hy! a hétvégén sikerült vennem egy turbóhütéses simson schwalbe blokkot. szeretnék hozzá egy valamien blokk nélküli motort és azt szeretném megkérdezni milyen árban vannak a blokk nélküli mustangok elöre is köszönöm! H.K.Iván
a melegedős bajra meg nézzétem meg a gyújtókondenzátort hogy biztosan jó-e, ill hogy a gyújtótekercsnél ill. a kalapácsnál tiszta,e minden nincs-e olajfolyadék. (a berugókar előtti kis háromszög alakú lemezt le, és ott) majd irj mi volt.
nem azért hanem mert a berugókarnak a fogaskerekei, ami a blokk jobb oldalán van szépen elkoptak. és elcsúsznak egymások a fogak. ezért van az hogy sokszor csak alúl fog. majd próbáld meg hogy a jobb oldali lábtartót kitekered, és úgy rugd le a kart. sokkal könnyebben be fog indulni ez tuti.
Hello mindenkinek!
Volt ilyenem nekem is 2évig... Nem volt az rossz csak borzalmas volt a megbízhatóság! De én vettem rá simson külsőt, simson s51B karburátort, átfúrtam a csonkot tettem szívatót (kormány) és így már egész jó!! De a legnagyobb baj mindíg megmaradt. Állandóan kék zöld volt a bokám a berugókartól!! ÁÁ!! De amúgy tanulni jó volt.
Egy ideje már írtam ötletet, de most látom, hogy az index mégse tette be, aminek tudok örülni!
Gyújtás, gyújtásidőpont, karbi, szívócsonk tömítettség, fals levegő szívás, itt kell tapogatózni.
Neked úgy tűnik jó mustangod van. Haveromnak is van egy de neki elég sok baj van vele. Most olyan baja van, hogy ameddig hideg addig minden jó, de ahogy bemelegszik egyből aalig húz, 2esbe már nem is gyorsul csak lassul...
És ne tudunk rájönni hogy mi lehet a problem...
Ötlet?
Gondoltam írok pár sort... Egy ideje ugyanolyanok a szürke hétköznapok, már több hónapja. Minden reggel irány suliba, ki a mustangot, beindit irány suliba, aztán délután haza vele. Tegnap döbbentem rá arra, hogy mennyire megszoktam, hogy a mustang is ugyanugy lehet közlekedni. Láttátok a fényképen, hogy nagyon lestrapált állapotban van az enyém és ennek ellenére is indul minden reggel és megy, nincs vele baj. Ennyi pénzért, tényleg jó, nincs rá panaszom. Féltem a téltől, hogy nem fog beindulni, mert nincs szivatója, csak úszóház telítöje a Jikovon, de ennek ellenére se indul nehezebben, mint nyáron... a km spirálom egy ideje elszakadt, még nem cseréltem ki, de már túl vagyok az 1500 km-en, amit én tettem bele. Tavasszal venni fogok egy nagy JAWA-t, de a mustang helyi közlekedésre megmarad, jó kis járgány ez... Nem ér fel a Simsonnal, az ok, nem is kell felérnie, 10 ezer forintért. A maga kis tökéletlenségeivel együtt használható, az enyém immáron 25 éve és érdekes színfoltja a közlekedésnek...
A váltó könnyen megszokható dolog! Nem mondom 1-2x 2-esben üvöltö motornál toltam volna 3-ba és 1-be sikerült visszatenni, szal akkor felsikerült tornázni 10ezres fordulat felé :) de bírta :) Amugy a nagy JAWA-knak is fordítva van a váltás.
Beköszöntött a hideg idő, ma reggel 8 fok volt és mentem mustanggal 7 órakor. Ez a motor hidegindítási rekordos. Ne higyje senki, hogy elfogult vagyok, mert nincs miért az legyek :) de benzincsap kinyit, egyet rugtam és az első dugattyúátfordulásra be is indult. Nem olyan gáz az, ennyi pénzért jó, mert el lehet vele járni, csak nem szabad sz@rt venni, de ez így van mindennel, nagyjából ennyi...
Azért kiváncsi lennék arra hol veszel 20 ért simson start mert arra én is rárepülnék??
És havalaki JAWA maniás??
Egyébként habaranyában pécshez közel lenne egy ocssó Musztáng én is vennék egyet!!