Hali. Kis segítséget kérek most hogy kész a kocsi ( hűtő csere) miért is van az hogy a digit klíma egyik fele jó meleget tud fújni a másik meg csak hideget????
Hozzáértőktől kérdezném, hogy amit a videó legelején 1-2 másodpercnél lehet hallani szakadozós hang, az micsoda? Elvileg az még nem a lefújó. (vagy igen?)
Leírná nekem valaki nagyjából minek a megbontásával jár egy vezérmű csere a Tjet 150esnél.(a szerelőm még nem cserélt ilyennél,nem tudom utána e nézett a dolgoknak,nyáron kellene bár csak 50ezernél tart a szíj és 2éves----a régi bravomban is ő cserélt 2szer)köszönöm
Gyari csovet ahol becsatlakozik az erediti ott elvagtam es arra raktam ra.elege elszeparalt raadasul a motortol jovo csovo arramlik a levego mint ahogy avgyariba alulrol.nekem bevalt.
Direktszűrő témához :1.:Ha nincs kellőképp elszeparálva a motor hőétől akkor csak ronthat a teljesítményen.
2.: Tisztítás után kellő óvatossággal kell átolajozni, mert ha kevés akkor nem hatékony a szűrés, ha sok akkor a leváló olajcseppek a forró légtömegmérőn landolnak ami hamar kinyírja.
Komplett tetőcsere lesz. Majd dobok fel képet. Apropó ha valakinek van felesleges levegőszürőháza vagy tud valahonnan segithetne mert égen földön nem találok. Gondba vagyok még: jobbos tükör,hátsó szélvédő,hátsó lámpa. hátha tud valaki valamit. Köszi.
Az enyemben van direct kb 140.000km futott mar le igy telen nyaron.novelni nem novel semmit de jo a hang es nekem kevesebbre jott ki a fogyi.ami mellekes mert igazabol azert vettem raktam be hogy a gyarit nehez cserelni es draga volt inkabb otthon kimostam olajoztam...gyarit meg kidobtam.felilrol szerelto lett igy:-)
Szerintem a modern autókon, amik tele vannak elektronikával, sok adatot (nyomás, hőmérséklet, stb) figyelnek, önmagában nem működik. Lehet kicsi a szűrő és kevés levegő áramlik át rajta vagy nagy és túl sok levegő áramlik, amit nem tud lekövetni az elektronika.
Minimális motorikus tudással én azt gondolom, hogy többlet teljesítményhez több levegő (amit esetleg kap)+több (nemigen kap) üzemanyag kell, ehhez viszont a kipufogó rendszert is át kell alakítani, hogy a több gáz tudjon távozni és ne "fojtsa" meg a motort.
Én tartom magam ahhoz, ha erősebb autó kell, olyat kell venni.
Imádom az ilyet, amikor a szagember pénzszagot fog és nem mondja el a dolgok negatív oldalát.Nyilván tudja, hogy hozzá fogod visszavinni, amikor először lefelé görbül a száj az ocsmánysága miatt.
Itt egy gyik, ezt olvasd át, ha ezt betartod, akkor tényleg csak évente/kétévente kell újrapolíroztatni.
A télen körbejártam a témát, én nem vállaltam be, mert nekem nincs annyi időm, hogy ezt rendben tartsam.
Én nem szeretem a direkt szűrőket mert sokat kell velük foglalkozni (relatív), ráadásul kockáztatjuk vele a motor épségét is (nem megfelelően ápolt szűrő könnyebben enged át dolgokat). Cserébe minimális javulás tapasztalható csak.
Szerintem az ilyesminek létjogosultsága akkor van, ha a motor egyéb átalakításai miatt van rá szükség.
Nemrég felraktam a gépre(T-Jet) egy direkt szűrőt,de valahogy nem lett az igazi.....
Nekem érzetre is picit gyengébbnek tűnt,meg nem is reagált olyan hírtelen a gázra.
Ez mitől lehet szerintetek? Lehet hogy kicsi lenne a szűrő....? Visszaraktam a gyári szűrőt és érezhetően sokkal jobb. Amúgy mi a véleményetek a sport szűrőkről?