Mind az öt a nyíregyi bontóban van most (vagy még)? Nyáron, amikor voltunk ott, az ANT-606, a BRF-921 és a CLD-173 állt csak a bontó udvarán. Akkor már úgy állt a dolog, hogy júliusra esetleg szét is vágják mindhármat, csak ezért kérdezem.
Ez jó kérdés, valahol láttam 280.26-os típusként is emlegetni, ami szerintem kizárt. Érdekes viszont az utánfutóban a török módra merőlegesen elhelyezett üléssor.
Egyszer úgy 10 éve amikor a 282-es maradékát fotóztam Nyíregyen a Transz Tournál, azt mondta nekem egy Tag, hogy van itt még érdekesség, pl. a CLD-173-as csuklós, ami eredetileg jobbkormányos volt.
Erősen kételkedtem benne, de sajnos azóta sem volt módom kielemezni, ilyen irányú nyomokat keresve rajta.
Jaaa, nem, nem a CLD-173 volt. Egyébként mi igaz abból, hogy az az Ikarus Motorsporté volt? Az ACC-166-al meg Farkas Bercit hordozták körbe az országban. Ez is állítólag.
Mi köze az ablakoknak az alvázszámhoz? :-) Egyébként teljesen vegyesek az ablakok, eredetileg teliüvegek lehettek, amit apránként cserélgettek nyithatóra, van benne feles és negyedes is.
A második egyébként a BRF-921, ex-Agria, gondolom ezt te is tudtad.