Új vagyok itt. 2016.Április óta XTZ750 tulaj. Keresek a mocihoz, jó állapotú kipufugó könyököt, (lehet bontott is, ha nem túl rozsdás) illetve megoldást arra, hogy napnyugta után is tudjak motorozni :D
Az én Superem eredetelig olaszból lett behozva, s valami külföldi csoportban azt írták, hogy ezeknek a világításán nem lehet segíteni...nem akarom elhinni. 3LD a motor és vázszámom. Várom a javaslatokat!
Sajnos nem sokat terepezem idő miatt, de 1-2 nagyobb túrára elmegyek.
Megnéztem a táblicskumat, az előző új lánc DID520VX2 volt az előző, most jár 20k km-nél, van még benne, akkor megérhette.
Unalmas aszfalthuszárként lehet az erősebbe ruházok be, mert csak 10e HUF a különbség, de ha elmenne 35-40e km-t már örülök, annyit nem is tudok mikor motorozok..: ) *feelsbadman* :))
A VX3 KB 20-25 ezret bír attól függően mennyit kenceficézed, mennyit mész sárban (terepen).
A ZVM-es lánc drága de jó! Én aprilia Caponordon használtam (100 Le, 250+ kg) 36 ezerig meg sem kellett egyszer sem spanolni! 40 ezer megtett km után csak azért dobtam le, mert egy hosszabb túrán nem akartam a láncspanolással állandóan tökölődni.
Az IRIS nevű kula a Capon 10 ezernél elszakadt. Olcsó de szar!
A döntés a tiéd!
Ja a lánckerék is csak akkor kezd kopni, ha elkezd nyúlni a lánc!
Az XTZ660-on bármilyen lehet a 750-hez képest, de csak erről van infóm: vmi régi endékás (gyk: NDK :-) autó - talán Trabi - valamelyik szilentje tökéletesen megegyezik vele.
De, ez a 660.
Amúgy elég puha most, ráférne egy csere - de az én terep-tudásomhoz ez is jó, másrészt a "lazasága" miatt baromi kényelmes a kormány, hosszú utak során sem fájdul meg semmim: ujjak, csukló, könyök, miazmások.
(Az XT400 merev befogásával elég volt egy Szeged-Bp és visszafelé Kmétnél már éreztem a könyökömön, hogy vmi nem klappol :-(
poliuretán rugó neked is jó választás lenne többféle keménységű létezik, esztergályos ismerős méretre megcsinálja, de egy ideig szidni fog mert szar megmunkálni
Terepes használaton úgyis max egy évet bír, szilárdságtól láncsprétől teljesen függetlenül - úgyhogy VX2 :-)
Aszfalton lehet kenceficázni és akkor esetleg két szezon. Én sóher vagyok, fölöslegesen nem szórom a pénzt - nekem nem érné meg a 3-as, mert soha nem volt szűk keresztmetszet a 2-es sem.