Keresés

Részletes keresés

alex_86 Creative Commons License 2005.08.15 0 0 43

A Tokaj IC menetrendje is változni fog?

 

Bár szerintem ennek nem lenne sok értelme, ugyanis a pesti IC-k szinte kivétel nélkül - 3-4 körül érkeznek Füzesabonyba (legalábbis amikor én utazok velük), így a 2 kocsi lekapcsolása simán beleférne a jelenlegi menetrendbe is.

radio100jozsi Creative Commons License 2005.08.15 0 0 42

Aug. 29-től pedig majd a 17.00-si IC fogja vinni az egri kocsikat.

 

Na akkor egy újabb elszúrt IC lesz...

 

Nem tudom, ha járhat Salgótarjánba csak Ex vonat, akkor miért nem járhat Egerbe is csak ilyen? Minek kell ezzel a csatlós IC-vel ökörködni, és két kocsinyi utas miatt megnövelni 5-6 kocsonyi utas menetidejét? 

Én már régen írtam, hogy ott az Urpin 16:30-kor, aminek a szilije Hatvantól vígan elvihetné az egri Ex vonatot, és ez reggel visszafelé is megtenné.

Amúgy meg a 2 kocsis egri IC tavalyi közvetlen megszüntetését a mai pazarló rendszerben nem értem, amikor szombaton Rétszilasnál 0 fős személyvonatok szaladgáltak, a 40-es és 46-os vonalon, és volt gigantos 2 kocsis is.

Sajnos ráébredek az utóbbi idők utazásai után, hogy nem csak a mellékvonalakkal van itt baj, hanem jóformán a Budapest környéki elővárosi forgalmat bonyolító vonalak kivételével mindenhol az országban. Egyes fővonalakon a szmélyvonatokat csak egy Bzmottal ki lehetne adni, mert nincs utas, jóformán csak az IC-k és gyorsok viszik nagy távolságban az utasokat, a többi kisebb helyről minimális utasforgalom van.

 

Én amúgy a 18:37-es IC-vel utaztam Egerből Pestre tavaly ( a többi egrivel is párszor), és az tényleg tele volt, ha jól emlékszem 4 kocsival ment vasárnap.

  

Előzmény: István Gyuri (40)
Törölt nick Creative Commons License 2005.08.14 0 0 41

Kedves Gyuri!

 

Köszi az infókat!

Előzmény: István Gyuri (40)
István Gyuri Creative Commons License 2005.08.14 0 0 40

009: Meg kellett volna tartani a pénteki 16:30-at Eger felé

Járt az mindennap.

Aug. 29-től pedig majd a 17.00-si IC fogja vinni az egri kocsikat.

 

vissza pedig a vasárnapi 14:37-es és 18:37-es vonatokat. Ezek mind fullosak voltak...

Egyezik. Jövőre talán lesz ebben is változás.

Egyébként az állandó személyvonati csatlakozásban jobban hiszek, mint az IP-ben.

 

Előzmény: 009 (38)
alex_86 Creative Commons License 2005.08.10 0 0 39

Sajnos hétköznap annak az egy pár IC-nek sincs sok értelme :(
2-3 hete (nem péntek volt, és jó idő) például max. 30-an szálltak le a délutáni IC-ről Egerben! Mondjuk normális menetrend esetén biztos hogy nem így lenne.

 

A legjobb megoldás szerintem az InterPici lenne. Nem értem, ha a 94-esen Aggtelek felé ki tudnak 2 pár IP-t állítani (a tavalyi menetrendben naponta közlekedett), miért nem lehet ugyanezt Füzesabony - Eger (Szilvásvárad) között is megcsinálni. Nemhiszem hogy Aggtelek nagyobb turisztikai célpont lenne. Sőt továbbmegyek: lehetne közvetlen IP járat Debrecen - Füzesabony - Eger (nyáron Szilvásvárad) között. Persze rendes Füzesabonyi csatlakozással. Ezzel a 108-as vonalat is be lehetne kapcsolni az IC hálózatba. Például 6:30 körül indulna Debrecenből, megállna a fontosabb állomásokon (B.újváros, Hortobágy, Tiszafüred), 8:15 körül érkezne F.abonyba (itt rögtön lenne csatlakozás Miskolc-Szerencs felé, 8:44-kor pedig a Füzér IC-re). A TVK IC indulása után 8:25-kor az IP menne tovább Egerbe, majd 8:50-kor Szilvásváradra (Egervár, Felnémet, Bélapátfalva, Szalajkavölgy megállással 9:45 körül érkezne). Így ki lehetne váltani a délelőtti Debrecen-Eger MD-t (mondjuk ezt sajnálnám). Napközben még lehetne egy Szilvásvárad-Füzesabony-Szilvásvárad menet, délután hasonlóképpen térhetne vissza Db-re. Egyébként korábban (ha jól tudom) már volt közvetlen MD Debrecen és Szilvásvárad között.

 

Bocs, ha unalmas voltam.

Előzmény: 009 (38)
009 Creative Commons License 2005.08.10 0 0 38

Egri IC:

 

Meg kellett volna tartani a pénteki 16:30-at Eger felé, vissza pedig a vasárnapi 14:37-es és 18:37-es vonatokat. Ezek mind fullosak voltak...

 

Amúgy van egy-két IC Pest felöl, aminek normális a csatlakozása, csak azok rossz időben mennek: azt hiszem 7:00, 14:00, 19:00. Ebből ajánlom figyelmedbe a 14:00-ást, mert olyan csatlakozása van, amivel átszállással hamarabb vagy Egerben, mint a jelenlegi 15:00-ás IC-vel. Természetesen menet időkre gondolok.

 

Jelenleg Egerből visszafelé sajnos katasztrófa, mert egyszer kétszer van FÜzesabonyban 5 perces ablak az átszállásra, de a pénztáros rögtön azzal kezdi, hogy csak saját felelősségre, mert Ő nem garantálja, hogy ott lesz a vonat is. És sajnos hajlamosak arra, hogy 5 perc csak úgy elveszik azon a 17km-en...

bajusz_sp Creative Commons License 2005.07.19 0 0 37

'reggelt

hatvan és pest között bármiröl jöhet ami a sinek 50 méteres közelében van, átjárók,állomások,vágányok melletti növényzet ..stb...

ha küldenél képet azt szívesen venném,mert sokat segítene!

ha küldessz akkor dzsupi_janos@msn.com vagy @freemail.hu

 

M62 127 Creative Commons License 2005.07.15 0 0 36
Ha Hatvantól Pestig kellenek képek én tudok neked küldeni csak mond meg, hogy miről.
Előzmény: bajusz_sp (34)
Törölt nick Creative Commons License 2005.07.15 0 0 35

www.maczko.engicomp.hu

 

itt a Nógrádkövesd-Budapest Keleti

 

Mit lát a Mozdonyvezető

 

Aszódtól Pestig jó.

Olyan mint egy szimulátorprogi.

 

Ha megcsinálná a többi részt, lefilmezné akkor,  jobb lenne.

 

Keres rá maczko nickjére, fejből nem megy.

 

Keresés  nickek között maczko és kidobja az adatlapját.

Ő segítőkész, ember.

 

 

Előzmény: bajusz_sp (34)
bajusz_sp Creative Commons License 2005.07.15 0 0 34

HI

én is a 80 as vonal mellett lakom cska kicsit keletre Sárospatakon(Egerben vok fösulis meg pesten voltam szal járok a vonalon minden héten )

sztem elég ha za IC csak Füzeesabonyban meg Miskolcon áll meg mert nekem peströl hazáig IC vel még igy is 3 óra,aztán ha lenne +1 állomás pl hatvan vagy gödöllök akkor lehet a vasárnapi IC re pest felé már elözö vasárnap se kapnák helyjegyet ( igy is elötte 3 nappal kell venni hogy legyen) :D

 

mellesleg a 80 as vonalat éíptem számitogépen(Auran Trainz Railroad Simulator 2004) szal ha valakinek képe van vagy infója azt szívesen fogadom :D

elöre is kösz

 

Törölt nick Creative Commons License 2005.07.12 0 0 33

IC Füezesabonyban, Eger miatt áll meg.

 

DE semmi értelme így, hiszen 1 szem Egri IC-n virtuális kilométer van , ha Miskolci IC-vel megy valaki 330 Egri pótjegy helyett 480 +120 km helyett 160 km jegy kell. Teljesárúval virtuálisan veri a Buszt árban a vonat.

 

 

 

Vegyes rendszer ráadásul sok bonyodalom forrása.

Még egy külföldi Kanadai magyar vegyesházasságú pár, azon könyörgött, mondjak nekik átszállás nélküli megoldást.

1 IC meg azok a 3 kocsis túlzsúfolt sebesek.

Sebesből is Pestről kettő Egerig, vissza 3 vonat, nem sok lehetőség. Hatvanban meg Salgótarjánnal összehozva.

Legalább azt a vonatot ami Pest Hatvan között használja a Egri IC menetblokkját , meg lehett volna oldani Egri csatlással is hogy a megszokott IC utasoknak ne legyen kellemetlen.

 

Mindig drasztikus változtatások.

 

 

Egri IC nek is jó lett volna Gödöllői meg Hatvani megállással menni.

Akkor utas több esély lett volna utasszerzésre.

Most meg 7:23 helyett 6:20 direkt jól ki is szúrtak mindenkivel.

 

Délelőtt kifele délután meg visszafele járó vonatot tavasztól őszig érdemes lett volna megtartani, meg a Vasárnapi Szaljak IC-t.

 

Kulturált minőségi Ic vel lehett volna utast szerezni, megtartani , de így.....

 

Belföldiek még elmennek, tek, , de külföldi turisták előtt Magyarország 3 . leglátogatottab városát, így égetni vasútilag, nem jó Ország Image inkább  O. Blamázs.

Előzmény: M62 127 (32)
M62 127 Creative Commons License 2005.07.12 0 0 32
Gödöllőn is megállhatna, de én már Hatvannak is örülnék. Szerintem nem elég hogy Miskolcig csak Füzesabonyban áll meg.
Előzmény: M41 2202 (30)
Törölt nick Creative Commons License 2005.07.12 0 0 31

Gödöllőnek elég tekintélyes utasforgalma van.

 

Viszont Hatvan elég jól el van látva Gyorsokkal. Minden irányba megfelelő közlekedésssel.

 

Gödöllő 130 Forintos helyjeggyel lenne versenyképes Pest felé.

De lehetnének Gödöllő-Bp vonatok mert a mértékadó utasáramlás ebben a viszonylatban elég nagy.

 

Én hiányolom azokat a nemzetközi IC-ket meg gyorsokat amik közvetlen eljutást biztosítottak Győr felé.

 

Átlós vonatok száma kevés.

Az egyetlen Szombathely/Soproni zsúfolt, a Nagykanizsa Miskolci meg későn jön a Balaton felől.

 

 

Előzmény: M41 2202 (30)
M41 2202 Creative Commons License 2005.07.12 0 0 30
Az IC-knek nem elsősorban Hatvanban, hanem Gödöllőn kellene megállnia, nem gondolod?
Előzmény: M62 127 (19)
hjvb Creative Commons License 2005.07.12 0 0 29
Huntun piac.
Előzmény: Törölt nick (28)
Törölt nick Creative Commons License 2005.07.12 0 0 28
Tényleg Józsefváros 2007 ig fog üzemelni? Van valami bérlő is a területen ami bonyolítja a szitut nem?
Előzmény: hjvb (25)
Törölt nick Creative Commons License 2005.07.12 0 0 27

Amikor sokkal több vonat járt arra, mint ma, akkor is bírta, ma is bírja bőven. Remélem, ott meg nem hatvágányúsítanál? :-))

 

Konkétan hány darab most és akkor hajdanán?

 

Nincsenek korabeli hiteles infóim, ha valaki tud mondani konkrétumot megköszönöm!

 

 

 

Törölt nick Creative Commons License 2005.07.12 0 0 26

6 vágány!??,

 

Kedves Manhattani! Te Amerikai tempóban gondolkozol!

 

Biztos a Keleti alatt levő titkos Nobahok meg Szergelyekhez vezetne ugye? D:)))

 

D:)))

 

Én az előztetésről beszéltem.

 

Két állomásközről, egy álomról amihez sose lesz pénz. /Elővárosi gyorsvasutat is akarnak az okosok 2-3-5 percenként azt hogy lehet megoldani, hogy a jelenlegi vonatforgalmat ne zavarja?/

Olyan ábránd mint a föld alatti Nohabok meg személykocsik.

 

Amúgy a Jó jó zsefváros miatt ma is 3 vágányú a az általam megnevett szakasz.

Józsit meg eladják , ha nem lesz pénze a MÁV nak és szűksége lesz lóvéra!

 

 

 

 

Előzmény: hjvb (25)
hjvb Creative Commons License 2005.07.12 0 0 25
Ő nem akar hatvágányúsítani, de Józsi megszüntetése esetén lesz még!
Előzmény: manhattani (24)
manhattani Creative Commons License 2005.07.12 0 0 24

eger26!
>Az északi vasút vonalát a király kedvéért vezették Gödöllőn át, ...
Egyáltalán nem. A cél a Salgótarján környéki érc- és szénbányák voltak. A felségek kedvéért egyedül a Királyvágány és a gödöllői királyi váró épült.

Ha érdekel, olvashatsz erről a nemsokára megjelenő Budapest magazinban.

 

M38!
>Én ahol lehet négyvágányúsítanám /szakemberek leveszik a fejem/, de én nem vacakolnék előztetéssel.
Uram atyám! ... :-))
És ha neked kéne fizetned a négyvágányúsítást, akkor vacakolnál?

 

>De a legszűkebb keresztmetszet a Keleti Kőbánya Felső.
Amikor sokkal több vonat járt arra, mint ma, akkor is bírta, ma isbírja bőven. Remélem, ott meg nem hatvágányúsítanál? :-))

M62 127 Creative Commons License 2005.07.12 0 0 23
Nem annyira ismerem az egri csatlakozásokat én max Hatvanig szoktam járni, viszont az tudom, hogy Hatvanban a salgótarjáni és a szolnoki vonalnak jó a csatlakozása Pest felé. Nekem álltalában a buszcsatlakozással szokott bajom lenni Isaszegen. Mivel elég messze lakom az állomástól így jól szokot jönni ha van busz a vonathoz, de a buszok mindig a Pest felől érkező vonatokhoz vannak (gondolom a nagyobb tömeg onnan jön) az meg fél óra várakozás.
Előzmény: Törölt nick (21)
Törölt nick Creative Commons License 2005.07.12 0 0 22

Ingaszerelvény jár két kocsival egy vezérlő +Bhv+v43

 

Kevesen utaznak mert a Volán az M3-on elkényeztette Őket.

Gyöngyösi vonaton 10-15 fő szokott lenni.

 

Nincs közvetlen vonat Pestre.

Még az 1956-os menetrendben is volt! D:))

Előzmény: hjvb (20)
Törölt nick Creative Commons License 2005.07.12 0 0 21

Én sajnos Egerig minimum 2 óra és 2 és fél órát, néha 2 óra 40 percet utazok.

Busz 2-2,15 alatt teszi meg,de a vonat kényelmesebb.

Csak nincs vagy át kell szállni vagy épp hosszabb várakozás van Füzesabonyban.

 

Fabonyig le lehet menni gond nélkül utána kezdődnek a bajok.

 

Vasutilag Füzesabony megyeszékhelynek tűnik,  Eger meg porfészeknek. A valóságban pont fordítva van Fabony 7 ezer lakosú Eger 55 ezer.

De nehezíti a problémát, Hogy Eger egy völgyben fekszik.

 

Hiába száguld a 80 ason  a gyors Hatvantól Fabonyig 120-al ez engem nem vigasztal.

 

A 14.15 Bp Miskolc gyors érdekes, a Hatvaig 47 perc alatt szokott leérni.

 

Más vonat nem ennyire fürge.

 

Már kétszer is megfigyeltem hogy a menetrennél 3 percccel előbb ér Hatvanba.

Ha minden gyors ilyen lenne akkor jobb volna.

 

Előzmény: M62 127 (19)
hjvb Creative Commons License 2005.07.12 0 0 20
Gyöngyös felé még ingáznak?
M62 127 Creative Commons License 2005.07.12 0 0 19
Az új bhv-k szerintem is elég jók pl: kényelmesek, relatívan tiszták. Mióta ezek az új kocsik vannak, azóta Isaszegen is sokan visszapártoltak a vonatra. A gyorsvonatokról ez már nem annyira mondható el:( Én még hiányolom, hogy az IC nem áll meg Hatvanaban. A menetrendell nekem semmi bajom nincs, csak amikor késik a vonat.
Előzmény: Törölt nick (18)
Törölt nick Creative Commons License 2005.07.12 0 0 18

Jelenleg az M3 ast csak a Szerencs utca fogja meg. Amiatt vannak dugók.

 

80ason Füzesabonynál Eger felé nem jó a csatlakozás, vagy 3 kocsis túlzsofolt vonat jár ami Hatvantól Egerig mindenütt megáll.

 

Miskolcra néha hamarabb leérni mint Egerbe.

 

Sok meddő várakozási idő.

 

És ráadásul Egertől még csak busszal tudok haza jutni.

 

Ez a gond.

 

Hatvan Keleti közötti felujjított szerelvények elég jók.

 

Gyorsok elég heterogén csoprtot alkotnak.

 

Igérték az ütemes menetrendet a 80 asra, de nem váltották be az igéretük.

 

 

 

 

Előzmény: M62 127 (16)
M62 127 Creative Commons License 2005.07.12 0 0 17

Pár kép az év elejéről:

 

Aszód (február)

Gödöllő

Isaszeg

aszódi tolató munka közben

márciusi délután csúcsforgalom Isaszegen

M62 127 Creative Commons License 2005.07.12 0 0 16
Gödöllőn már rengeteg a lassújel:( Az M3-as nem annzira ismerem. Én ahova tehetem vonattal megyek:) Szerintem vonattal gyorsabban el lehet jutni Gödöllőrő Aszódra mint busszal. Isaszegről meg még inkább!
Előzmény: Törölt nick (15)
Törölt nick Creative Commons License 2005.07.12 0 0 15

Én egy volt osztálytársnőm miatt mentem, anno Aszódra.

 

Végülis Gödöllő meg Aszód állomás is elhanyagolt sínek szempontjából.

 

Az is érdekes hogy a régi 3-as vagy M3 kb 12 kilométerrel rövidebb.

 

Ez kedvez menetidőben meg, a buszos menetdíjban.

 

Amúgy szép íves vonal , kár érte.

 

Én ahol lehet négyvágányúsítanám /szakemberek leveszik a fejem/, de én nem vacakolnék előztetéssel.

 

7 percet várt pl 17.32-39 ami kiesik egy vonatnál.

Ahol lehetne két állomásközben ezt a 4 vágányos megoldást csinálnám pl.

Ott van a Nabi+Rkoskersztúr régi vágány amit szintén lehetne + ban használni.

De a legszűkebb keresztmetszet a Keleti Kőbánya Felső.

 

 

Előzmény: M62 127 (14)
M62 127 Creative Commons License 2005.07.12 0 0 14
Aszódra. Hatvanba csak fényképezni szoktam menni:) Tavaly még volt gyorsított személynek nevezett vonat ami nem állt meg Rákos és Pécel között.
Előzmény: Törölt nick (13)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!