Keresés

Részletes keresés

Törölt nick Creative Commons License 2005.11.04 0 0 88

Csak tavaly voltak Csöreszes vonatok, a 87 esen.

 

Idén nem, sajnos.

 

Előzmény: 009 (87)
009 Creative Commons License 2005.11.04 0 0 87

Tényleg most nyáron voltak még Csörgős vonatak fönt a 87-esen?

 

Vagy az csak tavaly nyáriak voltak?

Törölt nick Creative Commons License 2005.11.04 0 0 86

Anno én indítottam el! Az a nickem már a múlté, törölve lett.

 

DDD::)))

 

Megköszönöm, mindenkinek aki beírt ide!

 

István Gyurinak, BAKTER-nek, Hg7wg-nek, meg Neked!

 

Ti talán több, friss, naprakészebb infóval rendelkeztek, mint én!

 

Köszi mégegyszer!

 

 

Előzmény: 009 (84)
Törölt nick Creative Commons License 2005.11.04 0 0 85

Kedves BAKTER!

 

 

 

A 27. szelvényben levő balesetről nem tudsz?

 

(87)

 

Lényeg: egy munkagép tartózkodott az űrszelvényben.

 

A Bz oldalát meghúzta, szerencsére nem kiklott ki. 35532 volt talán.

 

Ez a 9.25 kor induló vonat volt. Tegnap azaz 2005. nov 3 délelőtt a

Mármint Egerből induló vonat volt.

 

Egerben a 35526 motorja (Bzmot-318) javított 21'-et, Felnémeten várt a 35533 érk.-re, (27') aztán Felnémet - Mónosbél között megint 5' javítás.

 

Ezek a BZ-k túlterhelve közlekednek időnként!

 

Ha 3 vagy többrészes a szerelvény és a hátsó motor nem tol semmit, akkor gáz van.

 

I  és II menetfokozatban mentem én már fel ilyen vonattal, 84 tonna terhelést vitt egy motor! (Szarvaskő-Mónosbél)

 

Bélapáton megrántotta a vonatot , de nem tudott elindulni sem.

 

Motort otthagytuk. Bélapáton.

 

4 éve a faleveleket, 2 kilomérenkénti megállásokkal rudgosta le a mozdonyvezető a kerékről.

 

Szarvaskőn már 20 km/h val mentünk előtte 5 és 10 között.

 

Egy hajtott kerékkel nagyon nagy küszködés szegény Bz-nek!

Ha a hajtott kerék az első olyan mint régen az ormotoros busz.

 

Ha van egy kerék, ami letapossa a ősszel leveleket ,a télen  havat , már jobb.

 

Egy kérdés:

 

Mit tudsz a Tardosi Kőbányák útátjáró üzemzavaráról, meg a Szilvási iparvágánykiágazás közeli útátjáró zavaráról?

 

A Tardosit a rendőrségnek jelentették be , de ez úgynevezett "fénysorompót ellenőrző útátjárójelző-s" útátjáró.

 

A közút felé a villlogó piros kiment, de a fehér fény nem.

 

Vonat felé rendesen jelzett a ellenőrző fény.

 

A Szilvásit a 324 körüli szelvényben levőnél meg nem tudom mi volt a gond.

 

 

 

 

Előzmény: BAKTER (83)
009 Creative Commons License 2005.11.04 0 0 84

Végre némi életjelet mutat a 80as vonal topikja.

 

Remélem most már nem állunk meg... :)

BAKTER Creative Commons License 2005.11.04 0 0 83

"50 perc késéssel közlekedett a 35526! Felnémettől!"

 

Egerben a 35526 motorja (Bzmot-318) javított 21'-et, Felnémeten várt a 35533 érk.-re, (27') aztán Felnémet - Mónosbél között megint 5' javítás.

 

 

Előzmény: Törölt nick (77)
István Gyuri Creative Commons License 2005.11.03 0 0 82

BUKKZSERC: Akkor lesznek késések, vagy lesz vágányzári menetrend is?

Lesznek késések (ha nincs vágányzár, akkor is van...), vágányzári menetrend pedig nem lesz, mert már van, és fenn van a www.mav.hu-n a menetrendváltozás alatt, mint a többi vágányzári menetrend.

Előzmény: Törölt nick (81)
Törölt nick Creative Commons License 2005.11.03 0 0 81

Köszi az infót!

 

Akkor lesznek késések, vagy lesz vágányzári menetrend is?

Előzmény: hg7wgq (80)
hg7wgq Creative Commons License 2005.11.03 0 0 80

Menetrend módosulás!

 

2005.11.07 9.00-11.28 7.00 között Hatvan és Hort-Csaány közötti folyamatos vágányzár miatt egyes vonatok módosított menetrend szerint fognak járni.

hg7wgq Creative Commons License 2005.11.02 0 0 79

A Keletiben végül is kapott kocsikat a Rákóczi vagy valahogy felpréselődtek az utasok?

 

A Keletiben lemaradó utasok is az IC560-ra szálltak fel, ezért Gödöllőre érkezve már jónéhányan álltak azon is.

 

 

 

Előzmény: István Gyuri (74)
alex_86 Creative Commons License 2005.10.30 0 0 78

Fedvény:

 

Érdekes az is, hogy egy közel 200.000 lakosú városba 8:35 előtt nem lehet normálisan Pestről eljutni (vonattal)...

Mondjuk megnézném, ki vállalna be egy ilyen 22:35-es indulást, meg három óra "éjszakázást" Füzesabonyban... Még napközben is jónéhány hajléktalannal lehet találkozni.

Előzmény: BAKTER (76)
Törölt nick Creative Commons License 2005.10.30 0 0 77

Mi volt a tegnap esti rumli oka a 87 esen?

 

Mónosbéről átrakni egy keresztet Felnémetre a 5506 miatt?

 

50 perc késéssel közlekedett a 35526! Felnémettől!

 

Előzmény: BAKTER (76)
BAKTER Creative Commons License 2005.10.30 0 0 76

"8:35 előtt nem lehet Pestről eljutni (vonattal)..."

 

El lehet:

3048/5058 sz. vonat érk.: 0.58'

5018/5010 sz. vonat érk.: 4.44'.

 


 

Előzmény: alex_86 (75)
alex_86 Creative Commons License 2005.10.30 0 0 75

Azért néha jól jönne a reggeli 6 órás miskolci IC...


Érdekes az is, hogy egy közel 200.000 lakosú városba 8:35 előtt nem lehet Pestről eljutni (vonattal)...

A tavalyi Borsod IC kihasználtságáról nincsenek infóim, ha nem is naponta, de ünnepek környékén (meg mondjuk pénteki) mentesítőként meghirdethetnék. Jól jönne azoknak is, akik a TVK IC-re már nem kapnak helyjegyet. Ehhez azonban nem ártana a korábbi kedvezményes helyjegy sem. 

 

A Rákóczin sokan szoktak lenni hétköznapokon is, pár hónapja az első osztályon alig volt helyem (nembeszélve arról, hogy a szlovák Amee kocsik szinvonala néha a mi IC-inkkel vetekszik). Hétfőnként két első osztály szokott közlekedni, csakúgy mint az IC 560 esetében (elől-hátul egy).

Előzmény: hg7wgq (73)
István Gyuri Creative Commons License 2005.10.30 0 0 74

009: Meg kell nézni, hogy a néhány tucat utas full-os vonatot eredményez péntekenként, amióta normálisabb időben megy a vonat.

Hát, okt. 14-én pénteken a 17.00-kor (jobb időben?) induló IC-re 15.45-kor még volt 2. osztályú nem dohányzó helyjegy... Semelyik másik IC-re már nincs már ilyenkor helyjegy, tehát a fullostól elég messzire jár...

 

hg7wgq: 2005.10.29-és az 530-as Rákóczi nemzetközi gyorsvonaton 7 kocsi sem volt elég a megnövekedett utasforgalom lebonyolítására.

Hát, a 7400-ason is elég húzós volt a 6 kocsi Szolnokig... Aztán ott megtekinthettük az ott unatkozó elővárosi kocsikat.... A Keletiben végül is kapott kocsikat a Rákóczi vagy valahogy felpréselődtek az utasok?

Előzmény: 009 (72)
hg7wgq Creative Commons License 2005.10.30 0 0 73

Szép napot mindenkinek!

 

Egy kis szösszenet a tegnapi napról.

2005.10.29-és az 530-as Rákóczi nemzetközi gyorsvonaton 7 kocsi sem volt elég a megnövekedett utasforgalom lebonyolítására. Bp. Keleti pu.-ról a vonat 14 perc késéssel indult, mert az utasok a vonat elé álltak. Gödöllőre érkezve se le- se felszálló nem volt mert az ajtókat nem tudták kinyitni. Az állomáson kb. 200 utas várta a vonatot. Miután itt is a vonat elé álltak további 15 perc késést kapott, de a vonat csak akkor tudott elindulni, amikor a szolgálattevő hangos utastájékoztatón keresztül tájékoztatást adot, hogy a 7.26-kor érkező IC560-as vonatot megállítja és arra pótdíj mentesen fel lehet szállni.

Mi ebből a tanúlság? Az egyik kollégánk szerint vasúti szemponból az, hogy: "egy évben több Halottak napját kell tartani, mert akkor jobban eloszlik az utastömeg".:-)

 

Üdv! hg7wgq 

009 Creative Commons License 2005.10.11 0 0 72

Meg kell nézni, hogy a néhány tucat utas full-os vonatot eredményez péntekenként, amióta normálisabb időben megy a vonat.

Előzmény: István Gyuri (67)
Törölt nick Creative Commons License 2005.09.17 0 0 71

MEZŐKÖVESD

009 Creative Commons License 2005.08.31 0 0 70

szvsz. szerintem Budapest-Eger távon a MÁV csak az IC-vel tudná átcsábítani az utasokat a közútról, mert nem hiszem, hogy sok ember vágyna a tiszta buszról, a meg nem mondom inkább milyen állapotú sebes és egyéb vonatokra.

 

 

Előzmény: Törölt nick (68)
Törölt nick Creative Commons License 2005.08.31 0 0 69

Menetrendi javaslat:

 

Budapest Keleti  17.00 

Füzesabony        18.20

Füzesabony        18.28

Eger                    18:42

 

vagy:

 

Budapest Keleti  17.00 

Hatvan               17.49.

Hatvan               17.53

Eger                   18:38

 

Ez a 16:30-as "Urpin" Helyett

Törölt nick Creative Commons License 2005.08.31 0 0 68

Kedves Mindenki!

 

Mai és korábbi utasszámlási adataim eredményeit kiértékeltem, illetve a OFFtopik járművek utasainak mozgását figyeltem.

Jelenleg jellemző, hogy Pesten 16.15-18.00 körül végeznek tendőikkel az emberek.

 

Fel pestre ma nagyon meg voltam elégedve a 10.25 ös gyorssal, kár hogy nincs ilyen több, Karácsond kivételével mindenütt élénk utasmozgás volt a sebes jól feltárja a megyét.

 

 

Hazafelé van egy kis bibi van!

 

A 15.15 ös történetet Gyurival már tárgyaltuk, annak elővárosias gyors, zsúfolt jellegéről.

 

16.15 ös Miskolci gyors átszállása szintén nem leányálom ugyanekkor közlekedik 15.45 16.15 kor is busz.

 

Megjegyzem a 14.15 -ös Offtopik is megmozgat 40-90 embert pénteken jellemző a nagy szám.

14.45 kb 35 Egri célutast tartalmaz.

 

De lassújárat jelleg és ha 10 éves buszon nem megy normálisan a légkondi akkor nagyon kelletlen lesz az utazás, spórolnak az üzemanyaggal sajna minden járaton 1-2-t kivéve.

 

15.15 egy balszerencsés járat, tanítási napokon a mentesítőn 12-24 ember van a alapjárat ami minden nap és nyáron csak az megy,  nemegyszer lerobban, legutóbb pl.:csütörtökön.

a 15.45 offtopik 14 utast vonz +- 4 fő.

16.15 ös 18-22 utas

 

ez után eljön a nagy balhé a félórás buszütem 16.15-17.15 megtörik és egy szerencsétlen Kazincbarcikai hering járattal folytatódik ami Gyöngyöstől ujjabb utasokat vesz fel ami meg katasztrófatörténet.

A lemaradó kb 15-20 utas egyből a 17.45-ösön folytattja utas karrierjét.

a 18.30 -as nagyon kevés utassal jár.

 

Normális üzletpolitikával  buszról vonatra úgy lehetne utasokat átcsábítani ha árban eljutási időben kéynelemben versenyképesebb lenne a vonat.

 Ugyanis a busz csak 30-40 esetleg 50 km re kényelmes a jelenlegi paraméterek melett!

 

A 17:00  IC időpont nagyon jó lenne jelenleg is ha nem 1:58 lenne a menetidő.

Pl a 16.30 expressz és az Egri vonatot nem lehetne összeházasítani?Akár 17:05 kor is mehetne!  80-as években is így volt 17:30 as volt a közös Salgótarján+Eger

 Ekkor az időkiesés, csak 4-5 perc lenne hazafelé, nem a jelenlegi 20 perc F.abonyban.

 

 

Hiszen a Volán belharcok miatt képtelen normális kocsit kiállítani, a 16.15 félüres a 17.15 17.45 meg maga a pokol.

Minden utas panaszkodik rá.

 

Amúgy megjegyzem azért "támogatom" kis volánok bejövetelét mert ők egy félüres járatot is képesek normális kocsival vinni, pl 350-es, jó példa erre a Hatvani Volán.

 

Alapvetően a Agriának nincs megfelelő távolsági busza, ráadásul Debrecenbe is indítottak  2 járatpárt a 108-vasútvonallal  konkurálva, egy 5 -8 utassal közlekedő új járatot. Feleslegesen.

 

ITT a MÁV-nak kellene lépni valamit.

Én az összes vonat közül a  Egri 10.25 tartom nagyon jónak, pont akkor 9.45 10.45 Ózdi buszok mennek Egeren át Pestre ami kényelmetlen, egy Bo kocsi ma nekem nagyon nagyon jó volt ezekhez képest.

 

Visszafelé van a gond.

 

Nem lehetne egy 17.0017.30 körüli gyors???? sebes??? expressz?

 

Lényeg 17.30 kor indultak az első Gyorsok Egerbe amikor 7 évesen először mentem fel Pestre akkor is ezzel jöttünk vissza. (1983)

Nagyon sajnálom, hogy 17.00 órás Dobó közvetlen kocsijai 20 percet vesztegelnek Füzesabonyban, kérdésem nem lehetne ez a "Csornai" norma azaz 10 perc???

 

Köszönettel:

 

BUKKZSERC

 

 

 

Előzmény: 009 (66)
István Gyuri Creative Commons License 2005.08.30 0 0 67
009: Díjak 160-as jegy 480-as pótdíj a Tokaj-ra, és a Dobó mivel csak Füzesabonytól közlekedik le akarják nyúlni az embert még 130 HUF-ra

Ezen info-k Elviráról származnak tehát, lehet, hogy egy belsős többet tud, hogy ez mégsem így van...

Nem kell ehhez belsősnek lenni.

Az Elvirán nincs kijavítva a közvetlen kocsi, így még mindig a Hernádtól adja a csatlakozást, ezért tűnik úgy, hogy kétszer is kell helyjegyet venni.

Nem akarja senki lenyúlni azt a néhány tucat utast... Nyugi van.

Előzmény: 009 (66)
009 Creative Commons License 2005.08.30 0 0 66

Sziasztok!

 

Nem igazán lepődtem meg az új menetrenddel kapcsolatban, a MÁV-nak sikerült még mélyebbre süllyednie.

 

Ajánlom figyelmetekbe a most már 17:00-kor induló egri IC-t és a díjszabását (Elvira szerint nincs kedvezmény).

Menetidő 1:58 perc kriminális

Díjak 160-as jegy 480-as pótdíj a Tokaj-ra, és a Dobó mivel csak Füzesabonytól közlekedik le akarják nyúlni az embert még 130 HUF-ra

Ezen info-k Elviráról származnak tehát, lehet, hogy egy belsős többet tud, hogy ez mégsem így van...

 

Most lehet azt mondani, hogy az utas-nak soha semmi nem elég, de hogy ez jelen formában így nem utas-barát az biztos.

 

Mellékesen jegyzem meg, hogy amíg a részletekkel nem voltam tisztában, addig azt mondtam de jó, hogy vissza rakják a későbbi indulást.

 

009

V43-1045 Creative Commons License 2005.08.30 0 0 65
sziasztok! Készül a 80as vonal a MSTS-be, de még a kiadás várható időpontja bizonytalan, még nagyon az elején vagyunk az építésnek!
Törölt nick Creative Commons License 2005.08.29 0 0 64

Bocs, hogy ezt írom Füzesabony nem igazán szép az aluljáró a peronok területén, azonban, sajnos Kelenföld, Székesfehérvár sokkal csúnyább nálla is.

 

Füzesabony 5-10 év múlva érheti el azt a színvonalat azaz annyi még hátra van a "lezüllésből", Kelenföldön a perontetők beáznak az utasra folyik sokminden.

Kelenföldön ha sokat késik a vonat akkor gond van úgyhogy én Füzesabonnyal általában ki vagyok békülve, sajnos sokkal rosszabbat is találtam nálla. Nekem azt jelenti Füzesabony innen már csak 30 kilométer van hátra.

 

Az az igazság nagyon jó a helyzete Füzesabonynak 10000 es körüli lakosú város elég jó vasúti kapcsolattal.

 

Gödöllő:

Nézd én javaslom Neked az expesszvonatokat

 

Reggel 6:08 kor van Füzesabonyban a zsúfolt napokonérdemes helyjegyet venni.

 

Vissza van ha jól emlékszem a 11.15-ös expresszvonat.

 

De ha szeretsz tanulni, én olyat is el tudnék képzelni, hogy egy "minőségi személlyel" Hatvani átszállással tedd meg az utat.

 

Hatvan Füzesabony Miskolc vonaton kevés utas van hely bőven, a Budapest Hatvan elővárosin meg Gödöllőtől általában van hely.

 

Néha szappan is van a mellékhelységben szerintem kultúráltak.

 

A Hatvan Miskolc vonatok 120 km/h ra engedélyezett kocsikkal pár poercet elrabohatnak Tőled, de Hatvanban már hamarabb bennt álnak hely mint a tenger rajtuk.

 

Reggel 6:08-as on, az expresszen érdemes helyjegyet venni.

 

Előzmény: sfeca47 (63)
sfeca47 Creative Commons License 2005.08.28 0 0 63

 

Sziaztok!

 

Én Füzesabonyban lakom és Gödöllőn vagyok egyetemista. Ami azt illeti valóban jó lenne ha megállna az IC. Péntekenként legtöbbször esélytelen helyet találni a gyorsvonatokon Persze bizonyára így van ez az IC-nél is, de ott esetleg lehet helyet foglalni Egyébként még valamikor a tavasszal volt nálunk egy aláírásgyűjtés remélve hogy talán lestoppolnánk egy két IC-t de a látottak alapján ez nem járt sikerrel.

Ja még valami. Nem tudjátok hogy Füzesabonyban nem lesz e esetleg valami állomásszépítő akció (aluljáró sztem elég elrettentő látvány , vagy ott vannak a peronok jó lenne azért valami emberközelibb esőbeálló meg egyebek.....

 

Törölt nick Creative Commons License 2005.08.25 0 0 62

Ex 515re visszatérve ha minden igaz:

V43 1301 elöl?

1253 utána "hidegre szerelt mozdony

utána 1216 os a végén három szili egy vonatban!

 

Ilyet még nem láttam.

Előzmény: Törölt nick (60)
Törölt nick Creative Commons License 2005.08.25 0 0 61

5005 elöl és

 

1038 assal hátul amibe hátsó is volt Mv!

 

Képek ma Nyékládházáról a 1052 és 1038 Füzesabonyból

 

5005 csak két gépes volt "sajna" ex 515 höz képest

Törölt nick Creative Commons License 2005.08.25 0 0 60

 

Ez a Mai Ex 515 vonatszámú expresszvonat 3 szilivel Mezőkövesd állomáson! (13.51-körül)

hg7wgq Creative Commons License 2005.08.25 0 0 59

Jó estét mindenkinek!

 

Holnap különvonat lesz Bp. Nyugati-Gödöllö-Bp. Nyugati viszonylatban.

A Gyertyafény Expresz 20.55-kor érkezik Gödöllőre és 21.20-kor indul vissza a Nyugatiba. A távirat szerint a 204-es psz. gőzmozdony és két nosztalgiakocsi lesz.

 

Üdv.: hg7wgq

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!