Keresés

Részletes keresés

alex_86 Creative Commons License 2005.08.24 0 0 58

A közeljövőben tervezek ismét egy utat erre, majd megpróbálok érdeklődni a "hivatalos személyeknél".

Előzmény: zsobozso (57)
zsobozso Creative Commons License 2005.08.24 0 0 57
hát ezeket a szolgálati menetrendkönyvből nehéz szerintem kisilabizálni, inkább mozdonyfolrduló kellene friss..
De hidd el, mert nem ua. Bz van 1/2 11 kor szilváson mint 14,30 kor
Előzmény: alex_86 (56)
alex_86 Creative Commons License 2005.08.24 0 0 56

Bizonyítékkal sajnos én sem tudok szolgálni.
Legutóbb valamikor tavasszal utaztam Egerből Miskolcra az említett vonatokkal, nekem nem úgy tünt Putnokon, mintha irányt váltana az a Bz, aztán jönne utánunk Barcikáig (a motor ment tovább, vezér marad ugyanabban a vezetőállásban...). Sajnos csak 5 percem volt, mert indult a személy Miskolcra, úgyhogy nem láttam merrre ment tovább.

 

Ilyen erővel csatolhatnák azt a szóló Bz-t az 5415-ös után, így megspórolhatnának egy gépmenetet. :-)

 

Mindenesetre ha valakinek van szolgálati menetrendje, megköszönném, ha nekem is elküldené!

Előzmény: zsobozso (54)
Törölt nick Creative Commons License 2005.08.24 0 0 55

Kedves Zsobozso!

 

Bizonyítékot kaphatok erre?

Nincs 87,92,95 szolgálati könyvem ilyet nem adtak de az ország túlsó feléről viszont vannak.

Ha jól tudom most meg lesz módosítás is...

 

szabolcs1976@vipmail.hu ,

a TIed nem az.

 

Ha ennyire tudod profi vasutas vagy és van szoli menetrended.

 

 

Előzmény: zsobozso (54)
zsobozso Creative Commons License 2005.08.23 0 0 54
"...

A lénártfalvi vonat a 10:32-es szilvási szóló bz-ből lesz, Putnokról a

11:53-as miskolci személy után indul szelvénymenetben Bánrévére majd

12:44-kor Lenartovcére. Visszafelé kissé szűkebb a forduló (13:06-ra ér

vissza Bánrévére) ezért indul Putnokról a Bz 13:15 helyett 13:20-kor

Szilvásváradra. ..."

Hát szerintem meg nem. A Lénártfalvi Barcikáról megy, ami Szv-ről jön az meg megyen Barcikára a rudai oldaba, igy forognak a gépek vizsgáltra.
Amikor +jön lénárfalváról utánna a fentiek szerint uzsgyi Szilvásv.

Előzmény: alex_86 (52)
Törölt nick Creative Commons License 2005.08.23 0 0 53

András!

 

Köszi előre is!

 

Szabi

 

Előzmény: m61019andras (51)
alex_86 Creative Commons License 2005.08.22 0 0 52

Másrészt, ami 9.25 megy az addig mit csinál? honnan jön elő?
Gondolom Egyeki kanyar után reggel., de szerelvényben jön fel Egerig

Fabonytól.

 

A délelőtti debreceni MD szokott Makláron találkozni egy Bz

szerelvénnyel. 8:45 körül indulhat F.abonyból, ez megy tovább 9:25-kor

Szilvásváradra.

 

 

A lénártfalvi vonat a 10:32-es szilvási szóló bz-ből lesz, Putnokról a

11:53-as miskolci személy után indul szelvénymenetben Bánrévére majd

12:44-kor Lenartovcére. Visszafelé kissé szűkebb a forduló (13:06-ra ér

vissza Bánrévére) ezért indul Putnokról a Bz 13:15 helyett 13:20-kor

Szilvásváradra.


 

Előzmény: Törölt nick (48)
m61019andras Creative Commons License 2005.08.22 0 0 51

OFF

 

Beszéltem a sráccal Fradiban jövő héten valamelyik délelőtt be tudunk szaladni. Addig megnézi, hogy vannak-e most sz.m-ek a tárolóban.

 

ON

Előzmény: Törölt nick (50)
Törölt nick Creative Commons License 2005.08.22 0 0 50

A Szilvási 10.10 körül induló 11.40 körül van Putnokon szerelvényben Bánréve, utána, Sajólénárt és vissza mindez dél körül 13. 20 as Szilvásit így meg tudja csinálni.

 

Kazinbarcikáról még több lenne ez a déli kanyar.

Mert így csak 7 km szerelvény úgy meg 21 km lenne mindez mindkét esetben duplán.

Más időszakban más a helyzet

Előzmény: zsobozso (49)
zsobozso Creative Commons License 2005.08.22 0 0 49
A legfontosabb: a vonatokat a SZESZA által megrendelt összeállításban kell(ene)közlekedtetni.
Ha neki szinkron kel azt kap és nem szólót mert éppen akkor vizsgál Kál felől, éjszaka így is ott alszik a szerlevény lezárva mert a szerelvénymenetet nem engedik.
A 9,25 szerintem is az egyeki, de az is szerel takarít, hűtőt tisztít és ha még esetleg javít is. Ráadásul minden hol előnyösebb a szinkron ,akár egyeken akár szilvásváradon nézzük.
Lélnártfalvára meg a putnoki oldal jár ha jár de szerintem inkább Kazincbarcika felé forog.
Előzmény: Törölt nick (48)
Törölt nick Creative Commons License 2005.08.22 0 0 48

Az se ritka, hogy két motorral ment a 7.25-ös.

Elől is motorkocsi meg hátul is., 5 kocsis szerelvény 3 mellékkel 2 motorral.

 

Másrészt, ami 9.25 megy az addig mit csinál? honnan jön elő?

 

Gondolom Egyeki kanyar után reggel., de szerelvényben jön fel Egerig Fabonytól.

 

Baromi érdekes, hogy csúcsidőben (6:00-8.00) kell e pont a 84-es a 87 es szerelvényeknek napivizsgára menni.

 

86-oson is 6.37-8.55 ig kell "pihenni" Vámosgyörkön. 10.20-13.45 között is.

 

Lényeg:

 

Ezekből az időkből ha sikerül kiváltani egy V43-as vonatot  BZ-vel már nyertünk a fővonalon.

 

Nem a 7.04-7.25 ön hanem a 9.25 kor a "semmiből" előtoppanó vonattal kéne foglakoznod.

 

Üdv!

 

 

 

 

Törölt nick Creative Commons License 2005.08.22 0 0 47

És akkor mi menne 7.25 kor vissaz Szilvásváradra ?

 

84 es szerelvénye Kál felől 6.00 kor megy Füzesabony Vontatási Telepre.

 

A 9.51 es Egri érkezés, meg a 9.25-ös indulás, se szerencsés szerelvényforduló.

 

Jobb lenne egy 9.11 /9.25 vagy hasonló.

 

Az a lényeg a 87 es beforog Lanatovocén kívűl Egyekre stb

 

E helyett fővonalon meg este is kiválthatna 240 ülőhelyes villamos vonatású  vonatot.

Előzmény: zsobozso (46)
zsobozso Creative Commons License 2005.08.22 0 0 46
"... Azaz a vonatási telep felkeresése helyett célszerűbb  lenne ha a 7:04-es Szilvási 6:00 indulású BZ 7:15 kor lemenne Füzesabonyig, 7:33 megérkezne és 8:30 kor tovább Kál felé ..."

És akkor mi menne 7.25 kor vissaz Szilvásváradra ?
Előzmény: Törölt nick (45)
Törölt nick Creative Commons License 2005.08.15 0 0 45

Még egy gondolat:

 

Hatvanban a leakasztása a Salgótarjáni kocsiknak csak 4 perc.

 

Budapest felé a hozzácsatolás sokkal hosszabb sajnos minimum 10 perc az összezárás.

 

Eger felé az IC-hez képest ssak Hatvan Füzesabony megállású expressz, Hatvani megállás indulás + meneidőtartalék miatt kb 8-9 perc.

 

A mostani helyzet valóban nem jó, hiszen a 16:15 személyt általában 16:17 18 kor menesztik +2-3 al de érdekes hogy a "15:00-ás IC már benn van 16:16 16:17 körül.

 

Hivatalosan 16:20 16:35 között vár.

 

Én megoldásnak a következőt is el tudnám képzelni:

 

Vezérlős vonatok vissza!

Jelenleg valaki felvette , hogy dupla szilis vonatok járnak jelenleg gépparádé folyik sajnos.

 

Másik: Esetenként elküldenék 1-2 darab kora hajnali késő esti iHatvan-Budapesti ingát Egerig, mert előbb bizonyítottam a 16:17 18:52 Gyors 2 perccel hosszabb menetidejű.

 

Másik ötlet:

 

BZ-k Füzesabonyba mennek úgyis jelenleg szerelvényvonatként!

 

Jelenlegi szerelvények vigyenek utasokat, mert kiválatanak vonatot vele V43-at + kocsit

 

Ráadásul a Szilvásvárad-Füzesabony vonat kényelmesebb lenne!!!!

 

Miért?

 

Mert egri füzesabonyi átszállás 2 átszállás míg csak f abonyi csak 1.

 

84 es 87 es vonali bz-k összesen elég sokan vannak.

Minimum 6 motor, de lehet, hogy 7 motor is van! mellékek 7 darab minimum.

(remélem nem írtam el)

a Szilvási vonat 3-5 olyan kocsiból  ( két bz motor+ Bz mellékek) áll jelenleg is ami lefedi a a V43+3 kocsi által felkínált ülőhelyeket

 

Vamaint üres ráérő idejében a 84 es vonali BZ-k is megtehetik ugyanezt 

Besegíthetnek a 87a-n

Gyakorlatilag a szerelvényvonat kb 6:00 kor landol F.abonyban mert Kál és Fabony között szerelvény.

 

Vissza 8:30 is mehetne mertb 8:53 kor kell startolni Kálról Kisterenye felé.

 

Azaz a vonatási telep felkeresése helyett célszerűbb  lenne ha a 7:04-es Szilvási 6:00 indulású BZ 7:15 kor lemenne Füzesabonyig, 7:33 megérkezne és 8:30 kor tovább Kál felé

 

1 óra elégnek kell lennei a vontatási telepen, de furcsa, meg luxus, hogy 6:00 8:30 között áll ki egy vonat a "fűtőházba"

 

 

 

 

Előzmény: radio100jozsi (42)
Törölt nick Creative Commons License 2005.08.15 0 0 44

Kedves Rádió 100 Józsi!

 

Igazat is adok, meg nem is.

 

16.30-as expresszel Szekszárd lennénk kissé vasútilag, a Presztízs elmaradna.

Egy expreszből lassan nagyon könnyen lehet hagyományos gyorsot csinálni, azt azután megszüntetni.

19:00 -s sebest Egerbe megszüntették sajnos.

 

A külföldiek, az ország más tájáról jövők a közvetlen (mindegy hogy IC, EX, vagy Gyors vagy sebes) közvetlent akarnak.

 

A 17.00 -s vonat valóban csúcsidő!

Ott a Miskolciaknak lesz rossz.

 

Van egy másik aggályom:

16:17 18:52 között a Salgótarjáni csatlással közelekdő vonat menetideje egy Budapest-Eger személy menetidejét hozza , ha a 4:35 ös indulású 2 perccel rövidebb!

 


1    Budapest-Keleti pu. 04:35   5510    személy (  Eger)   Eger 07:08     142 km 1.534 Ft 2:33

 

12    Eger 16:17   5503    gyors ( - Budapest-Keleti pu.)   Budapest-Keleti pu. 18:52     142 km 1.534 Ft 2:35

 

Csomagokkal felpakolva közvetlen vonatot keresnek az Egerbe igyekvők.

Ha a Füzesabony átmnő 3 . vágányra érkezik a vonat, akkor Egerbe jelenleg a 5. 6. 7. ről indul csomagokkal lépcsőzni?

Ha a 2. ról menne mindegyik akkor nem szólnék.

Mert azzal közös peronon van

 

Vagy a 4 . átmenő fővágány Budapest felé Füzesabonyban.

Oda ha a 5-re érkezik akkor jó.

Ha nem lépcsőzés.

 

3-4 közvetlen személyvonatot überelő (5503) vonattal jól ki vagyunk segítve.

 

Legnagyobb baj anno reggel  megszüntették a 7:10 es gyorsot, ahelyett egy drága méregdrága IC ami volt már 6:08 6:20 7:23 azaz követhetelen.

 

Előzmény: radio100jozsi (42)
alex_86 Creative Commons License 2005.08.15 0 0 43

A Tokaj IC menetrendje is változni fog?

 

Bár szerintem ennek nem lenne sok értelme, ugyanis a pesti IC-k szinte kivétel nélkül - 3-4 körül érkeznek Füzesabonyba (legalábbis amikor én utazok velük), így a 2 kocsi lekapcsolása simán beleférne a jelenlegi menetrendbe is.

radio100jozsi Creative Commons License 2005.08.15 0 0 42

Aug. 29-től pedig majd a 17.00-si IC fogja vinni az egri kocsikat.

 

Na akkor egy újabb elszúrt IC lesz...

 

Nem tudom, ha járhat Salgótarjánba csak Ex vonat, akkor miért nem járhat Egerbe is csak ilyen? Minek kell ezzel a csatlós IC-vel ökörködni, és két kocsinyi utas miatt megnövelni 5-6 kocsonyi utas menetidejét? 

Én már régen írtam, hogy ott az Urpin 16:30-kor, aminek a szilije Hatvantól vígan elvihetné az egri Ex vonatot, és ez reggel visszafelé is megtenné.

Amúgy meg a 2 kocsis egri IC tavalyi közvetlen megszüntetését a mai pazarló rendszerben nem értem, amikor szombaton Rétszilasnál 0 fős személyvonatok szaladgáltak, a 40-es és 46-os vonalon, és volt gigantos 2 kocsis is.

Sajnos ráébredek az utóbbi idők utazásai után, hogy nem csak a mellékvonalakkal van itt baj, hanem jóformán a Budapest környéki elővárosi forgalmat bonyolító vonalak kivételével mindenhol az országban. Egyes fővonalakon a szmélyvonatokat csak egy Bzmottal ki lehetne adni, mert nincs utas, jóformán csak az IC-k és gyorsok viszik nagy távolságban az utasokat, a többi kisebb helyről minimális utasforgalom van.

 

Én amúgy a 18:37-es IC-vel utaztam Egerből Pestre tavaly ( a többi egrivel is párszor), és az tényleg tele volt, ha jól emlékszem 4 kocsival ment vasárnap.

  

Előzmény: István Gyuri (40)
Törölt nick Creative Commons License 2005.08.14 0 0 41

Kedves Gyuri!

 

Köszi az infókat!

Előzmény: István Gyuri (40)
István Gyuri Creative Commons License 2005.08.14 0 0 40

009: Meg kellett volna tartani a pénteki 16:30-at Eger felé

Járt az mindennap.

Aug. 29-től pedig majd a 17.00-si IC fogja vinni az egri kocsikat.

 

vissza pedig a vasárnapi 14:37-es és 18:37-es vonatokat. Ezek mind fullosak voltak...

Egyezik. Jövőre talán lesz ebben is változás.

Egyébként az állandó személyvonati csatlakozásban jobban hiszek, mint az IP-ben.

 

Előzmény: 009 (38)
alex_86 Creative Commons License 2005.08.10 0 0 39

Sajnos hétköznap annak az egy pár IC-nek sincs sok értelme :(
2-3 hete (nem péntek volt, és jó idő) például max. 30-an szálltak le a délutáni IC-ről Egerben! Mondjuk normális menetrend esetén biztos hogy nem így lenne.

 

A legjobb megoldás szerintem az InterPici lenne. Nem értem, ha a 94-esen Aggtelek felé ki tudnak 2 pár IP-t állítani (a tavalyi menetrendben naponta közlekedett), miért nem lehet ugyanezt Füzesabony - Eger (Szilvásvárad) között is megcsinálni. Nemhiszem hogy Aggtelek nagyobb turisztikai célpont lenne. Sőt továbbmegyek: lehetne közvetlen IP járat Debrecen - Füzesabony - Eger (nyáron Szilvásvárad) között. Persze rendes Füzesabonyi csatlakozással. Ezzel a 108-as vonalat is be lehetne kapcsolni az IC hálózatba. Például 6:30 körül indulna Debrecenből, megállna a fontosabb állomásokon (B.újváros, Hortobágy, Tiszafüred), 8:15 körül érkezne F.abonyba (itt rögtön lenne csatlakozás Miskolc-Szerencs felé, 8:44-kor pedig a Füzér IC-re). A TVK IC indulása után 8:25-kor az IP menne tovább Egerbe, majd 8:50-kor Szilvásváradra (Egervár, Felnémet, Bélapátfalva, Szalajkavölgy megállással 9:45 körül érkezne). Így ki lehetne váltani a délelőtti Debrecen-Eger MD-t (mondjuk ezt sajnálnám). Napközben még lehetne egy Szilvásvárad-Füzesabony-Szilvásvárad menet, délután hasonlóképpen térhetne vissza Db-re. Egyébként korábban (ha jól tudom) már volt közvetlen MD Debrecen és Szilvásvárad között.

 

Bocs, ha unalmas voltam.

Előzmény: 009 (38)
009 Creative Commons License 2005.08.10 0 0 38

Egri IC:

 

Meg kellett volna tartani a pénteki 16:30-at Eger felé, vissza pedig a vasárnapi 14:37-es és 18:37-es vonatokat. Ezek mind fullosak voltak...

 

Amúgy van egy-két IC Pest felöl, aminek normális a csatlakozása, csak azok rossz időben mennek: azt hiszem 7:00, 14:00, 19:00. Ebből ajánlom figyelmedbe a 14:00-ást, mert olyan csatlakozása van, amivel átszállással hamarabb vagy Egerben, mint a jelenlegi 15:00-ás IC-vel. Természetesen menet időkre gondolok.

 

Jelenleg Egerből visszafelé sajnos katasztrófa, mert egyszer kétszer van FÜzesabonyban 5 perces ablak az átszállásra, de a pénztáros rögtön azzal kezdi, hogy csak saját felelősségre, mert Ő nem garantálja, hogy ott lesz a vonat is. És sajnos hajlamosak arra, hogy 5 perc csak úgy elveszik azon a 17km-en...

bajusz_sp Creative Commons License 2005.07.19 0 0 37

'reggelt

hatvan és pest között bármiröl jöhet ami a sinek 50 méteres közelében van, átjárók,állomások,vágányok melletti növényzet ..stb...

ha küldenél képet azt szívesen venném,mert sokat segítene!

ha küldessz akkor dzsupi_janos@msn.com vagy @freemail.hu

 

M62 127 Creative Commons License 2005.07.15 0 0 36
Ha Hatvantól Pestig kellenek képek én tudok neked küldeni csak mond meg, hogy miről.
Előzmény: bajusz_sp (34)
Törölt nick Creative Commons License 2005.07.15 0 0 35

www.maczko.engicomp.hu

 

itt a Nógrádkövesd-Budapest Keleti

 

Mit lát a Mozdonyvezető

 

Aszódtól Pestig jó.

Olyan mint egy szimulátorprogi.

 

Ha megcsinálná a többi részt, lefilmezné akkor,  jobb lenne.

 

Keres rá maczko nickjére, fejből nem megy.

 

Keresés  nickek között maczko és kidobja az adatlapját.

Ő segítőkész, ember.

 

 

Előzmény: bajusz_sp (34)
bajusz_sp Creative Commons License 2005.07.15 0 0 34

HI

én is a 80 as vonal mellett lakom cska kicsit keletre Sárospatakon(Egerben vok fösulis meg pesten voltam szal járok a vonalon minden héten )

sztem elég ha za IC csak Füzeesabonyban meg Miskolcon áll meg mert nekem peströl hazáig IC vel még igy is 3 óra,aztán ha lenne +1 állomás pl hatvan vagy gödöllök akkor lehet a vasárnapi IC re pest felé már elözö vasárnap se kapnák helyjegyet ( igy is elötte 3 nappal kell venni hogy legyen) :D

 

mellesleg a 80 as vonalat éíptem számitogépen(Auran Trainz Railroad Simulator 2004) szal ha valakinek képe van vagy infója azt szívesen fogadom :D

elöre is kösz

 

Törölt nick Creative Commons License 2005.07.12 0 0 33

IC Füezesabonyban, Eger miatt áll meg.

 

DE semmi értelme így, hiszen 1 szem Egri IC-n virtuális kilométer van , ha Miskolci IC-vel megy valaki 330 Egri pótjegy helyett 480 +120 km helyett 160 km jegy kell. Teljesárúval virtuálisan veri a Buszt árban a vonat.

 

 

 

Vegyes rendszer ráadásul sok bonyodalom forrása.

Még egy külföldi Kanadai magyar vegyesházasságú pár, azon könyörgött, mondjak nekik átszállás nélküli megoldást.

1 IC meg azok a 3 kocsis túlzsúfolt sebesek.

Sebesből is Pestről kettő Egerig, vissza 3 vonat, nem sok lehetőség. Hatvanban meg Salgótarjánnal összehozva.

Legalább azt a vonatot ami Pest Hatvan között használja a Egri IC menetblokkját , meg lehett volna oldani Egri csatlással is hogy a megszokott IC utasoknak ne legyen kellemetlen.

 

Mindig drasztikus változtatások.

 

 

Egri IC nek is jó lett volna Gödöllői meg Hatvani megállással menni.

Akkor utas több esély lett volna utasszerzésre.

Most meg 7:23 helyett 6:20 direkt jól ki is szúrtak mindenkivel.

 

Délelőtt kifele délután meg visszafele járó vonatot tavasztól őszig érdemes lett volna megtartani, meg a Vasárnapi Szaljak IC-t.

 

Kulturált minőségi Ic vel lehett volna utast szerezni, megtartani , de így.....

 

Belföldiek még elmennek, tek, , de külföldi turisták előtt Magyarország 3 . leglátogatottab városát, így égetni vasútilag, nem jó Ország Image inkább  O. Blamázs.

Előzmény: M62 127 (32)
M62 127 Creative Commons License 2005.07.12 0 0 32
Gödöllőn is megállhatna, de én már Hatvannak is örülnék. Szerintem nem elég hogy Miskolcig csak Füzesabonyban áll meg.
Előzmény: M41 2202 (30)
Törölt nick Creative Commons License 2005.07.12 0 0 31

Gödöllőnek elég tekintélyes utasforgalma van.

 

Viszont Hatvan elég jól el van látva Gyorsokkal. Minden irányba megfelelő közlekedésssel.

 

Gödöllő 130 Forintos helyjeggyel lenne versenyképes Pest felé.

De lehetnének Gödöllő-Bp vonatok mert a mértékadó utasáramlás ebben a viszonylatban elég nagy.

 

Én hiányolom azokat a nemzetközi IC-ket meg gyorsokat amik közvetlen eljutást biztosítottak Győr felé.

 

Átlós vonatok száma kevés.

Az egyetlen Szombathely/Soproni zsúfolt, a Nagykanizsa Miskolci meg későn jön a Balaton felől.

 

 

Előzmény: M41 2202 (30)
M41 2202 Creative Commons License 2005.07.12 0 0 30
Az IC-knek nem elsősorban Hatvanban, hanem Gödöllőn kellene megállnia, nem gondolod?
Előzmény: M62 127 (19)
hjvb Creative Commons License 2005.07.12 0 0 29
Huntun piac.
Előzmény: Törölt nick (28)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!