneL), és tök fíling volt!!!! Isteni!
Milyen tuningokat lehet rárakni?
Előzmény: Joceee (37)
Joceee Creative Commons License 2003.08.23 0 0 37
Nem elég erős? A mustang talán bivalyerős?:D Különbenis pár fillérből fel lehet tuningolni... Nem csak 50 kilós csávók járnak babettával...
Joc
Előzmény: - Tyt - (36)
- Tyt - Creative Commons License 2003.08.23 0 0 36
Babetta kilőve, nem elég erős.

Staron gondolkodom ám! :) Csak annyi a gond, hogy azt nem kapok 25-ér. De az lenne a legjobb megoldás, elég sok rosszat hallottam a Mustangról! :) Bár mit nekem, akinek rometje volt?! :)

Előzmény: Joceee (35)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!